eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Polkowice › Dostawa paliw p³ynnych dla Polkowickiej Doliny Recyklingu sp. z o.o.



Og³oszenie z dnia 2021-12-08


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa paliw p³ynnych dla Polkowickiej Doliny Recyklingu sp. z o.o.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Polkowicka Dolina Recyklingu sp. z o.o.

1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: PDR sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368345060

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: D±browskiego 2

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Polkowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-100

1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-g³ogowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pdr-zamowienia@pdr-eko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.pdr-eko.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - inny zamawiaj±cy

podmiot prawa publicznego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ

Dzia³alno¶æ zwi±zana ze zbieraniem, przetwarzaniem i unieszkodliwianiem odpadów; odzysk surowców

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa paliw p³ynnych dla Polkowickiej Doliny Recyklingu sp. z o.o.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-b5113429-4ddc-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00305335

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-12-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://sidaspzp.pl/

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://sidaspzp.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w niniejszym postêpowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego, musi posiadaæ konto na platformie zakupowej SIDAS PZP ( https://sidaspzp.pl/ ).
Instrukcja u¿ytkowania platformy dla Wykonawców dostêpna jest po zalogowaniu siê. Korzystanie z
Platformy przez
Wykonawcê jest bezp³atne. Podgl±d i pobieranie dokumentacji postêpowania nie wymaga logowania.
Wykonawca celem z³o¿enia oferty bezp³atnie rejestruje siê na Platformie pod wy¿ej wymienionym
adresem klikaj±c przycisk „DO£¡CZ DO NAS”. Wykonawca rejestruj±c siê zapoznaje siê i akceptuje
warunki korzystania z Platformy, okre¶lone w regulaminie podczas rejestracji oraz uznaje go za
wi±¿±cy. Wymagania techniczne i organizacyjne sporz±dzania, wysy³ania i odbierania korespondencji
elektronicznej, zosta³y opisane w instrukcji u¿ytkowania platformy dla Wykonawców. Sposób
sporz±dzenia, wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej musi byæ zgodny z wymaganiami
okre¶lonymi w rozporz±dzeniu wydanym na podstawie art. 70 Pzp. Wykonawca, przystêpuj±c do
niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia, akceptuje warunki korzystania z platformy
zakupowej, tj. SIDAS PZP, okre¶lone w Regulaminie korzystania z platformy zakupowej SIDAS PZP
regulamin-SIDAS-PZP.pdf (sidaspzp.pl) oraz zobowi±zuje siê, korzystaj±c z platformy, przestrzegaæ
postanowieñ Regulaminu korzystania z platformy zakupowej SIDAS PZP oraz instrukcji u¿ytkowania
platformy dla Wykonawców. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych
za po¶rednictwem platformy zakupowej SIDAS PZP wynosi 50 MB. Formaty plików wykorzystywanych
przez Wykonawców musz± byæ zgodne z rozporz±dzeniem Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram
Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci
elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych. Za datê przekazania
oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów lub o¶wiadczeñ elektronicznych, podmiotowych ¶rodków
dowodowych lub cyfrowego odwzorowania podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych informacji
sporz±dzonych pierwotnie w postaci papierowej, przyjmuje siê datê ich wp³ywu na serwer platformy
zakupowej SIDAS PZP.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia PE i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem
danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy
95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym
dalej „RODO”) informujemy, ¿e: 1)administratorem Pani/a danych osobowych jest Polkowicka Dolina
Recyklingu Spó³ka z o.o., ul. D±browskiego 2, 59-100 Polkowice 2)administrator wyznaczy³ IDO, z
którym mo¿na siê kontaktowaæ pod e-mail: iod@pdr-eko.pl, w siedzibie administratora lub
korespondencyjnie na adres administratora 3)Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na
podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie
zamówienia publicznego, zgodnie ze SWZ. 4)odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby
lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art.74 ustawy
Pzp 5)Pani/Pana dane osobowe przechowywane bêd± przez odpowiedni okres wynikaj±cy z
przepisów prawa, dotycz±cy obowi±zku archiwizacji dokumentów (art. 78 ust. 1 ustawy Pzp oraz
Rozporz±dzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej,
jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu dzia³ania archiwów
zak³adowych); zgodnie z art. 269 ust. 3 ustawy Pzp okres przechowywania danych osobowych
zamieszczanych w BZP okre¶la Prezes UZP; 6)obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych
osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w
przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp. 7)w odniesieniu do Pani/Pana
danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22
RODO. 8)posiada Pani/Pan: a)na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych
Pani/Pana dotycz±cych (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymaga³oby po stronie
administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani/Pan zobowi±zana do wskazania
dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub
daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub
daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia); b)na podstawie art. 16 RODO prawo do
sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e
skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ
umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego
za³±czników); c)na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia
przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art.18 ust.2 RODO
(prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu
zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej
lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa
cz³onkowskiego); ponadto, wyst±pienie z ¿±daniem ograniczenia przetwarzania nie ogranicza
przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia
publicznego; d)prawo do wniesienia skargi do Prezesa UODO, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie
danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO; 9)w przypadku danych
osobowych zamieszczonych przez zamawiaj±cego w BZP, prawo dostêpu i prawo do sprostowania
danych s± wykonywane w drodze ¿±dania skierowanego do zamawiaj±cego. 10)przys³uguje
Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie
Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest UODO, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): nie przys³uguje Pani/Panu: a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3
lit.b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych
osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec
przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

I. Orientacyjne roczne zapotrzebowanie na dostawê paliwa:
a) olej napêdowy (ON) ok. 165 000 litrów
b) benzyna bezo³owiowa (Pb 95) ok. 300 litrów

II. Okres trwania umowy:
1. Umowa bêdzie zawarta na okres od daty podpisania umowy nie wcze¶niej ni¿ od 01-01-2022 roku przez okres 12 miesiêcy
2. Umowa ulega rozwi±zaniu w przypadku wykorzystania ca³kowitej kwoty przeznaczonej na realizacjê zadania

III. Uwagi zamawiaj±cego:
1. Paliwa bêd±ce przedmiotem zamówienia musz± spe³niaæ normy obowi±zuj±ce w Polsce zgodnie
z Rozporz±dzeniem Ministra Gospodarki z dnia 9 pa¼dziernika 2015 r. w sprawie wymagañ jako¶ciowych dla paliw ciek³ych (Dz. U. z 23 pa¼dziernika 2015 roku, poz. 1680).

2. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ u¿ywania kart paliwowych do ewidencji realizowanych dostaw pod nastêpuj±cymi warunkami:
a) karty zostan± wydane bezp³atnie w ilo¶ci wed³ug listy dostarczonej przez Zamawiaj±cego,
b) na kartê bêdzie mo¿na zakupiæ tylko paliwa bêd±ce przedmiotem umowy;
c) karta bêdzie przypisana do konkretnego pojazdu lub sprzêtu;
d) karta bêdzie rejestrowaæ:
- data i czas przeprowadzenia transakcji,
- rodzaj zakupionego paliwa,
- ilo¶æ zakupionego paliwa,
- adres stacji paliw, na której dokonano zakupu,
- stan licznika pojazdu w momencie tankowania.
e) karta musi byæ zabezpieczona kodem dostêpu i umo¿liwiaæ zablokowanie w przypadku kradzie¿y lub nieuprawnionego u¿ytkownika,
f) dostawca zapewni dostêp do strony internetowej umo¿liwiaj±cej wgl±d i drukowanie raportów z danych zawartych na kartach.
g) w przypadku zgubienia lub kradzie¿y karty paliwowej, Dostawca po telefonicznym lub pisemnym zg³oszeniu tego faktu przez Zamawiaj±cego dokona natychmiastowego zablokowania karty paliwowej (zg³oszenie uwa¿a siê za dokonane w momencie gdy dosz³o do po³±czenia ze wskazanym przez Dostawcê numerem telefonicznym, czynnym ca³± dobê 7 dni w tygodniu, lub prawid³owo nadano informacjê pisemn± faksem)
h) od momentu dokonania zg³oszenia o zaginiêciu lub kradzie¿y karty paliwowej przez Zamawiaj±cego, za u¿ycie karty przez osoby nieuprawnione oraz wynik³e z tego tytu³u szkody obci±¿ony zostanie Dostawca,
i) w przypadku zniszczenia, zagubienia lub kradzie¿y karty Dostawca wyda duplikat karty nie pó¼niej jak 14 dni kalendarzowych od daty zg³oszenia,
j) w przypadku zgubienia lub kradzie¿y karty paliwowej z ka¿d± wydan± kartê Zamawiaj±cy poniesie op³atê
w wysoko¶ci obowi±zuj±cej w dniu wydania karty paliwowej wg taryfy Dostawcy,
k) w przypadku zakupu nowego pojazdu przez Zamawiaj±cego, karta paliwowa zostanie do nowego pojazdu wydana na koszt Dostawcy,
l) karty paliwowe zostan± wydane wed³ug listy dostarczonej przez Zamawiaj±cego, gdzie okre¶lono: ilo¶ci kart, oznaczenie kart do danego pojazdu lub sprzêtu oraz rodzaj paliwa, które mo¿na na dan± karê zakupiæ.
³) w przypadku braku mo¿liwo¶ci zarejestrowania transakcji zakupu na karcie paliwowej (np. kradzie¿, uszkodzenie, zgubienie lub niesprawno¶æ techniczna karty) rozliczenie bêdzie siê odbywaæ na podstawie raportu sporz±dzonego wg zasad jak dla rozliczeñ bez u¿ycia karty paliwowej.

3. Cena jak± Zamawiaj±cy zap³aci za zakup paliwa, ustalona bêdzie na podstawie ilo¶ci rzeczywi¶cie zatankowanego paliwa oraz ceny hurtowej 1 litra paliwa, wy¶wietlonej na stronie internetowej rafinerii (okre¶lonej przez Dostawcê w formularzu ofertowym), obowi±zuj±cej w dniu tankowania, obejmuj±cej sta³± mar¿ê Dostawcy i pomniejszon± o okre¶lon± kwotê rabatu dla Zamawiaj±cego wyra¿onego w PLN.

4. Rozliczenie zakupów dokonanych w ramach umowy bêdzie realizowane na podstawie raportu tankowañ, za³±czonego do wystawionej faktury. Raport tankowañ za³±czony do faktury musi zawieraæ chronologicznie:
a) datê przeprowadzonej transakcji,
b) nr rejestracyjny pojazdu
c) nazwisko osoby pobieraj±cej paliwo oraz jego podpis – w przypadku nieu¿ywania kart paliwowych,
d) numer karty paliwowej – w przypadku u¿ywania kart paliwowych,
e) rodzaj i ilo¶æ zakupionego paliwa,
f) adres stacji paliw, na której dokonano zakupu,
g) stan licznika pojazdu w momencie tankowania.

5. Rozliczenie za faktycznie zakupione paliwo bêdzie siê odbywaæ dwa razy w miesi±cu za okres od 1-15 i od 16– do ostatniego dnia miesi±ca na podstawie transakcji dokonanych w danym okresie rozliczeniowym.

6. Paliwa bêd± zamawiane sukcesywnie w ilo¶ciach do ca³kowitej warto¶ci umowy.

7. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do zbadania paliwa w akredytowanym laboratorium.

8. W przypadku stwierdzenia, i¿ badana próbka paliwa nie spe³nia norm, wszelkie koszty badania oraz szkody powsta³e z powodu z³ej jako¶ci paliwa ponosi Dostawca. W przypadku, gdy badana próbka paliwa bêdzie spe³niaæ wszelkie normy, koszty za badanie próbki paliwa poniesie Zamawiaj±cy.

9. Dostawca zobowi±zany bêdzie do przedstawienia dokumentów i ¶wiadectwa jako¶ci dostarczanych paliw na ka¿de ¿yczenie Zamawiaj±cego.

10. Dostawca musi dysponowaæ przynajmniej jedn±, otwart± ca³odobowo, stacj± paliw na terenie miasta Polkowice.

11. Zakupu paliwa mo¿na dokonywaæ na wszystkich stacjach paliw Dostawcy w Polsce.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

09132100-4 - Benzyna bezo³owiowa

09134000-7 - Oleje napêdowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Wybór najkorzystniejszej oferty zostanie dokonany w oparciu o nastêpuj±ce kryteria:

KRYTERIUM : 100 % - cena oferty brutto ca³o¶ci zadania– obliczona na dzieñ 13.12.2021 r., wg za³. formularz ofertowy SWZ
2.Wybór oferty najkorzystniejszej nast±pi zgodnie z art. 239 ustawy Pzp.
3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach bêdzie liczona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku. Najwy¿sza liczba punktów wyznaczy najkorzystniejsz± ofertê.
4. Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymogom okre¶lonym w ustawie i w SWZ oraz uzyska najwiêksz± liczbê punktów.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e:
a) nale¿yt± realizacjê w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – to w tym okresie :
- co najmniej jednego zamówienia na dostawê paliwa o ³±cznej warto¶ci min 500.000 z³ brutto
b) dysponowanie przynajmniej jedn±, otwart± ca³odobowo, stacj± paliw na terenie miasta Polkowice.

3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia warunki,
o których mowa w rozdz. VIII. pkt 2 ppkt. 4) niniejszej SWZ zostan± spe³nione wy³±cznie je¿eli:
a) co najmniej jeden z nich wyka¿e nale¿yt± realizacjê w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – to w tym okresie :
- co najmniej jednego zamówienia na dostawê paliwa o ³±cznej warto¶ci min 500.000 z³ brutto

b) co najmniej jeden z nich wyka¿e dysponowanie przynajmniej jedn±, otwart± ca³odobowo, stacj± paliw na terenie miasta Polkowice.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) O¶wiadczenie Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp, w tym równie¿ o¶wiadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, albo o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – za³±cznik nr 6 do SWZ;

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 2) wykaz dostaw, wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat licz±c wstecz od dnia w którym up³yn±³ termin sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy by³y wykonywane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie Wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wydane w okresie ostatnich 3 miesiêcy - za³±cznik nr 9 do SWZ;
UWAGA: Je¿eli Wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji dostaw, wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz o którym mowa powy¿ej dotyczy dostaw, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpo¶rednio uczestniczy³, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych, w których wykonywaniu bezpo¶rednio uczestniczy³ lub uczestniczy.
3) wykaz narzêdzi, wyposa¿enia zak³adu lub urz±dzeñ technicznych dostêpnych wykonawcy
w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacj± o podstawie do dysponowania - za³±cznik nr 10 do SWZ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

2.Do oferty Wykonawca zobowi±zany jest do³±czyæ odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru
S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego
w³a¶ciwego rejestru, w celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu Wykonawcy jest
umocowana do jego reprezentowania. Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania
poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru
S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej – sk³ada
dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce
zamieszkania, potwierdzaj±ce, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do
jego reprezentowania. W przypadku wskazania dostêpno¶ci powy¿szych dokumentów pod
okre¶lonymi adresami internetowymi ogólnodostêpnych i bezp³atnych baz danych, Wykonawca
przedstawia t³umaczenie tych dokumentów na jêzyk polski. Wykonawca nie jest zobowi±zany do
z³o¿enia dokumentów, o których mowa powy¿ej, je¿eli Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za
pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile Wykonawca wska¿e dane
umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów.3. Do oferty Wykonawca zobowi±zany jest do³±czyæ
pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania
Wykonawcy, je¿eli w jego imieniu dzia³a osoba, której umocowanie do reprezentowania
Wykonawcy nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt. 2. W sytuacji Wykonawców
wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia do oferty Wykonawcy zobowi±zani s±
do³±czyæ pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do
reprezentowaniaWykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego,
podpisane
odpowiednio przez osoby umocowane do reprezentowania tych Wykonawców. 4.Wykonawcy
wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, w oparciu o art. 117 ust. 4 ustawy Pzp
do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi
wykonaj± poszczególni Wykonawcy – Za³. nr 3 do SWZ. 5. Wykonawca, który polega na
zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, sk³ada, wraz z ofert±,
zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych
zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy
potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi
zasobami tych podmiotów – Za³. nr 4 do SWZ. Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego
zasoby, o którym mowa w niniejszym punkcie, potwierdza, ¿e stosunek ³±cz±cy Wykonawcê z
podmiotami udostêpniaj±cymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostêp do tych zasobów. 6.
Wykonawca, w przypadku polegania na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych
zasoby, przedstawia do oferty, wraz z o¶wiadczeniem, o którym mowa w pkt. 1, tak¿e
o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia
tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu lub kryteriów
selekcji, w zakresie, w jakim Wykonawca powo³uje siê na jego zasoby – Za³±cznik nr 5 do SWZ.
7. Wykonawca,
wezwany do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, nie jest zobowi±zany do z³o¿enia
podmiotowych ¶rodków dowodowych, które Zamawiaj±cy posiada w swojej dyspozycji, je¿eli
Wykonawca wska¿e te ¶rodki dowodowe oraz potwierdzi ich prawid³owo¶æ i aktualno¶æ - Za³. nr 7 do SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty zgodnie z zapisami rozdzia³u X ust. A pkt. 3 niniejszej SWZ.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w rozdziale X ust. A pkt. 1 niniejszej SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie o którym mowa w rozdziale X ust. A pkt. 4 niniejszej SWZ, z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy, zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp.
4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w rozdziale X ust. B pkt. 1 ppkt. 1) niniejszej SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców.
5. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie sk³adaj± z zastrze¿eniem art. 117 ust. 3 ustawy Pzp, tj. „W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z Wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane” – co winno mieæ odzwierciedlenie w o¶wiadczeniu sk³adanym zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ wprowadzenia zmian do umowy. Warunki i zasady wprowadzenia zmian do umowy okre¶lone zosta³y w § 11

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-12-16 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem platformy zakupowej SIDAS PZP https://sidas.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-16 11:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-01-14

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.