eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BydgoszczSukcesywne dostawy materiałów szewnych, staplerów



Ogłoszenie z dnia 2021-12-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywne dostawy materiałów szewnych, staplerów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: WIELOSPECJALISTYCZNY SZPITAL MIEJSKI IM.DR EMILA WARMIŃSKIEGO - SPZOZ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092354746

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Szpitalna 19

1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 85-826

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp3@szpital.bydgoszcz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.szpital.bydgoszcz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-propublico.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywne dostawy materiałów szewnych, staplerów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-78269fdd-cceb-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00303715

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00083065/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZP-270- 24-2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szew syntetyczny, pleciony, wchłanialny, powlekany,barwiony, wykonany z mieszaniny kwasu poliglikolowego i mlekowego, antybakteryjny. Okres wchłaniania całkowitego 56-70 dni.
Opis:
1. 2 70-90 cm "1/2 koła 48-49 mm,
okrągła/wzmocniona lub nie" op. x 24 szt.
2. 1 70-90 cm "1/2 koła 48-49 mm,
okrągła/ wzmocniona lub nie" op. x 24 szt.
3. 1 70-90 cm "1/2 koła 36-37 mm
okrągła/wzmocniona" op. x 24 szt.
4. 1 70-90 cm "1/2koła 26-27 mm
okrągła/wzmocniona" op. x 24 szt.
5. 1/0 70-90 cm "1/2 koła 48-49 mm
okrągła" op. x 24 szt.
6. 1/0 70-90 cm "1/2 koła 30-31 mm
okrągła" op. x 24 szt.
7. 2/0 70-90 cm 1/2 koła 26-27 mm okrągła op. x 24 szt.
8. 3/0 70-90 cm 1/2 koła 26-27 mm okrągła op. x 24 szt.
9. 4/0 70-90 cm 1/2koła 22-23 mm okrągła op. x 24 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne

4.5.5.) Wartość części: 80232,36 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szew syntetyczny, monofilamentowy, wchłanialny, syntetyczny odpowiednik katgutu, okres wchłaniania 90-120 dni .
Opis:
1. 2/0 70-90 cm "1/2 koła 30-31 mm okrągła" op. x 12 szt.
2. 2/0 70-90cm "1/2 koła 48-49 mm okrągła" op. x 12 szt.
3. 3/0 70-90 cm "1/2 koła 26-27 mm okrągła" op. x 12 szt.
4. 3/0 70-90cm "1/2 koła 48-49 mm okrągła" op. x 12 szt.
5. 4/0 70-90 cm "1/2 koła 21-22 mm okrągła" op. x 12 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne

4.5.5.) Wartość części: 3951,89 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szew niewchłanialny, jednowłóknowy, poliamidowy, syntetyczny.
Opis:
1. 2 75-90 cm "3/8 koła 77-80 mm odwrotnie tnąca" op x 12 szt.
2. 2/0 75 cm "3/8 koła 25-26 mm odwrotnie tnąca" op x 10 szt.
3. 2/0 45-50 cm "3/8 koła 25-26 mm odwrotnie tnąca," op x 12 szt.
4. 3/0 90 cm "3/8 koła 24-26 mm odwrotnie tnąca" op x 12 szt.
5. 3/0 75 cm "3/8 koła 24-26 mm odwrotnie tnąca" op x 10 szt.
6. 3/0 45-50 cm "3/8 koła 24-26 mm odwrotnie tnąca" op x 10 szt.
7. 4/0 45-50 cm "3/8koła 18-19 mm odwrotnie tnąca" op x 10 szt.
9. 1/0 75 cm 3/8 koła 30 - 31 mm, odwrotnie tnąca, op. x 10 szt
10. 5/0 45-50cm 3/8 koła 15-16mm odwrotnie tnąca, op x 12 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne

4.5.5.) Wartość części: 3167,32 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szew niewchłanialny, jednowłóknowy, poliamidowy, syntetyczny.
Opis:
1. 10/0 30 cm 3/8 koła 6,5-6,55 mm, igła typu szpatuła z mikroostrzem podwójna op x 12 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne

4.5.5.) Wartość części: 164,81 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szew syntetyczny, wchłanialny, monofilamentowy z kwasu poli-4 hydroksybutyratowego. Całkowita absorpcja masy szwu -13 miesięcy.
Opis:
1. 1 Pętla 150 cm "1/2 koła 40-41 mmOkrągła" op x 24 szt.
2. 1/0 Pętla 150 cm 1/2 koła 40-41 mm okrągła op x 24 szt.
3. 1 90-95 cm 1/2 koła 40-41 mm okrągła op x 24 szt.
4. 1/0 90-95 cm 1/2 koła 40-41 mm okrągła op x 24 szt.
5. 1/0 90-95 cm 1/2 koła 36-37 mm okrągła op x 24 szt.
6. 2/0 90-95 cm 1/2 koła 40-41 mm okrągła op x 24 szt.
7. 2/0 70-75 cm "1/2 koła 25-26 mm Okrągła o zakończeniu trokarowym" op x 24 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne

4.5.5.) Wartość części: 7174,85 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szew syntetyczny, polipropylenowy, jednowłóknowy, niewchłanialny z kontrolowanym naciągiem i plastycznym odkształceniem węzła.
Opis:
1. 1/0 75-100 cm "1/2 koła 36-37 mm okrągła" op. x 12 szt
2. 1/0 75-100 cm "1/2koła 30-31 mm okrągła" op. x 12 szt
3. 2/0 75-100 cm prosta, podwójna 70 mm, okrągła op. x 12 szt
4. 2/0 75-100 cm "1/2 koła 30-31 mm, okrągła" op. x 12 szt
5. 3/0 75-100 cm 1/2 koła 21-22 mm, okrągła op. x 12 szt
6. 4/0 75-100 cm 1/2 koła, podwójna 26-27 mm okrągła op. x 12 szt
7. 4/0 75-100 cm 1/2 koła, podwójna 19-20 mm okrągła op. x 12 szt
8. 5/0 75-100 cm 1/2 koła, podwójna 17 mm okrągła op. x 12 szt

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne

4.5.5.) Wartość części: 2183,89 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szew syntetyczny pleciony, wchłanialny, z mieszaniny kwasu poliglikolowego i mlekowego, niebarwiony, okres podtrzymywania 10 -14 dni, okres wchłaniania do 42 dni.
Opis:
1. 2/0 75 cm 3/8 koła 26-27 mm, odwrotnie tnąca op x 36 szt.
2. 3/0 75 cm 3/8 koła 26-27 mm, odwrotnie tnąca op x 36 szt.
3. 4/0 75 cm 3/8 koła 19-20 mm odwrotnie tnąca op x 36 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne

4.5.5.) Wartość części: 5685,36 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Jednorazowe staplery liniowe i ładunki
Opis:
1. Stapler liniowy, nóż wbudowany w ładunek, posiadający mechanizm powodujący jednakową formację zszywek na całej długości szycia, wysokość zszywki przed zamknięciem 4,5-4,9mm, długość zszycia 55-60 mm. szt. 5
2. Ładunek z wbudowanym nożem, do staplera liniowego, wysokość zszywki przed zamknięciem 4,5-4,9mm, długość zszycia 55-60 mm. Ładunek kompatybilny ze staplerem liniowym – poz. 1; szt. 2;
3. Stapler liniowy, nóż wbudowany w ładunek, posiadający mechanizm powodujący jednakową formację zszywek na całej długości szycia, wysokość zszywki przed zamknięciem 4,5-4,9mm, długość zszycia 75-80 mm; szt. 7;
4. Ładunek z wbudowanym nożem, do staplera liniowego, wysokość zszywki przed zamknięciem 4,5-4,9mm, długość zszycia 75-80 mm. Ładunek kompatybilny ze staplerem liniowym – poz. 3; szt.3;
5. Stapler liniowy, nóż wbudowany w ładunek, posiadający mechanizm powodujący jednakową formację zszywek na całej długości szycia, wysokość zszywki przed zamknięciem 4,5-4,9mm, długość zszycia 100-106 mm; szt.1;
6. Ładunek z wbudowanym nożem, do staplera liniowego, wysokość zszywki przed zamknięciem 4,5-4,9mm, długość zszycia 100-106 mm. Ładunek kompatybilny ze staplerem liniowym – poz. 5; szt.1.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne

4.5.5.) Wartość części: 4948,56 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Staplery okrężne i liniowe.
Opis:
1. Stapler okrężny zakrzywiony, średnica główki 25-26 mm, wysokość zszywki przed zamknięciem 4,8-5,5 mm; szt. 1.
2. Stapler okrężny zakrzywiony, średnica główki 29 mm, wysokość zszywki przed zamknięciem 4,8-5,5 mm; szt. 1.
3. Stapler liniowy z nożem, zapewniający jednoczesne zszycie i odcięcie tkanki z zakrzywioną głowicą ułatwiającą dostęp do miednicy małej w zabiegach resekcji odbytnicy, długość linii przecięcia 40-45 mm, wysokość zszywki przed zamknięciem 4,5-4,8 mm; szt. 4.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne

4.5.5.) Wartość części: 10415,52 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 87585,84 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 98931,33 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 87585,84 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Surg Tech Leki i Kucharski sp. k

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 78224224592

7.3.3) Ulica: Szafirowa 1

7.3.4) Miejscowość: Jasin

7.3.5) Kod pocztowy: 62-020

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 81098 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wszystkie złożone oferty zostały odrzucone

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3321,78 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3321,78 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3321,78 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zarys International Group sp. z o.o. sp.k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6481997718

7.3.3) Ulica: Pod Borem 18

7.3.4) Miejscowość: Zabrze

7.3.5) Kod pocztowy: 41-808

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3321,78 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia 164,81, natomiast najtańsza oferta wynosiła 197,64

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7174,85 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7174,85 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7174,85 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Aesculap Chifa Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7880008829

7.3.3) Ulica: Tysiąclecia 14

7.3.4) Miejscowość: Nowy Tomyśl

7.3.5) Kod pocztowy: 64-300

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7174,85 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wszystkie oferty zostały odrzucone

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wszystkie oferty zostały odrzucone

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5161,32 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5161,32 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5161,32 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Sławomir Naparty

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Dominik Siekierski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7262653907

7.3.3) Ulica: Franciszkańska 104/112

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 91-845

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5161,32 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie złożono żadnych ofert

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.