Ogłoszenie z dnia 2021-12-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00222139/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Obsługa prawna Urzędu Miasta Chorzów”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Chorzów - Miasto na Prawach Powiatu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255306
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Chorzów
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-500
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@chorzow.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://chorzow.eu/#
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://umchorzow.zetopzp.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Obsługa prawna Urzędu Miasta Chorzów”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ed2744c4-269c-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00303532
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001305/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.19 Obsługa prawna Urzędu Miasta Chorzów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00222139/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RZP.271.557.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 623014,63 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia publicznego obejmuje obsługę prawną Urzędu Miasta Chorzów – Miasta na prawach powiatu. W zakresie w/w usługi Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji.
1. W ramach zakresu podstawowego obsługa prawna obejmuje następujące obszary:
a) gospodarka przestrzenna i prawo budowlane,
b) gospodarka komunalna,
c) gospodarka nieruchomościami,
d) prawo lokalowe,
e) ochrona środowiska,
f) ochrona zdrowia,
g) polityka społeczna, w tym pomoc społeczna, wspieranie rodziny i systemu pieczy zastępczej, opieka nad dziećmi w wieku do lat 3, przeciwdziałanie uzależnieniom i patologiom społecznym, działalność na rzecz osób niepełnosprawnych,,
h) sprawy z zakresu ewidencji ludności, dowodów osobistych, obrony cywilnej zarządzania kryzysowego i spraw obronnych,
i) prawo geologiczne i górnicze,
j) finanse publiczne,
k) tworzenie aktów prawa miejscowego,
l) kultura, sport i turystyka,
m) oświata i wychowanie,
n) pozyskiwanie i rozliczanie środków unijnych,
o) zagadnienia związane z prowadzeniem inwestycji,
p) nadzór nad spółkami prawa handlowego z udziałem jednostek samorządu terytorialnego,
q) współpraca z organizacjami pożytku publicznego,
r) prawo konkurencji,
s) prawo rynku kapitałowego,
t) prawo sektorów infrastrukturalnych,
u) prawo pomocy publicznej,
v) gospodarka mieniem komunalnym,
w) podatki i opłaty lokalne,
x) dostęp do informacji publicznej i ochrona danych osobowych,
y) prawo administracyjne i kodeks postępowania administracyjnego,
z) prawo pracy.
2. W ramach zakresu opcjonalnego zamówienia (w przypadku uruchomienia przez Zamawiającego zastrzeżonego prawa opcji zgodnie z zapisami SWZ) obsługa prawna obejmuje w szczególności:
Zamawiający będzie korzystał w trakcie trwania umowy z prawa opcji do 3 miesięcy. Zamawiający korzystając z prawa opcji nie musi wybierać miesięcy następujących po sobie. Prawo opcji będzie w następującym zakresie:
a) udział w przygotowaniu i weryfikacji aktów prawnych Gminy, regulaminów oraz innych dokumentów wytwarzanych w Urzędzie Miasta, celem zapewnienia ich zgodności z obowiązującym stanem prawnym, prawidłowości i wewnętrznej spójności zawartych w nich przepisów oraz potrzeby uchylenia lub utrzymania w mocy przepisów dotychczasowych, a także pod względem ich zgodności z zasadami techniki prawodawczej i poprawności językowej,
b) udział w tworzeniu projektów umów: poza ustawą Prawo zamówień publicznych
c) pomoc prawna w rozpatrywaniu i udzielaniu odpowiedzi na interpelacje, skargi, wnioski, w tym w zakresie dostępu do informacji publicznej i wniosków o zapewnienie dostępności,
d) pomoc prawna w prowadzeniu spraw administracyjnych,
e) nadzór prawny nad aktualnością uchwał Rady Miasta i Zarządzeń Prezydenta Miasta
f) opiniowanie rocznie nie więcej niż 500 projektów umów,
g) opiniowanie umów najmu lokali mieszkalnych (nie wlicza się do ilości z lit.f),
h) opiniowanie projektów upoważnień i pełnomocnictw,
i) opiniowanie projektów Zarządzeń Prezydenta Miasta,
j) opiniowanie projektów uchwał Rady Miasta w sprawach budżetu Miasta i Wieloletniej Prognozy Finansowej,
k) opiniowanie regulaminów i statutów jednostek organizacyjnych Miasta.,
l) pomoc prawna w sprawach ochrony osób zgłaszających naruszenia prawa (sygnalistów).
Zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 5 do niniejszej SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79100000-5 - Usługi prawnicze
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 783992,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 820287,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 783992,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): 1) Pawełczyk & Szura Kancelaria Radców Prawnych Spółka Partnerska
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 2) Kancelaria Adwokatów Stańko i Partnerzy
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6342529089
7.3.3) Ulica: ul. 3 Maja 24/4
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-096
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PAWEŁCZYK I WSPÓLNIK KANCELARIA RADCÓW PRAWNYCH SPÓŁKA PARTNERSKA
jakie przetargi wygrała firma
PAWEŁCZYK I WSPÓLNIK KANCELARIA RADCÓW PRAWNYCH SPÓŁKA PARTNERSKA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 783992,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
INNE PRZETARGI Z CHORZOWA
- Wykonanie robót awaryjnych oraz innych robót wynikających z bieżących kontroli celem prawidłowego utrzymania obiektów - roboty wod.-kan. - paczka nr 2
- Dostawy mięsa wołowego i wątroby wołowej w roku 2025
- Dostawy siana łąkowego, siana z lucerny , słomy jęczmiennej i kiszonki z lucerny w roku 2025
- Dostawy ryb mrożonych w roku 2025
- Wykonanie robót awaryjnych oraz innych robót wynikających z bieżących kontroli celem prawidłowego utrzymania obiektów - kominy - paczka nr 2
- Dostawy granulatów i pasz specjalistycznych w roku 2025
więcej: przetargi w Chorzowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Obsługa prawna Urzędu Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna w roku 2025
- Obsługa prawna Gminy Rzgów
- "Bieżąca obsługa prawna dla RZGW Rzeszów"
- Obsługa prawna na rzecz Urzędu Miejskiego w Żmigrodzie.
- Kompleksowa obsługa prawna i reprezentacji prawnej Starostwa Powiatowego w Nowej Soli i organów powiatu
- Bieżącą obsługę prawna w roku 2025 dla terenowych jednostek organizacyjnych z obszaru działania RZGW w Szczecinie
więcej: Usługi prawnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.