Ogłoszenie z dnia 2024-04-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00079375/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie wiat śmietnikowych przy ul. Mieszczańska, ul. Lawendowa, ul. Minogi w Gdańsku.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gdańskie Nieruchomości
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 192817769
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Partyzantów 74
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-254
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: nz@nieruchomoscigda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nieruchomoscigda.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ab1207b8-bc38-11ee-b7da-22bd761ba7f31.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarządzanie nieruchomościami
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie wiat śmietnikowych przy ul. Mieszczańska, ul. Lawendowa, ul. Minogi w Gdańsku.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ab1207b8-bc38-11ee-b7da-22bd761ba7f3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00304510
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00047077/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Budowa wiat śmietnikowych w dzielnicy Śródmieście
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TZ.250.11.2024.MD
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 364252,37 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie (Część) 1 ul. Mieszczańska (działka nr 474/25 obręb 89) – etap I .a) zapewnienie nadzoru archeologicznego podczas robót budowlanych, zgodnie z załączoną decyzją Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków
b) wykonanie robót ziemnych,
c) zabezpieczenie istniejących drzew na czas robót,
d) wykonanie prac rozbiórkowych,
e) montaż płyt fundamentowych,
f) montaż kotew,
g) wykonanie licowania ścian płytami klinkierowymi elastycznymi,
h) wykonanie pokrycia dachu blachą trapezową,
i) wykonanie nawierzchni chodnika z płyt chodnikowych,
j) montaż żaluzji,
k) montaż lampy solarnej LED,
l) montaż furtki wejściowej,
m) usunięcie gałęzi oraz korzeni drzew,
n) sadzenie pnączy,
o) ręczne wykonanie trawników dywanowych siewem,
p) dostarczenie kluczy do furtki.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44112100-9 - Wiaty
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych
45223110-0 - Instalowanie konstrukcji metalowych
45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 170441,60 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie (Część) 2 ul. Lawendowej (działka nr 101/22 obręb 89):a) zapewnienie nadzoru archeologicznego podczas robót budowlanych, zgodnie z załączoną decyzją Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków
b) wykonanie robót ziemnych,
c) wykonanie prac rozbiórkowych,
d) montaż płyt fundamentowych,
e) montaż kotew,
f) wykonanie licowania ścian płytami klinkierowymi elastycznymi,
g) wykonanie pokrycia dachu blachą trapezową,
h) montaż żaluzji,
i) montaż lampy solarnej LED,
j) montaż furtki wejściowej,
k) dostarczenie kluczy do furtki
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44112100-9 - Wiaty
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych
45223110-0 - Instalowanie konstrukcji metalowych
45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 76759,98 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie (Część) 3 ul. Minogi (działka nr 115/7 obręb 89)a) zapewnienie nadzoru archeologicznego podczas robót budowlanych, zgodnie z załączoną decyzją Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków,
b) prace rozbiórkowe,
c) wykonanie robót ziemnych,
d) zabezpieczenie istniejących drzew na czas robót,
e) wykonanie prac rozbiórkowych,
f) montaż płyt fundamentowych,
g) montaż kotew,
h) wykonanie licowania ścian płytami klinkierowymi elastycznymi,
i) wykonanie pokrycia dachu blachą trapezową,
j) montaż żaluzji,
k) montaż lampy solarnej LED,
l) montaż furtki wejściowej,
m) usunięcie gałęzi oraz korzeni drzew,
n) sadzenie pnączy,
o) ręczne wykonanie trawników dywanowych siewem,
p) dostarczenie kluczy do furtki.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44112100-9 - Wiaty
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych
45223110-0 - Instalowanie konstrukcji metalowych
45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 200828,83 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 208007,88 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 208007,88 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 208007,88 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: El Maxx JAKUB LIDZBARSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 361422661
7.3.3) Ulica: ul. Biesiadna 20
7.3.4) Miejscowość: Szemudzka Huta
7.3.5) Kod pocztowy: 84-217
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 208007,88 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 110 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 91998,74 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 91998,74 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 91998,74 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: El Maxx JAKUB LIDZBARSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 361422661
7.3.3) Ulica: ul. Biesiadna 20
7.3.4) Miejscowość: Szemudzka Huta
7.3.5) Kod pocztowy: 84-217
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 91998,74 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 110 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 240680,16 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 240680,16 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 240680,16 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: El Maxx JAKUB LIDZBARSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 361422661
7.3.3) Ulica: ul. Biesiadna 20
7.3.4) Miejscowość: Szemudzka Huta
7.3.5) Kod pocztowy: 84-217
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 240680,16 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 110 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa specjalistycznego skanera dziełowego formatu A0+ wraz z dedykowanym oprogramowaniem, komputerem i monitorem.
- Realizacja robót budowlanych dla zadania pn.: "Więcej zabawy na Podleśnej Polanie - modernizacja placów zabaw", w ramach realizacji zadań z zakresu Budżetu Obywatelskiego 2023
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych dla zrównoważenia wysiłku energetycznego dla Honorowych Dawców Krwi
- Dostawa konserw i suchej karmy dla psów i kotów ze Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt PROMYK
- Przebudowa budynku głównego biblioteki publicznej w ramach przedsięw. Prace budowlane, dostawa i montaż platformy/podnośnika dla niepełnospraw. i matek z dziećmi w budynku głównym WiMP w Gdańsku
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 20 w Gdańsku
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych "PSZOK"
- Budowa drogi dla pieszych z niezbędnym oświetleniem w ciągu drogi krajowej nr 43 w m. Kałuże w woj. łódzkim
- Budowa ulicy Kołodziejskiej wraz z budową sieci kanalizacyjnej w Dzielnicy Rembertów m.st. Warszawy
- Przebudowa budynku głównego biblioteki publicznej w ramach przedsięw. Prace budowlane, dostawa i montaż platformy/podnośnika dla niepełnospraw. i matek z dziećmi w budynku głównym WiMP w Gdańsku
- Zagospodarowanie przestrzeni na potrzeby infrastruktury sportowo-rekreacyjnej przyszkolnej przy Zespole Szkół Nr 4 w Mławie
- Remont ulicy ks. Ignacego Skorupki wraz z drogami przyległymi w Lesznie
więcej: Wiaty »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.