eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Dostawa paliw p³ynnych: oleju napêdowego ON, benzyny bezo³owiowej Pb 95 dla potrzeb Klinicznego Szpitala Wojewódzkiego Nr 2 im. ¦w. Jadwigi Królowej w Rzeszowie.



Og³oszenie z dnia 2024-06-27

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa paliw p³ynnych: oleju napêdowego ON, benzyny bezo³owiowej Pb 95 dla potrzeb Klinicznego Szpitala Wojewódzkiego Nr 2 im. ¦w. Jadwigi Królowej w Rzeszowie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: KLINICZNY SZPITAL WOJEWÓDZKI NR 2 IM. ¦W.JADWIGI KRÓLOWEJ W RZESZOWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690697529

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Lwowska 60

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Rzeszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 35-301

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: 178664702

1.5.8.) Numer faksu: 178664702

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@szpital2.rzeszow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.szpital2.rzeszow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - inny zamawiaj±cy

Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa paliw p³ynnych: oleju napêdowego ON, benzyny bezo³owiowej Pb 95 dla potrzeb Klinicznego Szpitala Wojewódzkiego Nr 2 im. ¦w. Jadwigi Królowej w Rzeszowie.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-13978081-3492-11ef-acf6-4e696a6d8c25

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00386968

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-06-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00045238/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.11 Bezgotówkowy zakup paliwa do pojazdów s³u¿bowych KSZW Nr2

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://portal.smartpzp.pl/pcmrzeszow

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/pcmrzeszow

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1.W
postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w
szczególno¶ci sk³adanie ofert oraz o¶wiadczeñ, odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji
elektronicznej zapewnionych przez system obs³uguj±cy proces udzielania zamówieñ publicznych za
po¶rednictwem ¶rodków komunikacji elektronicznej, zwany dalej Systemem.2 System jest dostêpny
pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/pcmrzeszow3 Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci
dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta w Systemie, ani logowania do Systemu.4
Za po¶rednictwem posiadanego w Systemie konta U¿ytkownika Zewnêtrznego odbywa siê
komunikacja Wykonawcy z Zamawiaj±cym w postêpowaniu, w szczególno¶ci: przekazywanie
dokumentów, o¶wiadczeñ, informacji, pytañ, wniosków w ramach postêpowania.5 Za po¶rednictwem
posiadanego w Systemie konta Jednostki Zamawiaj±cej oraz kont jej U¿ytkowników Wewnêtrznych
odbywa siê komunikacja Zamawiaj±cego z Wykonawc± w postêpowaniu, w szczególno¶ci:
przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, informacji, odpowiedzi na pytania.6 Zadawanie pytañ przez
Wykonawców odbywa siê w zak³adce „Pytania do postêpowania”. 7 Po otwarciu ofert, komunikacja
miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w tym wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz
informacje, przekazywane s± w formie elektronicznej (opatrzonej podpisem kwalifikowanym) lub w
postaci elektronicznej (opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym) za po¶rednictwem
Platformy, w zak³adce „Korespondencja”, która dla Wykonawcy jest widoczna w Zak³adce „Oferty”, po
zaznaczeniu numeru z³o¿onej oferty. Za datê wp³ywu o¶wiadczeñ, wniosków, za¶wiadczeñ oraz
informacji przyjmuje siê datê zapisania plików na serwerze. Aktualna data i godzina, zsynchronizowane
z G³ównym Urzêdem Miar, wy¶wietlane s± w prawym górnym rogu Systemu.8 Oferta musi byæ
podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osoby upowa¿nione do
sk³adania o¶wiadczeñ woli w imieniu Wykonawcy. Po prawid³owym
przekazaniu plików oferty wy¶wietlana jest informacja o pozytywnym przyjêciu oferty przez System.9 W
celu z³o¿enia oferty przedstawiciel Wykonawcy zobowi±zany jest za³o¿yæ w Systemie konto
u¿ytkownika, jednocze¶nie wprowadzaj±c do systemu swój podmiot. Ten u¿ytkownik bêdzie pe³niæ rolê
administratora podmiotu Wykonawcy. Rejestracja w Systemie dostêpna jest po klikniêciu przycisku
„Za³ó¿ konto”. Szczegó³owa instrukcja dotycz±ca tworzenia konta Wykonawcy, oraz z³o¿enia oferty
dostêpna jest w Systemie w zak³adce E-learning.10. Zgodnie z wymaganiami okre¶lonymi w
rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i
przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków
komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz w
rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie
podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
 administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Kliniczny Szpital Wojewódzki Nr 2 im. ¦w. Jadwigi Królowej w Rzeszowie, ul. Lwowska 60, 35-301 Rzeszów
 Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych jest za po¶rednictwem poczty elektronicznej na adres: iod@szpital2.rzeszow.pl, telefonicznie nr tel. 17 86 64 701, listownie na adres Kliniczny Szpital Wojewódzki Nr 2 im. ¦w. Jadwigi Królowej w Rzeszowie, ul. Lwowska 60, 35-301 Rzeszów, kontakt osobisty w siedzibie Szpitala
 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;
 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz.2019), dalej „ustawa Pzp”;
 Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
 obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
 posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
 nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP 250/041/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa paliw p³ynnych: oleju napêdowego ON, benzyny bezo³owiowej Pb 95 dla potrzeb Klinicznego Szpitala Wojewódzkiego Nr 2 im. ¦w. Jadwigi Królowej w Rzeszowie.
2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zamieszczony jest w Za³±czniku Nr 2 do SWZ
Przedmiotem zamówienia jest dostawa - zakup paliw p³ynnych, tj. oleju napêdowego ON, oraz benzyny bezo³owiowej Pb 95 dla pojazdów s³u¿bowych Klinicznego Szpitala Wojewódzkiego Nr 2 im. ¦w. Jadwigi w Rzeszowie. Wykaz samochodów zostanie przekazany Wykonawcy wraz z podpisan± umow±. Szacunkowa ilo¶æ oleju napêdowego ON – 26 000 l, benzyny bezo³owiowej Pb 95 – 400 l. Zamawiaj±cy zastrzega, ¿e podane w niniejszej SWZ ilo¶ci litrów poszczególnych rodzajów paliwa s± szacunkowe. Zamawiaj±cy bêdzie sukcesywnie dokonywa³ zakupów odpowiednich ilo¶ci poszczególnych rodzajów paliwa na podstawie faktycznych potrzeb. Zamawiaj±cy bêdzie sukcesywnie dokonywa³ zakupów odpowiednich ilo¶ci poszczególnych rodzajów paliwa na podstawie faktycznych potrzeb. Zamawiaj±cy zastrzega, ¿e warto¶æ zamówienia mo¿e ulec zmianie

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:

Zamawiaj±cy zastrzega mo¿liwo¶æ skorzystania z prawa opcji polegaj±cego na zwiêkszeniu ilo¶ci przedmiotu zamówienia w stosunku do zamówienia podstawowego. Ilo¶æ zamówienia w ramach prawa opcji podano w za³±czniku Nr 1 ( formularz oferty), do SWZ - Opis przedmiotu Zamówienia. Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiaj±cego, z którego mo¿e, ale nie musi skorzystaæ w ramach realizacji umowy. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiaj±cego z prawa opcji Wykonawcy nie przys³uguj± ¿adne roszczenia z tego tytu³u. Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest z³o¿enie przez Zamawiaj±cego pisemnego o¶wiadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w okre¶lonym przez niego zakresie.
9. W przypadku, gdy Wykonawca zaproponuje rozwi±zania równowa¿ne, zobowi±zany jest wykazaæ ich równowa¿no¶æ w stosunku do opisanych w dokumentacji stanowi±cej opis przedmiotu zamówienia, ze wskazaniem nazwy i pozycji opisu przedmiotu zamówienia, których dotyczy. Opis zaproponowanych rozwi±zañ równowa¿nych powinien byæ do³±czony do oferty i na tyle szczegó³owy, ¿eby Zamawiaj±cy przy ocenie oferty móg³ oceniæ spe³nienie wymagañ dotycz±cych ich parametrów technicznych oraz rozstrzygn±æ, czy zaproponowane rozwi±zania s± równowa¿ne.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: I.1. Ocenie podlegaj± nieodrzucone oferty.
I.2. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ siê nastêpuj±cymi kryteriami oceny ofert:
(P1) Cena ofertowa brutto – 60 %
I.2.1. (P2) Wielko¶æ upustu ON– 40 %
I.3. Punkty bêd± przyznawane wed³ug poni¿szych zasad:
I.3.1. Kryterium „Cena brutto (P1)” – sposób dokonania oceny wg wzoru:


Gdzie:
P1- ilo¶æ punktów w kryterium ceny
Cmin – najni¿sza cena brutto
Cb – cena brutto badanej oferty

I.3.2. Kryterium „Wielko¶æ upustu ON (P2)” – sposób dokonania oceny wg nastêpuj±cych zasad :
Rof bad
Rof = ------------ x 40 pkt
Rmax

Gdzie:
Rof bad - sta³y upust badanej oferty
Rmax – najwy¿szy zaproponowany sta³y upust spo¶ród ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu


Punkty w kryterium wielko¶æ upustu ON zostan± przyznane tylko w przypadku z³o¿enia przez Wykonawcê o¶wiadczenia o oferowanym upu¶cie ON(w formularzu OFERTA). W przypadku nie z³o¿enia takiego o¶wiadczenia (brak wpisania stosownej liczby) oferta otrzyma 0,00 punktów oraz Zamawiaj±cy uzna ¿e Wykonawca deklaruje brak udzielenia upustu ON .
I.4. Ocena ³±czna:
Ilo¶æ punktów przyznanych badanej ofercie P to suma punktów z kryterium (P1) Cena ofertowa brutto (maksymalnie 60,00 pkt), kryterium (P2) wielko¶æ upustu ON (maksymalnie 40,00 pkt).
P = P1 + P2
Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, która uzyska najwiêksz± ilo¶æ punktów (maksymalnie 100,00 pkt). Ocenie bêd± podlega³y oferty niepodlegaj±ce odrzuceniu. Obliczenie bêdzie dokonywane z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku.
Dostawa oleju napêdowego oraz benzyny bezo³owiowej s± dostawami powszechnie dostêpnymi o ustalonych standardach jako¶ciowych. W zwi±zku z niniejszym Zamawiaj±cy zastosowa³ kryterium oceny ofert pt. „cena” 60pkt.

3. Punktacja przyznawana ofertom w kryterium oceny ofert bêdzie liczona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
4. W toku badania i oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawcy wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
5. Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejsz±. Je¿eli zamawiaj±cy nie bêdzie prowadzi³ negocjacji, dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spo¶ród niepodlegaj±cych odrzuceniu ofert.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wielko¶æ upustu ON

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

2. DOKUMENTY SK£ADANE WRAZ Z OFERT¡:
1) Formularz oferty sporz±dzony zgodnie ze wzorem stanowi±cym Za³±cznik nr 1 do SWZ.
2) O¶wiadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu – zawarte w druku Formularz oferty.
3) O¶wiadczenie wykonawcy dotycz±ce braku przes³anek wykluczenia z postêpowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (zawarte w druku Formularz oferty).
4) Dokument/y potwierdzaj±cy/e umocowanie do reprezentowania Wykonawcy w celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania:
a) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru. Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia w/w dokumentów je¿eli Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile Wykonawca i/lub podmiot udostepniaj±cy zasoby wskaza³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów (w formularzu OFERTA i/lub druku zobowi±zania podmiotu udostêpniaj±cego zasoby) oraz z zastrze¿eniem ppkt. b)
b) je¿eli w imieniu wykonawcy dzia³a osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w ppkt. a), Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawcy pe³nomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzaj±cego umocowanie do reprezentowania wykonawcy.
5) Pe³nomocnictwo - w przypadku podmiotów wystêpuj±cych wspólnie zgodnie z zapisami rozdzia³u XVI pkt1.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. W przypadku sk³adania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie
zamówienia Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu
albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy (np. lider konsorcjum). 2.
Pe³nomocnikiem Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia jest
Wykonawca, który zaloguje siê na swoim profilu Wykonawcy i sk³adaj±c ofertê w zak³adce
„Wykonawcy” doda pozosta³ych Wykonawców wpisuj±c ich dane.3. Pe³nomocnictwo, o którym
mowa powy¿ej, powinno byæ w formie elektronicznej (czyli opatrzon± podpisem kwalifikowanym)
lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osób
upowa¿nionych do reprezentowania Wykonawców oraz zostaæ przekazane w ofercie wspólnej
Wykonawców. 4. Pe³nomocnik, o którym mowa powy¿ej, pozostaje w kontakcie z Zamawiaj±cym
w toku postêpowania i do niego Zamawiaj±cy kieruje informacje, korespondencjê itp. Wszelkie
o¶wiadczenia pe³nomocnika Zamawiaj±cy uzna za wi±¿±ce dla wszystkich Wykonawców
sk³adaj±cych ofertê wspóln±. 5. Nie dopuszcza siê uczestniczenia któregokolwiek z
Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielnie zamówienia w wiêcej ni¿ jednej grupie
Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. Niedopuszczalnym jest
równie¿ z³o¿enie przez któregokolwiek z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielnie zamówienia, równocze¶nie oferty indywidualnej oraz w ramach grupy Wykonawców wspólnie
ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.6. Wspólnicy spó³ki cywilnej s± traktowani jak
Wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln±. 7. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych
siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale XIV ust. 1 SWZ, sk³ada
ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie
warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków
udzia³u w postêpowaniu.8. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do
wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o
zamówienie.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z za³±cznikiem nr 3 do SWZ

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-07-05 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://portal.smartpzp.pl/pcmrzeszow

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-05 09:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do negocjacji: 3

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiaj±cy zamierza stosowaæ w celu ograniczenia liczby wykonawców:

1. Zamawiaj±cy zaprosi do negocjacji 3 wykonawców, których oferty zosta³y najwy¿ej ocenione, z zastrze¿eniem 2.
2.Je¿eli liczba wykonawców, o których mowa w ust. 1 jest mniejsza ni¿ 3,
Zamawiaj±cy kontynuuje postêpowanie, prowadz±c negocjacje z mniejsz± liczb± wykonawców

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

a) Zamawiaj±cy wymaga ze wzglêdu na rodzaj prowadzonej dzia³alno¶ci, jak równie¿ ze wzglêdów ekonomicznych aby Wykonawca dysponowa³ minimum 2 stacjami paliw po³o¿onymi na terenie administracyjnym miasta Rzeszowa, jak równie¿ minimum po jednej stacji zlokalizowanej w ka¿dym powiecie na terenie województwa podkarpackiego czynnymi ca³± dobê (24 h) we wszystkie dni tygodnia.
b) Wykonawca zobowi±zany jest wydawaæ paliwo w rozliczeniu bezgotówkowym w PLN, na podstawie zestawienia rozchodów wystawianego 2 razy w miesi±cu: za okres od 1 do 15 dnia miesi±ca i od 16 do ostatniego dnia miesi±ca;
c) Wykonawca zobowi±zany jest wydawaæ odpowiedni dokument zawieraj±cy ilo¶æ i warto¶æ zakupionego paliwa;
d) Wykonawca zobowi±zany jest prowadziæ zestawienie do faktur zawieraj±ce: datê, stacjê paliw realizuj±c± zamówienie, numer rej. pojazdu tankuj±cego, ilo¶æ i rodzaj paliwa.
Przed zawarciem umowy zobowi±zujemy siê do przedstawienia wykaz stacji benzynowych (z dok³adnymi adresami) na których bêdzie realizowane przedmiotowe zamówienie, czynnych 24H zgodny z wymaganiami zawartymi w szczegó³owym opisie przedmiotu zamówienia.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.