Og³oszenie z dnia 2024-04-29
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00346845/01 - Wynik z dnia 2024-05-31
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Utworzenie 20 nowych miejsc opieki w ramach programu „MALUCH+” 2022-2029 – EDYCJA 1 w ¯³obku „BEREK”, Wyw³oczka 153, 22-470 Zwierzyniec
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Zwierzyniec
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950368718
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Zwierzyniec
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-470
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Che³msko-zamojski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: piwanczak@zwierzyniec.info.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.zwierzyniec.e-biuletyn.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utworzenie 20 nowych miejsc opieki w ramach programu „MALUCH+” 2022-2029 – EDYCJA 1 w ¯³obku „BEREK”, Wyw³oczka 153, 22-470 Zwierzyniec
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-7af16eca-0614-11ef-bfd2-32fa350b5bfc
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00306176
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-04-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00012371/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.7 Utworzenie 20 nowych miejsc opieki w ramach programu „MALUCH+” 2022-2029 – edycja 1 w ¯³obku „BEREK”, Wyw³oczka 153, 22-470 Zwierzyniec
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Europejskiego Funduszu Spo³ecznego + w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Spo³ecznego 2021-2027
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://zamowienia.sidaspzp.pl/zamawiajacy/gmina-zwierzyniec3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://sidaspzp.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Ofertê, o¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p., podmiotowe ¶rodki dowodowe, pe³nomocnictwa, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w ogólnie dostêpnych formatach danych, w szczególno¶ci w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt, itp. Ofertê, a tak¿e o¶wiadczenie o jakich mowa w Rozdziale 8 SWZ sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 2. Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym, a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej w rozumieniu
ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn± (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 344). 3. Korespondencja przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej odbywa siê w nastêpuj±cy sposób: 1) Przed up³ywem terminu sk³adania ofert (miêdzy innymi: pytania do postêpowania, wnioski o wyja¶nienie SWZ): a) za po¶rednictwem Platformy Zakupowej, gdzie po zalogowaniu siê na uprzednio za³o¿one swoje konto, u¿ytkownik wskazuje
postêpowanie. Po wej¶ciu w szczegó³ wskazanego postêpowania przechodzi do zak³adki „Komunikacja”, która dotyczy wybranego postêpowania. W celu przygotowania nowej wiadomo¶ci wybiera opcje „Utwórz wiadomo¶æ”. Nastêpnie wskazuje „Kategoriê wiadomo¶ci” i wprowadza tre¶æ w polu „Wiadomo¶æ”. W ramach korespondencji mo¿na dodaæ za³±cznik poprzez opcjê „Do³±cz plik” b) bezpo¶rednio na adres poczty elektronicznej piwanczak@zwierzyniec.info.pl 2) Po up³ywie terminu sk³adania ofert” (miêdzy innymi: dokumenty, o¶wiadczenia, wyja¶nienia): a) Za po¶rednictwem Platformy Zakupowej – analogicznie jak w przypadku korespondencji przed up³ywem terminu sk³adania ofert. b) W sytuacji awarii Platformy zakupowej lub niedostêpno¶ci Platformy zakupowej, uniemo¿liwiaj±cych komunikacjê Wykonawcy i Zamawiaj±cego poprzez Platformê zakupow±, Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej na adres:
piwanczak@zwierzyniec.info.pl (nie dotyczy sk³adania ofert). 4. Komunikacja za po¶rednictwem Platformy Zakupowej: 1) Wykonawca przystêpuj±c do postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego tj. rejestruj±c siê bezp³atnie lub w przypadku posiadania konta w portalu, loguj±c siê akceptuje warunki korzystania z portalu, okre¶lone w regulaminie dostêpnym pod adresem: https://app.sidaspzp.pl/static/media/regulamin-SIDAS-PZP.1353d0f3b6aaf676dd38.pdf oraz uznaje go za wi±¿±cy. 2) Szczegó³owa instrukcja obs³ugi portalu Sidas PZP, zawieraj±ca Instrukcjê u¿ytkownika korzystania z portalu przez wykonawcê jest zamieszczona pod adresem https://sidaspzp.pl/static/executor_instruction-a8f1811276b5880f1c9ca0ca08abcbfe.pdf 3) Ka¿dy za³±czany plik zawieraj±cy dokumenty, o¶wiadczenia lub pe³nomocnictwa musi byæ uprzednio opatrzony podpisami kwalifikowanymi, a w przypadku postêpowañ o warto¶ci mniejszej ni¿ progi unijne, kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez upowa¿nione osoby reprezentuj±ce odpowiednio wykonawcê, wykonawcê
wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia, inny podmiot, na którego zdolno¶ciach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy PZP lub wykonawców. 4) Za datê wp³ywu o¶wiadczeñ, wniosków, za¶wiadczeñ oraz informacji przyjmuje siê datê wys³ania wiadomo¶ci wraz z za³±cznikiem z poziomu zak³adki „Komunikacja”, która prezentowana jest równie¿ w wys³anej wiadomo¶ci. Zamawiaj±cy, zgodnie z § 2 ust. 1 Rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu
sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji
elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie(dalej „Rozporz±dzenie”) zaleca podpisywanie
dokumentów PDF formatem PAdES.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1 ze zmianami), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e: 1) Gmina Zwierzyniec reprezentowana przez Burmistrza Zwierzyñca, adres: ul. Rynek 1, 22-470 Zwierzyniec, um@zwierzyniec.info.pl , tel.: 84 687 20 11 jest administratorem danych osobowych Wykonawcy
oraz osób, których dane osobowe Wykonawca przekaza³ w niniejszym postêpowaniu; 2) Administrator wyznaczy³ Inspektora ochrony danych, z którym mo¿esz kontaktowaæ siê we wszystkich sprawach dotycz±cych
ochrony danych osobliwych pod adresem email: iod@zwierzyniec.info.pl .
3) Dane osobowe Wykonawcy przetwarzane bêd± w celu przeprowadzenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego o
warto¶ci przekraczaj±cej 130 000 z³ pt. „Remont drogi gminnej nr 110781L w miejscowo¶ci Obrocz” prowadzonym w trybie
podstawowym, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO tj. wype³nienia obowi±zku prawnego ci±¿±cego na Administratorze, w zwi±zku z ustaw± z 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych.
4) Odbiorcami danych osobowych Wykonawcy mog± byæ podmioty upowa¿nione na podstawie przepisów prawa, a tak¿e podmioty
lub osoby, którym zostanie udostêpniona dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, a tak¿e podmiotom zewnêtrznym, które wykonuj± us³ugi na zlecenie Administratora na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych np. firmie obs³uguj±cej serwisowo elektroniczny obieg dokumentacji w urzêdzie czy firmie brakuj±cej dokumentacjê niearchiwaln±;
5) Dane osobowe Wykonawcy bêd± przechowywane zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ
publicznych tj. przez okres 4 lat od za-koñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4
lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6) obowi±zek podania przez Wykonawcê danych osobowych bezpo¶rednio go dotycz±cych jest wymogiem ustawowym, zwi±zanym
z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, niepodanie danych skutkuje brakiem mo¿liwo¶ci uczestniczenia w
postêpowaniu;
7)W odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.
22 RODO;
8)Wykonawca posiada:
−na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych dotycz±cych Wykonawcy, przy czym Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ
od osoby wystêpuj±cej z ¿±daniem wskazania dodatkowych informacji, maj±cych na celu sprecyzowanie nazwy lub daty
zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia,;
−na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub
uzupe³nienia nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ
umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników;
−na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w
odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby
fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego, a tak¿e nie
ogranicza
przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia;
−prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, ¿e przetwarzanie jego danych
osobowych narusza przepisy RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): − w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania
danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: GKI-V.2710.6.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia s± roboty budowlane na zadaniu inwestycyjnym
pn. „ Utworzenie 20 nowych miejsc opieki w ramach programu „MALUCH+” 2022-2029 – EDYCJA 1 w ¯³obku „BEREK”, Wyw³oczka 153, 22-470 Zwierzyniec ”.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45262210-6 - Fundamentowanie
45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45313000-4 - Instalowanie wind i ruchomych schodów
45450000-6 - Roboty budowlane wykoñczeniowe, pozosta³e
39150000-8 - Ró¿ne meble i wyposa¿enie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejsz± ofertê zostanie uznana oferta, która otrzyma najwiêksz± ilo¶æ punktów (PO)
obliczon± na podstawie wzoru:
PO = PC + PG
gdzie:
PO - ³±czna ilo¶æ punktów oferty ocenianej,
PC - liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”,
PG - liczba punktów uzyskanych w kryterium „D³ugo¶æ okresu gwarancji jako¶ci na wykonane roboty budowlane oraz dostarczone i
wbudowane materia³y”
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1) Wykonawca winien wykazaæ, ¿e wykona³ nale¿ycie nie wcze¶niej ni¿w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie co najmniej 1 robotê budowlan± polegaj±c± na budowie lub rozbudowie lub nadbudowie lub modernizacji lub remoncie budynku lub adaptacji budynku lub jego czê¶ci o warto¶ci co najmniej 500 000,00 z³ brutto oraz za³±czy dowody okre¶laj±ce, czy roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci, czy zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone. Wykazane przez Wykonawcê zadanie na dzieñ z³o¿enia ofert powinno byæ wykonane - zakoñczone np. protoko³em odbioru koñcowego.
2) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy dysponuj± lub bêd± dysponowaæ w okresie wykonywania zamówienia i skieruj± do jego realizacji minimalnie jedn± osobê (która bêdzie pe³niæ funkcjê kierownika budowy) posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci in¿ynieryjnej w zakresie umo¿liwiaj±cym kierowanie robotami objêtymi przedmiotem zamówienia.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 8.3.1. W celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu:
a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed terminem sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy –w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane (sporz±dzonego zgodnie z Za³±cznikiem Nr 7 do SWZ), oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów –inne odpowiednie dokumenty – w odniesieniu do warunku okre¶lonego w pkt. 6.1.4. ppkt. 1) SWZ,
b) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami sporz±dzonego zgodnie z Za³±cznikiem Nr 8 do SWZ – w odniesieniu do warunku okre¶lonego w pkt. 6.1.4. ppkt. 2) SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
Wykonawca jest zobowi±zany wnie¶æ wadium w wysoko¶ci: 10.000,00 PLN(s³ownie: dziesiêæ tysiêcy z³ i 00/100),
Wadium mo¿e byæ wniesione w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
a) pieni±dzu;
b) gwarancjach bankowych;
c) gwarancjach ubezpieczeniowych;
d) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Roz-woju Przedsiêbiorczo¶ci.
Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na nastêpuj±cy rachunek bankowy Zamawiaj±cego:
Powiatowy Bank Spó³dzielczy w Zamo¶ciu, Oddzia³ w Zwierzyñcu
nr konta: 11 9644 1062 2005 6200 5197 0002
z adnotacj± „Wadium – Znak sprawy: GKI-V.2710.6.2024”.
Za skuteczne wniesienie wadium w pieni±dzu, Zamawiaj±cy uzna wadium, które zostanie zaksiêgowane na rachunku bankowym Zamawiaj±cego przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
Je¿eli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub porêczenia wykonawca przekazuje zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia, w postaci elektronicznej przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, lub porêczenia gwarancja lub porêczenie musi byæ nieodwo³alne, bezwarunkowe i p³atne na pierwsze pisemne ¿±danie Zamawiaj±cego, sporz±dzone zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami i powinna zawieraæ nastêpuj±ce elementy:
a) nazwê: daj±cego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji/porêczenia (zamawiaj±cego), gwaranta lub porêczyciela oraz wskazanie ich siedzib,
b) kwotê wadium,
c) termin wa¿no¶ci gwarancji/porêczenia w formule: „od dnia ……– do dnia ………”,
d) zobowi±zanie gwaranta/porêczyciela do zap³acenia kwoty wskazanej w gwarancji/porêczeniu na pierwsze ¿±danie zamawiaj±cego w sytuacjach zatrzymania wadium okre¶lonych w przepisach ustawy.
Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert±, z wyj±tkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.
Zasady dokonywania zatrzymania i zwrotu wadium okre¶lono w przepisach art. 98 ustawy Pzp.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiaj±pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i
zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
a) o¶wiadczenia o których mowa w pkt. 8.1 SWZ sk³ada z ofert± ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o
zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w
zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
b) w przypadku, o którym mowa w rozdziale 6 pkt. 6.3 SWZ Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia
do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni
Wykonawcy. W przypadku gdy ofertê sk³ada spó³ka cywilna, a pe³en zakres prac wykonaj± wspólnicy wspólnie w ramach
umowy spó³ki o¶wiadczenie powinno potwierdzaæ ten fakt. O¶wiadczenie nale¿y z³o¿yæ wg wymogów za³±cznika nr 6 do
SWZ.
c) zobowi±zani s± oni na wezwanie Zamawiaj±cego, z³o¿yæ podmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa w pkt. 8.3 SWZ,
przy czym podmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa w pkt. 8.3.1 SWZ sk³ada odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy,
który/którzy wykazuje/-± spe³nienie warunku. Je¿eli zosta³a wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o
udzielenie zamówienia, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Oprócz przypadków, o których mowa w art. 454 i 455 ustawy – Prawo zamówieñ publicznych, strony dopuszczaj±mo¿liwo¶æ wprowadzania zmiany umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w
przypadku wyst±pienia którejkolwiek z nastêpuj±cych okoliczno¶ci:
1) przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 ust. 1, mo¿e nast±piæ w przypadku wyst±pienia
okoliczno¶ci si³y wy¿szej, przez któr± nale¿y rozumieæ zdarzenia niezale¿ne od ¿adnej ze stron, zewnêtrzne, niemo¿liwe do
zapobie¿enia, które nast±pi³o po dniu wej¶cia w ¿ycie umowy, w szczególno¶ci: wojny, akty terroryzmu, klêski ¿ywio³owe,
strajki oraz akty w³adzy i administracji publicznej, przy czym przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia nast±pi o liczbê dni,
odpowiadaj±c± okresowi wystêpowania okoliczno¶ci si³y wy¿szej;
2) przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 ust. 1, mo¿e nast±piæ w przypadku skierowania przez
Zamawiaj±cego do Wykonawcy pisemnego ¿±dania wstrzymania robót budowlanych, stanowi±cych przedmiot zamówienia
lub wydania zakazu prowadzenia robót budowlanych, stanowi±cych przedmiot zamówienia przez organ administracji
publicznej lub eksploatorów infrastruktury, o ile ¿±danie lub wydanie zakazu nie nast±pi³o z przyczyn, za które Wykonawca
ponosi odpowiedzialno¶æ, przy czym przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia nast±pi o liczbê dni, odpowiadaj±c±
okresowi na jaki Wykonawcy nakazano wstrzymanie robót budowlanych lub zakazano prowadzenia robót budowlanych;
3) przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 ust. 1, mo¿e nast±piæ w przypadku wyst±pienia kolizji z
instalacjami wewnêtrznymi lub zewnêtrznymi nieujawnionymi w dokumentacji projektowej, lub innymi robotami
prowadzonymi przez innego wykonawcê, przy czym przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia nast±pi o liczbê dni
niezbêdn± Wykonawcy na usuniêcie kolizji z instalacjami wewnêtrznymi nieujawnionymi w dokumentacji projektowej lub o
liczbê dni niezbêdnych do wykonania robót przez innego wykonawcê – o ile usuniêcie kolizji wymagaæ bêdzie przed³u¿enia
terminu realizacji;
4) przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 ust. 1, mo¿e nast±piæ w przypadku wyst±pienia
konieczno¶ci wprowadzenia w dokumentacji projektowej zmian, powoduj±cych wstrzymanie lub przerwanie robót
budowlanych, stanowi±cych przedmiot zamówienia, przy czym przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia nast±pi o liczbê dni niezbêdn± do wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej oraz do przeprowadzenia uzgodnieñ (ustaleñ) z
w³a¶ciwymi organami, uzyskania opinii w³a¶ciwych organów oraz wydania decyzji przez w³a¶ciwe organy, przy czym
wprowadzenie w dokumentacji projektowej zmian nie mo¿e skutkowaæ zwiêkszeniem (zmian±) zakresu ¶wiadczenia
Wykonawcy zawartego w ofercie, stanowi±cej za³±cznik nr 3 do umowy oraz zwiêkszeniem wynagrodzenia Wykonawcy, o
którym mowa w § 3 ust. 1;
5) przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 ust. 1, mo¿e nast±piæ w przypadku wyst±pienia
warunków geologicznych lub hydrologicznych odmiennych od za³o¿onych w dokumentacji projektowej i powoduj±cych
konieczno¶æ wstrzymania robót lub konieczno¶æ ich wykonania przy wykorzystaniu odmiennych od zaprojektowanych
rozwi±zañ technicznych, , przy czym przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia nast±pi o liczbê dni niezbêdn± do
wyeliminowania utrudnieñ zwi±zanych z ich wyst±pieniem,
6) przed³u¿enia terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 ust.1, mo¿e nast±piæ w zakresie niezbêdnym do
wykonania robót zleconych na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1, 3, 4 lub ust. 2 ustawy Prawo zamówieñ publicznych,
Z uwagi na ograniczon± ilo¶æ znaków pozosta³y rodzaj i zakres zmian oraz warunki ich wprowadzenia okre¶la § 18 Projektu
umowy.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-05-16 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://sidaspzp.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-05-16 10:05
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-06-14
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Wykonawca podlega wykluczeniu tak¿e w oparciu o podstawy wykluczenia wskazane art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie
bezpieczeñstwa narodowego (t. j. Dz. U. 2023 r., poz. 129 z pó¼n. zm.).
INNE PRZETARGI ZWIERZYNIEC
wiêcej: przetargi ZWIERZYNIEC »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa placu zabaw dla dzieci wraz z salkami urodzinowymi zwanego dalej Figloraj w budynku biurowym/g³ównym na powierzchni hallu g³ównego oraz kawiarni na antresoli
- Roboty remontowe obiektów ZS Tu³owice
- Poprawa efektywno¶ci energetycznej, przebudowa i rozbudowa budynku OSP w Osjakowie
- Budowa ci±gu pieszo-rowerowego w ramach rozbudowy drogi powiatowej nr 2052P Bogdanowo - U¶cikowo
- Zrównowa¿ona gospodarka wodno-¶ciekowa w Gminie U¶cimów
- "Modernizacja, przebudowa i remont budynku Przedszkola w Skopaniu wraz z zagospodarowaniem terenu"
wiêcej: Ró¿ne meble i wyposa¿enie »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.