eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Drawsko PomorskieBankowa obsługa budżetu Powiatu Drawskiego oraz jednostek organizacyjnych



Ogłoszenie z dnia 2023-08-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Bankowa obsługa budżetu Powiatu Drawskiego oraz jednostek organizacyjnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Drawski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920765

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Elizy Orzeszkowej 3

1.5.2.) Miejscowość: Drawsko Pomorskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-500

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: powiatdrawski@powiatdrawski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatdrawski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9e3b0210-2158-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Bankowa obsługa budżetu Powiatu Drawskiego oraz jednostek organizacyjnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9e3b0210-2158-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00358819

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00019324/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Usługa prowadzenia bankowej obsługi budżetu Powiatu Drawskiego oraz jednostek organizacyjnych na okres 3 lat - lata 2023-2026

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00304959

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.7.2023.AG

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 253873,98 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest obsługa bankowa budżetu powiatu drawskiego na okres od 1 sierpnia 2023 r. do 31 lipca 2026 r. obejmująca wymienione jednostki.
2. Zakres zamówienia obejmuje:
1) prowadzenie rachunków bieżących, rachunków pomocniczych i subkont oraz rachunków środków pomocowych i funduszy celowych, rachunków związanych z obsługą programów i projektów współfinansowanych ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej prowadzonych w PLN lub walutach wymienialnych oraz innych rachunków pozabudżetowych (aktualna ilość rachunków: 138 szt.) – bez opłat;
2) otwieranie nowych rachunków po podpisaniu umowy – bez opłat,
3) realizacja wszystkich poleceń przelewów wewnętrznych i do innych banków w systemie typu: Elixir, Sybir, itp. - bez opłat;
4) wydawanie opinii bankowej o prowadzonym rachunku, wydruki obrotów kont bankowych oraz innych zaświadczeń – bez opłat,
5) objęcie systemem bankowości elektronicznej na czas trwania umowy wszystkich obsługiwanych jednostek – bez opłat; w ramach systemu bankowości elektronicznej posiadacz rachunku będzie miał zapewnione w szczególności:
a) aktywację i całodobowe korzystanie z systemu bankowości elektronicznej bez opłat,
b) możliwość konfigurowania uprawnień do rachunków konkretnych operacji dla poszczególnych użytkowników,
c) autoryzację transakcji prez osoby uprawnione,
d) uzyskiwanie w czasie rzeczywistym informacji o wszystkich operacjach i saldach na rachunku bieżącym i pomocnicznych,
e) szacowana ilość użytkowników bankowości internetowej – 28,
f) informowanie użytkowników o wszystkich istotnych sprawach związanych
z systemem, np.: awarie, aktualizacje, przelewy odrzucone przez bank,
g) możliwość złożenia w banku przelewu w formie dyspozycji pisemnej w sytuacjach, gdy nie będzie możliwe dokonanie przelewu elektronicznie – bez dodatkowych opłat, niezależnie od ilości przelewów,
6) dzierżawę 2 terminali płatniczych wraz z obsługą i rozliczaniem transakcji opłacanych kartami płatniczymi w zakresie obsługi i rozliczania transakcji opłacanych kartami płatniczymi VISA i MASTERCARD, (terminale płatnicze do przyjmowania wpłat od klientów będą zainstalowane w 2 punktach tj. budynkach Starostwa Powiatowego w Drawsku Pomorskim - przy ul. Piłsudskiego 20 i Pl. E. Orzeszkowej 3a;

Bank zobowiązany będzie do:
a) bezpłatnego dostarczenia sprzętu na wskazany przez zamawiającego adres, przeszkolenia wskazanych pracowników w uzgodnionym przez strony terminie w zakresie przeprowadzania transakcji przy użyciu kart płatniczych oraz świadczenia całodobowego serwisu;
b) szacuje się, że rocznie dokonywanych będzie wpłat przy użyciu kart płatniczych na kwotę około 500 000,00 zł,
c) z tytułu instalacji terminali Bank będzie pobierał opłatę miesięczną za dzierżawę oraz prowizję od dokonywanych wpłat;
d) zamawiający wymaga aby wpłaty dokonane kartą płatniczą były w kwotach brutto i znajdowały się na koncie Starostwa na następny dzień;
e) termin rozpoczęcia świadczenia usługi od 1 października 2023 r.;
f) zamawiający może podpisać oddzielną umowę na najem terminali zgodnie
z ofertą wykonawcy.

7) udzielanie Powiatowi Drawskiemu w każdym roku realizacji zamówienia kredytów krótkoterminowych w rachunku bieżącym na pokrycie występującego w ciągu roku budżetowego niedoboru w zakresie uregulowanym obowiązującymi przepisami prawa do kwoty corocznie określonej w uchwale budżetowej, która w roku 2023 wynosi 2 000 000,00 zł, zgodnie z poniższymi zasadami:
a. Zamawiający nie dopuszcza możliwości pobierania żadnych opłat i prowizji od udzielonego kredytu krótkoterminowego;
b. oprocentowanie kredytu w rachunku bieżącym oparte będzie na stawce WIBOR 1M plus stała w okresie obowiązywania umowy marża banku podana w ofercie;
c. dopuszczalnym przez Zamawiającego zabezpieczeniem kredytu będzie weksel „in blanco”;
d. na uruchomienie kredytu Zamawiający podpisze odrębną umowę. Czynność ta każdorazowo będzie miała miejsce w siedzibie Zamawiającego w terminach uzgodnionych przez Zamawiającego i Wykonawcę;
e. przewiduje się wykorzystanie kredytu przez 12 miesięcy w ciągu roku;
f. pierwsze uruchomienie kredytu planowane jest we wrześniu 2023 r.
g. Naliczanie odsetek od wykorzystanego kredytu w rachunku bieżącym powinno następować w ostatnim dniu każdego miesiąca. Spłata odsetek w ciągu 5 dni roboczych od otrzymania noty z banku;
h. Stopa bazowa do ustalenia oprocentowania kredytu do oferty: WIBOR 1M z dnia 10 lipca 2023 r. tj. 6,87 %;
i. Zamwiający dopuszcza zmianę stawki WIBOR na WIRON w przypadku zaprzestania notowania stawki WIBOR;
j. Kwotę oraz terminy udzielenia kredytu należy traktować jako służące do wyliczenia kosztu kredytu. Oznacza to, że wysokość oraz terminy zaciągnięcia kredytu w trakcie realizacji umowy zawartej w wyniku niniejszego postępowania mogą być inne niż określone w SWZ;
k. Zamawiający nie dopuszcza pobierania opłat i jednorazowej prowizji bankowej od udzielonego kredytu, a także prowizji lub odsetek od niewykorzystanego kredytu;
8) wydanie przez bank co najmniej 2 kart typu prepaid – przedpłaconych, karty debetowe nie są akceptowalne;
9) oprocentowanie rachunku bieżącego Starostwa i jednostek organizacyjnych, Bank zapewnia oprocentowanie środków na rachunkach bankowych Zamawiającego (bieżących i pomocniczych) płatnych na każde żądanie. Oprocentowanie będzie obliczone w oparciu o stawkę procentową WIBID 1M (ustaloną w pierwszym dniu każdego miesiąca, na podstawie średniej arytmetycznej stawki WIBID 1M z poprzedniego miesiąca i obowiązującą do ostatniego dnia miesiąca następnego) powiększoną lub pomniejszoną o marżę oferowaną przez Bank w ofercie. Zmiana oprocentowania środków pieniężnych zgromadzonych na rachunku bieżącym będzie następowała w miesięcznych okresach obrachunkowych; gospodarowanie wolnymi środkami płatniczymi poprzez lokowanie na oprocentowanych lokatach dostępnych w ofercie Banku. Zamawiający dopuszcza, aby ustalenie stawki WIBID 1M na potrzeby oprocentowania środków na rachunkach odbywało się według standardów stosowanych u wykonawcy. Zamawiający zastrzega, iż oprocentowanie rachunków bankowych nie może wynosić 0 %.

4.5.3.) Główny kod CPV: 66110000-4 - Usługi bankowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

66113000-5 - Usługi udzielania kredytu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 253873,98 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 253873,98 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 253873,98 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski SA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 016298263

7.3.3) Ulica: Puławska 15

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-515

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 253873,98 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Umowa została zawarta za wynagrodzenie: miesięczne prowadzenie rachunków bankowych zgodnie z Rozdziałem 2 SWZ w wysokości 3900,00 zł oraz marża dla kredytu w rachunku bieżącym 0,8%

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.