Ogłoszenie z dnia 2021-12-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont pomieszczeń, sanitariatów oraz korytarzy w budynku Prokuratury Okręgowej w Katowicach przy ul. Wita Stwosza 31
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PROKURATURA OKRĘGOWA W KATOWICACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000000307
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wita Stwosza 31
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-042
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@katowice.po.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/po-katowice
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont pomieszczeń, sanitariatów oraz korytarzy w budynku Prokuratury Okręgowej w Katowicach przy ul. Wita Stwosza 312.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6eaab176-4d2d-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00304664
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
W dniu 20.10.2021 r. zostało wszczęte postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na: "Remont pomieszczeń, sanitariatów oraz korytarzy w budynku Prokuratury Okręgowej w Katowicach przy ul. Wita Stwosza 31" w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy Pzp.
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Pzp ze względu na brak ofert.
W związku z tym zostało wszczęte niniejsze postępowanie na podstawie art. 305 pkt 2 ustawy Pzp.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-f349436e-3314-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 3015-7.261.5.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 179155,46 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu pomieszczeń, sanitariatów oraz korytarzy w budynku Prokuratury Okręgowej w Katowicach przy ul. Wita Stwosza 31 obejmujący kondygnacje 01, 1, 7, 8, 13, 16, 18 oraz 19 w zakresie, m.in.:
a) zabezpieczenia pomieszczeń i sprzętu przed rozpoczęciem prac remontowych,
b) demontaż aktualnych oraz montaż nowych umywalek,
c) demontaż aktualnych i montaż nowych odbojnic ściennych,
d) przecierania istniejących tynków wraz z usunięciem tapety,
e) przecierania istniejących tynków wraz z usunięciem farby,
f) napraw pęknięć i uszkodzeń stropów,
g) przygotowania, gruntowanie podłoża przed malowaniem,
h) dwukrotnego malowanie ścian oraz sufitów,
i) usunięcia aktualnej oraz ułożenie nowej wykładziny z tworzyw sztucznych,
j) mycia posadzek z tworzyw sztucznych,
k) rozebrania uszkodzonych oraz montażu nowych paneli podłogowych,
l) dwukrotnego malowanie drewnianych parapetów podokiennych z zabudową grzejnikową,
m) dwukrotnego malowanie stolarki drzwiowej wraz z ościeżnicami,
n) wymiany klamek z szyldami,
o) wymiany lub uzupełnienie kratek wentylacyjnych w ścianach,
p) montażu listew progowych,
q) naklejenia narożników ochronnych,
r) wymiany krat stalowych na korytarzu na stolarkę aluminiową z instalacją dostępu,
s) demontażu opraw sufitowych,
t) przygotowania podłoża pod oświetlenie,
u) montażu opraw oświetleniowych,
v) pomiaru natężenia oświetlenia,
w) usunięcia resztek budowlanych, odpadów powstałych w wyniku wykonywanych prac.
2. Rozbudowa systemu kontroli dostępu na kondygnacji XIX obejmuje wykonanie dwóch dodatkowych przejść kontrolowanych jednostronnie oraz zabudowę kontrolera przy przegrodach drzwiowych znajdujących się pomiędzy holem windowym a korytarzami od strony wschodniej i zachodniej przy zastosowaniu urządzeń (czytniki, kontrolery) tego samego typu, jakie występują w obecnie funkcjonującym systemie oraz podpięcie ich do istniejącej centralki CPR32 wraz z pełną integracją z istniejącym systemem:
1 szt. - kontroler dostępu zgodny dla systemu ROGER w obudowie metalowej z transformatorem zasilającym 18VA z miejscem na akumulator 7Ah/12V i łącznik antysabotażowy (wcześniej zainstalowane wersje to kontroler PR402DR);
2 szt. - czytnik kart standardu ISO/IEC 14443A/Mifare zgodny dla systemu ROGER z możliwością pracy w trybie autonomicznym, wersja bez klawiatury, obudowa ciemnoszara;
1 szt. - akumulator 7Ah/12V;
4.5.3.) Główny kod CPV: 45442180-2 - Powtórne malowanie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45410000-4 - Tynkowanie
45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 223000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 223000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 223000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: REAL-MG Marek Giżewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9540020488
7.3.3) Ulica: Mroźna 4
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-318
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 223000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- "Wykonywanie prac malarskich oraz robót ogólnobudowlanych w siedzibie RCKiK w Katowicach oraz w podległych Terenowych Oddziałach w zależności od potrzeb Zamawiającego"
- Dostawy różnych artykułów spożywczych do Aresztu Śledczego w Katowicach
- Dostawy różnych artykułów spożywczych sypkich na potrzeby trzech jednostek organizacyjnych OISW w Katowicach
- Poprawa bezpieczeństwa pożarowego w budynku B Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach przy ul. Bogucickiej 3a
- Świadczenie usługi ochrony fizycznej osób i mienia oraz usługi konwojów środków pieniężnych dla Stadionu Miejskiego w Katowicach Sp. z o. o.
- Usługa farmaceutyczna polegająca na sporządzeniu mieszanin do żywienia pozajelitowego dla noworodków i wcześniaków wraz z dostawą gotowej mieszaniny w postaci worków
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie pomieszczeń przyziemia budynków B, B1 i C w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Modernizacja, przebudowa i doposażenie SOR (...)".
- Poprawa efektywności energetycznej Gminnego Centrum Kultury w Polichnie
- Dostawa i montaż systemów fotowoltaicznych na obiektach sportowych MCSiR w Nowym Targu - realizacja projektu Sportowa Polska 2022.
- Gospodarka wodno-ściekowa w Gminie Jastków - budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej
- Modernizacja istniejącego oświetlenia na energooszczędne w Gminie Miejskiej Świdnik - etap II
- Remont pomieszczenia w budynku przy ul. Jana Nowaka Jeziorańskiego 53 w Kielcach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.