Og³oszenie z dnia 2021-12-07
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00015460/01 - Wynik z dnia 2022-01-12
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Doposa¿enie Szko³y Podstawowej im. mjr. Henryka Sucharskiego w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Orzyszu w ramach programu „Laboratoria Przysz³o¶ci”
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Zespó³ Szkolno - Przedszkolny w Orzyszu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 362141473
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 14
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Orzysz
1.5.3.) Kod pocztowy: 12-250
1.5.4.) Województwo: warmiñsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - E³cki
1.5.7.) Numer telefonu: 87 4237024
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zsp@orzysz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: zsp.orzysz.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Doposa¿enie Szko³y Podstawowej im. mjr. Henryka Sucharskiego w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Orzyszu w ramach programu „Laboratoria Przysz³o¶ci”
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-a8c84573-5750-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00303724
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-12-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00302908/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.1 Doposa¿enie Szko³y Podstawowej im. mjr. Henryka Sucharskiego w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Orzyszu w ramach programu „Laboratoria Przysz³o¶ci”
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://miniportal.uzp.gov.pl/3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie
zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami odbywa siê za pomoc± ¶rodków komunikacji elektronicznej. Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania: https://miniportal.uzp.gov.pl/
Komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w tym wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane s± w formie elektronicznej przy u¿yciu miniPortalu, który dostêpny jest pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAP-u dostêpnego po adresem
https://epuap.gov.pl/wps/portal
W postêpowaniu o udzielenie zamówienia dopuszcza siê równie¿ komunikacjê miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami za pomoc± poczty elektronicznej e-mail: zsp@orzysz.pl
Nazwa Zamawiaj±cego w systemie ePUAP ( nazwa odbiorcy) to Urz±d Miejski w Orzyszu,
Adres skrytki e-PUAP: /umorzysz/SkrytkaESP
Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania: https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami odbywa siê za pomoc± ¶rodków komunikacji elektronicznej.
2. Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania: https://miniportal.uzp.gov.pl/
3. Komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w tym wszelkie o¶wiadczenia, wnioski,zawiadomienia oraz informacje przekazywane s± w formie elektronicznej przy u¿yciu miniPortalu, który dostêpny jest pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAP-u dostêpnego po adresem
https://epuap.gov.pl/wps/portal.
4. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia dopuszcza siê równie¿ komunikacjê miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami za pomoc± poczty elektronicznej e-mail: zsp@orzysz.pl
5. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do nastêpuj±cych
formularzy: „Formularz do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz „Formularz do
komunikacji”.
6. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych,opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP).
7. Zamawiaj±cy dopuszcza przesy³anie danych w formatach dopuszczonych odpowiednimi przepisami prawa tj. m.in.: .doc, .docx, .txt, .xls, .xlsx, .ppt, .csv, .pdf, .jpg, ..png, .tif, .dwg, .zip, .rar, przy czym Zamawiaj±cy zaleca wykorzystywanie plików w formacie .pdf.
Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularz do komunikacji” wynosi 150MB.
8. Za datê przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji, przekazanych w sposób, o
którym mowa w pkt 2 przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP.
9. Identyfikator postêpowania oraz inne dane konieczne do poprawnego z³o¿enia oferty, w tym tak¿e narzêdzie do szyfrowania plików, znajduj± siê na miniPortalu w zak³adce „dla Wykonawców”, „Lista
wszystkich postêpowañ”, w szczegó³ach niniejszego postêpowania
Sk³adaj±c ofertê Wykonawca zobowi±zany jest podaæ w³a¶ciwe dane postêpowania – w przypadku podania niew³a¶ciwych danych odpowiedzialno¶æ za nieprawid³owe z³o¿enie oferty albo niez³o¿enie oferty ponosi wykonawca.
10. Dane postêpowania mo¿na wyszukaæ równie¿ na li¶cie wszystkich postêpowañ na miniPortalu klikaj±c wcze¶niej opcjê „Dla Wykonawców” lub ze strony g³ównej z zak³adki Postêpowania.
11. Zalecenia Zamawiaj±cego odno¶nie kwalifikowanego podpisu elektronicznego:
- dla dokumentów w formacie „PDF” zaleca siê podpis formatem PAdES,
- dokumenty w formacie innym ni¿ „PDF” zaleca siê podpisywaæ formatem XAdES.
12. W przypadku przekazywania w postêpowaniu dokumentu elektronicznego w formacie poddaj±cym dane kompresji, opatrzenie pliku zawieraj±cego skompresowane dokumenty kwalifikowanym podpisem
elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym jest równoznaczne z opatrzeniem wszystkich dokumentów zawartych w tym pliku podpisem kwalifikowanym, podpisem zaufanym lub
podpisem osobistym.
13. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i
przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U.
z 2020 poz. 2452) oraz rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zespó³ Szkolno-Przedszkolny w Orzyszu, ul. Wojska Polskiego 14, 12-250 Orzysz, tel. (87) 4237024
2) administrator wyznaczy³ Inspektora Danych Osobowych, z którym mo¿na siê kontaktowaæ pod adresem e-mail: inspektor@cbi24.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o przepisy ustawy p.z.p.5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane przez okres 10 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia.
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest
wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisanych ustawy p.z.p., zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie
du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani/Pan zobowi±zana do wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z
prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± p.z.p. oraz nie mo¿e
naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia
przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9) nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) Przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego w³a¶ciwego ds. ochrony danych osobowych – Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, je¶li uzna Pani/Pan, i¿ przepisy RODO zosta³y naruszone.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Skorzystanie przez osobê, której dane osobowe dotycz± ,z
uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia, o którym mowa w art. 16 rozporz±dzenia 2016/679,nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku po-stêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw±.** W postêpowaniu o
udzielenie zamówienia zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporz±dzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZSZPO.271.1.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 3
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawê fabrycznie nowego sprzêtu i wyposa¿enia edukacyjnego dla Szko³y Podstawowej im. mjr. Henryka Sucharskiego w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Orzyszu:
- Drukarka 3D z akcesoriami-1 szt.
- Laptop do drukarki 3D- 1 szt.
- Filament- 36 szt.
- Klocki konstrukcyjne w kszta³cie sze¶cianów- 8 zestawów
- Klocki konstrukcyjne- 8 zestawów
- Klocki konstrukcyjne w formie patyczków/s³omek- 8 zestawów
- Klocki konstrukcyjne z magnesami - 4 zestawy
- Klocki konstrukcyjne- 4 zestawy
- Klocki konstrukcyjne z miêkkiego materia³u- 4 zestawy
- Klocki konstrukcyjne z miêkkiego materia³u - 4 zestawy
- Klocki konstrukcyjne - 2 zestawy
- Klocki konstrukcyjne - 8 zestawów
- Klocki konstrukcyjne - 8 zestawów
- Klocki konstrukcyjne - 8 zestawów
- Klocki konstrukcyjne - 8 zestawów
- Klocki - odnawialne ¼ród³a energii- 1 zestaw
- Klocki - odnawialne ¼ród³a energii- 1 zestaw
- Klocki - odnawialne ¼ród³a energii- 1 zestaw
- Zestaw do budowania obwodów elektrycznych- 6 zestawów
- Zestaw elektroniczny- 4 zestawy
- Pomoc dla klas I-III do nauki kodowania i programowania - 2 zestawy
- Pomoc dla klas IV-VIII do nauki robotyki - 2 zestawy
- Gogle Wirtualnej Rzeczywisto¶ci (VR) wraz z akcesoriami i oprogramowaniem- 1 zestaw
- Robot edukacyjny - 10 szt.
- Maty do robota edukacyjnego- 2 zestawy
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera za³±cznik nr 6 do SWZ .
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30213100-6 - Komputery przeno¶ne
30232100-5 - Drukarki i plotery
39162110-9 - Sprzêt dydaktyczny
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiaj±cy udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta odpowiada zasadom okre¶lonym w ustawie prawo zamówieñ publicznych oraz w specyfikacji warunków zamówienia i zosta³a uznana za najkorzystniejsz± (uzyska najwiêksz± liczbê punktów przyznanych wed³ug kryteriów wyboru oferty okre¶lonych w niniejszej specyfikacji).
2. Kryteria wyboru ofert, oferty bêd± oceniane wed³ug poni¿szych „wag” (znaczenia).
L.p. Nazwa kryterium Waga
1. Cena oferty 60 %
2. Wyd³u¿ony okres gwarancji 40 %
2.1. CENA – 60%
Przy ocenie wysoko¶ci proponowanej ceny najwy¿ej bêdzie punktowana oferta proponuj±ca najni¿sz± cenê za wykonanie przedmiotu zamówienia, pozosta³e oferty bêd± przeliczane wg wzoru:
Cena najni¿szej oferty (z³)
CENA = ------------------------------------------ x 100,00 pkt. x 60%
Cena oferty badanej (z³)
Maksymalna ilo¶æ punktów do uzyskania w kryterium CENA to 60 pkt.
2.2. WYD£U¯ONY OKRES GWARANCJI – 40 %
Maksymalna ilo¶æ punktów do uzyskania w kryterium WYD£U¯ONY OKRES GWARANCJI to 40 pkt.
Czê¶æ nr 1 - dostawa sprzêtu i wyposa¿enia edukacyjnego
Ocenie podlega wskazany w formularzu oferty okres gwarancji na oferowane: drukarkê 3D, laptopa do drukarki 3D, Gogle Wirtualnej Rzeczywisto¶ci (VR), roboty edukacyjne.
A) Drukarka 3D
Wymagany minimalny okres gwarancji wynosi – 24 miesi±ce.
Oferta wykonawcy, który zaoferuje krótszy ni¿ minimalny okres gwarancji zostanie odrzucona.
Okres gwarancji jako¶ci nale¿y okre¶liæ w miesi±cach w liczbach ca³kowitych wskazuj±c ilo¶æ miesiêcy okresu gwarancji jako¶ci podan± w poni¿szej tabeli.
Zamawiaj±cy przyzna punkty za przed³u¿enie okresu gwarancji jako¶ci wg nastêpuj±cych zasad:
Okres gwarancji na drukarkê
Liczba punktów : 24 miesi±ce- 0 pkt.
Wyd³u¿ony okres gwarancji o 12 miesiêcy i wiêcej-10 pkt.
B) Laptop do drukarki 3D
Wymagany minimalny okres gwarancji wynosi – 24 miesi±ce.
Oferta wykonawcy, który zaoferuje krótszy ni¿ minimalny okres gwarancji zostanie odrzucona.
Okres gwarancji jako¶ci nale¿y okre¶liæ w miesi±cach w liczbach ca³kowitych wskazuj±c ilo¶æ miesiêcy okresu gwarancji jako¶ci podan± w poni¿szej tabeli.
Zamawiaj±cy przyzna punkty za przed³u¿enie okresu gwarancji jako¶ci wg nastêpuj±cych zasad:
Okres gwarancji na laptopa
Liczba punktów- 24 miesi±ce-0 pkt
Wyd³u¿ony okres gwarancji o 12 miesiêcy i wiêcej-10 pkt
C) Gogle Wirtualnej Rzeczywisto¶ci (VR)
Wymagany minimalny okres gwarancji wynosi – 24 miesi±ce.
Oferta wykonawcy, który zaoferuje krótszy ni¿ minimalny okres gwarancji zostanie odrzucona.
Okres gwarancji jako¶ci nale¿y okre¶liæ w miesi±cach w liczbach ca³kowitych wskazuj±c ilo¶æ miesiêcy okresu gwarancji jako¶ci podan± w poni¿szej tabeli.
Zamawiaj±cy przyzna punkty za przed³u¿enie okresu gwarancji jako¶ci wg nastêpuj±cych zasad:
Okres gwarancji na Gogle Wirtualnej Rzeczywisto¶ci (VR)
Liczba punktów:
24 miesi±ce-0 pkt
Wyd³u¿ony okres gwarancji o 12 miesiêcy i wiêcej-10 pkt
D) Roboty edukacyjne
Wymagany minimalny okres gwarancji wynosi – 24 miesi±ce.
Oferta wykonawcy, który zaoferuje krótszy ni¿ minimalny okres gwarancji zostanie odrzucona.
Okres gwarancji jako¶ci nale¿y okre¶liæ w miesi±cach w liczbach ca³kowitych wskazuj±c ilo¶æ miesiêcy okresu gwarancji jako¶ci podan± w poni¿szej tabeli.
Zamawiaj±cy przyzna punkty za przed³u¿enie okresu gwarancji jako¶ci wg nastêpuj±cych zasad:
Okres gwarancji na roboty edukacyjne
Liczba punktów:
24 miesi±ce-0 pkt
Wyd³u¿ony okres gwarancji o 12 miesiêcy i wiêcej-10 pkt
Punkty uzyskane przez ofertê za drukarkê 3D, laptopa do drukarki 3D, Gogle Wirtualnej Rzeczywisto¶ci (VR) i roboty edukacyjne zostan± zsumowane. Oferta zawieraj±ca wyd³u¿enie gwarancji od 1-11 miesiêcy otrzyma 0 pkt.
Oferta mo¿e otrzymaæ maksymalnie 40 punktów.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: WYD£U¯ONY OKRES GWARANCJI
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawê fabrycznie nowego sprzêtu i wyposa¿enia do nagrywania, rejestrowania i obróbki obrazu i d¼wiêku dla Szko³y Podstawowej im. mjr. Henryka Sucharskiego w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Orzyszu:
- Kamera przeno¶na cyfrowa wraz z akcesoriami- 2 szt.
- Statyw z akcesoriami- 3 szt
- Mikroport z akcesoriami- 2 szt.
- O¶wietlenie do realizacji nagrañ- 1 zestaw
- Mikrofon kierunkowy z akcesoriami- 3 szt.
- Gimbal do aparatu fotograficznego i kamery- 1 szt.
- Gimbal do smartfona - 3 szt.
- Aparat fotograficzny z akcesoriami- 3 szt.
- Oprogramowanie do edycji, monta¿u i tworzenia materia³ów video- 1 szt.
- Zestaw nag³o¶nieniowy mobilny - 3 zestawy
- Zestaw nag³o¶nieniowy- 3 zestawy
Szczegó³owy opis poszczególnych czê¶ci zamówienia zawiera za³±cznik nr 6 do SWZ .
Szczegó³owe wymagania dotycz±ce warunków realizacji przedmiotu zamówienia zawieraj± projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostan± wprowadzone do tre¶ci tej umowy stanowi±ce za³±cznik nr 5 do SWZ (odrêbne dla ka¿dej czê¶ci).
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 32342400-6 - Sprzêt nag³a¶niaj±cy
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
32333200-8 - Kamery wideo
32341000-5 - Mikrofony
32342410-9 - Sprzêt d¼wiêkowy
32351000-8 - Akcesoria do sprzêtu d¼wiêkowego i wideo
38651000-3 - Aparaty fotograficzne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiaj±cy udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta odpowiada zasadom okre¶lonym w ustawie prawo zamówieñ publicznych oraz w specyfikacji warunków zamówienia i zosta³a uznana za najkorzystniejsz± (uzyska najwiêksz± liczbê punktów przyznanych wed³ug kryteriów wyboru oferty okre¶lonych w niniejszej specyfikacji).
2. Kryteria wyboru ofert, oferty bêd± oceniane wed³ug poni¿szych „wag” (znaczenia).
L.p. Nazwa kryterium Waga
1. Cena oferty 60 %
2. Wyd³u¿ony okres gwarancji 40 %
2.1. CENA – 60%
Przy ocenie wysoko¶ci proponowanej ceny najwy¿ej bêdzie punktowana oferta proponuj±ca najni¿sz± cenê za wykonanie przedmiotu zamówienia, pozosta³e oferty bêd± przeliczane wg wzoru:
Cena najni¿szej oferty (z³)
CENA = ------------------------------------------ x 100,00 pkt. x 60%
Cena oferty badanej (z³)
Maksymalna ilo¶æ punktów do uzyskania w kryterium CENA to 60 pkt.
2.2. WYD£U¯ONY OKRES GWARANCJI – 40 %
Maksymalna ilo¶æ punktów do uzyskania w kryterium WYD£U¯ONY OKRES GWARANCJI to 40 pkt.
Czê¶æ nr 2 - dostawa sprzêtu i wyposa¿enia do nagrywania, rejestrowania i obróbki obrazu i d¼wiêku
Ocenie podlega wskazany w formularzu oferty okres gwarancji na oferowane kamery cyfrowe, aparaty fotograficzne, zestawy nag³o¶nieniowe mobilne, zestawy nag³o¶nieniowe.
A) Kamery cyfrowe
Wymagany minimalny okres gwarancji wynosi – 24 miesi±ce.
Oferta wykonawcy, który zaoferuje krótszy ni¿ minimalny okres gwarancji zostanie odrzucona.
Okres gwarancji jako¶ci nale¿y okre¶liæ w miesi±cach w liczbach ca³kowitych wskazuj±c ilo¶æ miesiêcy okresu gwarancji jako¶ci podan± w poni¿szej tabeli.
Zamawiaj±cy przyzna punkty za przed³u¿enie okresu gwarancji jako¶ci wg nastêpuj±cych zasad:
Okres gwarancji na kamery cyfrowe
Liczba punktów:
24 miesi±ce-0 pkt
Wyd³u¿ony okres gwarancji o 12 miesiêcy i wiêcej-10 pkt
B) Aparaty fotograficzne
Wymagany minimalny okres gwarancji wynosi – 24 miesi±ce.
Oferta wykonawcy, który zaoferuje krótszy ni¿ minimalny okres gwarancji zostanie odrzucona.
Okres gwarancji jako¶ci nale¿y okre¶liæ w miesi±cach w liczbach ca³kowitych wskazuj±c ilo¶æ miesiêcy okresu gwarancji jako¶ci podan± w poni¿szej tabeli.
Zamawiaj±cy przyzna punkty za przed³u¿enie okresu gwarancji jako¶ci wg nastêpuj±cych zasad:
Okres gwarancji na aparaty fotograficzne
Liczba punktów:
24 miesi±ce-0 pkt
Wyd³u¿ony okres gwarancji o 12 miesiêcy i wiêcej-10 pkt
C) Zestawy nag³o¶nieniowe mobilne
Wymagany minimalny okres gwarancji wynosi – 24 miesi±ce.
Oferta wykonawcy, który zaoferuje krótszy ni¿ minimalny okres gwarancji zostanie odrzucona.
Okres gwarancji jako¶ci nale¿y okre¶liæ w miesi±cach w liczbach ca³kowitych wskazuj±c ilo¶æ miesiêcy okresu gwarancji jako¶ci podan± w poni¿szej tabeli.
Zamawiaj±cy przyzna punkty za przed³u¿enie okresu gwarancji jako¶ci wg nastêpuj±cych zasad:
Okres gwarancji na zestawy nag³o¶nieniowe przeno¶ne
Liczba punktów:
24 miesi±ce-0 pkt
Wyd³u¿ony okres gwarancji o 12 miesiêcy i wiêcej-10 pkt
D) Zestawy nag³o¶nieniowe
Wymagany minimalny okres gwarancji wynosi – 24 miesi±ce.
Oferta wykonawcy, który zaoferuje krótszy ni¿ minimalny okres gwarancji zostanie odrzucona.
Okres gwarancji jako¶ci nale¿y okre¶liæ w miesi±cach w liczbach ca³kowitych wskazuj±c ilo¶æ miesiêcy okresu gwarancji jako¶ci podan± w poni¿szej tabeli.
Zamawiaj±cy przyzna punkty za przed³u¿enie okresu gwarancji jako¶ci wg nastêpuj±cych zasad:
Okres gwarancji na zestawy nag³o¶nieniowe
Liczba punktów:
24 miesi±ce-0 pkt
Wyd³u¿ony okres gwarancji o 12 miesiêcy i wiêcej-10 pkt
Punkty uzyskane przez ofertê za kamery cyfrowe, aparaty fotograficzne, zestawy nag³o¶nieniowe mobilne i zestawy nag³o¶nieniowe zostan± zsumowane. Oferta zawieraj±ca wyd³u¿enie gwarancji od 1-11 miesiêcy otrzyma 0 pkt.
Oferta mo¿e otrzymaæ maksymalnie 40 punktów.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: WYD£U¯ONY OKRES GWARANCJI
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawê wyposa¿enia i materia³ów eksploatacyjnych do nauki przedmiotów technicznych dla Szko³y Podstawowej im. mjr. Henryka Sucharskiego w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Orzyszu
- mikrokontroler z czujnikami i akcesoriami - 2 zestawy,
- stacja lutownicza z gor±cym powietrzem - 1 szt.,
-stó³ warsztatowy - 1 zestaw
-stó³ - 4 szt.,
-taboret - 1 szt.,
-szafa na narzêdzia - 3 szt.,
-pojemnik warsztatowy - 1 zestaw,
- tablica ¶cieralna wisz±ca - 3 szt.,
-tablica ¶cieralna stoj±ca - 3 szt.,
-zestaw do tablic ¶cieralnych - 6 zestawów,
- akumulatorowa wiertarko – wkrêtarka z akcesoriami - 4 szt.,
- bity do wkrêtarki - 4 zestawy,
-wiertarka sto³owa (kolumnowa) - 1 szt.,
-szlifierka sto³owa - 1 szt.,
-bezprzewodowy pistolet do klejenia na gor±co - 5 zestawów,
-imad³o ¶lusarskie z kowad³em - 1 szt.,
- wkrêty - 1 zestaw,
-pi³a ramowa do drewna i metalu z akcesoriami - 2 szt.,
-suwmiarka - 1 szt.,
- m³otek ¶lusarski - 4 szt.,
-szczypce uniwersalne (kombinerki) - 4 szt.,
- zestaw wkrêtaków (¶rubokrêtów) - 2 zestawy,
-zestaw pilników ¶lusarskich (zdzieraki) - 2 zestawy,
-zestaw tarników do drewna (zdzieraki) - 2 zestawy,
- no¿yce do blachy - 2 szt.,
- ¶ci±gacz do izolacji - 1 szt.,
-k±townik stolarski - 1 szt.,
-ta¶ma miernicza - 5 szt.,
-taker - 2 szt.,
- wyrzynarka sto³owa do drewna z akcesoriami - 1 szt.,
- laminarka - 2 zestawy,
- komplet sztuæców - 1 zestaw,
- zestaw no¿y - 4 zestawy,
- zastawa sto³owa - 1 zestaw,
- zestaw desek do krojenia - 1 zestaw,
- miski - 1 zestaw,
- opiekacz - 4 szt.,
-mikser - 2 szt.,
-lodówka - 1 szt.,
- blender - 2 szt.,
-robot wielofunkcyjny - 1 szt.,
-zestaw garnków - 2 zestawy
Szczegó³owy opis poszczególnych czê¶ci zamówienia zawiera za³±cznik nr 6 do SWZ .
Szczegó³owe wymagania dotycz±ce warunków realizacji przedmiotu zamówienia zawieraj± projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostan± wprowadzone do tre¶ci tej umowy stanowi±ce za³±cznik nr 5 do SWZ (odrêbne dla ka¿dej czê¶ci).
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30192200-3 - Ta¶ma miernicza
30195400-6 - Tablice do wycierania na sucho lub akcesoria
39113200-9 - Taborety
39121200-8 - Sto³y
39160000-1 - Meble szkolne
39221180-2 - Naczynia do gotowania
39221200-9 - Zastawa sto³owa
39221240-1 - Misy
39223000-1 - £y¿ki, widelce
39241110-7 - No¿e sto³owe
39241120-0 - No¿e kuchenne
39711100-0 - Ch³odziarki i zamra¿arki
39711200-1 - Roboty kuchenne
39711211-1 - Miksery kuchenne
39711300-2 - Urz±dzenia elektrotermiczne
42661000-7 - Urz±dzenia do lutowania na miêkko i na twardo
42994230-1 - Laminatory
43811000-1 - Szlifierki do drewna
44212510-7 - K±towniki
44512200-4 - Szczypce
44512300-5 - M³otki
44512700-9 - Pilniki lub tarniki
44512800-0 - ¦rubokrêty
44531510-9 - ¦ruby i wkrêty
44613400-4 - Pojemniki do przechowywania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiaj±cy udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta odpowiada zasadom okre¶lonym w ustawie prawo zamówieñ publicznych oraz w specyfikacji warunków zamówienia i zosta³a uznana za najkorzystniejsz± (uzyska najwiêksz± liczbê punktów przyznanych wed³ug kryteriów wyboru oferty okre¶lonych w niniejszej specyfikacji).
2. Kryteria wyboru ofert, oferty bêd± oceniane wed³ug poni¿szych „wag” (znaczenia).
L.p. Nazwa kryterium Waga
1. Cena oferty 60 %
2. Wyd³u¿ony okres gwarancji 40 %
2.1. CENA – 60%
Przy ocenie wysoko¶ci proponowanej ceny najwy¿ej bêdzie punktowana oferta proponuj±ca najni¿sz± cenê za wykonanie przedmiotu zamówienia, pozosta³e oferty bêd± przeliczane wg wzoru:
Cena najni¿szej oferty (z³)
CENA = ------------------------------------------ x 100,00 pkt. x 60%
Cena oferty badanej (z³)
Maksymalna ilo¶æ punktów do uzyskania w kryterium CENA to 60 pkt.
2.2. WYD£U¯ONY OKRES GWARANCJI – 40 %
Maksymalna ilo¶æ punktów do uzyskania w kryterium WYD£U¯ONY OKRES GWARANCJI to 40 pkt.
Czê¶æ nr 3 - dostawa sprzêtu, wyposa¿enia i materia³ów eksploatacyjnych do nauki przedmiotów technicznych
Ocenie podlega wskazany w formularzu oferty okres gwarancji na oferowane stacje lutownicze, wiertarkê sto³ow± (kolumnow±), wyrzynarkê sto³ow± do drewna, lodówkê
A) Stacja lutownicza
Wymagany minimalny okres gwarancji wynosi – 24 miesi±ce.
Oferta wykonawcy, który zaoferuje krótszy ni¿ minimalny okres gwarancji zostanie odrzucona.
Okres gwarancji jako¶ci nale¿y okre¶liæ w miesi±cach w liczbach ca³kowitych wskazuj±c ilo¶æ miesiêcy okresu gwarancji jako¶ci podan± w poni¿szej tabeli.
Zamawiaj±cy przyzna punkty za przed³u¿enie okresu gwarancji jako¶ci wg nastêpuj±cych zasad:
Okres gwarancji na stacje lutownicze
Liczba punktów:
24 miesi±ce- 0 pkt
Wyd³u¿ony okres gwarancji o 12 miesiêcy i wiêcej-10 pkt
B) Wiertarka sto³owa (kolumnowa)
Wymagany minimalny okres gwarancji wynosi – 24 miesi±ce.
Oferta wykonawcy, który zaoferuje krótszy ni¿ minimalny okres gwarancji zostanie odrzucona.
Okres gwarancji jako¶ci nale¿y okre¶liæ w miesi±cach w liczbach ca³kowitych wskazuj±c ilo¶æ miesiêcy okresu gwarancji jako¶ci podan± w poni¿szej tabeli.
Zamawiaj±cy przyzna punkty za przed³u¿enie okresu gwarancji jako¶ci wg nastêpuj±cych zasad:
Okres gwarancji na wiertarkê sto³ow± (kolumnow±)
Liczba punktów
24 miesi±ce-0 pkt
Wyd³u¿ony okres gwarancji o 12 miesiêcy i wiêcej-10 pkt
C) Wyrzynarka sto³owa do drewna
Wymagany minimalny okres gwarancji wynosi – 24 miesi±ce.
Oferta wykonawcy, który zaoferuje krótszy ni¿ minimalny okres gwarancji zostanie odrzucona.
Okres gwarancji jako¶ci nale¿y okre¶liæ w miesi±cach w liczbach ca³kowitych wskazuj±c ilo¶æ miesiêcy okresu gwarancji jako¶ci podan± w poni¿szej tabeli.
Zamawiaj±cy przyzna punkty za przed³u¿enie okresu gwarancji jako¶ci wg nastêpuj±cych zasad:
Okres gwarancji na wyrzynarkê sto³ow± do drewna
Liczba punktów:
24 miesi±ce- 0 pkt
Wyd³u¿ony okres gwarancji o 12 miesiêcy i wiêcej-10 pkt
D) Lodówka
Wymagany minimalny okres gwarancji wynosi – 24 miesi±ce.
Oferta wykonawcy, który zaoferuje krótszy ni¿ minimalny okres gwarancji zostanie odrzucona.
Okres gwarancji jako¶ci nale¿y okre¶liæ w miesi±cach w liczbach ca³kowitych wskazuj±c ilo¶æ miesiêcy okresu gwarancji jako¶ci podan± w poni¿szej tabeli.
Zamawiaj±cy przyzna punkty za przed³u¿enie okresu gwarancji jako¶ci wg nastêpuj±cych zasad:
Okres gwarancji na lodówkê
Liczba punktów
24 miesi±ce- 0 pkt
Wyd³u¿ony okres gwarancji o 12 miesiêcy i wiêcej-10 pkt
Punkty uzyskane przez ofertê za stacjê lutownicz±, wiertarkê sto³ow± (kolumnow±), wyrzynarkê sto³ow± do drewna, lodówkê zostan± zsumowane. Oferta zawieraj±ca wyd³u¿enie gwarancji od 1-11 miesiêcy otrzyma 0 pkt.
Oferta mo¿e otrzymaæ maksymalnie 40 punktów.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: WYD£U¯ONY OKRES GWARANCJI
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) o¶wiadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j.Dz.U.2021 poz. 275) z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej, zgodnie ze wzorem stanowi±cym Za³±cznik nr 4 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy nie wymaga podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Zamawiaj±cy nie wymaga przedmiotowych ¶rodków dowodowych5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
a)Pe³nomocnictwo-gdy umocowanie osoby sk³adaj±cej ofertê nie wynika z dokumentów rejestrowych, wykonawca, który sk³ada ofertê za po¶rednictwem pe³nomocnika, powinien do³±czyæ do oferty dokument pe³nomocnictwa obejmuj±cy swym zakresem umocowanie do z³o¿enia oferty lub do z³o¿enia oferty i podpisania umowy. W przypadku wykonawcówubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia wykonawcy zobowi±zani s± do ustanowienia pe³nomocnika. Dokument pe³nomocnictwa, z tre¶ci którego bêdzie wynika³o umocowanie do reprezentowania w postêpowaniu o udzielenie zamówienia tych wykonawców nale¿y za³±czyæ do oferty.
Wymagana forma:Pe³nomocnictwo przekazuje siê w postaci elek. i opatruje siê kwalifikowanym podpisem elek., podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.W przypadku gdy zosta³y sporz±dzone jako dokument w postaci papierowej i opatrzone w³asnorêcznym podpisem, przekazuje siê cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elek., podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, po¶wiadczaj±ce zgodno¶æ cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Przez cyfrowe odwzorowanie, rozumieæ
dokument elek.bêd±cy kopi± elek. tre¶ci zapisanej w postaci papierowej, umo¿liwiaj±cy zapoznanie siê z t± tre¶ci± i jej zrozumienie, bez konieczno¶ci bezpo¶redniego dostêpu do orygina³u.Po¶wiadczenia zgodno¶ci cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej dokonuje odpowiednio wykonawca, wykonawca wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie
zamówienia, podmiot udostêpniaj±cy zasoby lub podwykonawca, w zakresie dokumentów potwierdzaj±cych umocowanie do reprezentowania, które ka¿dego z nich dotycz± lub notariusz.
b)Zobowi±zanie podmiotu trzeciego.Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdza, ¿e stosunek ³±cz±cy wykonawcê z podmiotami udostêpniaj±cymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostêp do tych zasobów oraz okre¶la w szczególno¶ci:-zakres dostêpnych wykonawcy zasobów podmiotu udostêpniaj±cego
zasoby;-sposób i okres udostêpnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostêpniaj±cego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;-czy i w jakim zakresie podmiot udostêpniaj±cy zasoby, na zdolno¶ciach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub us³ugi, których wskazane zdolno¶ci dotycz±.Wymagana forma:Zobowi±zanie musi byæ z³o¿one w formie elek.lub w postaci elek. opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym.W przypadku gdy zobowi±zanie zosta³o sporz±dzone jako dokument w postaci papierowej i opatrzone w³asnorêcznym podpisem, przekazuje siê cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym
podpisem elek., podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, po¶wiadczaj±cym zgodno¶æ cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Po¶wiadczenia zgodno¶ci cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej, dokonuje odpowiednio
wykonawca lub wykonawca wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia lub
notariusz.
c)Zastrze¿enie tajemnicy przedsiêbiorstwa–w sytuacji, gdy oferta lub inne dokumenty sk³adane w toku postêpowania bêd± zawiera³y tajemnicê przedsiêbiorstwa, wykonawca, wraz z przekazaniem takich informacji, zastrzega, ¿e nie mog± byæ one udostêpniane, oraz wykazuje, ¿e zastrze¿one informacje stanowi± tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy
z 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.Wymagana forma:Dokument musi byæ z³o¿ony w formie elek.lub w postaci elek.opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym osoby upowa¿nionej do reprezentowania wykonawców zgodnie z form± reprezentacji okre¶lon± w dokumencie rejestrowym w³a¶ciwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1) Wykonawcy mog± wspólnie (konsorcjum, spó³ka cywilna) ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia, wtedy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo musi byæ do³±czone do oferty.2) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia o¶wiadczenie, o którym mowa w punkcie VII SWZ, sk³ada ka¿dy z wykonawców.
3) Je¿eli zostanie wybrana oferta wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia, Zamawiaj±cy za¿±da przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców.
4) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie z którego powinno wynikaæ, które roboty budowlane lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.
5) O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Tak
7.2.) Informacje na temat zaliczek:
1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ jednorazowej wyp³aty zaliczki w wysoko¶ci 60% wynagrodzenia brutto okre¶lonego w Ofercie Wykonawcy oddzielnie do ka¿dej czê¶ci z zastrze¿eniem ust. IV, w terminie do 29 grudnia 2021 roku.2. Wykonawca zobowi±zany jest wnie¶æ zabezpieczenie zaliczki w formie
-porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, z tym ¿e zobowi±zanie kasy jest zawsze zobowi±zaniem pieniê¿nym;
-gwarancjach bankowych;
-gwarancjach ubezpieczeniowych;
-porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci;
3. Orygina³y dokumentu stwierdzaj±cego ustanowienie zabezpieczenia Wykonawcy powinien przekazaæ Zamawiaj±cemu najpó¼niej do 29 grudnia 2021r. Zamawiaj±cy dokona zap³aty zaliczki tylko w przypadku prawid³owego ustanowienia przez Wykonawcê na rzecz Zamawiaj±cego zabezpieczenia, o którym mowa powy¿ej
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiaj±cy przewiduje, na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, mo¿liwo¶æ dokonywania zmian postanowieñ niniejszej umowy.2. Wynagrodzenie wykonawcy okre¶lone w umowie mo¿e zostaæ zmienione w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i us³ug oraz podatku akcyzowego w czasie trwania umowy. W przypadku zmiany, o której mowa w zdaniu poprzedzaj±cym, wynagrodzenie wykonawcy ulega zmianie wy³±cznie w odniesieniu do czê¶ci przedmiotu umowy zrealizowanej po dniu wej¶cia w ¿ycie przepisów zmieniaj±cych stawkê podatku oraz wy³±cznie do czê¶ci przedmiotu umowy, do której zastosowanie znajdzie zmiana stawki podatku. Wynagrodzenie wykonawcy mo¿e ulec odpowiedniemu zwiêkszeniu b±d¼ zmniejszeniu, je¿eli w wyniku zastosowania zmienionych stawek podatków ulega zmianie kwota nale¿nego podatku.
3. Dopuszcza siê mo¿liwo¶æ zmiany postanowieñ umowy w zakresie dotycz±cym zmiany podwykonawcy lub zmiany wskazanych lub wprowadzenia nowych czê¶ci przedmiotu umowy, które wykonawca bêdzie wykonywa³ za pomoc± podwykonawców, na zasadach okre¶lonych w niniejszej umowie.
4. Dopuszcza siê mo¿liwo¶æ zmiany postanowieñ umowy w zakresie dotycz±cym terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku;
a) przyczyny bêd±ce nastêpstwem okoliczno¶ci, za które odpowiedzialno¶æ ponosi zamawiaj±cy,
b) wyst±pienia okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy, obiektywnie niezale¿nych od wykonawcy, a maj±cych wp³yw na wyd³u¿enie okresu realizacji umowy, a w szczególno¶ci okoliczno¶ci si³y wy¿szej, np.: wyst±pienia zdarzenia losowego wywo³anego przez czynniki zewnêtrzne, którego nie mo¿na by³o przewidzieæ z pewno¶ci±, w szczególno¶ci zagra¿aj±cego bezpo¶rednio ¿yciu lub zdrowiu ludzi lub gro¿±cego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach, dzia³ania osób trzecich uniemo¿liwiaj±ce wykonywanie dostawy, które to dzia³ania nie s± konsekwencj± winy którejkolwiek ze stron np. po¿ar, powód¼, inne klêski ¿ywio³owe, promieniowanie lub ska¿enie, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, dzia³ania wojenne, oraz sytuacji przed³u¿enia obowi±zywania lub konieczno¶ci wprowadzenia rozwi±zañ zwi±zanych z przeciwdzia³aniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zaka¼nych oraz wywo³anych nimi sytuacji kryzysowych, niezale¿nych od wykonawcy, a maj±cych istotny wp³yw na wyd³u¿enie okresu realizacji umowy, których wyst±pienie zosta³o zaakceptowane przez zamawiaj±cego - stwierdzenie wp³ywu w/w okoliczno¶ci na termin realizacji przedmiotu umowy nast±pi na podstawie dowodów przed³o¿onych przez wykonawcê, potwierdzaj±cych wp³yw w/w okoliczno¶ci na nale¿yte wykonanie przedmiotu umowy, w tym termin jej realizacji. W przypadku zdarzeñ si³y wy¿szej zaistnia³ych w zwi±zku ze stanem epidemii lub zagro¿enia epidemicznego, dla ich potwierdzenia nie jest wymagana akceptacja zamawiaj±cego.
Przed³u¿enie terminu wykonania umowy mo¿e nast±piæ o okres trwania tych okoliczno¶ci, a je¿eli okres ten wywo³a³ kolejne konsekwencje w zakresie terminu wykonania, tak¿e o okres niezbêdny do zakoñczenia wykonywania jej przedmiotu w sposób nale¿yty.
5. Zamawiaj±cy przewiduje wprowadzenie zmiany w umowie w przypadku wykrycia omy³ek, rozbie¿no¶ci lub niejasno¶ci w umowie, których nie mo¿na usun±æ w inny sposób, a zmiana bêdzie umo¿liwiaæ ich usuniêcie i doprecyzowanie umowy zgodnie z jej celem lub w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez wykonawcê i zamawiaj±cego.
6. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w przypadkach okre¶lonych w art. 455 ustawy Prawo zamówieñ publicznych.
7. Warunkiem dokonania zmian w umowie jest z³o¿enie wniosku przez stronê inicjuj±c± zmianê.
8. Wszelkie zmiany i uzupe³nienia tre¶ci niniejszej umowy, wymagaj± aneksu sporz±dzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci z zastrze¿eniem art. 455 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych.
Zmiany umowy zosta³y szczegó³owe opisane w projektowanych warunkach umowy -Za³ nr 5 do SWZ
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-12-15 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-15 11:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-01-13
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- KAMERY ZDALNIE STEROWANE PTZ - 3 szt.: zakup, dostawa, monta¿, instalacja i uruchomienie
- Dostawa sprzêtu komputerowego: notebooki, tablety, komputery stacjonarne, dyski, urz±dzenia sieciowe, akcesoria komputerowe
- Dostawa sprzêtu dydaktycznego dla Publicznej Uczelni Zawodowej w Grudzi±dzu - dzia³ robotyka
- Dostawa komputerów przeno¶nych 15,6", urz±dzeñ wielofunkcyjnych A3 oraz monitorów komputerowych 32" do Centrum Szkolenia Policji w Legionowie.
- Dostawa Sprzêtów IT
- Dostawa komputerów przeno¶nych na potrzeby S±du Okrêgowego w Zamo¶ciu, S±du Rejonowego w Janowie Lubelskim i Krasnymstawie.
wiêcej: Ta¶ma miernicza »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.