Ogłoszenie z dnia 2023-07-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00358819/01 - Wynik z dnia 2023-08-18
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Bankowa obsługa budżetu Powiatu Drawskiego oraz jednostek organizacyjnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Drawski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920765
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Elizy Orzeszkowej 3
1.5.2.) Miejscowość: Drawsko Pomorskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-500
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: powiatdrawski@powiatdrawski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatdrawski.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Bankowa obsługa budżetu Powiatu Drawskiego oraz jednostek organizacyjnych
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9e3b0210-2158-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00304959
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00019324/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usługa prowadzenia bankowej obsługi budżetu Powiatu Drawskiego oraz jednostek organizacyjnych na okres 3 lat - lata 2023-2026
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9e3b0210-2158-11ee-a60c-9ec5599dddc13.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
4. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
5. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem typu zewnętrznego lub wewnętrznego. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujemy, że:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Drawski, Starostwo Powiatowe z siedzibą w Drawsku Pomorskim, Plac Elizy Orzeszkowej 3, 78-500 Drawsko Pomorskie, tel. 94 363 34 64, e-mail: powiatdrawski@powiatdrawski.pl.
Z inspektorem ochrony danych w Starostwie Powiatowym w Drawsku Pomorskim skontaktować się można poprzez e-mail: iod@powiatdrawski.pl.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.272.7.2023.AG
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest obsługa bankowa budżetu powiatu drawskiego na okres od 1 sierpnia 2023 r. do 31 lipca 2026 r. obejmująca wymienione jednostki.
2. Zakres zamówienia obejmuje:
1) prowadzenie rachunków bieżących, rachunków pomocniczych i subkont oraz rachunków środków pomocowych i funduszy celowych, rachunków związanych z obsługą programów i projektów współfinansowanych ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej prowadzonych w PLN lub walutach wymienialnych oraz innych rachunków pozabudżetowych (aktualna ilość rachunków: 138 szt.) – bez opłat;
2) otwieranie nowych rachunków po podpisaniu umowy – bez opłat,
3) realizacja wszystkich poleceń przelewów wewnętrznych i do innych banków w systemie typu: Elixir, Sybir, itp. - bez opłat;
4) wydawanie opinii bankowej o prowadzonym rachunku, wydruki obrotów kont bankowych oraz innych zaświadczeń – bez opłat,
5) objęcie systemem bankowości elektronicznej na czas trwania umowy wszystkich obsługiwanych jednostek – bez opłat; w ramach systemu bankowości elektronicznej posiadacz rachunku będzie miał zapewnione w szczególności:
a) aktywację i całodobowe korzystanie z systemu bankowości elektronicznej bez opłat,
b) możliwość konfigurowania uprawnień do rachunków konkretnych operacji dla poszczególnych użytkowników,
c) autoryzację transakcji prez osoby uprawnione,
d) uzyskiwanie w czasie rzeczywistym informacji o wszystkich operacjach i saldach na rachunku bieżącym i pomocnicznych,
e) szacowana ilość użytkowników bankowości internetowej – 28,
f) informowanie użytkowników o wszystkich istotnych sprawach związanych
z systemem, np.: awarie, aktualizacje, przelewy odrzucone przez bank,
g) możliwość złożenia w banku przelewu w formie dyspozycji pisemnej w sytuacjach, gdy nie będzie możliwe dokonanie przelewu elektronicznie – bez dodatkowych opłat, niezależnie od ilości przelewów,
6) dzierżawę 2 terminali płatniczych wraz z obsługą i rozliczaniem transakcji opłacanych kartami płatniczymi w zakresie obsługi i rozliczania transakcji opłacanych kartami płatniczymi VISA i MASTERCARD, (terminale płatnicze do przyjmowania wpłat od klientów będą zainstalowane w 2 punktach tj. budynkach Starostwa Powiatowego w Drawsku Pomorskim - przy ul. Piłsudskiego 20 i Pl. E. Orzeszkowej 3a;
Bank zobowiązany będzie do:
a) bezpłatnego dostarczenia sprzętu na wskazany przez zamawiającego adres, przeszkolenia wskazanych pracowników w uzgodnionym przez strony terminie w zakresie przeprowadzania transakcji przy użyciu kart płatniczych oraz świadczenia całodobowego serwisu;
b) szacuje się, że rocznie dokonywanych będzie wpłat przy użyciu kart płatniczych na kwotę około 500 000,00 zł,
c) z tytułu instalacji terminali Bank będzie pobierał opłatę miesięczną za dzierżawę oraz prowizję od dokonywanych wpłat;
d) zamawiający wymaga aby wpłaty dokonane kartą płatniczą były w kwotach brutto i znajdowały się na koncie Starostwa na następny dzień;
e) termin rozpoczęcia świadczenia usługi od 1 października 2023 r.;
f) zamawiający może podpisać oddzielną umowę na najem terminali zgodnie
z ofertą wykonawcy.
7) udzielanie Powiatowi Drawskiemu w każdym roku realizacji zamówienia kredytów krótkoterminowych w rachunku bieżącym na pokrycie występującego w ciągu roku budżetowego niedoboru w zakresie uregulowanym obowiązującymi przepisami prawa do kwoty corocznie określonej w uchwale budżetowej, która w roku 2023 wynosi 2 000 000,00 zł, zgodnie z poniższymi zasadami:
a. Zamawiający nie dopuszcza możliwości pobierania żadnych opłat i prowizji od udzielonego kredytu krótkoterminowego;
b. oprocentowanie kredytu w rachunku bieżącym oparte będzie na stawce WIBOR 1M plus stała w okresie obowiązywania umowy marża banku podana w ofercie;
c. dopuszczalnym przez Zamawiającego zabezpieczeniem kredytu będzie weksel „in blanco”;
d. na uruchomienie kredytu Zamawiający podpisze odrębną umowę. Czynność ta każdorazowo będzie miała miejsce w siedzibie Zamawiającego w terminach uzgodnionych przez Zamawiającego i Wykonawcę;
e. przewiduje się wykorzystanie kredytu przez 12 miesięcy w ciągu roku;
f. pierwsze uruchomienie kredytu planowane jest we wrześniu 2023 r.
g. Naliczanie odsetek od wykorzystanego kredytu w rachunku bieżącym powinno następować w ostatnim dniu każdego miesiąca. Spłata odsetek w ciągu 5 dni roboczych od otrzymania noty z banku;
h. Stopa bazowa do ustalenia oprocentowania kredytu do oferty: WIBOR 1M z dnia 10 lipca 2023 r. tj. 6,87 %;
i. Zamwiający dopuszcza zmianę stawki WIBOR na WIRON w przypadku zaprzestania notowania stawki WIBOR;
j. Kwotę oraz terminy udzielenia kredytu należy traktować jako służące do wyliczenia kosztu kredytu. Oznacza to, że wysokość oraz terminy zaciągnięcia kredytu w trakcie realizacji umowy zawartej w wyniku niniejszego postępowania mogą być inne niż określone w SWZ;
k. Zamawiający nie dopuszcza pobierania opłat i jednorazowej prowizji bankowej od udzielonego kredytu, a także prowizji lub odsetek od niewykorzystanego kredytu;
8) wydanie przez bank co najmniej 2 kart typu prepaid – przedpłaconych, karty debetowe nie są akceptowalne;
9) oprocentowanie rachunku bieżącego Starostwa i jednostek organizacyjnych, Bank zapewnia oprocentowanie środków na rachunkach bankowych Zamawiającego (bieżących i pomocniczych) płatnych na każde żądanie. Oprocentowanie będzie obliczone w oparciu o stawkę procentową WIBID 1M (ustaloną w pierwszym dniu każdego miesiąca, na podstawie średniej arytmetycznej stawki WIBID 1M z poprzedniego miesiąca i obowiązującą do ostatniego dnia miesiąca następnego) powiększoną lub pomniejszoną o marżę oferowaną przez Bank w ofercie. Zmiana oprocentowania środków pieniężnych zgromadzonych na rachunku bieżącym będzie następowała w miesięcznych okresach obrachunkowych; gospodarowanie wolnymi środkami płatniczymi poprzez lokowanie na oprocentowanych lokatach dostępnych w ofercie Banku. Zamawiający dopuszcza, aby ustalenie stawki WIBID 1M na potrzeby oprocentowania środków na rachunkach odbywało się według standardów stosowanych u wykonawcy. Zamawiający zastrzega, iż oprocentowanie rachunków bankowych nie może wynosić 0 %.
4.2.6.) Główny kod CPV: 66110000-4 - Usługi bankowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
66113000-5 - Usługi udzielania kredytu
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w
kryteriach:
1) Miesięczna opłata za prowadzenie rachunków bankowych jednostek Powiatu Drawskiego – K1
Ocena punktowa dokonana zostanie na podstawie ceny ofertowej brutto wskazanej przez Wykonawcę w ofercie i przeliczona
według wzoru opisanego w tabeli.
2) Koszt kredytu obrotowego w rachunku bieżącym – K2
Ocena punktowa dokonana zostanie na podstawie wskazanego całkowitego kosztu udzielenia kredytu obrotowego przez
Wykonawcę w Formularzu ofertowym i przeliczona zgodnie ze sposobem opisanym w tabeli poniżej.
Kredyt obrotowy będzie oprocentowany wg zmiennej stawki procentowej WIBOR 3M powiększonej o marżę banku. Zmiana
wysokości oprocentowania kredytu następować będzie raz w miesiącu na początku każdego miesiąca. Okres odsetkowy obejmuje
okres jednego miesiąca.
Dla celów wyliczenia kosztów kredytu zakłada się zadłużenie 2 000 000,00 złotych przez okres trzech miesięcy w ciągu roku przy
założeniu stawki WIBOR 3M w wysokości 6,90 %.
3) Jednostka banku (filia, oddział) w miejscowości Drawsko Pomorskie – K3
Ocena punktowa w kryterium „Jednostka banku w miejscowości Zamawiającego” dokonana zostanie na podstawie wskazanego
okresu przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym i przeliczona zgodnie ze sposobem opisanym w tabeli.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: koszt kredytu obrotowego w rachunku bieżącym
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: jednostka banku (filia, oddziały) w miejscowości Drawsko Pomorskie
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1) nie podlegają wykluczeniu;
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:
kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada uprawnienia niezbędne do wykonywania działalności określonych przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku Prawo bankowe (Dz.U. z 2022 r. poz. 2324 ze zm.) tj. Decyzję Prezesa Narodowego Banku Polskiego o wyrażeniu zgody na utworzenie banku lub zezwolenie Komisji Nadzoru Bankowego na rozpoczęcie działalności bankowej, o której mowa w art. 36 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Prawo bankowe, a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo bankowe inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy - lub dokumenty równoważne.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, zamawiający żąda następujące podmiotowe środki dowodowe:
Decyzję Prezesa Narodowego Banku Polskiego o wyrażeniu zgody na utworzenie banku lub zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej udzielone przez Komisję Nadzoru Finansowego na terenie Polski, a także realizację usług objętych przedmiotem zamówienia o którym mowa w art. 5 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku Prawo Bankowe (Dz.U. z 2021 r., poz. 680 z późn. zm.), a w przypadku określonym w art. 178 ust.1 ww. ustawy Prawo bankowe inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo bankowe.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: oświadczenie,
o którym mowa w Rozdziale 6 ust. 1 SWZ składa z ofertą każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia
w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje brak podstaw wykluczenia w postępowaniu.
3. Jeżeli została wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Umowę sporządza wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.2. Zmiany postanowień umowy:
a) poza postanowieniami określonymi w niniejszym SWZ, zamawiający nie przewiduje możliwości zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy,
b) zmiana umowy może być wprowadzona w związku z zaistnieniem okoliczności, których wystąpienia zamawiający i wykonawca nie przewidywali w chwili zawierania umowy; wskazane okoliczności nie mogą być wywołane zarówno przez zamawiającego, jak i wykonawcę, ani przez nich zawinione i muszą wywołać ten skutek, iż umowa nie będzie mogła być wykonana wedle pierwotnej treści, w szczególności z uwagi na rażącą stratę grożącą jednemu z nich lub niemożliwość osiągnięcia celu umowy – okoliczności te odnosić się mogą w szczególności do wystąpienia nagłych zmian stanu prawnego, gwałtownej dekoniunktury, kryzysów finansowych w skali ponadpaństwowej;
c) zamawiający dopuszcza możliwość zmian redakcyjnych umowy oraz zmian będących następstwem zmian danych ujawnionych w rejestrach publicznych, a także zmian korzystnych z punktu widzenia realizacji przedmiotu umowy, w szczególności przyspieszających realizację, obniżających koszt ponoszony przez zamawiającego na wykonanie, utrzymanie lub użytowanie przedmiotu umowy – w takiej sytuacji wprowadzone zostaną do umowy stosowne zmiany brzmienia umowy;
d) każda zmiana i uzupełnienie umowy będzie wymagać aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-07-24 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: platforma ezamowienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-07-24 10:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-08-23
INNE PRZETARGI Z DRAWSKA POMORSKIEGO
- Dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Drawsku Pomorskim
- KOMPLEKSOWE UTRZYAMNIE CZYSTOŚCI W BUDYNKACH NALEŻĄCYCH DO SĄDU REJONOWEGO W DRAWSKU POMORSKIM
więcej: przetargi w Drawsku Pomorskim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Andrespol oraz jej jednostek organizacyjnych w okresie od 01.01.2025r. do 31.12.2026r.
- Wybór banku do prowadzenia obsługi budżetu Powiatu Czarnkowsko-Trzcianeckiego i jednostek organizacyjnych powiatu na okres od 01.01.2025 r. do dnia 31.12.2028 r.
- "Obsługa bankowa Gminy Somonino oraz jej jednostek organizacyjnych w okresie od 1 lutego 2025 do 31 grudnia 2028 r."
- Udzielenie kredytu długoterminowego na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań
- Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu w wysokości 2.000.000,00 PLN
- Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego inwestycyjnego do wysokości 4.000.000,00 PLN na realizację zadań inwestycyjnych
więcej: (3) Usługi bankowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.