eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaRezerwacja i zakup usług hotelarskich w kraju



Ogłoszenie z dnia 2024-05-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Rezerwacja i zakup usług hotelarskich w kraju

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Polskie Radio - Spółka Akcyjna w likwidacji

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010420591

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. Niepodległości 77/85

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-977

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: +48226459291

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@polskieradio.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.prsa.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Działalność polegająca na produkcji programów wraz z ich nadawaniem

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rezerwacja i zakup usług hotelarskich w kraju

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d3336819-1369-11ef-a7f7-6221b72ad4fc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00327971

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://polskieradio.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://polskieradio.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu art. 2 pkt 4) ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t. jedn. Dz. U. z 2020 r. poz. 344), tj.: elektronicznej Platformy Przetargowej Polskiego Radia S.A. w likwidacji dostępnej pod adresem: https://polskieradio.logintrade.net (dalej zwana: „Platformą”). Niniejsze postępowanie znajduje się w wykazie postępowań prowadzonych przez Zamawiającego zamieszczonym na Platformie pod adresem: https://polskieradio.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
2. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i wykonawcy posługują się następującym znakiem sprawy: PRSA-BZP.27.6.2024
3. Komunikacja ustna, telefoniczna dopuszczalna jest jedynie w odniesieniu do informacji, które nie są istotne, tj. w przypadku konieczności uzyskania informacji technicznych lub porządkowych związanych z niniejszym postępowaniem. Treść i przebieg rozmów będzie dokumentowany przez Zamawiającego. W pozostałych przypadkach wymagana jest komunikacja przy wykorzystaniu Platformy. Z wyjątkiem wskazanym w pierwszym zdaniu, Platforma służyć będzie do wymiany wszelkich pism, zawiadomień i informacji związanych z niniejszym postępowaniem, w szczególności wyjaśnień treści SWZ, modyfikacji treści SWZ, dotyczących przedłużenia terminu składnia ofert, wezwania do uzupełnienia dokumentów lub złożenia wyjaśnień, dotyczące dokonania poprawy omyłek, wyboru oferty najkorzystniejszej, przedłużenia terminu związania ofertą i innych wymaganych ustawą.
4. Użytkowanie Platformy jest bezpłatne.
5. Przeglądanie postępowań, pobieranie dokumentów, składanie wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składanie ofert nie wymaga rejestracji, ani logowania na Platformie.
6. W niniejszym postępowaniu Zamawiający zaleca rejestrację oraz logowanie, co najmniej, przy składaniu oferty, wyjaśnień, dokumentów lub oświadczeń w odpowiedzi na wezwania Zamawiającego kierowane w toku badania i oceny ofert.
7. Rejestrując się albo logując wykonawcy, akceptują warunki korzystania z Platformy, określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie:
https://polskieradio.logintrade.net/rejestracja/regulamin.html.
8. Szczegółowe zasady korzystania z Platformy, w tym wymagania sprzętowo – techniczne umożliwiające korzystanie z Platformy, szczegółowy sposób składnia, zmiany i wycofania ofert, przekazywania oświadczeń, dokumentów zostały określone w Instrukcji korzystania Platformy Przetargowej Polskiego Radia S.A. w likwidacji, stanowiącej Załącznik nr 9 do SWZ (dalej też: Instrukcja).
9. Osobą uprawnioną do kontaktu z wykonawcami w niniejszym postępowaniu jest p. Jarosław Malczyk – Biuro Zamówień Publicznych, tel.: 22 645 9291.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający informuje, że będzie przetwarzał dane osobowe uzyskane w trakcie postępowania, w szczególności dane osobowe ujawnione w dokumentach i oświadczeniach składanych w postępowaniu oraz dane
osobowe uzyskane w trakcie realizacji zamówienia i umowy. Szczegółowe regulacje w tym zakresie zawarte są w SWZ cz. ogólna oraz w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących Załącznik nr 8 do SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiający informuje, że będzie przetwarzał dane osobowe uzyskane w trakcie postępowania, w szczególności dane osobowe ujawnione w dokumentach i oświadczeniach składanych w postępowaniu oraz dane
osobowe uzyskane w trakcie realizacji zamówienia i umowy. Szczegółowe regulacje w tym zakresie zawarte są w SWZ cz. ogólna oraz w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących Załącznik nr 8 do SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PRSA-BZP.27.6.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa, całodobowa obsługa Polskiego Radia S.A. w likwidacji w zakresie rezerwacji i zakupu usług hotelarskich w kraju obejmująca w szczególności czynności związane z:
1) wyszukiwaniem propozycji wynajmu pokoi hotelowych;
2) dokonywaniem rezerwacji pokoi hotelowych;
3) wynajmem pokoi hotelowych;
4) wystawianiem vouchera zgodnie z rozdziałem VI Załącznika nr 1 do SWZ;
5) dokonywaniem zmian rezerwacji i anulowania rezerwacji.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w OPZ (Opis Przedmiotu Zamówienia), stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ.
3. Przedmiot zamówienia będzie realizowany zgodnie z warunkami zamówienia określonymi w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących Załącznik nr 8 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 55100000-1 - Usługi hotelarskie

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Opis kryteriów oceny ofert i sposobu dokonania oceny ofert zawarty jest w Rozdziale XVIII SWZ, która opublikowana zostanie na stronie internetowej, na której jest prowadzone postępowanie i na której będą dostępne wszelkie
dokumenty związane z prowadzonym postępowaniem, tj.: https://polskieradio.logintrade.net.
2. Zamawiający dokona oceny ofert oraz dokona wyboru oferty najkorzystniejszej, spośród ofert spełniających warunki zamówienia
określone w SWZ oraz wymogi wynikające z przepisów ustawy Pzp, kierując się następującymi kryteriami udzielenia zamówienia:
1) Kryterium nr 1: Suma trzech cen brutto miejsc hotelowych wykazanych w Formularzu oferty „Cena-S” – 50% (50,00 punktów)
2) Kryterium nr 2: Opust, określony w procentach, od ceny brutto dla jednej rezerwacji hotelowej „Cena-O” – 40% (40,00 punktów)
3) Kryterium nr 3: Cena brutto opłaty transakcyjnej za rezerwację i zakup jednego miejsca hotelowego „Cena-T” – 10% (10,00 punktów)
3. Szczegółowe informacje dotyczące opisu kryteriów oceny ofert i sposobu dokonania oceny ofert zostały zawarte w Rozdziale XVIII SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykażą że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, należycie wykonał (tj. świadczył, zrealizował, zakończył) co najmniej dwie usługi lub zamówienia (umowy), każda na kwotę nie mniejszą niż 500 000,00 zł netto*, polegające na rezerwacji oraz zakupie usług noclegowych w hotelach w kraju
Wykazując spełnienie ww. warunku dotyczącego zdolności zawodowych wykonawcy mogą legitymować się zamówieniami (umowami) nadal realizowanymi, przy czym w takim przypadku do wykazania warunku brana będzie, przez Zamawiającego, tylko ta część umów, która przed upływem terminu składnia ofert została faktycznie wykonana (tj. zrealizowana, zakończona).
*Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnianie warunku udziału w postępowaniu w walutach innych niż PLN wykonawca, a także Zamawiający przeliczy według średniego kursu NBP na dzień zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu dotyczącego przedmiotowego postępowania w Biuletynie Zamówień Publicznych.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1 pkt 1) (składanego wraz z ofertą), w zakresie informacji, że istotne zobowiązania wynikające z wcześniejszej umowy w sprawie zamówienia publicznego lub umowy koncesji, wykonawca wykonał należycie i w związku z tym nie doszło do ich wypowiedzenia lub odstąpienia od nich, do odszkodowania, wykonania zastępczego lub realizacji uprawnień z tytułu rękojmi za wady – w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia o których mowa w Rozdziale VIII ust. 1 pkt 10) [podstawa wykluczenia określona w art. 109 ust. 1 pkt 7) ustawy Pzp]. Stosowny wzór przedmiotowego oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do SWZ.
2) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie określonym w Rozdziale VIII ust. 1 pkt 5) SWZ [w art. 108 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp], o braku przynależności z innym wykonawcą, który złożył ofertę w niniejszym postępowaniu do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, a w przypadku zaistnienia ww. okoliczności – oświadczenia o przynależności z innym wykonawcą, który złożył ofertę w niniejszym postępowaniu do tej samej grupy kapitałowej i dokumentów lub informacji potwierdzających przygotowanie oferty niezależnie od ww. innego wykonawcy. Wzór oświadczeń zawiera Załącznik nr 6 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz wykonanych usług lub zamówień (umów), wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SWZ, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi lub zamówienia (umowy) zostały wykonane lub – w przypadku zamówień (umów) wciąż realizowanych, są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi lub zamówienia (umowy) zostały wykonane lub – w przypadku zamówień (umów) wciąż realizowanych, są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są:
– referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi lub zamówienia (umowy) zostały wykonane należycie, bądź – w przypadku zamówień (umów) wciąż realizowanych, są nadal realizowane należycie. W przypadku zamówień (umów) nadal realizowanych, referencje, bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie, powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy,
– oświadczenie wykonawcy – jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów, wymienionych powyżej.
Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług lub zamówień (umów) wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz, o którym mowa w pkt. 1) lit. a), musi dotyczyć wyłącznie usług lub zamówień (umów), w których wykonaniu wykonawca bezpośrednio uczestniczył;

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie żąda przedmiotowych środków dowodowych

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Składając ofertę, poza oświadczeniem, o którym mowa w Rozdziale X ust. 1 Specyfikacji Warunków Zamówienia (Sekcja V pkt 5.6 i pkt 5.7 niniejszego Ogłoszenia), wykonawcy zobowiązani są przedłożyć:
1) wypełniony Formularz oferty – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SWZ wraz z wypełnionym Załącznikiem A do Formularza oferty – z dowodami potwierdzającymi ceny wskazane w Formularzu cenowym pochodzące z elektronicznego systemu podróży lub internetowej platformy/systemu rezerwacji pokoi lub z cenników dostępnych na stronach internetowych. W przypadku niezłożenia Załącznika A do Formularza oferty lub dowodów – o których mowa w zdaniu pierwszym, wykonawca otrzyma 0 (zero) punktów w kryterium nr 1 oceny ofert: suma trzech cen brutto miejsc hotelowych – „Cena-S”.
2) pełnomocnictwo – w przypadku, gdy:
a) wykonawca ustanawia pełnomocnika (pełnomocników) do reprezentowania go
w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
b) ofertę składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia.
W pełnomocnictwie należy określić zakres umocowania. Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji mocodawcy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. Wykazując spełnienie warunków udziału, określonego w Rozdziale IX ust. 1 SWZ, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolności tych z nich, którzy wykonają czynności określone w przedmiocie zamówienia, do których zdolności wskazane w warunku są wymagane. Wykazując spełnienie warunku udziału, określonego w Rozdziale IX ust. 1 pkt 1) nie dopuszcza się by wykonawca wykazywał doświadczenie grupy wykonawców, której był członkiem, jeżeli faktycznie i konkretnie nie wykonywał danego zakresu czynności.
3. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, wskazanych w Rozdziale VIII ust. 1 SWZ, oraz wykazania spełnienia warunków udziału określonych w Rozdziale IX ust. 1 wraz z ofertą, każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z Rozdziałem X ust. 1 pkt 1) SWZ, załącza do oferty wspólnej oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnieniu warunków udziału, sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ i wytycznymi zawartymi w Rozdziale XIII raz złożone zgodnie z wytycznymi zawartymi w Załączniku nr 9 do SWZ. Oświadczenie potwierdza spełnienie przez wykonawcę wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia warunku udziału, w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się udzielenie zamówienia wykazuje spełnienie warunków udziału, określonych w Rozdziale IX ust. 1 SWZ.
4. W przypadku, gdy wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, w celu wykazania spełnienia warunku określonego w Rozdziale IX ust.1 SWZ, polegają na potencjale podmiotu udostępniającego zasoby (sytuacja określona w Rozdziale IX ust. 4 SWZ) wraz z ofertą zobowiązani są złożyć oświadczenie oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, wskazane w Rozdziale X ust. 1 pkt 2) SWZ.
5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, składają wraz z ofertą oświadczenie, z którego będzie wynikać, które elementy przedmiotu zamówienia będą wykonywać poszczególni wykonawcy.
6. W przypadku, o którym mowa w ust. 2, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, składają wraz z ofertą oświadczenie – wymagane art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, z którego wynikać będzie, które usługi, (czynności) składające się na przedmiot zamówienia, wykonają poszczególni wykonawcy. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 7 do SWZ;
7. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, składają również dokumenty wymienione w Rozdziale X ust. 2 SWZ – w zakresie i sytuacjach tam określonych.
8. W przypadku, gdy najwyżej ocenioną będzie oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, przed wyborem tej oferty Zamawiający w terminie wskazanym w Rozdziale X ust. 3 SWZ, wezwie wykonawców do:
1) złożenia przez każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
a) oświadczeń wskazanych w Rozdziale X ust. 3 pkt 2) lit. a)-b) SWZ. Postanowienia Rozdziału X ust. 5-7 SWZ mają zastosowanie,
2) złożenia wykazów oraz dokumentów lub oświadczeń wskazanych w Rozdziale X ust. 3 pkt 1). Postanowienia Rozdziału X ust. 4-6 SWZ mają zastosowanie.
9. Do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zastosowanie mają odpowiednie przepisy ustawy Pzp oraz postanowienia SWZ dotyczące wykonawców.
10. Wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jak wykonawcy składający ofertę wspólną.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Strony dopuszczają możliwość zmiany terminu wykonania przedmiotu Umowy i okresu jej obowiązywania, o których mowa w § 2 projektowanych postanowień umowy - dalej jako "Ppu", w przypadku niewykorzystania w trakcie obowiązywania Umowy kwoty, o której mowa w § 7 ust. 1 Ppu, poprzez wydłużenie tego terminu i okresu maksymalnie do 36 miesięcy, liczonych od dnia zawarcia Umowy.
2. Ponadto, Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian Umowy w stosunku do treści oferty w następujących przypadkach i zakresie:
1) w przypadku wystąpienia okoliczności Siły Wyższej, o której mowa w § 11 Ppu, pod warunkami określonymi w tym paragrafie, poprzez dostosowania warunków realizacji Umowy do warunków będących następstwem okoliczności Siły Wyższej i w zakresie niezbędnym do zakończenia realizacji Umowy;
2) w zakresie dotyczącym ochrony danych osobowych – w przypadku zmiany stanu prawnego dotyczącego ochrony danych osobowych lub przetwarzania tych danych, w zakresie, w jakim zmiany te wpływać będą na treść klauzul zawartych w Umowie, w celu zapewnienia jej zgodności z przepisami prawa;
3) w zakresie podwykonawstwa, gdy Wykonawca, składając ofertę, zobowiązał się do samodzielnego wykonania przedmiotu Umowy, o którym mowa w § 1 Ppu, a w okresie realizacji, zaistnieje konieczność wykonania przedmiotu Umowy z udziałem podwykonawcy – w tym przypadku Wykonawca niezwłocznie, nie później jednak niż na 14 dni kalendarzowych przed przystąpieniem do realizacji Umowy z udziałem podwykonawców, zobowiązany jest do:
a) wykazania powodów, dla których realizacja przedmiotu Umowy wymaga udziału podwykonawcy,
b) wskazania zakresu czynności/prac, które zostaną przekazane podwykonawcy do wykonania,
c) podania nazwy (firmy) podwykonawcy, jego danych kontaktowych oraz osób do kontaktu
z nim;
4) w zakresie podwykonawstwa, w przypadku zmiany podwykonawców wymienionych w § 8 ust 3 Ppu, pod warunkiem wskazania nie później niż na 14 dni kalendarzowych przed planowaną zmianą, powodu dla którego konieczna jest przedmiotowa zmiana i nazwy (firmy) podwykonawcy,
2. Szczegółowe informacje dotyczące zmian umowy zostały zawarte w § 15 Projektowanych postanowień umowy, stanowiących załącznik nr 5 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-05-28 13:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć poprzez elektroniczną Platformę Przetargową Polskiego Radia S.A. w likwidacji, dostępną pod adresem: https://polskieradio.logintrade.net

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-05-28 13:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-06-26

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był realizowany przez 24 miesiące, począwszy od daty zawarcia umowy, z zastrzeżeniem § 2 projektowanych postanowień umowy stanowiących Załącznik nr 8 do SWZ.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.