Ogłoszenie z dnia 2023-07-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00266035/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego: „Budowa budynku mieszkalno – usługowego dla osób niepełnosprawnych wraz z infrastrukturą techniczną”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Polskie Stowarzyszenie na rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną Koło w Szczawnicy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 492832015
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Trzech Koron 1
1.5.2.) Miejscowość: Krościenko nad Dunajcem
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-450
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk.szczawnica@psouu.org.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.psoni-szczawnica.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e76d4e10-0eaf-11ee-9355-06954b8c6cb91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
stowarzyszenie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego: „Budowa budynku mieszkalno – usługowego dla osób niepełnosprawnych wraz z infrastrukturą techniczną”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e76d4e10-0eaf-11ee-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00305946
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00266035
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 2/2023/PZP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn. „Budowa budynku mieszkalno – usługowego dla osób niepełnosprawnych wraz z infrastrukturą techniczną”.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji inwestycji poza niniejszym SWZ oraz projektowanymi postanowieniami umowy określają ponadto następujące dokumenty:
Dokumentacja projektowa składająca się z projektów budowlanych w zakresie uwzględniającym specyfikę robót budowlanych, projektów wykonawczych, przedmiarów robót, rysunków technicznych, projektów, pozwoleń, uzgodnień, decyzji i opinii wymaganych odrębnymi przepisami - stanowiąca Załącznik nr 1 do specyfikacji.
3. Prace / roboty budowlane odbywać się będą w budynku trzypoziomowym (obiekt jest zadaszony, posiada ścianki działowe, klatkę schodową i wymurowany szyb dla windy) o łącznej powierzchni użytkowej 840 m2 z przeznaczeniem dla maksymalnie 30 mieszkańców. Będzie się składał z 14 pokoi mieszkalnych (1,2 i 3 łóżkowych). Trzeci poziom budynku przeznaczony będzie na placówkę edukacyjną dla młodzieży niepełnosprawnej (10-15 uczniów).
4. W ramach realizacji zamówienia, Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania m.in. następujących prac:
- zainstalowania stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej,
- instalacji sanitarnych,
- instalacji elektrycznych (w tym: wewnętrznych linii zasilających, tablic rozdzielczych, instalacji oświetleniowej, instalacji gniazd i zasilania urządzeń),
- instalacji specjalnych,
- tynków wewnętrznych,
- izolacji stropu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Przyczyną unieważnienia przedmiotowego postępowania jest fakt, że wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu. Zamawiający podnosi, że do wyboru oferty może dojść tylko wtedy, gdy Zamawiający otrzyma co najmniej jedną odpowiednią ofertę, czyli taką, która spełnia wszystkie wymagania Zamawiającego. W przypadku nieotrzymania żadnej takiej oferty, Zamawiający ma obowiązek unieważnić postępowanie.W niniejszym postępowaniu złożona została 1 oferta przez wykonawcę Stanisława Oleksego, prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą: Stanisław Oleksy Zakład Remontowo-Budowlany „BUDOLEX”, 34-603 Ujanowice 109. Oferta ta została jednak odrzucona na podstawie:
- art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy, jako że jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia
- art. 226 ust. 1 pkt 10 ustawy, jako że zawiera błędy w obliczeniu ceny.
Tym samym, jako że złożona oferta podlegała odrzuceniu, zaistniały przesłanki z art. 255 pkt 2 ustawy obligujące Zamawiającego do unieważnienia niniejszego postępowania.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa pracowni gastronomicznej w budynku Zespołu Szkół Technicznych w Lubsku"
- "Rozwój infrastruktury szpitala ,,Pro-Medica'' w Ełku Sp. z o.o. poprzez budowę budynku wraz z wyposażeniem i infrastrukturą techniczną, z przeznaczeniem na opiekę długoterminową"
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych w ramach zadania pn. "Poprawa efektywności energetycznej 3 budynków przy ul. Starołęckiej 40 w Poznaniu"
- Budowa wielorodzinnego budynku mieszkalnego z parterową częścią wielofunkcyjną wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną
- Modernizacja instalacji elektrycznej ze zmianą sposobu ogrzewania w wyznaczonych 200 mieszkaniach gminnych zarządzanych przez Wrocławskie Mieszkania sp. z o.o.
- TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU MIESZKALNEGO POŁOŻONEGO WE WROCŁAWIU PRZY UL. KOMUNY PARYSKIEJ 84A WRAZ Z PRACAMI TOWARZYSZĄCYMI
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.