Og³oszenie z dnia 2024-04-29
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00311959/01 - Modyfikacja z dnia 2024-05-07
- 2024/BZP 00384692/01 - Wynik z dnia 2024-06-26
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug pocztowych - listy polecone
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: MIASTO ZABRZE – PREZYDENT MIASTA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255520
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Powstañców ¦l±skich 5-7
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Zabrze
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-800
1.5.4.) Województwo: ¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat_bzp@um.zabrze.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://miastozabrze.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦wiadczenie us³ug pocztowych - listy polecone
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-c5d07e19-0163-11ef-b81b-aebd110f5279
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00305946
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-04-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00046203/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.17 ¦wiadczenie us³ug pocztowych – listy polecone
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://zabrze.logintrade.net/zapytania_email,163531,ca2db0cf9e5d98506f57115332716aac.html3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zabrze.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzaj±cy z³o¿yæ ofertê (wy³±cznie poprzez Platformê przetargow±) – zobowi±zany jest zapoznaæ siê z instrukcjami u¿ytkowników Platformy przetargowej - dostêpnymi pod adresem
https://zabrze.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html oraz zaakceptowaæ regulamin korzystania z Platformy przetargowej dostêpny pod adresem: https://zabrze.logintrade.net/rejestracja/regulamin.html
2. Z³o¿enie oferty poprzez Platformê przetargow± oznacza akceptacjê regulaminu, o którym mowa w pkt 1 powy¿ej.
3. Wymagania techniczne zwi±zane z korzystaniem z Platformy przetargowej – wskazane s± na stronie internetowej Platformy przetargowej - pod adresem: https://zabrze.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html
4. Wsparcia technicznego w zakresie dzia³ania Platformy przetargowej udziela jej dostawca, tj. Logintrade SA ul. Legnicka 57D, lokal B/J, 54-203 Wroc³aw, nr tel. 71 787 35 34, e-mail: helpdesk@logintrade.net
od poniedzia³ku do pi±tku (dni robocze) w godz. 8:00 – 16:00.
5. Sposoby z³o¿enia oferty za po¶rednictwem Platformy przetargowej oraz potwierdzenia z³o¿enia oferty (w zale¿no¶ci od wyboru opcji z logowaniem lub bez logowania), zosta³y opisane w Instrukcjach u¿ytkowników Platformy przetargowej.
6. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ musi byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w Rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452).
7. Wszelkie informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913), które Wykonawca zastrze¿e jako tajemnicê przedsiêbiorstwa, powinny zostaæ z³o¿one w osobnym pliku wraz z jednoczesnym zaznaczeniem polecenia „Za³±cznik stanowi±cy tajemnicê przedsiêbiorstwa” a nastêpnie wraz z plikami stanowi±cymi jawn± czê¶æ skompresowane do jednego pliku archiwum (.zip). Wykonawca zobowi±zany jest, wraz z przekazaniem tych informacji, wykazaæ spe³nienie przes³anek okre¶lonych w art. 11 ust. 2 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Zaleca siê, aby uzasadnienie zastrze¿enia informacji jako tajemnicê przedsiêbiorstwa by³o sformu³owane w sposób umo¿liwiaj±cy jego udostêpnienie. Zastrze¿enie przez Wykonawcê tajemnicy przedsiêbiorstwa bez uzasadnienia, bêdzie traktowane przez Zamawiaj±cego jako bezskuteczne ze wzglêdu na zaniechanie przez Wykonawcê podjêcia niezbêdnych dzia³añ w celu zachowania poufno¶ci objêtych klauzul± informacji zgodnie z postanowieniami art. 18 ust. 3 Pzp.
8. W przypadku przes³ania przez Wykonawcê dokumentów elektronicznych skompresowanych (w tym oferta), dopuszczone s± formaty danych wskazanych w Rozporz±dzeniu Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 2247) – z zastrze¿eniem, i¿ Zamawiaj±cy dopuszcza tak¿e przesy³anie dokumentów elektronicznych (w tym oferty) skompresowanych np. formatem .rar po uprzednim ich skompresowaniu do innego formatu wskazanego w ww. Rozporz±dzeniu.
9. W przypadku przekazywania w postêpowaniu dokumentu elektronicznego w formacie poddaj±cym dane kompresji, opatrzenie pliku zawieraj±cego skompresowane dokumenty kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, jest równoznaczne z opatrzeniem wszystkich dokumentów zawartych w tym pliku odpowiednio kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
C.D. w Sekcji IX pozosta³e informacje
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Klauzula informacyjna dotycz±ca przetwarzania danych osobowych. W zwi±zku zprzetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych informujemy, zgodnie z art.13 ust. 1 i ust.2 Rozporz±dzenia ParlamentuEuropejskiego i Rady(UE)2016/679 z dnia 27.04.2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o
ochronie danych) (Dz.Urz.UE L z 04.05.2016r.,Nr119, s.1, ze zm.),zw.dalej„RODO”, i¿:
1.ADMINISTRATOR DANYCH. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta Zabrze, którego siedziba
mie¶ci siê w Urzêdzie Miejskim wZabrzu, 41-800,przy ul.Powstañców ¦l±skich nr5-7.
2.Kontakt Z ADMINISTRATOREM DANYCH Z Prezydentem Miasta Zabrze mo¿e siê Pani/Pan skontaktowaæ w sprawach
zwi±zanych z ochron± danych osobowych, w nastêpuj±cy sposób:
1)pod adresem poczty elektronicznej:umz@um.zabrze.pl,
2)pod numerem telefonu:32 373 33 00,
3)pisemnie na adres:Urz±d Miejski w Zabrzu,41-800,przy ul. Powstañców¦l±skich nr 5-7 z dopiskiem „Ochrona danych osobowych”.
3.INSPEKTOR OCHRONY DANYCH
Administrator wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych, z którym mo¿e siê Pani/Pan skontaktowaæ w sprawach zwi±zanych z ochron±
danych osobowych,w nastêpuj±cy sposób:
1) pod adresem poczty elektronicznej:iod@um.zabrze.pl
2) pod nr tel.:32 373 33 00,
3) pisemnie na adres:Urz±d Miejski w Zabrzu,41-800, przy ul.Powstañców ¦l±skich nr 5-7 z dopiskiem„Inspektor ochrony danych”.
4.PODSTAWA PRAWNA I CELE PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH.
4.1.PrzetwarzaniePani/Pana danych odbywa siê w celu realizacji postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego.
4.2.Podstaw± prawn± zbierania Pani/Pana danych osobowych jest:
1)art.6 ust. 1 lit. c RODO,tj. obowi±zek prawny ci±¿±cy na administratorze wynikaj±cy z przepisów ustawy z dnia11wrze¶nia 2019 r.
Prawo zamówieñ publicznych,zwanej dalej PZP,
2)art.6 ust. 1 lit. b RODO, tj. przetwarzanie jest niezbêdne do wykonania umowy,której stron± jest osoba, której dane dotycz± lub do
podjêcia dzia³añ na ¿±danie osoby,której dane dotycz± przed zawarciem umowy.
4.3.Zgodnie z art.19 ust.5 PZP Zamawiaj±cy przetwarza dane osobowe zebrane w postêpowaniu o udzielenie zamówienia w sposób
gwarantuj±cy zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem.
5.ODBIORCY DANYCH OSOBOWYCH.
Pani/Pana dane mog± zostaæ udostêpnione podmiotom i instytucjom upowa¿nionym na podstawie przepisów prawa oraz odbiorcom
bêd±cym podmiotami przetwarzaj±cymi,w szczególno¶ci ¶wiadcz±cym us³ugi IT na zlecenieMiastaZabrze. Podmiotem ¶wiadcz±cym
us³ugi IT w zakresie ewidencyjno-ksiêgowym jest Asseco Data Systems S.A. z siedzib± wGdyni. Podmiotem ¶wiadcz±cym us³ugi w
zakresie konfiguracji i uruchomienia Platformy Przetargowej (bêd±cej ¶rodkiem komunikacji elektronicznej za pomoc± której odbywa
siê komunikacja Zamawiaj±cego z Wykonawcami)oraz jej bie¿±cej obs³ugi jest PZP24.pl Sp. z o.o. z siedzib± weWroc³awiu,
ul.Legnicka 57D lok. B/J. Pani/Pana dane mog± zostaæ równie¿ udostêpnione podmiotom,którym udostêpniona zostanie
dok.postêpowania w ramach przeprowadzanych kontroli zewnêtrznych oraz w oparciu o art.18 ust.1 i 6 oraz art. 74 ust.1, 2 i 4
ustawyz11 wrze¶nia 2019r.Prawo zamówieñ publicznych.W przypadku korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej,o których mowa w
art.18 ust.6 Pzp Pani/Pana dane osobowe mog± zostaæ udostêpnione Krajowej Izbie Odwo³awczej,a w przypadku wniesienia skargi
naorzeczenie Izby oraz postanowienie Prezesa Izby,o którym mowa w art.519 ust.1PZP, Pani/Pana dane osobowe mog± zostaæ
udostêpnione S±dowiOkrêgowemu wWarszawie–s±dowi zamówieñ publicznych. W przypadku konieczno¶ci zasiêgniêcia opinii
prawnej w toku prowadzonego postêpowania Pani/Pana dane osobowe mog± zostaæ udostêpnione podmiotowi ¶wiadcz±cemu
us³ugê obs³ugi prawnej na zlecenie Miasta Zabrze. Podmiotem ¶wiadcz±cym us³ugê obs³ugi prawnej jest Kancelaria
RadcyPrawnego prof. dr hab.Bogdana Dolnickiego z siedzib± w Bielsku-Bia³ej,ul.Grunwaldzka 22B/1.
C.D. w pkt 3.16.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): C.D z pkt 3.15.
W zwi±zku z konieczno¶ci± wype³nienia obowi±zku,o którym mowa w art.81,art.309 ust.1 oraz art.448PZP Pani/Pana dane osobowe
zostan± zamieszczone wBiuletynie Zamówieñ Publicznych.Podmiotem udostêpniaj±cym system umo¿liwiaj±cy prowadzenie strony
Biuletynu Zamówieñ Publicznych (platforma e-Zamówienia) jestUrz±d Zamówieñ Publicznych z siedzib± wWarszawie przy ul.Postêpu 17A. W zwi±zku z konieczno¶ci± wype³nienia obowi±zku, o którym mowa w art. 265 ust. 1 Pzp Pani/Pana dane osobowe zostan± zamieszczone w DziennikuUrzêdowymUnii Europejskiej.Podmiotem udostêpniaj±cym system umo¿liwiaj±cy prowadzenie strony Dziennika UrzêdowegoUnii Europejskiej (platforma e-Notices2) jest Urz±d PublikacjiUnii Europejskiej z siedzib±wLuksemburgu.W zakresie w jakim Pani/Pana dane osobowe bêd± stanowi³y informacjê publiczn± odbiorcami Pani/Pana danych
osobowych bêd± osoby przegl±daj±ce Biuletyn Informacji Publicznej Urzêdu Miejskiego w Zabrzu oraz osoby,które skorzystaj± z prawa dostêpu do informacji publicznej. Podmiotem udostêpniaj±cym system umo¿liwiaj±cy prowadzenie strony Biuletynu Informacji Publicznej jest BetaSoft Sp. z o.o. z siedzib± wBytomiu.W niektórych przypadkach podmioty zewnêtrzne ¶wiadcz±ce us³ugi na zlecenie Miasta Zabrze mog± wystêpowaæ w roli niezale¿nych administratorów np.poczta polska lub inni operatorzy pocztowi, w tym firmy kurierskie.
6.OKRES PRZECHOWYWANIA DANYCH OSOBOWYCH.
Pani/Pana dane osobowe w przypadku postêpowañ o udzielenie zamówienia publicznego bêd± przechowywane przez okres oznaczony kategori± archiwaln± wskazan± w Jednolitym Rzeczowym Wykazie Akt. Dla dokumentów wytworzonych w ramach zamówieñ klasycznych,których warto¶æ jest równa lub przekracza kwotê130 000 z³otych jest to okres 5 lat (kat.arch.B5). Dla dokumentów wytworzonych w ramach zamówieñ klasycznych dofinansowanych ze ¶rodkówUniiEuropejskiej,okres
przechowywaniaokre¶lony jest indywidualnie dla ka¿dej umowy o dofinansowanie projektu.Natomiast umowy cywilno-prawne wraz z
dokumentacj±dotycz±c± ich realizacji,niezale¿nie od trybu w jakim zosta³y zawarte, przechowywane s± przez okres10 lat (kat. arch.
B10).Okresprzechowywania liczony jest od1 stycznia roku nastêpnego od daty zakoñczenia sprawy.Po up³ywie okresu przechowywania
dokumentacja niearchiwalna podlega, po uzyskaniu zgody dyrektora w³a¶ciwego archiwum pañstwowego, brakowaniu.
7.PRAWA OSÓB,KTÓRYCH DANE DOTYCZ¡, W TYM DOSTÊPU DO DANYCH OSOBOWYCH.
Na zasadach okre¶lonych przepisami RODO,posiada Pani/Pan prawo do ¿±dania od Administratora:
1) dostêpu do tre¶ci swoich danych osobowych,
2) sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych,
3) ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych.
8.PRAWO WNIESIENIA SKARGI DO ORGANU NADZORCZEGO.
Gdy uznaPani/Pan,¿e przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych,
przys³ugujePani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego,którym jest Prezes Urzêdu Ochrony Danych Osobowych,z
siedzib± w Warszawie,przy ul.Stawki 2,00-193 Warszawa.
9.INFORMACJA O WYMOGU/DOBROWOLNO¦CI PODANIA DANYCH ORAZ KONSEKWENCJACH NIEPODANIA DANYCH
OSOBOWYCH.
9.1.Podanie przez Pani±/Pana danych osobowych mo¿e stanowiæ wymóg ustawowy,umowny b±d¼ byæ warunkiem zawarcia
umowy,a podanie danych jest niezbêdne dla okre¶lonego celu.
9.2.Je¶li nie poda Pani/Pan danych wymaganych ustaw±, Administrator nie bêdzie móg³ zrealizowaæ wynikaj±cego z ustawy
obowi±zku,co mo¿e skutkowaæ w szczególno¶ci brakiem mo¿liwo¶ciPani/Pana udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, a
tak¿e innymi konsekwencjami przewidzianymi przepisami prawa.
9.3.Je¶li nie podaPani/Pan danych wymaganych umow±, nie bêdzie mo¿na zawrzeæ takiej umowy lub jej wykonaæ.
10.ZAUTOMATYZOWANE PODEJMOWANIE DECYZJI, PROFILOWANIE.
Nie bêdziePani/Pan podlegaæ decyzji, opieraj±cej siê na zautomatyzowanym przetwarzaniu,która jednocze¶nie bêdzie wywo³ywa³a
wobecPani/Pana skutki prawne lub w podobny sposób istotnie naPani±/Pana wp³ywa³a.Pani/Pana dane osobowe nie bêd± profilowane.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BZP.271.20.2024.IK
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie us³ugi spo³ecznej polegaj±cej na ¶wiadczeniu us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Urzêdu Miejskiego w Zabrzu. Zakres us³ugi obejmuje przyjmowanie, sortowanie, przemieszczanie i dorêczanie przesy³ek pocztowych i paczek, zwrot przesy³ek niedorêczonych po wyczerpaniu mo¿liwo¶ci ich dorêczenia lub wydania odbiorcy i potwierdzeñ odbioru. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera Czê¶æ III SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 64110000-0 - Us³ugi pocztowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
64112000-4 - Us³ugi pocztowe dotycz±ce listów
64113000-1 - Us³ugi pocztowe dotycz±ce paczek
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy wybiera ofertê najkorzystniejsz± na podstawie kryterium okre¶lonego w SWZ.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O zamówienie mog± ubiegaæ siê Wykonawcy posiadaj±cy uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej:tj. Wykonawca musi posiadaæ uprawnienia do wykonywania dzia³alno¶ci polegaj±cej na ¶wiadczeniu us³ug pocztowych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz.U. z 2023 r., poz. 1640).
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 117 ust. 2 Pzp „Warunek dotycz±cy uprawieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2, jest spe³niony, je¿eli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje (…) us³ugi, do których te uprawnienia s± wymagane”
Uwagi dotycz±ce ww. warunków udzia³u w postêpowaniu:
W przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 2 Pzp, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia zobowi±zani s± do³±czyæ do oferty o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 Pzp („(…)
z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy.”).
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia dokumentów w tym zakresie.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: W celu potwierdzenia spe³niania warunku udzia³u w postêpowaniu, o którym mowa w Rozdziale XXI, zgodnie z art. 274 ust. 1 Pzp Zamawiaj±cy przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni, aktualnego na dzieñ jego z³o¿enia, nastêpuj±cego podmiotowego ¶rodka dowodowego:
Dokument potwierdzaj±cy dokonanie wpisu do rejestru operatorów pocztowych, prowadzonego przez Prezesa Urzêdu Komunikacji Elektronicznej, zgodnie z art. 6 ust. 1 ustawy Prawo pocztowe (tekst jednolity Dz. U. z 2020 r. poz. 1041) w zakresie ¶wiadczenia us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym.
Ponadto, zgodnie z art. 274 ust. 4 Pzp Zamawiaj±cy nie wzywa do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, je¿eli mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, w szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne, o ile wykonawca wskaza³ w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1, dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych ¶rodków.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia przedmiotowych ¶rodków dowodowych.5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Do oferty nale¿y do³±czyæ:1. Formularz oferty zgodnie z Za³±cznikiem nr 3 do SWZ;
2. Pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania Wykonawcy do z³o¿enia oferty, o ile ofertê sk³ada pe³nomocnik;
3. Pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania dla pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert sk³adanych przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia
UWAGA: Pe³nomocnictwo do z³o¿enia oferty musi byæ z³o¿one w oryginale w takiej samej formie, jak sk³adana oferta (tj. w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). Dopuszcza siê tak¿e z³o¿enie elektronicznej kopii (skanu) pe³nomocnictwa sporz±dzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego po¶wiadczenia sporz±dzonego stosownie do art. 97 §2 ustawy z dnia 14 lutego 1991r. Prawo o notariacie, które to po¶wiadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, b±d¼ te¿ poprzez opatrzenie skanu pe³nomocnictwa sporz±dzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pe³nomocnictwa nie mo¿e byæ uwierzytelniona przez upe³nomocnionego.
4. Odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru potwierdzaj±cego, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, je¶li ofertê sk³ada osoba prowadz±ca dzia³alno¶æ gospodarcz± lub podmiot jest wpisany do w/w rejestrów.
UWAGA: Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia dokumentów, o których mowa w pkt 4 powy¿ej, je¿eli Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile Wykonawca dostarczy³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów.
5.O¶wiadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania - wzór o¶wiadczenia o niepodleganiu wykluczeniu stanowi Za³±cznik nr 4 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie o niepoleganiu wykluczeniu sk³ada ka¿dy z Wykonawców.
UWAGA: O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu musi byæ z³o¿one, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
6. O¶wiadczenie Wykonawcy o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu - wzór o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków stanowi Za³±cznik nr 5 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z Wykonawców w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
UWAGA: O¶wiadczenie o spe³nianiu warunków musi byæ z³o¿one, pod rygorem niewa¿no¶ci, formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
7. O¶wiadczenie Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia w przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 4 Pzp, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy (wzór stanowi Za³±cznik nr 5a do SWZ) - je¶li dotyczy.
8. Kalkulacja ceny (wzór stanowi Za³±cznik nr 3a do SWZ).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika, a Wykonawca sk³ada pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania dla pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia –dotyczy ofert sk³adanych przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenia zamówienia. O¶wiadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania - wzór o¶wiadczenia o niepodleganiu wykluczeniu stanowi Za³±cznik nr 4 do SWZ - w przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie o
niepodleganiu wykluczeniu sk³ada ka¿dy z Wykonawców.
O¶wiadczenie Wykonawcy o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu - wzór o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków stanowi Za³±cznik nr 5 do SWZ - w przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z Wykonawców w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
Pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania dla pe³nomocnika do reprezentowania
w postêpowaniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert sk³adanych przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia; UWAGA: Pe³nomocnictwo do z³o¿enia oferty musi byæ z³o¿one w oryginale w takiej samej formie, jak sk³adana oferta (tj. w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym
podpisem elektronicznym lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). Dopuszcza siê tak¿e z³o¿enie elektronicznej kopii (skanu) pe³nomocnictwa sporz±dzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego po¶wiadczenia sporz±dzonego stosownie do art. 97 §2 ustawy z dnia 14 lutego 1991r. Prawo o notariacie,
które to po¶wiadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, b±d¼ te¿ poprzez opatrzenie skanu pe³nomocnictwa sporz±dzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pe³nomocnictwa nie mo¿e byæ uwierzytelniona przez upe³nomocnionego.
W przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 2 Pzp, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia zobowi±zani s± do³±czyæ do oferty o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 Pzp („(…) z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy.”).
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostan± wprowadzone do tre¶ci tej umowy, okre¶lone zosta³y w Za³±czniku nr 1 do SWZ.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-05-07 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê nale¿y z³o¿yæ za po¶rednictwem Platformy przetargowej: https://zabrze.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-05-07 09:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-06-05
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
C.D. z Sekcji III pkt 3.6.10. Oferta, za³±czniki do niej, a tak¿e inne dokumenty sk³adane w toku postêpowania musz± byæ podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobê upowa¿nion± do reprezentacji Wykonawcy zgodnie z informacjami zawartymi w dokumencie rejestrowym Wykonawcy lub przez osobê posiadaj±c± odpowiednie pe³nomocnictwo do dokonywania czynno¶ci prawnych, udzielone przez osobê upowa¿nion± do reprezentacji Wykonawcy, a w przypadku Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia przez ustanowionego pe³nomocnika.
11. Postêpowanie, którego dotyczy niniejszy dokument, oznaczone jest symbolem BZP.271.20.2024.IK Wykonawcy proszeni s± o powo³ywanie siê na ten symbol we wszystkich kontaktach z przedstawicielami
prowadz±cego postêpowanie.
12. Za datê przekazania o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, podmiotowych ¶rodków dowodowych, przedmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych informacji, o¶wiadczeñ lub dokumentów, przekazywanych w postêpowaniu, przyjmuje siê datê ich przekazania na Platformê przetargow±.
Dot. Sekcji VIII pkt 8.1.:
Przez godzinê sk³adania ofert rozumie siê godzinê: 09:00:00
Termin wykonania zamówienia:
Wykonawca zobowi±zany jest zrealizowaæ przedmiot zamówienia w terminie 30 miesiêcy od daty zawarcia umowy lub do wyczerpania ¶rodków finansowych przeznaczonych na wykonanie us³ug, w zale¿no¶ci od tego, które z wymienionych zdarzeñ wyst±pi pierwsze.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu na podstawie obligatoryjnych przes³anek zawartych w art. 108 ust. 1 pkt 1-6) ustawy Pzp oraz na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r.o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. z 2022r. poz. 835 ze zm.). Do Wykonawcy podlegaj±cemu wykluczeniu w przypadkach, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê stosuje siê art. 7 ust. 3 ww. ustawy.
INNE PRZETARGI Z ZABRZA
- Dostawa produktu leczniczego Iohexolum
- ¦wiadczenie us³ug w zakresie objêcia nadzorem autorskim oprogramowania aplikacyjnego AMMS/Infomedica Plus w Szpitalu Specjalistycznym w Zabrzu Sp. z o.o. Nr sprawy DZP/32 TP/2024
- Dostawa respiratora transportowego
- Zakup materia³ów eksploatacyjnych do drukarek dla Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu Sp. z o.o.
- Dostawa materia³ów do sterylizacji dla Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu Sp. z o.o.; Nr sprawy DZP/36 TP/2024.
- Obs³uga i rozliczenie p³atno¶ci bezgotówkowych dokonywanych przy u¿yciu kart p³atniczych oraz dzier¿awa terminali p³atniczych w latach 2025-2027 nr 2.
wiêcej: przetargi w Zabrzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Urzêdu Gminy Krasne w 2025 roku.
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych dla Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w ¯aganiu
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych na potrzeby Zwi±zku Miêdzygminnego "Pilski Region Gospodarki Odpadami Komunalnymi"
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Urzêdu Gminy Gorlice w 2025 r.
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, w zakresie przyjmowania, przemieszczania, dorêczania przesy³ek pocztowych, ich zwrotów oraz odbioru z siedziby ZBiLK.
wiêcej: Us³ugi pocztowe »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.