eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Roboty budowlane w zakresie konserwacji i napraw obiektów budowlanych znajdujących się w kompleksach administrowanych przez Jednostkę Wojskową Nr 6021 - umowa ramowa.



Ogłoszenie z dnia 2024-04-29

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Roboty budowlane w zakresie konserwacji i napraw obiektów budowlanych znajdujących się w kompleksach administrowanych przez Jednostkę Wojskową Nr 6021 - umowa ramowa.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Jednostka Wojskowa Nr 6021

1.3.) Oddział zamawiającego: Jednostka Wojskowa Nr 6021

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 146268471

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Żwirki i Wigury 9/13

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-909

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 261848051

1.5.8.) Numer faksu: 261847577

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ozgst.zampub@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ozgst.wp.mil.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Umowy ramowej

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Roboty budowlane w zakresie konserwacji i napraw obiektów budowlanych znajdujących się w kompleksach administrowanych przez Jednostkę Wojskową Nr 6021 - umowa ramowa.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b6359bdd-060e-11ef-bfd2-32fa350b5bfc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00306161

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00040603/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Roboty konserwacyjne, renowacyjne budynków i budowli kompleksach: K-1024, K-4699, K-0044, w tym usuwanie awarii.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.17.) Tryb zawarcia umowy ramowej wraz z podstawą prawną

Umowa ramowa udzielana jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 311 ust. 1 pkt 2 ustawy w zw. z art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://portal.smartpzp.pl/ozgst

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/ozgs

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Korzystanie z Systemu możliwe jest pod warunkiem spełnienia przez sprzęt, z którego korzystają użytkownicy WYKONAWCY następujących minimalnych wymagań technicznych i specyfiki połączenia: - posiadanie komputera o parametrach umożliwiających zainstalowanie następującego oprogramowania:
1) w zakresie podstawowych funkcjonalności – przegląd, pobieranie i załączanie dokumentów:
a) Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min. 3 GB RAM, procesor 1500 MHz lub lepszy, jeden z
systemów operacyjnych Linux Kernel 4.0, Windows 7 i MacOS 10.12 - lub ich nowsze wersje,
b) przeglądarka internetowa Mozilla Firefox ver. 65 i późniejsze, Google Chrome ver. 66 i późniejsze lub Opera w ver. 58 i
późniejsze, Microsoft Edge ver 18 i późniejsze, Internet Explorer 11,
c) Lista zalecanych przeglądarek internetowych: Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera. Zalecane jest używanie najnowszych wersji
przeglądarek,
2) w zakresie składania podpisu kwalifikowanego (za pośrednictwem platformy SmartPZP):
a) zainstalowane środowisko Java w wersji min. 1.8 (jre),
b) w przypadku przeglądarek Opera, Chrome i Firefox należy doinstalować dodatek do przeglądarki Szafir SDK Web,
c) oprogramowania SzafirHost w systemie operacyjnym. Instrukcja instalowania oprogramowania wskazanego w punktach a, b i c
powyżej znajduje się w Systemie w zakładce E-learning.
Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych i informacji przekazywanych przy ich
użyciu zostały opisane w Regulaminie korzystania z usług Systemu (Regulamin Portalu e-Usług) dostępnym z poziomu modułu
Elearning dla wszystkich użytkowników Systemu oraz podczas rejestracji konta WYKONAWCY dla WYKONAWCÓW. Użycie przez
WYKONAWCĘ do kontaktu z ZAMAWIAJĄCYM środków komunikacji elektronicznej zapewnionych w Systemie jest uzależnione od
uprzedniej akceptacji przez WYKONAWCĘ Regulaminu korzystania z usług Systemu na witrynie internetowej przy zakładaniu profilu
WYKONAWCY.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.13. Zamawiający przewiduje pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych danych potrzebnych do sporządzenia ofert dostosowanych do wymagań danego zamówienia: Nie

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuje się, że:
1) Administratorem danych osobowych Wykonawcy jest: Jednostka Wojskowa Nr 6021, ul. Żwirki i Wigury 9/13, 00-909 Warszawa,
2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych (IOD), z którym Wykonawca może skontaktować poprzez adres e-mail:
ozgst.iodo@ron.mil.pl.
Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o
udzielenie zamówienia publicznego. Dane osobowe będą przechowywane na czas przewidziany przepisami prawa. Obowiązek
podania danych osobowych przez Wykonawców jest wymogiem ustawowym, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego. W odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
Wykonawca posiada:
1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
3) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Wykonawcy nie przysługuje:
1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit.c RODO

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 33/2024/TP/INFR

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.7.) Wartość umowy ramowej (bez VAT): 3627846,80 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są: roboty konserwacyjne i naprawcze obiektów budowlanych administrowanych przez ZAMAWIAJĄCEGO.
Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
45000000-7 Roboty budowlane;
45330000-9 Roboty instalacyjne wodno - kanalizacyjne i sanitarne;
45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne;
45331200-8 Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: załączniki do SWZ tj.: Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, Przedmiar Robót (załączniki od nr 1, 1.1 do nr 1.13) oraz nr 9 tj.: Projektowane postanowienia umowy, stanowiące materiał pomocniczy.
3. Przewidywany zakres robót obejmuje realizację:
1) roboty konserwacyjne dekarskie i blacharskie na budynku nr 32 w Kompleksie Wojskowym K-0044 (naprawa pokrycia dachu);
2) roboty konserwacyjne w pom. biurowych, dostosowanie głównego wejścia do wymogów bezpieczeństwa w budynek nr 21 (koszarowy) K-0044,
3) roboty konserwacyjne (wg ekspertyzy technicznej) - dokończenie robót, odboje, czyszczenie ścian) w bud. Nr 10 (hala sportowa - ujeżdżalnia) K-4699;
4) konserwacja pomieszczeń, naprawa elewacji, naprawa pokrycia dachu w bud. Nr 18 (inny tech.- usługowy) K-4699;
5) malowanie powłoką zabezpieczającą ppoż. konstrukcji stalowych w bud. Nr 65 (garażowy) K-0044;
6) wymiana krat i okien wg zaleceń Żandarmerii Wojskowej w pomieszczeniach oficera dyżurnego w bud. Nr 21 (PKT) K-1024;
7) wymiana krat i okien wg zaleceń Żandarmerii Wojskowej w pomieszczeniach oficera dyżurnego w bud. Nr 22 (sanitariaty) K-1024;
8) naprawa instalacji wentylacji w pomieszczeniu nr 12 w bramie nr 17 (magazyn akumulatorów) w bud. Nr 9 (garaż) K-1024;
9) naprawa ogrodzenia wewnętrznego na terenie ścisłym przy bud. Nr 49 (magazyn ogólny) K-0044;
10) naprawa ogrodzenia i bram z wjazdami wg zaleceń Żandarmerii Wojskowej (brama wjazdowa 6 szt. słupki ogrodzeniowe przybramowe, progi zwalniające w bramach 3 szt. przy budynkach 5, 19, 20, 34) - ogrodzenie K-1024;
11) konserwacja dachu oraz wymiana wybranych okien w bud. Nr 2 K-1024;
12) roboty budowlano konserwacyjne w pomieszczeniach biblioteki - bud. Nr 30 (szkoleniowy) K-0044;
13) naprawa ogrodzenia zewnętrznego Kompleksu Wojskowego K-4699.
4. ZAMAWIAJĄCY z uwagi na wynikające potrzeby będzie mógł wykonywać w zakresie robót budowlanych zawartych w załączniku nr 1 tj. STWiORB określonego w ust. 2, roboty niewymienione w ust. 3 w ramach maksymalnego wynagrodzenia określonego niniejszą umową a w szczególności w przypadku:
1) gdy roboty te nie były przewidziane przy szacowaniu wartości zamówienia, a są niezbędne do wykonania,
2) innych wynikających z decyzji organów kontrolnych, wyższych przełożonych oraz innych nie przewidzianych na etapie szacowania potrzeb i wartości przedmiotowego zamówienia,
- na warunkach ustalonych w zamówieniu cząstkowym (jednostkowym – zleceniu).
5. Ilekroć w niniejszej SWZ przedmiot zamówienia jest opisany ze wskazaniem znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego WYKONAWCĘ, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. ZAMAWIAJĄCY, opisując przedmiot zamówienia, na podstawie dyspozycji wyrażonej w art. 99 ust. 4 ustawy Pzp, wskazał na znak towarowy lub pochodzenie z uwagi na specyfikę przedmiotu zamówienia oraz brak możliwości jego opisania w sposób wyczerpujący za pomocą dokładnych i zrozumiałych określeń. Opisując przedmiot zamówienia za pomocą znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane ZAMAWIAJĄCY określa tym samym minimalne parametry jakościowe, techniczne i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały, aby spełniać wymagania stawiane przez ZAMAWIAJĄCEGO. ZAMAWIAJĄCY tym samym za równoważny uzna każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. Pod pojęciem „parametry" rozumie się funkcjonalność, przeznaczenie, materiały, kształt, wielkość, bezpieczeństwo i wytrzymałość. WYKONAWCA nie może użyć do realizacji zamówienia wyrobów budowlanych o gorszych parametrach technicznych i jakościowych niż te, wskazane w Specyfikacji Technicznej Warunków Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, Przedmiarze Robót. Nazwy, symbole i znaki firmowe producentów, dane techniczne i opisy technologii zostały podane jedynie w celu jak najdokładniejszego określenia elementów, urządzeń i materiałów, które mogą być użyte do realizacji przedmiotu zamówienia. Oznacza to, że WYKONAWCA nie będzie zobowiązany do zastosowania konkretnych wyrobów i może on stosować inne, pod warunkiem ich zgodności z wyrobami podanymi w dokumentacji pod względem: gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, liczba elementów składowych), charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość tworzywa), parametrów technicznych (np. wytrzymałość, trwałość, konstrukcja, itp.), wyglądu (struktura, faktura, barwa).
6. ZAMAWIAJĄCY wymaga udzielenia minimum 36 miesięcy, maksimum 60 miesięcy gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego.
[Wymagania w zakresie wizji lokalnej]
7. ZAMAWIAJĄCY ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, wymaga złożenia oferty po odbyciu przez WYKONAWCĘ wizji lokalnej.
Uwaga! ZAMAWIAJĄCY odrzuci ofertę WYKONAWCY, jeżeli: […] „została złożona bez odbycia wizji lokalnej lub bez sprawdzenia dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u ZAMAWIAJĄCEGO, w przypadku gdy ZAMAWIAJĄCY tego wymagał w dokumentach zamówienia”. Podstawa prawna: art. 226 ust. 1 pkt. 18) ustawy Pzp.
8. Wizja lokalna przeprowadzona zostanie wyłącznie w trzech terminach tj.: 10.05.2024r., 17.05.2024r., 24.05.2024r. o godz. 10.00, w siedzibie ZAMAWIAJĄCEGO. Zainteresowani WYKONAWCY winni zgłosić do ZAMAWIAJĄCEGO pisemny wniosek (akces) o przeprowadzenie wizji lokalnej.
[Wymagania w zakresie zatrudnienia]
9. ZAMAWIAJĄCY wymaga zatrudnienia przez WYKONAWCĘ lub PODWYKONAWCĘ pracowników na podstawie umowy o pracy osoby wykonujące wskazane przez ZAMAWIAJĄCEGO czynności w zakresie realizacji zamówienia tj.:
1) kierownik robót elektrycznych posiadający min. 5 letnie doświadczenie oraz uprawnienia bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności elektrycznej (kierownik robót o specjalności elektrycznej) oraz aktualne uprawnienia do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci energetycznych na stanowisku dozoru,
2) kierownik robót sanitarnych posiadający min. 5 letnie doświadczenie oraz uprawnienia bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi sanitarnymi (kierownik robót o specjalności sanitarnej), oraz aktualne uprawnienia do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku dozoru,
3) monter instalacji elektrycznych (min. 2 os.), posiadające min. 5 letnie doświadczenie w zawodzie oraz aktualne uprawnienia do wykonywania eksploatacji urządzeń instalacji oraz sieci energetycznych do 1 kV, na stanowisku eksploatacji w zakresie obsługi i konserwacji, grupa 1 pkt 2 zgodnie z art. 62 ust. 5 ustawy z dnia 07 lipca 1994 roku Prawo Budowlane (Dz.U. 2023, poz. 682 z późn. zm.),
4) monter instalacji sanitarnych (min. 2 os.), posiadające min. 5 letnie doświadczenie w zawodzie oraz aktualne uprawnienia do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji w zakresie obsługi i konserwacji sieci,
5) robotnik budowlany (min. 2 os.), posiadający min. 5-letnie doświadczenie w zawodzie,
6) murarz - tynkarz (min. 2 os.), posiadający min. 5-letnie doświadczenie w zawodzie,
7) posadzkarz (min. 2 os.), posiadający min. 5-letnie doświadczenie w zawodzie,
8) glazurnik (min. 2 os.), posiadający min. 5-letnie doświadczenie w zawodzie,
9) dekarz (min. 2 os.), posiadający min. 5-letnie doświadczenie w zawodzie,
10) robotnik drogowy (min. 2 os.), posiadającymi min. 5-letnie doświadczenie w zawodzie,
11) monter instalacji klimatyzacji i wentylacji (min. 2 os.), posiadający min. 5-letnie doświadczenie w zawodzie,
12) operator maszyn drogowych (min. 1 os.), posiadający min. 5-letnie doświadczenie w zawodzie,
13) ślusarz - spawacz (min. 2 os.), posiadający min. 5-letnie doświadczenie w zawodzie,
14) brukarz (min. 2 os.), posiadający min. 5-letnie doświadczenie w zawodzie.
Sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób, uprawnienia ZAMAWIAJĄCEGO w zakresie kontroli spełniania przez WYKONAWCĘ wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zawiera załącznik nr 9 do SWZ tj.: Projektowane postanowienia umowy.
10. ZAMAWIAJĄCY nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez WYKONAWCÓW, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy Pzp, tj. mających status zakładu pracy chronionej, spółdzielnie socjalne oraz innych WYKONAWCÓW, których głównym celem lub głównym celem działalności ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, jest społeczna i zawodowa integracja osób społecznie marginalizowanych.
11. ZAMAWIAJĄCY nie dopuszcza składania ofert częściowych. W przypadku podziału zamówienia na części zachodzi potrzeba skoordynowania działań różnych WYKONAWCÓW realizujących poszczególne części zamówienia, co mogłoby zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia i znacznie zwiększyć koszty zamówienia. Wielkość zamówienia umożliwia udział Małym i Średnim Przedsiębiorstwom.
12. ZAMAWIAJĄCY nie dopuszcza składania ofert wariantowych tzn. ofert przewidujących odmienny sposób wykonania zamówienia niż określony w niniejszej SWZ.
13. ZAMAWIAJĄCY nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
14. ZAMAWIAJĄCY nie przewiduje aukcji elektronicznej.
15. ZAMAWIAJĄCY nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: ZAMAWIAJĄCY dokona wyboru najkorzystniejszej oferty z ofert spełniających wymagania, co do treści SWZ przy zastosowaniu poniższego kryterium.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres oferowanej gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c

Art. 109 ust. 1 pkt 3

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. [Warunki udziału w postępowaniu]
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się WYKONAWCY, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na postawie:
1.1. art. 108 ust. 1 i art.109 ust. 1 ustawy Pzp,
1.2. art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego ;
oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 125 ustawy Pzp.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się WYKONAWCY, którzy wykażą spełnienie warunków udziału w postępowaniu określone art. 112 ust. 2 ustawy Pzp mogące dotyczyć:
1.1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym. ZAMAWIAJĄCY nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie WYKONAWCA zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
1.2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. ZAMAWIAJĄCY nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie WYKONAWCA zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
1.3. Sytuacji finansowej lub ekonomicznej. ZAMAWIAJĄCY uzna spełnienie tego warunku, jeżeli WYKONAWCA wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż: 1 350 000,00 zł (jeden milion trzysta pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100 gr.).

W przypadku WYKONAWCÓW wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek określony wyżej:
- musi spełnić w całości co najmniej jeden z WYKONAWCÓW wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
- może wykazać dowolny WYKONAWCA spośród WYKONAWCÓW wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

W przypadku wartości posiadanych środków finansowych wyrażonych w innej walucie, ZAMAWIAJĄCY, w celu oceny spełnienia ww. warunku, dokona przeliczenia tych wartości wg. kursu z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu na podstawie Tabeli kursów średnich NBP publikowanych na stronie internetowej: http://www.nbp.pl/home.aspx?c=/ascx/archa.ascx.

1.4. Zdolności technicznej lub zawodowej. ZAMAWIAJĄCY uzna spełnienie tego warunku, jeżeli WYKONAWCA:
1.4.1. w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał 2 (dwa) zamówienia odpowiadające swoim rodzajem robocie ogólnobudowlanej, elektrycznej, sanitarnej, remoncie dróg i naprawy chodników o wartości, co najmniej 1 000 000,00 zł - każda z tych 2 (dwóch) robót budowlanych, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz, którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze WYKONAWCA nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.
W przypadku WYKONAWCÓW wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek określony wyżej:
- musi spełnić w całości co najmniej jeden z WYKONAWCÓW wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
- może wykazać dowolny WYKONAWCA spośród WYKONAWCÓW wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
W przypadku wartości występujących w innych walutach niż PLN Zamawiający, jako kurs przeliczeniowy przyjmie średni kurs Narodowego Banku Polskiego (NBP), z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Średnie kursy walut dostępne są pod następującym adresem: www.nbp.pl/home.aspx?f=/Kursy/kursy.html
1.4.2. Wykaże dysponowanie pracownikami reprezentującymi niżej wymienione specjalności:
1) co najmniej 3 (trzema) osobami posiadającymi uprawnieniami (wraz z aktualnymi zaświadczeniami Izby Inżynierów Budownictwa) do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. (Prawo Budowlane (Dz.U. 2023, poz. 682 z późn. zm.), – Prawo Budowlane lub równoważne z uprawnieniami w niżej wymienionym zakresie, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących aktów prawnych lub których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych tj.:
a) kierownik robót posiadający min. 5 letnie doświadczenie oraz uprawnienia bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności budownictwo,
b) kierownik robót elektrycznych posiadający min. 5 letnie doświadczenie oraz uprawnienia bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności elektrycznej (kierownik robót o specjalności elektrycznej) oraz aktualne uprawnienia do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci energetycznych na stanowisku dozoru,
c) kierownik robót sanitarnych posiadający min. 5 letnie doświadczenie oraz uprawnienia bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi sanitarnymi (kierownik robót o specjalności sanitarnej), oraz aktualne uprawnienia do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku dozoru,
2) monter instalacji elektrycznych (min. 2 os.), posiadający min. 5 letnie doświadczenie w zawodzie oraz aktualne uprawnienia do wykonywania eksploatacji urządzeń instalacji oraz sieci energetycznych do 1 kV, na stanowisku eksploatacji w zakresie obsługi i konserwacji, grupa 1 pkt 2 zgodnie z art. 62 ust. 5 ustawy z dnia 07 lipca 1994 roku Prawo Budowlane (Dz.U. 2023, poz. 682 z późn. zm.),
3) monter instalacji sanitarnych (min. 2 os.), posiadający min. 5 letnie doświadczenie w zawodzie oraz aktualne uprawnienia do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji w zakresie obsługi i konserwacji sieci,
4) robotnik budowlany (min. 2 os.), posiadający min. 5-letnie doświadczenie w zawodzie.
5) murarz - tynkarz (min. 2 os.), posiadający min. 5-letnie doświadczenie w zawodzie,
6) posadzkarz (min. 2 os.), posiadający min. 5-letnie doświadczenie w zawodzie,
7) glazurnik (min. 2 os.), posiadający min. 5-letnie doświadczenie w zawodzie,
8) dekarz (min. 2 os.), posiadający min. 5-letnie doświadczenie w zawodzie,
9) robotnik drogowy (min. 2 os.), posiadający min. 5-letnie doświadczenie w zawodzie,
10) monter instalacji klimatyzacji i wentylacji (min. 2 os.), posiadający min. 5-letnie doświadczenie w zawodzie,
11) operator maszyn drogowych (min. 1 os.), posiadający min. 5-letnie doświadczenie w zawodzie,
12) ślusarz - spawacz (min. 2 os.), posiadający min. 5-letnie doświadczenie w zawodzie,
13) brukarzami (min. 2 os.), posiadającymi min. 5-letnie doświadczenie w zawodzie.
W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z WYKONAWCÓW, którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane.
Oceniając zdolność techniczną lub zawodową, ZAMAWIAJĄCY może, na każdym etapie postępowania, uznać, że WYKONAWCA nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez WYKONAWCĘ sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych WYKONAWCY w inne przedsięwzięcia gospodarcze WYKONAWCY może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
3. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się WYKONAWCY, którzy wykażą brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków z zastrzeżeniem art. 110 ust. 2 ustawy Pzp.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: ZAMAWIAJĄCY wzywa WYKONAWCĘ, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, wymaganych do ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych, tj.:
1) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie:
a) art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy Pzp,
b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp,
c) art. 109 ust. 1 pkt 2 lit. a ustawy Pzp,
d) art. 109 ust. 1 pkt 2 lit. b ustawy Pzp,
e) art. 109 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp,
– sporządzonej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem;
2) oświadczenia WYKONAWCY, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2023 r. poz. 1689 z późn. zm.), z innym WYKONAWCĄ, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego WYKONAWCY należącego do tej samej grupy kapitałowej, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ,
3) oświadczenia WYKONAWCY o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez ZAMAWIAJĄCEGO o których mowa w:
a) art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp,
b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp,
c) art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp,
d) art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp,
e) art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp,
f) art. 109 ust. 1 pkt 2 lit. b ustawy Pzp,
g) art. 109 ust. 1 pkt 2 lit. c ustawy Pzp,
h) art. 109 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp,
i) art. 109 ust. 1 pkt 5 - 10 ustawy Pzp,
- zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ,
4) zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że WYKONAWCA nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem ZAMAWIAJĄCY żąda dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert WYKONAWCA dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
5) zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że WYKONAWCA nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, w zakresie
art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem ZAMAWIAJĄCY żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert WYKONAWCA dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
6) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: ZAMAWIAJĄCY wzywa WYKONAWCĘ, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, wymaganych do ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych, tj.:
1) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową WYKONAWCY, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem;
2) wykazu osób, skierowanych przez WYKONAWCĘ do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ,
3) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli WYKONAWCA z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 11 do SWZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Oferta powinna zawierać:
a) Formularz Ofertowy, Specyfikację cenową zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2, 2.1. do SWZ;
b) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału oraz niepodleganiu wykluczeniu w postępowaniu zgodnie z art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ;
c) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału oraz niepodleganiu wykluczeniu w postępowaniu zgodnie z art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ ;
d) Oświadczenie WYKONAWCÓW wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 10 do SWZ ;
e) Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru , chyba że ZAMAWIAJĄCY może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych a WYKONAWCA w Formularzu Oferty wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów w odniesieniu do WYKONAWCY, WYKONAWCY wspólnie ubiegającego się o zamówienie, jak również w odniesieniu do podmiotów udostępniających zasoby; w przypadku wskazania przez WYKONAWCĘ dostępności ww. dokumentów
pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, ZAMAWIAJĄCY może żądać od WYKONAWCY przedstawienia tłumaczenia na język polski pobranych samodzielnie przez ZAMAWIAJĄCEGO dokumentów;
f) Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania WYKONAWCY lub podmiotu udostępniającego zasoby;
g) Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wszystkich WYKONAWCÓW wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. umowa o współdziałaniu). Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania WYKONAWCÓW w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy;
h) Zobowiązanie w przypadku gdy WYKONAWCA polega na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wraz z pełnomocnictwami, jeżeli prawo do podpisania danego zobowiązania nie wynika z dokumentów (załącznik nr 7 do SWZ).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Oferta powinna zawierać:
1) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału oraz niepodleganiu wykluczeniu w postępowaniu zgodnie z art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ;
2) Oświadczenie WYKONAWCÓW wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 10 do SWZ ;
3) Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru , chyba że ZAMAWIAJĄCY może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych a WYKONAWCA w Formularzu Oferty wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów w odniesieniu do WYKONAWCY, WYKONAWCY wspólnie ubiegającego się o zamówienie, jak również w odniesieniu do podmiotów udostępniających zasoby; w przypadku wskazania przez WYKONAWCĘ dostępności ww. dokumentów pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, ZAMAWIAJĄCY może żądać od WYKONAWCY przedstawienia tłumaczenia na język polski pobranych samodzielnie przez ZAMAWIAJĄCEGO dokumentów;
4) Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania WYKONAWCY lub podmiotu udostępniającego zasoby;
5) Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wszystkich WYKONAWCÓW wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. umowa o współdziałaniu). Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania WYKONAWCÓW w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia szczegółowo opisano w Projektowanych postanowieniach umowy - załącznik nr 9 SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-06-04 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://portal.smartpzp.pl/ozgs

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-06-04 09:05

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

8.19.) Umowa ramowa:

Umowa ramowa zawarta zostanie z jednym wykonawcą

8.20.) Przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: Nie

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Od WYKONAWCY, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą ZAMAWIAJĄCY przed podpisaniem umowy żąda wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5% ceny ofertowej (brutto) przedstawionej przez WYKONAWCĘ. ZAMAWIAJĄCY nie wprowadza zastrzeżenia wskazującego na obowiązek osobistego wykonania przez WYKONAWCĘ kluczowych części zamówienia. ZAMAWIAJĄCY żąda wskazania przez WYKONAWCĘ, w ofercie, części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć PODWYKONAWCY(COM) , oraz podania nazwy ewentualnego PODWYKONAWY(CÓW), jeżeli są już znani.
Wykonawcom, a także innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez zamawiającego przepisów ustawy, przysługują środki ochrony prawnej na zasadach przewidzianych w dziale IX ustawy Pzp (art. 505–590).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.