Ogłoszenie z dnia 2022-08-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00219676/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Rudowo
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA STRZEGOWO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130378440
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Plac Wolności 32
1.5.2.) Miejscowość: Strzegowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 06-445
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@strzegowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.strzegowo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://strzegowo.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Rudowo2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e126271a-f21d-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00305069
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00026316/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Rudowo
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00219676/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 271.12.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia jest budowa budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Rudowo.
Zestawienie powierzchni :
powierzchnia zabudowy - 84,00 m2,
kubatura brutto - 268,80 m3.
Parametry budynku:
długość - 7,00 m,
szerokość - 12,00 m,
ilość kondygnacji – 1 (brak kondygnacji podziemnych),
wysokość budynku - 3,70 m,
wysokość wewnętrzna - 3,0m/3,20 m,
dach płaski o nachyleniu połaci dachowej - 3%.
Instalacje, w które wyposażony będzie budynek:
oświetlenia i gniazd wtykowych ogólnych 230V,
instalacje ciepłej i zimnej wody,
wentylacji,
ogrzewania,
kanalizacja sanitarna.
Sposób posadowienia:
obiekt posadowiony na płycie żelbetowej.
Ściany zewnętrzne:
płyty warstwowe stalowe z rdzeniem z PIR gr. 15cm,
grubość blachy 0,5mm,
Stropy, stropodachy:
płyty warstwowe stalowe z rdzeniem z PIR gr. 16cm,
grubość blachy 0,5mm,
Podciągi, belki, nadproża:
Stalowe.
Podłogi i posadzki:
posadzka w technologii suchej posypki DST,
płyta żelbetowa 25 cm,
płyty EPS gr. 20 cm,
pospółka niegliniasta zagęszczona do stopnia Is=0,95 min 40 cm.
Okna:
okna z profili ciepłych PCV.
Drzwi:
drzwi zewnętrzna z profili aluminiowych ciepłych z pochwytem i samozamykaczem,
drzwi wewnętrzne stalowe.
Izolacja termiczna:
ściany - płyty warstwowe stalowe z rdzeniem z PIR gr. 15 cm,
dach - płyty warstwowe stalowe z rdzeniem z PIR gr. 16 cm.
Przedmiot umowy nie obejmuje wykonania przyłączy: wodociągowego, kanalizacyjnego
i energetycznego oraz zbiornika na nieczystości ciekłe. Wykonawca zobowiązany jest jednak do pozostawienia
odpowiednich otworów (przepustów) w płycie fundamentowej umożliwiających wprowadzenie poszczególnych przyłączy.
WLZ - kabel zasilający budynek od złącza kablowo-pomiarowego jest elementem przedmiotu zamówienia. Przedmiot
zamówienia nie obejmuje również wykonania utwardzenia i ogrodzenia terenu.
2. Opis przedmiotu zamówienia stanowią:
- TOM II - projekt architektoniczno-budowlany,
- TOM III - projekt techniczno/ wykonawczy branża elektroenergetyczna, sanitarna,
konstrukcyjna,
- TOM IV - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowalnych,
- projekt zagospodarowania terenu,
- decyzja nr 310/2021 sygn. IRŚ.6740.261.2021 z dnia 12.05.2021 r. zatwierdzająca projekt
zagospodarowania działki wraz z projektem architektoniczno-budowlanym
3. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu – także w dokumentacji projektowej służącej do opisu
przedmiotu zamówienia na wykonanie robót budowlanych, znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patenty czy
pochodzenie, źródła lub szczególne procesy, które charakteryzują produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego
wykonawcę, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne („lub równoważne” – art. 99 ust 5 ustawy Pzp). Zamawiający
przygotowując opis przedmiotu zamówienia na podstawie dokumentacji projektowej nie znalazł żadnych znaków
towarowych, patentów czy pochodzenia, źródeł lub szczególnych procesów, które charakteryzują produkty lub usługi
dostarczane przez konkretnego Wykonawcę. Jeżeli jednak wykonawca stwierdzi/ zauważy, analizując opis przedmiotu
zamówienia, że znajdują się takie przypadki lub pośrednio wskazujące na jeden konkretny produkt, prosi się Wykonawcę,
aby zgodnie z art. 284 ust. 1 ustawy pzp zwracając się do zamawiającego o wyjaśnienie treści SWZ wskazał takie produkty.
Wówczas jako wyjaśnienie/zmiana treści SWZ, zamawiający wspólnie z autorem dokumentacji projektowej sprecyzuje, jakie
cechy zamawianego produktu mają dla niego walor równoważny, które będą brane pod uwagę przy ocenie oraz określi
kryteria stosowane w celu równoważności. Podobna zasada obowiązuje w przypadkach, gdy w opisie przedmiotu
zamówienia zostały wprowadzone odniesienia do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych
i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy pzp.
4. W przypadku gdy opis przedmiotu zamówienia odnosi się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i
systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, zamawiający nie może
odrzucić oferty tylko dlatego, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi nie są zgodne z normami, ocenami technicznymi, specyfikacjami technicznymi i systemami referencji technicznych, do których opis przedmiotu zamówienia się
odnosi, pod warunkiem że wykonawca udowodni w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków
dowodowych, o których mowa w art. 104–107 ustawy Pzp, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają
wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
5. Oferowanie rozwiązań równoważnych do wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia wymaga wykazania, że
oferowane rozwiązanie równoważne jest o parametrach techniczno – eksploatacyjno - użytkowych nie gorszych niż
wymagane przez zamawiającego. Ciężar wykazania spełnienia tych wymagań leży po stronie wykonawcy w składanej
ofercie.
6. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne musi dodatkowo wykazać w ofercie, że oferowane przez
niego dostawy/usługi/roboty budowlane spełniają wszystkie wymagania określone przez zamawiającego w treści SWZ i w
postępowaniu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45223210-1 - Roboty konstrukcyjne z wykorzystaniem stali
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 417585,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 417585,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 417585,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: W&K SPECTRUM Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5662015411
7.3.3) Ulica: Ignacego Mościckiego 41
7.3.4) Miejscowość: Regimin
7.3.5) Kod pocztowy: 06-461
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 417585,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 140 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI STRZEGOWO
więcej: przetargi STRZEGOWO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- BUDOWA SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ DLA MIEJSCOWOŚCI DOMANIÓW - ETAP 3
- Rewitalizacja budynku byłego dworca PKP we Fromborku
- Remont pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej Nr 1 im. Juliusza Słowackiego w Białymstoku
- Pomoc osobom z niepełnosprawnościami z terenu Powiatu Łosickiego w dostępie do całodobowego wsparcia w ramach utworzenia Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Nowych Litewnikach.
- Wymiana trzech wind osobowych w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Płocku
- Modernizacja stacji uzdatniania wody Tajno Stare, gmina Bargłów Kościelny
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.