Ogłoszenie z dnia 2021-12-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00083065/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-15
- 2021/BZP 00089147/01 - Modyfikacja z dnia 2021-06-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywne dostawy materiałów szewnych, staplerów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: WIELOSPECJALISTYCZNY SZPITAL MIEJSKI IM.DR EMILA WARMIŃSKIEGO - SPZOZ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092354746
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Szpitalna 19
1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 85-826
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp3@szpital.bydgoszcz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.szpital.bydgoszcz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-propublico.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywne dostawy materiałów szewnych, staplerów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-78269fdd-cceb-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00303715
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00083065/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP-270- 24-2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szew syntetyczny, pleciony, wchłanialny, powlekany,barwiony, wykonany z mieszaniny kwasu poliglikolowego i mlekowego, antybakteryjny. Okres wchłaniania całkowitego 56-70 dni.Opis:
1. 2 70-90 cm "1/2 koła 48-49 mm,
okrągła/wzmocniona lub nie" op. x 24 szt.
2. 1 70-90 cm "1/2 koła 48-49 mm,
okrągła/ wzmocniona lub nie" op. x 24 szt.
3. 1 70-90 cm "1/2 koła 36-37 mm
okrągła/wzmocniona" op. x 24 szt.
4. 1 70-90 cm "1/2koła 26-27 mm
okrągła/wzmocniona" op. x 24 szt.
5. 1/0 70-90 cm "1/2 koła 48-49 mm
okrągła" op. x 24 szt.
6. 1/0 70-90 cm "1/2 koła 30-31 mm
okrągła" op. x 24 szt.
7. 2/0 70-90 cm 1/2 koła 26-27 mm okrągła op. x 24 szt.
8. 3/0 70-90 cm 1/2 koła 26-27 mm okrągła op. x 24 szt.
9. 4/0 70-90 cm 1/2koła 22-23 mm okrągła op. x 24 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne
4.5.5.) Wartość części: 80232,36 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szew syntetyczny, monofilamentowy, wchłanialny, syntetyczny odpowiednik katgutu, okres wchłaniania 90-120 dni .Opis:
1. 2/0 70-90 cm "1/2 koła 30-31 mm okrągła" op. x 12 szt.
2. 2/0 70-90cm "1/2 koła 48-49 mm okrągła" op. x 12 szt.
3. 3/0 70-90 cm "1/2 koła 26-27 mm okrągła" op. x 12 szt.
4. 3/0 70-90cm "1/2 koła 48-49 mm okrągła" op. x 12 szt.
5. 4/0 70-90 cm "1/2 koła 21-22 mm okrągła" op. x 12 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne
4.5.5.) Wartość części: 3951,89 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szew niewchłanialny, jednowłóknowy, poliamidowy, syntetyczny.Opis:
1. 2 75-90 cm "3/8 koła 77-80 mm odwrotnie tnąca" op x 12 szt.
2. 2/0 75 cm "3/8 koła 25-26 mm odwrotnie tnąca" op x 10 szt.
3. 2/0 45-50 cm "3/8 koła 25-26 mm odwrotnie tnąca," op x 12 szt.
4. 3/0 90 cm "3/8 koła 24-26 mm odwrotnie tnąca" op x 12 szt.
5. 3/0 75 cm "3/8 koła 24-26 mm odwrotnie tnąca" op x 10 szt.
6. 3/0 45-50 cm "3/8 koła 24-26 mm odwrotnie tnąca" op x 10 szt.
7. 4/0 45-50 cm "3/8koła 18-19 mm odwrotnie tnąca" op x 10 szt.
9. 1/0 75 cm 3/8 koła 30 - 31 mm, odwrotnie tnąca, op. x 10 szt
10. 5/0 45-50cm 3/8 koła 15-16mm odwrotnie tnąca, op x 12 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne
4.5.5.) Wartość części: 3167,32 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szew niewchłanialny, jednowłóknowy, poliamidowy, syntetyczny.Opis:
1. 10/0 30 cm 3/8 koła 6,5-6,55 mm, igła typu szpatuła z mikroostrzem podwójna op x 12 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne
4.5.5.) Wartość części: 164,81 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szew syntetyczny, wchłanialny, monofilamentowy z kwasu poli-4 hydroksybutyratowego. Całkowita absorpcja masy szwu -13 miesięcy.Opis:
1. 1 Pętla 150 cm "1/2 koła 40-41 mmOkrągła" op x 24 szt.
2. 1/0 Pętla 150 cm 1/2 koła 40-41 mm okrągła op x 24 szt.
3. 1 90-95 cm 1/2 koła 40-41 mm okrągła op x 24 szt.
4. 1/0 90-95 cm 1/2 koła 40-41 mm okrągła op x 24 szt.
5. 1/0 90-95 cm 1/2 koła 36-37 mm okrągła op x 24 szt.
6. 2/0 90-95 cm 1/2 koła 40-41 mm okrągła op x 24 szt.
7. 2/0 70-75 cm "1/2 koła 25-26 mm Okrągła o zakończeniu trokarowym" op x 24 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne
4.5.5.) Wartość części: 7174,85 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szew syntetyczny, polipropylenowy, jednowłóknowy, niewchłanialny z kontrolowanym naciągiem i plastycznym odkształceniem węzła.Opis:
1. 1/0 75-100 cm "1/2 koła 36-37 mm okrągła" op. x 12 szt
2. 1/0 75-100 cm "1/2koła 30-31 mm okrągła" op. x 12 szt
3. 2/0 75-100 cm prosta, podwójna 70 mm, okrągła op. x 12 szt
4. 2/0 75-100 cm "1/2 koła 30-31 mm, okrągła" op. x 12 szt
5. 3/0 75-100 cm 1/2 koła 21-22 mm, okrągła op. x 12 szt
6. 4/0 75-100 cm 1/2 koła, podwójna 26-27 mm okrągła op. x 12 szt
7. 4/0 75-100 cm 1/2 koła, podwójna 19-20 mm okrągła op. x 12 szt
8. 5/0 75-100 cm 1/2 koła, podwójna 17 mm okrągła op. x 12 szt
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne
4.5.5.) Wartość części: 2183,89 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szew syntetyczny pleciony, wchłanialny, z mieszaniny kwasu poliglikolowego i mlekowego, niebarwiony, okres podtrzymywania 10 -14 dni, okres wchłaniania do 42 dni.Opis:
1. 2/0 75 cm 3/8 koła 26-27 mm, odwrotnie tnąca op x 36 szt.
2. 3/0 75 cm 3/8 koła 26-27 mm, odwrotnie tnąca op x 36 szt.
3. 4/0 75 cm 3/8 koła 19-20 mm odwrotnie tnąca op x 36 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne
4.5.5.) Wartość części: 5685,36 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Jednorazowe staplery liniowe i ładunkiOpis:
1. Stapler liniowy, nóż wbudowany w ładunek, posiadający mechanizm powodujący jednakową formację zszywek na całej długości szycia, wysokość zszywki przed zamknięciem 4,5-4,9mm, długość zszycia 55-60 mm. szt. 5
2. Ładunek z wbudowanym nożem, do staplera liniowego, wysokość zszywki przed zamknięciem 4,5-4,9mm, długość zszycia 55-60 mm. Ładunek kompatybilny ze staplerem liniowym – poz. 1; szt. 2;
3. Stapler liniowy, nóż wbudowany w ładunek, posiadający mechanizm powodujący jednakową formację zszywek na całej długości szycia, wysokość zszywki przed zamknięciem 4,5-4,9mm, długość zszycia 75-80 mm; szt. 7;
4. Ładunek z wbudowanym nożem, do staplera liniowego, wysokość zszywki przed zamknięciem 4,5-4,9mm, długość zszycia 75-80 mm. Ładunek kompatybilny ze staplerem liniowym – poz. 3; szt.3;
5. Stapler liniowy, nóż wbudowany w ładunek, posiadający mechanizm powodujący jednakową formację zszywek na całej długości szycia, wysokość zszywki przed zamknięciem 4,5-4,9mm, długość zszycia 100-106 mm; szt.1;
6. Ładunek z wbudowanym nożem, do staplera liniowego, wysokość zszywki przed zamknięciem 4,5-4,9mm, długość zszycia 100-106 mm. Ładunek kompatybilny ze staplerem liniowym – poz. 5; szt.1.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne
4.5.5.) Wartość części: 4948,56 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Staplery okrężne i liniowe.Opis:
1. Stapler okrężny zakrzywiony, średnica główki 25-26 mm, wysokość zszywki przed zamknięciem 4,8-5,5 mm; szt. 1.
2. Stapler okrężny zakrzywiony, średnica główki 29 mm, wysokość zszywki przed zamknięciem 4,8-5,5 mm; szt. 1.
3. Stapler liniowy z nożem, zapewniający jednoczesne zszycie i odcięcie tkanki z zakrzywioną głowicą ułatwiającą dostęp do miednicy małej w zabiegach resekcji odbytnicy, długość linii przecięcia 40-45 mm, wysokość zszywki przed zamknięciem 4,5-4,8 mm; szt. 4.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne
4.5.5.) Wartość części: 10415,52 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 87585,84 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 98931,33 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 87585,84 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Surg Tech Leki i Kucharski sp. k
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 78224224592
7.3.3) Ulica: Szafirowa 1
7.3.4) Miejscowość: Jasin
7.3.5) Kod pocztowy: 62-020
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 81098 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie złożone oferty zostały odrzucone
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3321,78 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3321,78 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3321,78 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zarys International Group sp. z o.o. sp.k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6481997718
7.3.3) Ulica: Pod Borem 18
7.3.4) Miejscowość: Zabrze
7.3.5) Kod pocztowy: 41-808
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3321,78 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia 164,81, natomiast najtańsza oferta wynosiła 197,64
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7174,85 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7174,85 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7174,85 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Aesculap Chifa Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7880008829
7.3.3) Ulica: Tysiąclecia 14
7.3.4) Miejscowość: Nowy Tomyśl
7.3.5) Kod pocztowy: 64-300
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7174,85 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie oferty zostały odrzucone
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie oferty zostały odrzucone
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5161,32 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5161,32 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5161,32 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Sławomir Naparty
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Dominik Siekierski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7262653907
7.3.3) Ulica: Franciszkańska 104/112
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 91-845
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5161,32 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnych ofert
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Dostawa lampy RTG do angiografu Artis One działającego w Zakładzie Hemodynamiki Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. dr. E. Warmińskiego SPZOZ w Bydgoszczy wraz z instalacją i regulacją
- DOSTAWA GOGLI VR ORAZ DROBNYCH PODZESPOŁÓW ELEKTRONICZNYCH
- Dostawa pralnic i maszyn do suszenia na potrzeby Domów Studenta Politechniki Bydgoskiej
- USŁUGA PRANIA, CZYSZCZENIA I DEZYNFEKCJI OBUWIA
- Usługa wykonywania badań mikrobiologicznych leczniczych produktów radiofarmaceutycznych
- Sukcesywne dostawy papieru toaletowego, ręczników papierowych, prześcieradeł papierowych w rolkach, papieru czyszczącego
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- dostawa endostaplerów do zabiegów endoskopowych
- dostawa materiałów szewnych o jednorazowych staplerów i zszywek
- Zakup wraz z dostawą nici chirurgicznych wchłanialnych i niewchłanialnych oraz innych materiałów wykorzystywanych na Bloku Operacyjnym (z podziałem na 14 zadań)
- Dostawy materiałów szewnych
- Dostawa nici, staplerów, siatek chirurgicznych oraz innych specjalistycznych wyrobów medycznych na potrzeby bloku operacyjnego w Powiatowym Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze
- Szwy chirurgiczne
więcej: Szwy chirurgiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.