eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskWykonanie usług drukarskich na potrzeby Muzeum Narodowego w Gdańsku, druk materiałów promocyjnych i ulotnych



Ogłoszenie z dnia 2024-04-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie usług drukarskich na potrzeby
Muzeum Narodowego w Gdańsku, druk materiałów promocyjnych i ulotnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MUZEUM NARODOWE W GDAŃSKU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 524049578

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Toruńska 1

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-822

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@mng.gda.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mng.gda.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://muzeumnarodowe-gdansk.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie usług drukarskich na potrzeby
Muzeum Narodowego w Gdańsku, druk materiałów promocyjnych i ulotnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7ab0fe01-e071-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00304138

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00006850/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.13 Wykonanie usług drukarskich na potrzeby Muzeum Narodowego w Gdańsku, druk materiałów promocyjnych i ulotnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00241690

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/DIM/U/2/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 17400,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Druk biletów, ulotek i plakatów

1.1. Bilety
1) format: 210x74,25 mm
2) druk: offsetowy lub cyfrowy
3) papier: Alto 1.3 Blanc 150 g lub o równoważnych parametrach (spulchnienie: 1,3, gładkość: 300, białość: 148, nieprzezroczystość: 97)
4) zadruk 1/1 CMYK
5) nakład: 50000 sztuk

1.2. Plakaty
1) format: 640x919 mm
2) druk offsetowy
3) 170 g
4) papier kreda błysk
5) 4/0
6) nakład: 1000 sztuk

1.3. Ulotki
1) format: A5 (148x210 mm) – bez złamywania
2) druk: offsetowy
3) papier: karton pocztówkowy GC1 matowy, jednostronnie powlekany 350 g
4) lakier dyspersyjny matowy jako dodatkowe zabezpieczenie
5) zadruk: 4/4 CMYK
6) nakład: 2000 sztuk (1500 polskich i 500 sztuk angielskich)

1.4. Ulotki
1) format: A5 (148x210 mm) – bez złamywania
2) druk: offsetowy
3) papier: karton pocztówkowy GC1 matowy, jednostronnie powlekany 350 g
4) lakier dyspersyjny matowy jako dodatkowe zabezpieczenie
5) zadruk: 4/4 CMYK
6) nakład: 1000 sztuk



1.5. Plakaty
1) format: B1 (1000x700 mm)
2) druk: offsetowy lub cyfrowy
3) papier: kreda mat 170 g
4) zadruk: 4/0 CMYK
5) nakład: 100 sztuk

4.5.3.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy

4.5.5.) Wartość części: 9700,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Druk zaproszeń, ulotek i plakatów

2.1. Zaproszenia
1) format: A5 (148x210 mm) – bez złamywania
2) druk: offsetowy lub cyfrowy
3) papier: karton pocztówkowy GC1 matowy, jednostronnie powlekany 350 g
4) lakier dyspersyjny matowy jako dodatkowe zabezpieczenie
5) zadruk: 4/4 CMYK
6) nakład: 1500 sztuk

2.2. Plakaty (ekologicznych)
1) format: B1 (1000x700 mm)
2) druk: offsetowy lub cyfrowy
3) papier: SL natural offset 130g (lekko szary, 100% recykling makulatury)
4) zadruk: 4/0 CMYK
5) nakład: 100 sztuk

2.3. Ulotki 3xDL
1) druk cyfrowy
2) format otwarty: 210 x 297 mm
3) format po złożeniu: 210 x 100 mm
4) papier, kreda matowa 170g
5) kolorystyka 4/4 CMYK
6) 2 linie bigowania
7) składana w ołtarzyk (literę U)
8) nakład: 500 sztuk

2.4. Zaproszenia
1) format: A5 (148x210 mm) – bez złamywania
2) druk: offsetowy lub cyfrowy
3) papier: karton pocztówkowy GC1 matowy, jednostronnie powlekany 350 g
4) lakier dyspersyjny matowy jako dodatkowe zabezpieczenie
5) zadruk: 4/4 CMYK
6) nakład: 1500 sztuk

2.5. Plakaty
1) format: B1 (1000x700 mm)
2) druk: offsetowy lub cyfrowy
3) papier: kreda mat 170 g
4) zadruk: 4/0 CMYK
5) nakład: 100 sztuk

2.6. Zaproszenia
1) format: A5 (148x210 mm) – bez złamywania
2) druk: offsetowy lub cyfrowy
3) papier: karton pocztówkowy GC1 matowy, jednostronnie powlekany 350 g
4) lakier dyspersyjny matowy jako dodatkowe zabezpieczenie
5) zadruk: 4/4 CMYK
6) nakład: 1500 sztuk

2.7. Plakaty
1) format: B1 (1000x700 mm)
2) druk: offsetowy lub cyfrowy
3) papier: kreda mat 170 g
4) zadruk: 4/0 CMYK
5) nakład: 100 sztuk

4.5.3.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy

4.5.5.) Wartość części: 7700,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7185,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10479,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9335,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zapol Sobczyk Sp. K.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: PL 8520509412

7.3.4) Miejscowość: Szczecin

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9335,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5879,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9704,70 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7306,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zapol Sobczyk Sp. K.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: PL 8520509412

7.3.4) Miejscowość: Szczecin

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7306,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Okres realizacji zamówienia liczony jest od dnia przekazania plików, różny od dnia podpisania umowy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.