Ogłoszenie z dnia 2024-04-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00241690/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie usług drukarskich na potrzeby
Muzeum Narodowego w Gdańsku, druk materiałów promocyjnych i ulotnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MUZEUM NARODOWE W GDAŃSKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 524049578
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Toruńska 1
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-822
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@mng.gda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mng.gda.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://muzeumnarodowe-gdansk.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie usług drukarskich na potrzebyMuzeum Narodowego w Gdańsku, druk materiałów promocyjnych i ulotnych
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7ab0fe01-e071-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00304138
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00006850/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.13 Wykonanie usług drukarskich na potrzeby Muzeum Narodowego w Gdańsku, druk materiałów promocyjnych i ulotnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00241690
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/DIM/U/2/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 17400,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Druk biletów, ulotek i plakatów1.1. Bilety
1) format: 210x74,25 mm
2) druk: offsetowy lub cyfrowy
3) papier: Alto 1.3 Blanc 150 g lub o równoważnych parametrach (spulchnienie: 1,3, gładkość: 300, białość: 148, nieprzezroczystość: 97)
4) zadruk 1/1 CMYK
5) nakład: 50000 sztuk
1.2. Plakaty
1) format: 640x919 mm
2) druk offsetowy
3) 170 g
4) papier kreda błysk
5) 4/0
6) nakład: 1000 sztuk
1.3. Ulotki
1) format: A5 (148x210 mm) – bez złamywania
2) druk: offsetowy
3) papier: karton pocztówkowy GC1 matowy, jednostronnie powlekany 350 g
4) lakier dyspersyjny matowy jako dodatkowe zabezpieczenie
5) zadruk: 4/4 CMYK
6) nakład: 2000 sztuk (1500 polskich i 500 sztuk angielskich)
1.4. Ulotki
1) format: A5 (148x210 mm) – bez złamywania
2) druk: offsetowy
3) papier: karton pocztówkowy GC1 matowy, jednostronnie powlekany 350 g
4) lakier dyspersyjny matowy jako dodatkowe zabezpieczenie
5) zadruk: 4/4 CMYK
6) nakład: 1000 sztuk
1.5. Plakaty
1) format: B1 (1000x700 mm)
2) druk: offsetowy lub cyfrowy
3) papier: kreda mat 170 g
4) zadruk: 4/0 CMYK
5) nakład: 100 sztuk
4.5.3.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
4.5.5.) Wartość części: 9700,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Druk zaproszeń, ulotek i plakatów2.1. Zaproszenia
1) format: A5 (148x210 mm) – bez złamywania
2) druk: offsetowy lub cyfrowy
3) papier: karton pocztówkowy GC1 matowy, jednostronnie powlekany 350 g
4) lakier dyspersyjny matowy jako dodatkowe zabezpieczenie
5) zadruk: 4/4 CMYK
6) nakład: 1500 sztuk
2.2. Plakaty (ekologicznych)
1) format: B1 (1000x700 mm)
2) druk: offsetowy lub cyfrowy
3) papier: SL natural offset 130g (lekko szary, 100% recykling makulatury)
4) zadruk: 4/0 CMYK
5) nakład: 100 sztuk
2.3. Ulotki 3xDL
1) druk cyfrowy
2) format otwarty: 210 x 297 mm
3) format po złożeniu: 210 x 100 mm
4) papier, kreda matowa 170g
5) kolorystyka 4/4 CMYK
6) 2 linie bigowania
7) składana w ołtarzyk (literę U)
8) nakład: 500 sztuk
2.4. Zaproszenia
1) format: A5 (148x210 mm) – bez złamywania
2) druk: offsetowy lub cyfrowy
3) papier: karton pocztówkowy GC1 matowy, jednostronnie powlekany 350 g
4) lakier dyspersyjny matowy jako dodatkowe zabezpieczenie
5) zadruk: 4/4 CMYK
6) nakład: 1500 sztuk
2.5. Plakaty
1) format: B1 (1000x700 mm)
2) druk: offsetowy lub cyfrowy
3) papier: kreda mat 170 g
4) zadruk: 4/0 CMYK
5) nakład: 100 sztuk
2.6. Zaproszenia
1) format: A5 (148x210 mm) – bez złamywania
2) druk: offsetowy lub cyfrowy
3) papier: karton pocztówkowy GC1 matowy, jednostronnie powlekany 350 g
4) lakier dyspersyjny matowy jako dodatkowe zabezpieczenie
5) zadruk: 4/4 CMYK
6) nakład: 1500 sztuk
2.7. Plakaty
1) format: B1 (1000x700 mm)
2) druk: offsetowy lub cyfrowy
3) papier: kreda mat 170 g
4) zadruk: 4/0 CMYK
5) nakład: 100 sztuk
4.5.3.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
4.5.5.) Wartość części: 7700,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7185,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10479,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9335,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zapol Sobczyk Sp. K.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: PL 8520509412
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAPOL SOBCZYK SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ZAPOL SOBCZYK SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9335,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5879,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9704,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7306,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zapol Sobczyk Sp. K.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: PL 8520509412
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAPOL SOBCZYK SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ZAPOL SOBCZYK SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7306,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa serwerów i kart graficznych dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej
- Zakup sprzętu medycznego i laboratoryjnego w 3 pakietach dla Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego
- 36/TP/2024 transport odpadów luzem i/lub w balotach pomiędzy Zakładem Utylizacyjnym w Gdańsku ul. Jabłoniowa 55 a Portem Czystej Energii w Gdańsku ul. Jabłoniowa 55
- Dostawa skanerów na potrzeby sądów powszechnych apelacji gdańskiej
- Świadczenie usług restauracyjnych i cateringowych na potrzeby Wydziału Chemicznego Politechniki Gdańskiej
- Opracowanie dokumentacji projektowej, poprzedzonej koncepcją dla zadania pn. "Budowa zbiornika retencyjnego M-2 na Potoku Maćkowy wraz z zagospodarowaniem przyległych terenów zielonych"
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Materiały promocyjne dot. Bazy Usług Rozwojowych
- "Usługa druku, konfekcjonowania, pakowania oraz wysyłki materiałów edukacyjnych ESA i OSE dla NASK-PIB"
- Wydanie publikacji pt. "Razem w świecie - współpraca z Partnerami Zagranicznymi"
- Zaprojektowanie, druk i dostawa kalendarzy na rok 2025
- Usługi drukarskie
- Usługa wydrukowania polskiej wersji językowej oraz angielskiej wersji językowej książki pt. "Rośliny i zwierzęta" wraz z dostarczeniem do siedziby Międzynarodowego Centrum Kultury w Krakowie.
więcej: Usługi drukowania i dostawy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.