Ogłoszenie z dnia 2024-04-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00237298/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Nagrody dla laureatów uczestniczących w II Edycji Konkursu Giełdy GENialnych Pomysłów dla Jasła.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Jasło
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440301
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 12
1.5.2.) Miejscowość: Jasło
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-200
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@um.jaslo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://um.jaslo.pl/pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://um-jaslo.logintrade.net/zapytania_email,159043,53512ead631aa9984540639a04f0590f.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Nagrody dla laureatów uczestniczących w II Edycji Konkursu Giełdy GENialnych Pomysłów dla Jasła.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f2d4a066-dd35-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00305268
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00091172/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Nagrody dla laureatów II Edycji Giełdy GENialnych Pomysłów dla Jasła
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00237298
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: FE.042.14.4.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
KonsolaSpecyfikacja:
- Ilość: min 13 max 18 szt. (możliwość skorzystania z prawa opcji)
Minimalne wymagania techniczne:
- Procesor [min]: AMD Zen 2 - 3.8 GHz
- Pamięć RAM [min]: 10 GB GDDR6;
- Układ graficzny [min]: AMD RDNA 2, 52 CUs 1.825GHz, 12 TFLOPS;
- Rodzaj konsoli: Stacjonarna;
- Liczba kontrolerów w zestawie [min]: 1;
- Wyposażenie [min]: Bezprzewodowy kontroler, Game Pass Ultimate 3 miesiące, Kabel HDMI, Kabel zasilający;
- Załączona dokumentacja: Instrukcja obsługi w języku polskim;
- Gwarancja [min]: 12 miesięcy;
- Bluetooth: Tak;
- Pojemność dysku twardego [min]: 512 GB;
- Rodzaj czytnika: Pamięć wewnętrzna;
- Standard Bluetooth: 5.0;
- Wi-Fi: Tak;
- Standard Wi-Fi: 802.11 a/b/g/n/ac;
- Liczba złączy USB [min]:3;
- Ethernet (LAN):Tak;
- HDMI:Tak;
- USB:3.1 Gen.1.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30231000-7 - Ekrany i konsole komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 23092,68 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Projektor multimedialnySpecyfikacja:
- Ilość: min 13 max 18 szt. (możliwość skorzystania z prawa opcji)
-Minimalne wymagania techniczne:
-Typ matrycy: LED;
-Jasność [ANSI lumen] [min]: 6000;
-Współczynnik kontrastu[min]: 4000:1;
-Rozdzielczość podstawowa [min]: Full HD (1920 x 1080);
-Moc lampy [W] [min]: 80;
-Prezentacja bez komputera: Tak;
-Głośniki: Tak;
-Format obrazu standardowy:16:9;
-Format obrazu skompresowany:4:3;
-Wielkość obrazu: 50 cali - 150 cali;
-Korekcja pionowa (Keystone):Ręczna;
-Zoom cyfrowy: Tak;
-Żywotność lampy (econo) [h] [min]:50000;
-Żywotność lampy (normal) [h] [min]:50000;
-Wi-Fi:Tak;
-Łączność bezprzewodowa: Tak;
-System operacyjny Android: Tak;
-Wejście HDMI: TAK;
-Wejście kompozytowe: TAK;
-Wyjście liniowe audio: TAK;
-Złącze USB:2;
-Złącze Ethernet: Tak;
-Funkcje dodatkowe: Polskie menu;
-Pilot: Tak;
-Wyposażenie [min]:Kabel HDMI, Kabel zasilający, Pilot;
-Załączona dokumentacja :Instrukcja obsługi w języku polskim, Karta gwarancyjna;
-Gwarancja:24 miesiące;
4.5.3.) Główny kod CPV: 38652100-1 - Projektory
4.5.5.) Wartość części: 16937,12 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Głośnik mobilnySpecyfikacja:
- Ilość: min 13 max 18 szt. (możliwość skorzystania z prawa opcji)
Minimalne wymagania techniczne:
Moc [W] [min]: 40;
Czas pracy na akumulatorze [h] [min]: 15;
Odporność na zachlapanie [min]: Tak;
Zgodność z urządzeniami: Urządzenia z Bluetooth, Urządzenia ze złączem 3.5 mm;
Zasilanie: Akumulatorowe;
Złącza [min]: AUX, USB, Wejście zasilacza;
Wyposażenie: Kabel do ładowania, Pasek do przenoszenia;
Kolor: Czarny;
Czas ładowania [h]: 3.5;
Informacje dodatkowe: Certyfikat IPX7, Funkcja głośnomówiąca, Ładowanie przez USB;
Wodoszczelność: Tak;
System dźwięku: Stereofoniczny;
Bluetooth: Tak;
Dedykowana aplikacja np.: JBL Connect+;
Wyposażenie: Kabel do ładowania, Pasek do przenoszenia;
Załączona dokumentacja: Instrukcja obsługi w języku polskim, Karta gwarancyjna;
Gwarancja:24 miesiące;
4.5.3.) Główny kod CPV: 32342412-3 - Głośniki
4.5.5.) Wartość części: 10814,63 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kamera sportowaSpecyfikacja:
- Ilość: min 5 max 6 szt. (możliwość skorzystania z prawa opcji)
Minimalne wymagania techniczne:
-Maksymalna rozdzielczość nagrywania filmów:3840 x 2160;
-Liczba klatek na sekundę: 2K - 30 kl/s, 4K - 30 kl/s, FullHD - 60 kl/s, QHD - 60 kl/s;
-Rozdzielczość efektywna [Mpx]: 12;
-Stabilizacja obrazu: Tak;
-Dotykowy ekran LCD: Tak;
-Wi-Fi: Tak;
-Wodoodporność: Tak;
-Obsługiwane karty pamięci: Karta microSD;
-Kąt widzenia [stopnie]: 140.5;
-Czas nagrywania przy użyciu akumulatora [h]:1.20;
-Funkcje dodatkowe: Detekcja ruchu, Funkcja kamery internetowej, Nagrywanie w pętli, Odtwarzanie w zwolnionym tempie, Sterowanie pilotem, Sterowanie za pomocą smartfona, Tryb fotografowania: Pojedyncze Zdjęcie, Tryb nocny, Tryb samochodowy, Wbudowany głośnik, Wbudowany mikrofon, Zdjęcia poklatkowe, Żyroskop;
-Menu w języku polskim: Tak;
-Technologia 3D:Tak;
-Wbudowana lampa: Tak;
-Wielkość ekranu LCD [cal]:0.96, 2.33;
-Zasilanie: Akumulatorowe;
-Przetwornik: Sony IMX335;
-Rodzaj stabilizacji obrazu: Elektroniczna;
-Zbliżenie cyfrowe:x2;
-Złącze USB: Tak;
-Załączona dokumentacja: Instrukcja obsługi w języku polskim, Karta gwarancyjna;
-Gwarancja: 24 miesiące.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32333200-8 - Kamery wideo
4.5.5.) Wartość części: 3897,56 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Tablet graficznySpecyfikacja:
- Ilość: min 5 max 6 szt. (możliwość skorzystania z prawa opcji)
- Typ produktu: Tablet piórkowy;
- Obszar roboczy [mm] [min]: 256 x 144;
- Rozdzielczość [lpi] [min]: 5080;
- Poziomy nacisku[min]: 8192;
- Interfejs: mini HDMI;
- Kompatybilność: Mac OS X 10.8.5 lub nowszy, Windows 10, Windows 7, Windows 8;
- Typ piórka: Bezprzewodowe;
- Oprogramowanie: Bosto Tablet Driver Software
- Wyposażenie: 10 wymiennych końcówek pióra, Etui, Kabel 2w1, Narzędzie do wymiany końcówek, Piórko, Rękawiczka do tabletów graficznych, Ściereczka do czyszczenia;
- Załączona dokumentacja: Instrukcja obsługi w języku polskim;
- Gwarancja: 24 miesiące;
- Przekątna ekranu [cal] [min]: 11.6
- Rozdzielczość ekranu: 1366 x 768
- Wyświetlane kolory: 16.7 mln
- Jasność ekranu [cd/m2]: 250
- Gama kolorów Adobe RGB [%]: 120
- Kontrast: 1000:1
- Technologia: H-IPS
- Zasilanie: Zasilacz.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30237450-8 - Tablety graficzne
4.5.5.) Wartość części: 3170,68 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czytnik e-bookówSpecyfikacja:
- Ilość: 15 szt.
Minimalne wymagania techniczne:
-Przekątna ekranu [cal] [min]: 6;
-Pamięć wbudowana [GB] [min]: 16;
-Rozdzielczość ekranu [min]: 1024 x 758 pikseli;
-Wyświetlacz E-Ink: Tak;
-Komunikacja: Bluetooth, Wi-Fi;
-Standardy obsługiwanego tekstu: DOC, EPUB, FB2, HTML, MOBI, PDF(DRM), RTF, TXT;
Podświetlenie: Tak;
Czytnik kart pamięci: Tak;
Procesor: Quad-core ARM Cortex-A35;
Ekran dotykowy: Tak;
Obsługa zabezpieczeń DRM: Tak;
Menu w języku polskim: Tak;
Złącze USB: microUSB;
Wyposażenie: Kabel microUSB;
Załączona dokumentacja: Instrukcja obsługi w języku polskim, Karta gwarancyjna;
Gwarancja: 36 miesięcy;
4.5.3.) Główny kod CPV: 30233000-1 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych
4.5.5.) Wartość części: 6085,37 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 7 - Czytnik e-bookówSpecyfikacja:
- Ilość: Ilość: min 47 max 57 szt. (możliwość skorzystania z prawa opcji)
Minimalne wymagania techniczne:
Przekątna ekranu [cal] [min]: 6;
Pamięć wbudowana [GB] [min]: 8;
Rozdzielczość ekranu[min]: 1024 x 758 pikseli;
Wyświetlacz E-Ink: Tak;
Komunikacja: Wi-Fi;
Standardy obsługiwanego tekstu: ACSM, CHM, DJVU, DOC, DOCX, EPUB, EPUB DRM, FB2, FB2.ZIP, HTM, HTML, MOBI, PDF, PDF(DRM), PRC, RTF, TCR, TXT;
Podświetlenie: Tak;
Czytnik kart pamięci: Tak;
Procesor: Dual Core (2×1 Ghz);
Ekran dotykowy: Tak;
Standardy obsługiwanych zdjęć: BMP, JPEG, PNG, TIFF;
Standardy obsługiwanego obrazu: BMP, JPEG, PNG, TIFF;
Obsługa zabezpieczeń DRM:Tak;
Menu w języku polskim: Tak;
Złącze USB: Tak;
Rodzaj USB: USB-C;
Czytnik kart pamięci: Tak;
Wyposażenie: Kabel USB;
Załączona dokumentacja: Instrukcja obsługi w języku polskim;
Gwarancja: 24 miesiące.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30233000-1 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych
4.5.5.) Wartość części: 26368,29 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16629,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29306,42 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16629,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Compnor Mirosława Lechowska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7791204606
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16629,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14566,89 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20611,11 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14566,89 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Compnor Mirosława Lechowska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7791204606
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14566,89 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10313,55 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12967,89 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10313,55 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Compnor Mirosława Lechowska,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7791204606
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10313,55 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu (części IV) kolejny wybrany Wykonawca firma: X3D sp. z o. o. ul. Zaułek Drozdowy 2, 77-100 Bytom, uchylił się od podpisania umowy, w związku że był to już drugi Wykonawca wybrany w postępowaniu, który odstąpił od podpisania umowy Zamawiający unieważnia postępowanie w części IV.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3595,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8118,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3595,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Quatro Computers Maciej Zachara
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8130000178
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3595,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 dni
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8191,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12287,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8191,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: VISION Zbigniew Ducki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8251691968
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"QUATRO COMPUTERS" Maciej Zachara
jakie przetargi wygrała firma
"QUATRO COMPUTERS" Maciej Zachara
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8191,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 dni
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23702,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 32518,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23702,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Inżynieryjne Martex Marcin Puźniak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6211772122
7.3.4) Miejscowość: Krzeszów
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE ZBIGNIEW DUCKI
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE ZBIGNIEW DUCKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23702,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 dni
INNE PRZETARGI Z JASŁA
- "Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym dla Powiatowego Urzędu Pracy w Jaśle w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r."
- Świadczenie usług pocztowych i kurierskich dla Urzędu Miasta w Jaśle
- Dostawa mebli i wyposażenia w sprzęt dla osób ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w ramach projektu pn. "Rozbudowa bazy dydaktycznej szkolnictwa ogólnego na terenie Powiatu Jasielskiego"
- "Zakup paliw płynnych do samochodów i sprzętu służbowego Powiatowego Zarządu Dróg w Jaśle".
- Dostawa gazu ziemnego wysokometanowego typu E do budynku Sądu Rejonowego w Jaśle, ul. Armii Krajowej 3
- ..Zapewnienie w formie cateringu dla 31 uczestników Dziennego Domu Pomocy dla Osób Starszych w Jaśle 1 ciepłego posiłku dziennie (obiad jednodaniowy) w okresie 02.01.2025r. - 31.12.2025 r.
więcej: przetargi w Jaśle »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu ICT, specjalistycznego, wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 15 w Mysłowicach w ramach projektu Edukacja dla wszystkich = wysoka jakość kształcenia.
- Zakup wraz z dostarczeniem sprzętu do CCTV dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego
- "Zakup infrastruktury fotograficznej dla Uniwersytetu Artystycznego im. Magdaleny Abakanowicz w Poznaniu"
- Zestawy komputerowe dla Katedry Animacji PWSFTviT im. Leona Schillera w Łodzi - Dostawa 11 zestawów komputerowych
- Zakup i dostawa sprzętu informatycznego dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
- Dostawa zasilaczy awaryjnych UPS, dysków do macierzy oraz routera w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
więcej: Ekrany i konsole komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.