Og³oszenie z dnia 2024-06-24
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00303753/01 - Og³oszenie z dnia 2024-04-26
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Us³ugi
Administrowanie cmentarzami komunalnymi po³o¿onymi na terenie Miasta i Gminy Sztum
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Miasto i Gmina Sztum
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170747773
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Mickiewicza 39
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Sztum
1.5.3.) Kod pocztowy: 82-400
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@sztum.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://www.sztum.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9210191.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Administrowanie cmentarzami komunalnymi po³o¿onymi na terenie Miasta i Gminy Sztum2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-50278c62-03a9-11ef-b81b-aebd110f5279
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00379119
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-06-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00033078/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.12 Utrzymanie cmentarzy komunalnych i gobów wojennych (w tym prowizje dla PWiK za pobrane op³aty pogrzebowe)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00303753
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GKiB.271.12.2024
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.3.) Warto¶æ zamówienia: 340042,30 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Opis przedmiotu zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest administrowanie cmentarzami komunalnymi po³o¿onymi na terenie Miasta i Gminy Sztum.
2) Zamawiaj±cy ma mo¿liwo¶æ skorzystania z prawa opcji okre¶lonego w art. 441 ust. 1 ustawy Pzp w pe³nym lub czê¶ciowym zakresie.
3) Zakres przedmiotu umowy sk³ada siê z zamówienia podstawowego (czê¶æ gwarantowana) oraz z zamówienia objêtego prawem opcji (czê¶æ objêta prawem opcji).
4) Zakres zamówienia podstawowego na cmentarzach przy ul. Nowowiejskiego, Kochanowskiego w Sztumie oraz tzw. „Parleta” na Zajezierzu obejmuje (czê¶æ gwarantowana):
a) Zarz±dzanie cmentarzem:
i. prowadzenie ksi±g cmentarnych poprzez systematyczne dokonywanie wpisów podstawowych i uzupe³niaj±cych zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami;
ii. prowadzenie racjonalnej gospodarki miejscami grzebalnymi oraz zarz±dzanie obiektami zlokalizowanymi na terenie cmentarza, udzielanie informacji dotycz±cych lokalizacji grobów i miejsc rezerwowych na podstawie zapisów w ksiêgach cmentarnych;
iii. prowadzenie bie¿±cej ewidencji pochówków i miejsc rezerwowych;
iv. nadzorowanie prac firm us³ugowych (firmy pogrzebowe, zak³ady kamieniarskie) w zakresie przestrzegania przez te firmy parametrów przewidzianych w przepisach szczegó³owych dotycz±cych wymiarów grobów, nagrobków, pomników, lokalizacji ³awek oraz odstêpów miêdzy nimi;
v. prowadzenie ewidencji pobranych op³at zgodnie z obowi±zuj±c± Uchwa³± Rady Miejskiej w Sztumie w sprawie ustalenia stawek op³at za korzystanie z cmentarzy komunalnych, sporz±dzanie miesiêcznych raportów z wp³at z tytu³u ww. op³at oraz przekazanie ich na konto Miasta i Gminy w Sztumie;
vi. prowadzenie programu „Interaktywny Administrator Cmentarzy” wraz z dokumentacj±;
vii. aktualizacja programu GROBONET.
b) Utrzymywanie w czysto¶ci i porz±dku terenu cmentarza, parkingu przynale¿nego do cmentarza, ¶cie¿ek i dróg dojazdowych poprzez:
i. wyrównywanie nawierzchni dla u³atwienia sp³ywu wód opadowych, likwidowanie zastoisk wody;
ii. wykonywanie bie¿±cych remontów i konserwacji o¶wietlenia;
iii. bie¿±c± naprawê istniej±cej architektury (schodów, murków, ogrodzeñ, chodników) i infrastruktury drogowej;
iv. bie¿±ce utrzymywanie alejek i chodników na obszarze cmentarzy w okresie letnim i zimowym;
v. bie¿±c± naprawê schodów przed domem pogrzebowym na cmentarzu w Zajezierzu;
vi. bie¿±c± konserwacjê ogrodzeñ i bram wjazdowych w obrêbie cmentarzy komunalnych;
vii. bie¿±c± konserwacjê i utrzymanie szafy na narzêdzia gospodarskie, znajduj±cej siê przy cmentarzu komunalnym na Zajezierzu tzw. „Parleta”.
viii. bie¿±c± konserwacjê systemów odwadniaj±cych i wodoci±gowych w obrêbie cmentarzy;
ix. wyposa¿enie terenu cmentarzy w pojemniki na odpady komunalne oraz nie dopuszczanie do ich przepe³nienia. Pojemniki powinny byæ zaopatrzone w informacjê o zbieranych odpadach i obowi±zku selektywnej ich zbiórki oraz powinny posiadaæ otwory wrzutowe o rozmiarach odpowiednich do rodzaju odpadów. W okresie od 15 pa¼dziernika do 15 listopada ka¿dego roku Wykonawca zobowi±zany jest do ustawienia dodatkowych pojemników na odpady w ilo¶ci niedopuszczaj±cej do ich przepe³nienia. Pojemniki powinny byæ na bie¿±co opró¿niane i utrzymane w nale¿ytym stanie sanitarnym i technicznym;
x. wynajem kabin sanitarnych wraz z niezbêdnym serwisem (4szt. ³±cznie) na okres
od 28 pa¼dziernika do 4 listopada w 2024 i 2025 r. oraz bie¿±ce utrzymywanie toalet przeno¶nych w obrêbie cmentarzy (2 szt.);
c) Utrzymywanie zieleni poprzez:
i. koszenie i inne zabiegi agrotechniczne jak nawo¿enie i odchwaszczanie na nieeksploatowanej czê¶ci cmentarza, parkingach, pasach dróg dojazdowych 4 razy w roku, wywóz skoszonej trawy;
ii. pielêgnacjê drzew i krzewów tj. przycinanie ga³êzi suchych, nad³amanych, usuniêcie wiatro³omów, wycinkê drzew i krzewów w obrêbie ca³ego cmentarza. Administrator jako posiadacz nieruchomo¶ci zobligowany jest do wystêpowania do Starosty Sztumskiego o uzyskanie decyzji zezwalaj±cej na usuniêcie drzew na polecenie Zamawiaj±cego;
iii. bie¿±ce dokonywanie przegl±du zieleni m.in. stanu zdrowotno¶ci drzew.
d) Utrzymywanie obiektów budowlanych i uzbrojenia:
i. konserwacja i drobne naprawy ogrodzenia. W zakres napraw wchodzi uzupe³nienie siatki, wymiana uszkodzonych klamek i zawiasów, prostowanie uszkodzonych fragmentów ogrodzenia, napinanie siatki ogrodzeniowej, spawanie urwanych elementów;
ii. utrzymywanie w dobrym stanie technicznym pomieszczeñ kaplicy cmentarnej, punktów czerpania wody itp. w szczególno¶ci poprzez: ponoszenie drobnych nak³adów zwi±zanych ze zwyk³ym u¿ywaniem obiektu (np. malowanie ¶cian w pomieszczeniach, malowanie siatki) oraz zabezpieczenie instalacji wodnej w okresie zimowym przed zamarzniêciem;
iii. korzystanie z obiektów zgodnie z ich przeznaczeniem;
iv. zapewnienie mo¿liwo¶ci korzystania z punktów czerpalnych wody.
5) Zamówienie objête prawem opcji – nowa czê¶æ cmentarza na Zajezierzu, obejmuje:
a) Zarz±dzanie cmentarzem:
i. prowadzenie ksi±g cmentarnych poprzez systematyczne dokonywanie wpisów podstawowych i uzupe³niaj±cych zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami;
ii. prowadzenie racjonalnej gospodarki miejscami grzebalnymi oraz zarz±dzanie obiektami zlokalizowanymi na terenie cmentarza, udzielanie informacji dotycz±cych lokalizacji grobów i miejsc rezerwowych na podstawie zapisów w ksiêgach cmentarnych;
iii. prowadzenie bie¿±cej ewidencji pochówków i miejsc rezerwowych;
iv. nadzorowanie prac firm us³ugowych (firmy pogrzebowe, zak³ady kamieniarskie) w zakresie przestrzegania przez te firmy parametrów przewidzianych w przepisach szczegó³owych dotycz±cych wymiarów grobów, nagrobków, pomników, lokalizacji ³awek oraz odstêpów miêdzy nimi;
v. prowadzenie ewidencji pobranych op³at zgodnie z obowi±zuj±c± Uchwa³± Rady Miejskiej w Sztumie w sprawie ustalenia stawek op³at za korzystanie z cmentarzy komunalnych, sporz±dzanie miesiêcznych raportów z wp³at z tytu³u ww. op³at oraz przekazanie ich na konto Miasta i Gminy w Sztumie;
vi. prowadzenie programu „Interaktywny Administrator Cmentarzy” wraz z dokumentacj±;
vii. aktualizacja programu GROBONET.
b) Utrzymywanie w czysto¶ci i porz±dku terenu cmentarza, ¶cie¿ek i dróg dojazdowych poprzez:
i. wyrównywanie nawierzchni dla u³atwienia sp³ywu wód opadowych, likwidowanie zastoisk wody;
ii. wykonywanie bie¿±cych remontów i konserwacji o¶wietlenia;
iii. bie¿±c± naprawê istniej±cej architektury (schodów, murków, ogrodzeñ, chodników) i infrastruktury drogowej;
iv. bie¿±ce utrzymywanie alejek i chodników na obszarze cmentarza w okresie letnim i zimowym;
v. bie¿±c± konserwacjê ogrodzenia i bramy wjazdowej w obrêbie cmentarza komunalnego;
vi. bie¿±c± konserwacjê systemów odwadniaj±cych i wodoci±gowych w obrêbie cmentarza;
vii. wyposa¿enie terenu cmentarza w pojemniki na odpady komunalne oraz nie dopuszczanie do ich przepe³nienia. Pojemniki powinny byæ zaopatrzone w informacjê o zbieranych odpadach i obowi±zku selektywnej ich zbiórki oraz powinny posiadaæ otwory wrzutowe o rozmiarach odpowiednich do rodzaju odpadów. W okresie od 15 pa¼dziernika do 15 listopada ka¿dego roku Wykonawca zobowi±zany jest do ustawienia dodatkowych pojemników na odpady w ilo¶ci niedopuszczaj±cej do ich przepe³nienia. Pojemniki powinny byæ na bie¿±co opró¿niane i utrzymane w nale¿ytym stanie sanitarnym i technicznym;
c) Utrzymywanie zieleni poprzez:
i. koszenie i inne zabiegi agrotechniczne jak nawo¿enie i odchwaszczanie na nieeksploatowanej czê¶ci cmentarza, pasach dróg dojazdowych 4 razy w roku, wywóz skoszonej trawy;
ii. pielêgnacjê drzew i krzewów tj. przycinanie ga³êzi suchych, nad³amanych, usuniêcie wiatro³omów, wycinkê drzew i krzewów w obrêbie ca³ego cmentarza. Administrator jako posiadacz nieruchomo¶ci zobligowany jest do wystêpowania do Starosty Sztumskiego o uzyskanie decyzji zezwalaj±cej na usuniêcie drzew na polecenie Zamawiaj±cego;
iii. bie¿±ce dokonywanie przegl±du zieleni m.in. stanu zdrowotno¶ci drzew.
d) Utrzymywanie obiektów budowlanych i uzbrojenia:
i. konserwacja i drobne naprawy ogrodzenia. W zakres napraw wchodzi wymiana uszkodzonych klamek i zawiasów, prostowanie uszkodzonych fragmentów ogrodzenia, spawanie urwanych elementów;
ii. zapewnienie mo¿liwo¶ci korzystania z punktów czerpalnych wody oraz utrzymywanie ich w dobrym stanie poprzez konserwacjê, a tak¿e zabezpieczenie instalacji wodnej w okresie zimowym przed zamarzniêciem.
3) Wykonawca na w³asny koszt zamontuje na cmentarzu tablicê informacyjn±, na której umie¶ci miêdzy innymi informacje o nazwie i adresie firmy zarz±dzaj±cej cmentarzem dane kontaktowe, adres i godziny otwarcia Biura Administratora Cmentarza (styl i wielko¶æ tablicy nale¿y uzgodniæ z Zamawiaj±cym), regulamin porz±dkowy cmentarza.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 98371111-5 - Us³ugi utrzymania cmentarzy
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 419202,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 419202,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 419202,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: ¦redni przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiêbiorstwo Wodoci±gów i Kanalizacji w Sztumie Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5790006866
7.3.3) Ulica: Kochanowskiego 28
7.3.4) Miejscowo¶æ: Sztum
7.3.5) Kod pocztowy: 82-400
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIÊBIORSTWO WODOCI¡GÓW I KANALIZACJI W SZTUMIE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygra³a firma
PRZEDSIÊBIORSTWO WODOCI¡GÓW I KANALIZACJI W SZTUMIE SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-28
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 419202,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-06-01 do 2024-12-318.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z SZTUMU
- Sukcesywna dostawa produktów spo¿ywczych do Szko³y Podstawowej Nr 1 im. Jana Paw³a II w Sztumie w 2025 roku
- Dostawa przetworów owocowo - warzywnych
- Sukcesywna dostawa produktów spo¿ywczych do Publicznego Przedszkola z Oddzia³ami Integracyjnymi Nr 1 im. Kubusia Puchatka w Sztumie w 2025 roku
- Dostawa pieczywa
- Dostawa produktów zbo¿owych, str±czkowych oraz ró¿nych produktów spo¿ywczych
wiêcej: przetargi w Sztumie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bie¿±ce utrzymanie czysto¶ci i porz±dku na cmentarzach komunalnych wraz z zagospodarowaniem odpadów w 2025 r.
- Us³ugi bie¿±cego utrzymania grobów i cmentarzy wojennych na obiektach grobownictwa wojennego usytuowanych na terenie gminy miejskiej Bydgoszcz
- Kompleksowa us³uga ochrony, przewozu osób i utrzymania czysto¶ci pomieszczeñ i obiektów na terenie cmentarza komunalnego oraz utrzymania czysto¶ci innych pomieszczeñ
- Obs³uga i administrowanie cmentarzami komunalnymi, utrzymanie terenów zielonych na terenie Gminy Bobolice oraz obs³uga stadionu miejskiego w Bobolicach w 2025 roku
- [U/16/TP/2024] Utrzymanie infrastruktury cmentarzy i parkingów w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- "Administrowanie w imieniu Gminy Czelad¼ Cmentarzem Komunalnym w okresie od 1 stycznia 2025 roku do 31 grudnia 2025 roku"
wiêcej: Us³ugi utrzymania cmentarzy »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.