eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SztumAdministrowanie cmentarzami komunalnymi po³o¿onymi na terenie Miasta i Gminy Sztum



Og³oszenie z dnia 2024-04-26


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Administrowanie cmentarzami komunalnymi po³o¿onymi na terenie Miasta i Gminy Sztum

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Miasto i Gmina Sztum

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170747773

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Mickiewicza 39

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Sztum

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-400

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@sztum.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://www.sztum.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Administrowanie cmentarzami komunalnymi po³o¿onymi na terenie Miasta i Gminy Sztum

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-50278c62-03a9-11ef-b81b-aebd110f5279

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00303753

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-04-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00033078/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.12 Utrzymanie cmentarzy komunalnych i gobów wojennych (w tym prowizje dla PWiK za pobrane op³aty pogrzebowe)

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/921019

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja elektroniczna:
1) Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformy zakupowej (dalej jako
„Platforma”) pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/921019.
2) Preferuje siê, aby komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w tym wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia
oraz informacje, przekazywane by³y za po¶rednictwem strony platformazakupowa.pl i formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ do
zamawiaj±cego”.
Zamawiaj±cy dopuszcza, awaryjnie, komunikacjê za po¶rednictwem poczty elektronicznej. Adres poczty elektronicznej osoby
uprawnionej do kontaktu z Wykonawcami: zamowienia.publiczne@sztum.pl z wy³±czeniem sk³adania ofert (nie dopuszcza siê sk³adania ofert za pomoc± poczty elektronicznej).

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1) Informacje dotycz±ce odpowiedzi na
pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu sk³adania, otwarcia ofert, Zamawiaj±cy bêdzie zamieszcza³ na Platformie w sekcji
„Komunikaty”.
2) Korespondencja, której zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, bêdzie przekazywana za
po¶rednictwem platformy do konkretnego Wykonawcy. W przypadku wiadomo¶ci prywatnych, Zamawiaj±cy przekazuje je na adres
poczty elektronicznej wskazany przez Wykonawcê w formularzu ofertowym, na co Wykonawca wyra¿a zgodê i zobowi±zuje siê do
utrzymania jego funkcjonalno¶ci przez czas trwania postêpowania. Domniemywa siê, ¿e wiadomo¶ci przekazane na adres poczty
elektronicznej wskazany przez Wykonawcê zosta³y dorêczone skutecznie, a Wykonawca zapozna³ siê z ich tre¶ci±. O zmianie
adresu poczty elektronicznej do przekazywania korespondencji zwi±zanej z danym postêpowaniem Wykonawca niezw³ocznie
zawiadamia Zamawiaj±cego sk³adaj±c o¶wiadczenie osób uprawnionych do reprezentacji Wykonawcy.
3) Za datê wp³ywu o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich z³o¿enia/wys³ania na Platformie.
4) Wykonawca, jako podmiot profesjonalny ma obowi±zek sprawdzania komunikatów i wiadomo¶ci bezpo¶rednio na
platformazakupowa.pl przes³anych przez Zamawiaj±cego, gdy¿ system powiadomieñ mo¿e ulec awarii lub powiadomienie mo¿e
trafiæ do folderu SPAM.
Informacje, które nie zmie¶ci³y siê w tym polu ze wzglêdu na ograniczenia ilo¶ci znaków dostêpne s± w SWZ, w rozdziale pn. Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej – w tym komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc±.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Administratorem danych osobowych jest Burmistrz Miasta i Gminy Sztum, ul. Mickiewicza 39, 82-400 Sztum.
2. Celem przetwarzania danych osobowych jest przeprowadzenie niniejszego postepowania o udzielenie zamówienia publicznego.
3. RODO - ROZPORZ¡DZENIE PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych).
4. Podstaw± prawn± przetwarzania jest:
- art. 6 ust. 1 lit. c RODO tj. przetwarzanie jest niezbêdne do wype³nienia obowi±zku prawnego ci±¿±cego na administratorze w zwi±zku z ustaw± z dnia z 29 stycznia 2004r. Prawo zamówieñ publicznych oraz ustaw± z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych.
- art. 6 ust. 1 lit. b RODO tj. przetwarzanie jest niezbêdne do wykonania umowy, której stron± jest osoba, której dane dotycz±, lub do podjêcia dzia³añ na ¿±danie osoby, której dane dotycz±, przed zawarciem umowy.
5. Nie przewiduje siê przetwarzania danych osobowych w celach innym ni¿ te, w których dane osobowe zosta³y zebrane.
6. Odbiorcami danych osobowych mog± byæ podmioty upowa¿nione na podstawie przepisów prawa, którym nale¿y udostêpniæ dane osobowe oraz podmioty, które na podstawie zawartych umów przetwarzaj± dane osobowe w imieniu Administratora. Ponadto odbiorcami danych osobowych mog± byæ osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o ustawê z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych oraz o ustawê z dnia 26 wrze¶nia 2001 r. o dostêpie do informacji publicznej. Dane osobowe nie bêd± przekazywane do pañstwa trzeciego/organizacji miêdzynarodowej.
7. Dane osobowe bêd± przetwarzane do momentu ustania celu przetwarzania, jak równie¿ do czasu up³ywu okresu wymagalno¶ci roszczeñ zwi±zanych z umow±, wynikaj±cych z Kodeksu Cywilnego oraz przez okres wskazany przez przepisy prawa w zwi±zku z realizacj± obowi±zków podatkowych, rachunkowych, ubezpieczeniowych i archiwizacyjnych, w tym ustawy Prawo zamówieñ publicznych.
8. Przys³uguje Pani/Panu prawo do:
- zgodnie z art. 15 RODO prawo dostêpu do swoich danych osobowych,
- zgodnie z art. 16 RODO prawo do sprostowania swoich danych osobowych, z zastrze¿eniem, ¿e skorzystanie z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników.
- zgodnie z art. 18 RODO prawo do ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO. Wyst±pienie z ¿±daniem, o którym mowa w art. 18 ust.1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, tel. (22) 531 03 00, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO.
Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym wynikaj±cym z przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówieñ publicznych. Konsekwencj± nie podania danych osobowych bêdzie brak mo¿liwo¶ci wyboru Pani/Pana oferty.
9. Pani/Pana dane nie podlegaj± zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji. Nie profilujemy Pani/Pana danych osobowych.
10. Adres do korespondencji: Miasto i Gmina Sztum, ul. Mickiewicza 39, 82-400 Sztum
Adres email: sztum@sztum.pl
Inspektor Ochrony Danych: Krzysztof Jó¼wik, e-mail: iod@sztum.pl

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: GKiB.271.12.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Opis przedmiotu zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest administrowanie cmentarzami komunalnymi po³o¿onymi na terenie Miasta i Gminy Sztum.
2) Zamawiaj±cy ma mo¿liwo¶æ skorzystania z prawa opcji okre¶lonego w art. 441 ust. 1 ustawy Pzp w pe³nym lub czê¶ciowym zakresie.
3) Zakres przedmiotu umowy sk³ada siê z zamówienia podstawowego (czê¶æ gwarantowana) oraz z zamówienia objêtego prawem opcji (czê¶æ objêta prawem opcji).
4) Zakres zamówienia podstawowego na cmentarzach przy ul. Nowowiejskiego, Kochanowskiego w Sztumie oraz tzw. „Parleta” na Zajezierzu obejmuje (czê¶æ gwarantowana):
a) Zarz±dzanie cmentarzem:
i. prowadzenie ksi±g cmentarnych poprzez systematyczne dokonywanie wpisów podstawowych i uzupe³niaj±cych zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami;
ii. prowadzenie racjonalnej gospodarki miejscami grzebalnymi oraz zarz±dzanie obiektami zlokalizowanymi na terenie cmentarza, udzielanie informacji dotycz±cych lokalizacji grobów i miejsc rezerwowych na podstawie zapisów w ksiêgach cmentarnych;
iii. prowadzenie bie¿±cej ewidencji pochówków i miejsc rezerwowych;
iv. nadzorowanie prac firm us³ugowych (firmy pogrzebowe, zak³ady kamieniarskie) w zakresie przestrzegania przez te firmy parametrów przewidzianych w przepisach szczegó³owych dotycz±cych wymiarów grobów, nagrobków, pomników, lokalizacji ³awek oraz odstêpów miêdzy nimi;
v. prowadzenie ewidencji pobranych op³at zgodnie z obowi±zuj±c± Uchwa³± Rady Miejskiej w Sztumie w sprawie ustalenia stawek op³at za korzystanie z cmentarzy komunalnych, sporz±dzanie miesiêcznych raportów z wp³at z tytu³u ww. op³at oraz przekazanie ich na konto Miasta i Gminy w Sztumie;
vi. prowadzenie programu „Interaktywny Administrator Cmentarzy” wraz z dokumentacj±;
vii. aktualizacja programu GROBONET.
b) Utrzymywanie w czysto¶ci i porz±dku terenu cmentarza, parkingu przynale¿nego do cmentarza, ¶cie¿ek i dróg dojazdowych poprzez:
i. wyrównywanie nawierzchni dla u³atwienia sp³ywu wód opadowych, likwidowanie zastoisk wody;
ii. wykonywanie bie¿±cych remontów i konserwacji o¶wietlenia;
iii. bie¿±c± naprawê istniej±cej architektury (schodów, murków, ogrodzeñ, chodników) i infrastruktury drogowej;
iv. bie¿±ce utrzymywanie alejek i chodników na obszarze cmentarzy w okresie letnim i zimowym;
v. bie¿±c± naprawê schodów przed domem pogrzebowym na cmentarzu w Zajezierzu;
vi. bie¿±c± konserwacjê ogrodzeñ i bram wjazdowych w obrêbie cmentarzy komunalnych;
vii. bie¿±c± konserwacjê i utrzymanie szafy na narzêdzia gospodarskie, znajduj±cej siê przy cmentarzu komunalnym na Zajezierzu tzw. „Parleta”.
viii. bie¿±c± konserwacjê systemów odwadniaj±cych i wodoci±gowych w obrêbie cmentarzy;
ix. wyposa¿enie terenu cmentarzy w pojemniki na odpady komunalne oraz nie dopuszczanie do ich przepe³nienia. Pojemniki powinny byæ zaopatrzone w informacjê o zbieranych odpadach i obowi±zku selektywnej ich zbiórki oraz powinny posiadaæ otwory wrzutowe o rozmiarach odpowiednich do rodzaju odpadów. W okresie od 15 pa¼dziernika do 15 listopada ka¿dego roku Wykonawca zobowi±zany jest do ustawienia dodatkowych pojemników na odpady w ilo¶ci niedopuszczaj±cej do ich przepe³nienia. Pojemniki powinny byæ na bie¿±co opró¿niane i utrzymane w nale¿ytym stanie sanitarnym i technicznym;
x. wynajem kabin sanitarnych wraz z niezbêdnym serwisem (4szt. ³±cznie) na okres
od 28 pa¼dziernika do 4 listopada w 2024 i 2025 r. oraz bie¿±ce utrzymywanie toalet przeno¶nych w obrêbie cmentarzy (2 szt.);
c) Utrzymywanie zieleni poprzez:
i. koszenie i inne zabiegi agrotechniczne jak nawo¿enie i odchwaszczanie na nieeksploatowanej czê¶ci cmentarza, parkingach, pasach dróg dojazdowych 4 razy w roku, wywóz skoszonej trawy;
ii. pielêgnacjê drzew i krzewów tj. przycinanie ga³êzi suchych, nad³amanych, usuniêcie wiatro³omów, wycinkê drzew i krzewów w obrêbie ca³ego cmentarza. Administrator jako posiadacz nieruchomo¶ci zobligowany jest do wystêpowania do Starosty Sztumskiego o uzyskanie decyzji zezwalaj±cej na usuniêcie drzew na polecenie Zamawiaj±cego;
iii. bie¿±ce dokonywanie przegl±du zieleni m.in. stanu zdrowotno¶ci drzew.
d) Utrzymywanie obiektów budowlanych i uzbrojenia:
i. konserwacja i drobne naprawy ogrodzenia. W zakres napraw wchodzi uzupe³nienie siatki, wymiana uszkodzonych klamek i zawiasów, prostowanie uszkodzonych fragmentów ogrodzenia, napinanie siatki ogrodzeniowej, spawanie urwanych elementów;
ii. utrzymywanie w dobrym stanie technicznym pomieszczeñ kaplicy cmentarnej, punktów czerpania wody itp. w szczególno¶ci poprzez: ponoszenie drobnych nak³adów zwi±zanych ze zwyk³ym u¿ywaniem obiektu (np. malowanie ¶cian w pomieszczeniach, malowanie siatki) oraz zabezpieczenie instalacji wodnej w okresie zimowym przed zamarzniêciem;
iii. korzystanie z obiektów zgodnie z ich przeznaczeniem;
iv. zapewnienie mo¿liwo¶ci korzystania z punktów czerpalnych wody.
5) Zamówienie objête prawem opcji – nowa czê¶æ cmentarza na Zajezierzu, obejmuje:
a) Zarz±dzanie cmentarzem:
i. prowadzenie ksi±g cmentarnych poprzez systematyczne dokonywanie wpisów podstawowych i uzupe³niaj±cych zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami;
ii. prowadzenie racjonalnej gospodarki miejscami grzebalnymi oraz zarz±dzanie obiektami zlokalizowanymi na terenie cmentarza, udzielanie informacji dotycz±cych lokalizacji grobów i miejsc rezerwowych na podstawie zapisów w ksiêgach cmentarnych;
iii. prowadzenie bie¿±cej ewidencji pochówków i miejsc rezerwowych;
iv. nadzorowanie prac firm us³ugowych (firmy pogrzebowe, zak³ady kamieniarskie) w zakresie przestrzegania przez te firmy parametrów przewidzianych w przepisach szczegó³owych dotycz±cych wymiarów grobów, nagrobków, pomników, lokalizacji ³awek oraz odstêpów miêdzy nimi;
v. prowadzenie ewidencji pobranych op³at zgodnie z obowi±zuj±c± Uchwa³± Rady Miejskiej w Sztumie w sprawie ustalenia stawek op³at za korzystanie z cmentarzy komunalnych, sporz±dzanie miesiêcznych raportów z wp³at z tytu³u ww. op³at oraz przekazanie ich na konto Miasta i Gminy w Sztumie;
vi. prowadzenie programu „Interaktywny Administrator Cmentarzy” wraz z dokumentacj±;
vii. aktualizacja programu GROBONET.
b) Utrzymywanie w czysto¶ci i porz±dku terenu cmentarza, ¶cie¿ek i dróg dojazdowych poprzez:
i. wyrównywanie nawierzchni dla u³atwienia sp³ywu wód opadowych, likwidowanie zastoisk wody;
ii. wykonywanie bie¿±cych remontów i konserwacji o¶wietlenia;
iii. bie¿±c± naprawê istniej±cej architektury (schodów, murków, ogrodzeñ, chodników) i infrastruktury drogowej;
iv. bie¿±ce utrzymywanie alejek i chodników na obszarze cmentarza w okresie letnim i zimowym;
v. bie¿±c± konserwacjê ogrodzenia i bramy wjazdowej w obrêbie cmentarza komunalnego;
vi. bie¿±c± konserwacjê systemów odwadniaj±cych i wodoci±gowych w obrêbie cmentarza;
vii. wyposa¿enie terenu cmentarza w pojemniki na odpady komunalne oraz nie dopuszczanie do ich przepe³nienia. Pojemniki powinny byæ zaopatrzone w informacjê o zbieranych odpadach i obowi±zku selektywnej ich zbiórki oraz powinny posiadaæ otwory wrzutowe o rozmiarach odpowiednich do rodzaju odpadów. W okresie od 15 pa¼dziernika do 15 listopada ka¿dego roku Wykonawca zobowi±zany jest do ustawienia dodatkowych pojemników na odpady w ilo¶ci niedopuszczaj±cej do ich przepe³nienia. Pojemniki powinny byæ na bie¿±co opró¿niane i utrzymane w nale¿ytym stanie sanitarnym i technicznym;
c) Utrzymywanie zieleni poprzez:
i. koszenie i inne zabiegi agrotechniczne jak nawo¿enie i odchwaszczanie na nieeksploatowanej czê¶ci cmentarza, pasach dróg dojazdowych 4 razy w roku, wywóz skoszonej trawy;
ii. pielêgnacjê drzew i krzewów tj. przycinanie ga³êzi suchych, nad³amanych, usuniêcie wiatro³omów, wycinkê drzew i krzewów w obrêbie ca³ego cmentarza. Administrator jako posiadacz nieruchomo¶ci zobligowany jest do wystêpowania do Starosty Sztumskiego o uzyskanie decyzji zezwalaj±cej na usuniêcie drzew na polecenie Zamawiaj±cego;
iii. bie¿±ce dokonywanie przegl±du zieleni m.in. stanu zdrowotno¶ci drzew.
d) Utrzymywanie obiektów budowlanych i uzbrojenia:
i. konserwacja i drobne naprawy ogrodzenia. W zakres napraw wchodzi wymiana uszkodzonych klamek i zawiasów, prostowanie uszkodzonych fragmentów ogrodzenia, spawanie urwanych elementów;
ii. zapewnienie mo¿liwo¶ci korzystania z punktów czerpalnych wody oraz utrzymywanie ich w dobrym stanie poprzez konserwacjê, a tak¿e zabezpieczenie instalacji wodnej w okresie zimowym przed zamarzniêciem.
3) Wykonawca na w³asny koszt zamontuje na cmentarzu tablicê informacyjn±, na której umie¶ci miêdzy innymi informacje o nazwie i adresie firmy zarz±dzaj±cej cmentarzem dane kontaktowe, adres i godziny otwarcia Biura Administratora Cmentarza (styl i wielko¶æ tablicy nale¿y uzgodniæ z Zamawiaj±cym), regulamin porz±dkowy cmentarza.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 98371111-5 - Us³ugi utrzymania cmentarzy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:

PRAWO OPCJI
1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ skorzystania z prawa opcji w zakresie opisanym w § 1 ust. 4 projektu umowy.
2. Zamawiaj±cy jest uprawiony do z³o¿enia o¶wiadczenia woli o skorzystaniu z prawa opcji w terminie wskazanym w § 2 projektu umowy.
3. Skorzystanie przez Zamawiaj±cego z prawa opcji skutkowaæ bêdzie zobowi±zaniem Wykonawcy do ¶wiadczenia objêtych nim us³ug na warunkach okre¶lonych w niniejszej umowie dla zamówienia podstawowego (w tym zobowi±zania z tytu³u zabezpieczenia, kar umownych, warunków p³atno¶ci, odbiorów itp.), w okre¶lonym terminie, zgodnie z postanowieniami § 2 projektu umowy., oraz za wynagrodzeniem wskazanym w § 4 ust. 1 pkt 2 projektu umowy., proporcjonalnie do pozosta³ego czasu realizacji zamówienia.
4. Zamówienie opcjonalne nie stanowi zobowi±zania Zamawiaj±cego do jego udzielenia, jak równie¿ nie stanowi podstawy do dochodzenia przez Wykonawcê roszczeñ odszkodowawczych z tytu³u niezrealizowania tego zamówienia.
5. Skorzystanie przez Zamawiaj±cego z prawa opcji nie jest traktowane jako zmiana przedmiotowej umowy, a jako jej realizacja.
6. Rozliczenie przedmiotu umowy objêtych opcj± nast±pi na podstawie ustaleñ zawartych w § 4 projektu umowy..

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-06-01 do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiaj±cy dokona oceny ofert przyznaj±c punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert przyjmuj±c zasadê, ¿e 1% = 1 punkt.
2. Za ofertê najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta zawieraj±ca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:
1) Cena oferty brutto 60%,
2) Czas reakcji na opró¿nianie przepe³nionych koszy – 40%
Szczegó³y odno¶nie kryteriów oceny ofert zawarte s± w SWZ w rozdziale pn. Opis kryteriów oceny ofert.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji na opró¿nianie przepe³nionych koszy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Zamawiaj±cy uzna spe³nienie warunku, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ co najmniej:
-Jedn± us³ugê o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia tj. polegaj±c± na administrowaniu cmentarzami komunalnymi o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 150 000,00 z³ brutto;
Spe³nienie ww. warunku Zamawiaj±cy ocenia³ bêdzie na podstawie:
- WYKAZU US£UG z³o¿onego wraz z dowodami, o którym mowa w Rozdziale XI SWZ (sporz±dzonego wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 7 do SWZ),

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. O¶wiadczenie wstêpne Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia sk³adane wraz z ofert± w tym o¶wiadczenie zwi±zane z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13.04.2022 r. o
2. O¶wiadczenie wstêpne podmiotu udostêpniaj±cego zasoby o braku podstaw do wykluczenia sk³adane wraz z ofert± w tym o¶wiadczenie zwi±zane z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13.04.2022 r. (je¶li dotyczy);

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. O¶wiadczenie wstêpne o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu sk³adane wraz z ofert±.
2. Wykaz us³ug.
3. Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby (je¶li dotyczy).

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1. Formularz ofertowy.
2. O¶wiadczenie Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia sk³adane na podstawie art. 117 ust. 4
(je¶li dotyczy).
3. Pe³nomocnictwo (je¶li dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium w wysoko¶ci 3 000,00 z³ (s³ownie: trzech tysiêcy z³otych).
2. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert± (z wyj±tkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy).
3. Wadium mo¿e byæ wnoszone w formach przewidzianych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.
4. Sposób wnoszenia wadium:
1) w pieni±dzu:
Ustalon± kwotê nale¿y wp³aciæ przelewem na rachunek bankowy Urzêdu Miasta i Gminy Sztum.
Odbiorca Miasto i Gmina Sztum
ul. Mickiewicza 39, 82-400 Sztum
Nr rachunku 19 8309 0000 0000 0042 2000 0040

2) w formie gwarancji lub porêczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt. 2-4.
Wykonawca przekazuje Zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia w postaci elektronicznej.
Z tre¶ci gwarancji lub porêczenia musi jednocze¶nie wynikaæ:
• nazwa zleceniodawcy (wykonawcy), beneficjenta gwarancji lub porêczenia (zamawiaj±cego), gwaranta lub porêczyciela (podmiotu udzielaj±cego gwarancji lub porêczenia) oraz adresy ich siedzib,
• okre¶lenie wierzytelno¶ci, która ma byæ zabezpieczona gwarancj± lub porêczeniem,
• kwota gwarancji lub porêczenia,
• termin wa¿no¶ci gwarancji/porêczenia, obejmuj±cy ca³y okres zwi±zania ofert±, pocz±wszy od dnia wyznaczonego na dzieñ sk³adania ofert,
• bezwarunkowe, nieodwo³alne, p³atne na pierwsze ¿±danie zg³oszone przez Zamawiaj±cego w terminie zwi±zania ofert±, zobowi±zanie gwaranta do wyp³aty Zamawiaj±cemu pe³nej kwoty wadium w przypadku wyst±pienia zdarzeñ, o których mowa w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
5. Niewniesienie wadium w wymaganym terminie oraz wymaganej wysoko¶ci i formie skutkuje odrzuceniem oferty Wykonawcy.
6. Zasady zwrotu i zatrzymania wadium okre¶lone zosta³y w art. 98 ustawy Pzp.
7. Zamawiaj±cy zwróci wadium na rachunek bankowy, z którego zosta³o ono pierwotnie wp³acone.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Wspólne ubieganie siê o udzielenie zamówienia:
1) Zgodnie z art. 58 ust. 1 ustawy PZP, Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy PZP, Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2) Wszelka korespondencja bêdzie prowadzona wy³±cznie z pe³nomocnikiem.
3) Oferta Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia musi byæ podpisana w taki sposób, by prawnie zobowi±zywa³a wszystkich Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie.
4) O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany umowy o zamówienie publiczne w nastêpuj±cym zakresie:
1) zmiana terminu wykonania zamówienia.
2) w trakcie realizacji zamówienia konieczna oka¿e siê zmiana opisu przedmiotu zamówienia.
3) co do oznaczenia stron.
4) Zmiany wynagrodzenia.
5) Inne zmiany.
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zosta³ szerzej opisany w projekcie umowy.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-05-07 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/921019

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-05-07 10:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-06-05

8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

1. Zamawiaj±cy nie dopuszcza sk³adania ofert wariantowych.
2. Zamawiaj±cy nie przewiduje wymagañ wskazanych w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.
3. Zamawiaj±cy nie zastrzega mo¿liwo¶ci ubiegania siê o udzielenie zamówienia wy³±cznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp.
4. Zamawiaj±cy nie przewiduje zamówieñ, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.
5. Zamawiaj±cy nie wymaga przeprowadzenia przez Wykonawcê wizji lokalnej lub sprawdzenia przez niego dokumentów niezbêdnych do realizacji zamówienia, o których mowa w art. 131 ust. 2 ustawy Pzp.
6. Zamawiaj±cy nie przewiduje rozliczenia miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc± w walutach obcych.
7. Zamawiaj±cy nie przewiduje zwrotu kosztów udzia³u w postêpowaniu w tym zwrotu kosztów poniesionych z tytu³u nabycia kwalifikowanego podpisu elektronicznego,
8. Zamawiaj±cy nie wymaga obowi±zku osobistego wykonania przez Wykonawcê kluczowych zadañ zgodnie z art. 60 i art. 121 ustawy Pzp.
9. Zamawiaj±cy nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
10. Zamawiaj±cy nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z informacjami, o których mowa w art. 230 ustawy Pzp.
11. Zamawiaj±cy nie stawia wymogu lub mo¿liwo¶ci z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia katalogów elektronicznych do oferty, w sytuacji okre¶lonej w art. 93 ustawy Pzp.
12. Zamawiaj±cy nie przewiduje udzielenia zaliczki.
13. Zamawiaj±cy wymaga, aby w przypadku powierzenia czê¶ci zamówienia podwykonawcom, Wykonawca wskaza³ w ofercie czê¶ci zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyæ podwykonawcom oraz poda³ (o ile s± mu wiadome na tym etapie) nazwy (firmy) tych podwykonawców.
14. Wymóg zatrudnienia:
1) Zamawiaj±cy stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy PZP wymaga zatrudnienia przez Wykonawcê i podwykonawcê na podstawie stosunku pracy pracowników wykonuj±cych fizyczne czynno¶ci zwi±zane z przedmiotem niniejszej umowy oraz pracowników nadzoruj±cych te prace.
2) Wykonawca i podwykonawca, przyjmuj±c do realizacji przedmiot umowy zatrudni na wy¿ej wymienionych stanowiskach konieczn± do prawid³owego wykonania liczbê osób.
3) Sposób weryfikacji zatrudnienia wy¿ej wymienionych osób oraz uprawnienia Zamawiaj±cego w zakresie kontroli spe³niania przez Wykonawcê wymagañ zwi±zanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytu³u niespe³nienia tych wymagañ okre¶lono w Za³±czniku Nr 2 do SWZ – Projekcie umowy.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.