eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dzierżoniów"Dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego komunalnego" - POSTEPOWANIE II



Ogłoszenie z dnia 2021-12-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego komunalnego” – POSTEPOWANIE II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ GMINY DZIERŻONIÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 021114078

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piastowska

1.5.2.) Miejscowość: Dzierżoniów

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-200

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.7.) Numer telefonu: 74 832 56 65

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zgk@ug.dzierzoniow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zgkgddzierzoniow.bip.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-572e0893-46cc-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego komunalnego” – POSTEPOWANIE II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-572e0893-46cc-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00303852

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00270107/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZGKD.271.2.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 300000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem niniejszego postępowania jest dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego komunalnego zgodnie z zapisami projektu Umowy (załącznik nr 2 do SWZ).
2) Ciągnik rolniczy ma spełniać m.in. wymagania określone w ustawie z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz.U. z 2021 r. poz. 450 ze zm.) oraz warunki dopuszczenia do ruchu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
3) Ciągnik powinien posiadać wszystkie dokumenty niezbędne do dopełnienia formalności związanych z dopuszczeniem do ruchu po drogach publicznych oraz katalog części zamiennych i instrukcję obsługi w j. polskim.
4) Ciągnik - rok produkcji min. 2021.
5) Wymagania techniczne dla ciągnika rolniczego:

Lp. Parametry
1. Silnik wysokoprężny z turbodoładowaniem
2. Moc znamionowa minimum 90 KM
3. Zbiornik paliwa min. 100 l
4. Napęd 4WD
5. Blokada mechanizmów różnicowych przedniej i tylnej osi
6. Hamulce na 4 koła
7. Przekładnia mechaniczna min. 12x12,
8. Tylny wał WOM, dwie prędkości 540/1000
9. Wydatek pompy hydraulicznej min. 50 l
10. Trzy pary tylnych rozdzielaczy
11. Pneumatyczne hamulce przyczepy
12. Przedni TUZ + dwa wyjścia hydrauliki
13. Obciążniki tylnych kół
14. Prędkość jazdy do przodu min. 40 km/h
15. Kabina wentylowana, ogrzewana, klimatyzacja
16. Uchylne okno tylne lub boczne
17. Fotel operatora pneumatyczny z pasem bezpieczeństwa + siedzenie pasażera
18. Wycieraczki przedniej i tylnej szyby
19. Ostrzegawcza lampa błyskowa
20. Oświetlenie robocze min. cztery lampy
21. Antena i instalacja radiowa
22. Ciągnik fabrycznie nowy
23. Wyposażenie w takie elementy jak: trójkąt ostrzegawczy, gaśnicę oraz apteczkę pierwszej pomocy i niezbędny zestaw kluczy
24. Serwis gwarancyjny oraz pogwarancyjny

4.5.3.) Główny kod CPV: 16700000-2 - Ciągniki

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 246000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 281670 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 281670 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stomil Sanok Dystrybucja Sp. z o. o. Bogucin ul. Gnieźnieńska 99, 62-006 Kobylnica

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7821011511

7.3.3) Ulica: ul. Gnieźnieńska 99

7.3.4) Miejscowość: Bogucin

7.3.5) Kod pocztowy: 62-006

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 281670 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.