Ogłoszenie z dnia 2024-04-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00291106/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-18
- 2024/BZP 00299540/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-24
- 2024/BZP 00387155/01 - Wynik z dnia 2024-06-28
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa sprzętu i wyposażenia gospodarczego na 2024/2025 rok.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: 4. Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej we Wrocławiu
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 930090240
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Weigla 5
1.4.2.) Miejscowość: Wrocław
1.4.3.) Kod pocztowy: 50-981
1.4.4.) Województwo: dolnośląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.pub@4wsk.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.4wsk.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00304343
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-04-26
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00291106
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 2) Przed zmianą:
Pakiet nr 2: Dostawa sprzęt i drobne wyposażenie typu MERIDA.
39720000-5 Sprzęt gospodarstwa domowego inny niż elektryczny; 44618350-3 Pokrywy z tworzywa sztucznego; 39224330-0 Wiadra; 39831700-3 Automatyczne dozowniki mydła; 39224300-1 Miotły i szczotki i inne artykuły do sprzątania w gospodarstwie domowym;
39224000-8 Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju; 34912100-4 Wózki popychane;
Po zmianie:
Pakiet nr 2: Drobne wyposażenie i materiały gospodarcze
39720000-5 Sprzęt gospodarstwa domowego inny niż elektryczny; 44618350-3 Pokrywy z tworzywa sztucznego; 39224330-0 Wiadra; 39831700-3 Automatyczne dozowniki mydła; 39224300-1 Miotły i szczotki i inne artykuły do sprzątania w gospodarstwie domowym;
39224000-8 Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju; 34912100-4 Wózki popychane;
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych Przed zmianą:
Zamawiający żąda przedmiotowych środków dowodowych.
Zamawiający na potwierdzenie, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane są zgodne z wymaganiami, cechami lub kryteriami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia lub opisie kryteriów oceny ofert, lub wymaganiami związanymi z realizacją zamówienia żąda przedmiotowych środków dowodowych:
1) Oświadczenia wykonawcy (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SWZ) potwierdzające, że proponowane wyroby spełniają wymagania unijnego prawodawstwa harmonizowanego czyli dyrektyw nowego podejścia w zakresie bezpieczeństwa użytkowania, ochrony zdrowia i ochrony środowiska, pozwalającym na naniesienie na swój wyrób oznakowania CE (jeżeli dotyczy);
2) Oświadczenia wykonawcy (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SWZ), że wszystkie oferowane wyroby stanowią linię produktów jednego producenta – dot. Pakietu nr 2 i nr 5;
3) dokładnego opisu oferowanego przedmiotu zamówienia, potwierdzającego spełnienie parametrów przedmiotu zamówienia w formie Karty technicznej wyrobu w języku polskim –– dot. Pakietu nr 4 i nr 5;
(Wykonawcy są zobowiązani ww. dokument złożyć wraz z ofertą)
Uwaga!
Na żądanie Zamawiającego w trakcie realizacji umowy w terminie do 3 dni roboczych od dnia otrzymania pisemnego wezwania, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć do Magazynu Wielobranżowego Logistyki dokument w zakresie bezpieczeństwa użytkowania, ochrony zdrowia i ochrony środowiska, oznaczając swój wyrób znakiem CE pod rygorem możliwości naliczania kar umownych i możliwości odstąpienia od umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
2. Wykonawca przedmiotowe środki dowodowe składa wraz z ofertą.
3. Przedmiotowe środki dowodowe należy złożyć wraz z ofertą na Platformie zakupowej w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym: w oryginale lub w postaci cyfrowego odwzorowania dokumentu sporządzonego w oryginale w postaci papierowej.
4. Jeżeli wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
5. Przepisu pkt 4 nie stosuje się, jeżeli przedmiotowy środek dowodowy służy potwierdzeniu zgodności z cechami lub kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert lub pomimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego, oferta podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.
Po zmianie:
Zamawiający żąda przedmiotowych środków dowodowych.
Zamawiający na potwierdzenie, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane są zgodne z wymaganiami, cechami lub kryteriami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia lub opisie kryteriów oceny ofert, lub wymaganiami związanymi z realizacją zamówienia żąda przedmiotowych środków dowodowych:
1) Oświadczenia wykonawcy (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SWZ - po modyfikacji )że:
1) wszystkie proponowane wyroby spełniają wymagania unijnego prawodawstwa harmonizowanego czyli dyrektyw nowego podejścia w zakresie bezpieczeństwa użytkowania, ochrony zdrowia i ochrony środowiska, pozwalającym na naniesienie na swój wyrób oznakowania CE
2) - w Pakiecie 2 wszystkie zaoferowane wyroby mają być kompatybilne i możliwe do użytkowania z wyposażeniem posiadanym już przez Zamawiającego produktami dystrybuowanymi przez firmę MERIDA,
3) - w Pakiecie 5 wszystkie zaoferowane wyroby mają stanowić linię produktów jednego producenta.”
4) dokładnego opisu oferowanego przedmiotu zamówienia, potwierdzającego spełnienie parametrów przedmiotu zamówienia w formie Karty technicznej wyrobu w języku polskim –– dot. Pakietu nr 4 i nr 5;
(Wykonawcy są zobowiązani ww. dokument złożyć wraz z ofertą)
Uwaga!
Na żądanie Zamawiającego w trakcie realizacji umowy w terminie do 3 dni roboczych od dnia otrzymania pisemnego wezwania, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć do Magazynu Wielobranżowego Logistyki dokument w zakresie bezpieczeństwa użytkowania, ochrony zdrowia i ochrony środowiska, oznaczając swój wyrób znakiem CE pod rygorem możliwości naliczania kar umownych i możliwości odstąpienia od umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
2. Wykonawca przedmiotowe środki dowodowe składa wraz z ofertą.
3. Przedmiotowe środki dowodowe należy złożyć wraz z ofertą na Platformie zakupowej w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym: w oryginale lub w postaci cyfrowego odwzorowania dokumentu sporządzonego w oryginale w postaci papierowej.
4. Jeżeli wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
5. Przepisu pkt 4 nie stosuje się, jeżeli przedmiotowy środek dowodowy służy potwierdzeniu zgodności z cechami lub kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert lub pomimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego, oferta podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.11. Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów Przed zmianą:
Do oferty należy dołączyć:
1) Formularz oferty – Załącznik nr 1 do SWZ;
2) Oświadczenie wykonawcy, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie wskazanym przez zamawiającego w SWZ (wg wzoru stanowiącego - Załącznik nr 1a do SWZ);
3) Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, o których mowa w art. 125 ust 1 PZP o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu dotyczące tych podmiotów, w zakresie wskazanym w SWZ (wg wzoru stanowiącego – Załącznik nr 1b do SWZ)- jeżeli dotyczy;
4) Formularz asortymentowo-cenowy – Załączniki nr 2 – 2.4. do SWZ;
5) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby (wg wzoru stanowiącego – Załącznik nr 5 do SWZ) do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający tą okoliczność (jeżeli dotyczy);
6) Pełnomocnictwo – w przypadku gdy wykonawcę/podmiot udostępniający zasoby reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osobę/osoby uprawnione do reprezentacji odpowiednio wykonawcy/podmiotu udostępniającego zasoby. Pełnomocnictwo należy sporządzić:
a) w oryginale w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym lub
b) w postaci elektronicznego poświadczenia zgodności odpisu, wyciągu lub kopii z okazanym dokumentem - opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym notariusza (art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991r. Prawo o notariacie - t.j. Dz. U. z 2022r. poz. 1799 ze zm.);
7) Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
8) W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy/podmiotu udostępniającego zasoby jest umocowana do jego reprezentowania – odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru;
9) Przedmiotowe środki dowodowe wyszczególnione w rozdziale V SWZ;
10) Oryginał gwarancji/poręczenia, jeżeli wykonawca wnosi wadium w innej formie niż pieniądz; - NIE DOTYCZY
11) Zastrzeżenie wraz z uzasadnieniem mające wykazać, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, w przypadku zastrzeżenia części oferty jako tajemnica przedsiębiorstwa na podstawie art. 18 ust. 3 PZP (jeżeli dotyczy).
Po zmianie:
Do oferty należy dołączyć:
1) Formularz oferty – Załącznik nr 1 do SWZ;
2) Oświadczenie wykonawcy, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie wskazanym przez zamawiającego w SWZ (wg wzoru stanowiącego - Załącznik nr 1a do SWZ);
3) Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, o których mowa w art. 125 ust 1 PZP o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu dotyczące tych podmiotów, w zakresie wskazanym w SWZ (wg wzoru stanowiącego – Załącznik nr 1b do SWZ)- jeżeli dotyczy;
4) Formularz asortymentowo-cenowy – Załączniki nr 2 – 2.4. do SWZ z uwzględnieniem modyfikacji;
5) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby (wg wzoru stanowiącego – Załącznik nr 5 do SWZ) do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający tą okoliczność (jeżeli dotyczy);
6) Pełnomocnictwo – w przypadku gdy wykonawcę/podmiot udostępniający zasoby reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osobę/osoby uprawnione do reprezentacji odpowiednio wykonawcy/podmiotu udostępniającego zasoby. Pełnomocnictwo należy sporządzić:
a) w oryginale w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym lub
b) w postaci elektronicznego poświadczenia zgodności odpisu, wyciągu lub kopii z okazanym dokumentem - opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym notariusza (art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991r. Prawo o notariacie - t.j. Dz. U. z 2022r. poz. 1799 ze zm.);
7) Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
8) W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy/podmiotu udostępniającego zasoby jest umocowana do jego reprezentowania – odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru;
9) Przedmiotowe środki dowodowe wyszczególnione w rozdziale V SWZ;
10) Oryginał gwarancji/poręczenia, jeżeli wykonawca wnosi wadium w innej formie niż pieniądz; - NIE DOTYCZY
11) Zastrzeżenie wraz z uzasadnieniem mające wykazać, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, w przypadku zastrzeżenia części oferty jako tajemnica przedsiębiorstwa na podstawie art. 18 ust. 3 PZP (jeżeli dotyczy).
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-04-29 11:00
Po zmianie:
2024-05-06 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-04-29 11:15
Po zmianie:
2024-05-06 11:15
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- SZP/242-246/2024_Dostawa Inkubatora do hodowli bakteryjnej z wytrząsaniem i chłodzeniem wraz z wyposażeniem dla Katedry Chemii Biologicznej i Bioobrazowania Wydziału Chemicznego PWr.
- TP 77/24-dzierżawa urządzeń drukujących oraz wdrożenie i udzielenie licencji na system wydruku podążającego i system raport. i zarządzania urządzeń. druk. wraz z serwisem oraz dostawą mat. eksploat.
- SZP/242-247/2024 Dostawa zestawu czujników akcelerometrycznych z okablowaniem i akcesoriami do montażu czujników.
- Wymiana instalacji wody zimnej i kanalizacji w budynku wielorodzinnym
- Realizacja usługi przeglądów urządzeń PCR różnych producentów w 4 pakietach w okresie 36 miesięcy
- TP 93/24 Dostawa: wkładów do dozowników na papier toaletowy, ręczników w roli, ręczników ZZ; wkładów do dozowników wraz z bezpłatnym użyczeniem dozowników oraz czyściwa med. w podziale na 3 zadania
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z jednostek organizacyjnych Gminy Pawłowice w roku 2025
- ODBIERANIE, TRANSPORT I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH I W CZĘŚCI ZAMIESZKAŁYCH Z TERENU GMINY ZALESIE
- Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkanych położonych na terenie Gminy Gozdnica od 01.01.2025r. do 31.12.2025r.
- Dostawa nowych pojemników przeznaczonych do gromadzenia odpadów komunalnych o pojemności 80, 120, 140 i 240 litrów
- Zakup koszy na śmieci na terenie Miasta Mława
- Zakup wyposażenia meblowego w ramach zadania pn.: "Podniesienie jakości usług społeczno-kulturalnych w Nakle nad Notecią (...)"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.