eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MiłoradzUdzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 800.000,00 PLN



Ogłoszenie z dnia 2021-12-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 800.000,00 PLN

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIŁORADZ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170747916

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Żuławska 9

1.5.2.) Miejscowość: Miłoradz

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-213

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki

1.5.7.) Numer telefonu: 552711531

1.5.8.) Numer faksu: 552711565

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: projekty@miloradz.malbork.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.miloradz.biuletyn.net

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/miloradz

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 800.000,00 PLN

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8812d8b2-478d-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00306365

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000326/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego złotówkowego w wysokości 800.000,00 PLN z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu gminy oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobow.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00272116/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: R.271.7.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 137536 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego złotówkowego w wysokości 800.000,00 PLN (słownie: osiemset tysięcy złotych, 00/100) z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu gminy oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań.
2. Warunki kredytowania:
1) Termin uruchomienia kredytu: jednorazowo w całości zgodnie ze złożoną pisemną dyspozycją Zamawiającego oraz zgodnie z zadeklarowanym terminem uruchomienia kredytu w ofercie wybranego Wykonawcy na rachunek bieżący Urzędu Gminy w Miłoradzu w Banku Spółdzielczym w Malborku.
2) Okres kredytowania: od uruchomienia kredytu do 30.11.2030 r. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany okresu kredytowania.
3) Spłata kredytu nastąpi w ratach wg harmonogramu spłat rat kapitałowych, który stanowi załącznik nr 7 do SWZ.
4) W przypadku, gdy termin płatności przypada w dzień wolny od pracy za dotrzymanie terminu uważa się następny dzień roboczy.
5) Dla prawidłowego wyliczenia ceny oferty należy przyjąć datę 08.12.2021 r.
6) Spłata odsetek od wykorzystanego kredytu następować będzie na koniec każdego miesiąca (bez karencji w spłacie). O wysokości odsetek do zapłaty od wykorzystanej części kredytu Bank poinformuje Zamawiającego pisemnie na adres e-mail: skarbnik@miloradz.malbork.pl , przynajmniej na 5 dni przed terminem zapłaty. W przypadku, gdy termin płatności przypada w dzień wolny od pracy za dotrzymanie terminu uważa się następny dzień roboczy.
7) Oprocentowanie kredytu: kwota kredytu oprocentowana w stosunku rocznym, według zmiennej stopy procentowej. Stopa procentowa równa będzie wysokości stawki referencyjnej, powiększonej o stałą marżę Wykonawcy. Stawkę referencyjną stanowić będzie stawka WIBOR 1M notowana na ostatni dzień roboczy miesiąca poprzedzającego okres, za który naliczane są odsetki, powiększony o stałą marżę banku. Do wyliczenia ceny oraz w trakcie trwania umowy będzie obowiązywał kalendarz rzeczywisty tj. rok 365/366 dni (rzeczywista liczba dni w miesiącu).
8) Zabezpieczenie kredytu: weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową (z kontrasygnatą Skarbnika Gminy).
9) Dla celów porównania ofert złożonych w postępowaniu należy przyjąć stały WIBOR 1M z dnia 15.11.2021 r.; stawka 1,39%
10) Na rachunkach Gminy w bankach nie ciążą zajęcia egzekucyjne.
11) Gmina nie posiada zaległych zobowiązań wobec banków, ZUS ani US
12) Gmina nie złoży oświadczenia o poddaniu się egzekucji w trybie art. 777 § 1 punkt 5 k.p.c.
13) Zamawiający nie udzielił poręczeń i gwarancji innym podmiotom.
14) W Gminie nie był prowadzony program postępowania naprawczego w rozumieniu ustawy z dnia 27.08.2009 r. o finansach publicznych (Dz. U z 2021 r., poz. 305 ).
15) Gmina oświadcza, że nie posiada wierzytelności, które byłyby zabezpieczone przez wierzycieli w formie przewidzianej przepisami prawa, a w szczególności hipoteką lub zastawem.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
1) możliwości zaciągnięcia kredytu w kwocie niższej od ustalonej bez pobierania dodatkowych opłat i prowizji;
2) możliwość wcześniejszej (przed ustalonymi terminami) spłaty kredytu oraz poszczególnych rat kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów w postaci opłat, prowizji rekompensacyjnej, itp.;
3) możliwość zmiany harmonogramu spłaty bez pobierania dodatkowych opłat i prowizji, przy czym wydłużenie terminu płatności rat kapitałowych oraz zmiany ich wysokości będzie następowało po uzgodnieniu z Wykonawcą. W takich przypadkach Strony ustalają nowy harmonogram spłaty.
4. Odsetki naliczane będą tylko od kwoty aktualnego, rzeczywistego zadłużenia. W przypadku spłaty kredytu we wcześniejszym terminie, odsetki będą naliczane do dnia spłaty.

DOKUMENTY NIEZBĘDNE DO PRZYGOTOWANIA OFERTY
Sprawozdania z wykonania budżetu za rok 2017, 2018, 2019, 2020 znajdują się na stronie internetowej Zamawiającego: www.miloradz.biuletyn.net w zakładce BUDŻET – SPRAWOZDANIA Z WYKONANIA BUDŻETU.
Uchwała Rady Gminy Miłoradz, w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Miłoradz na rok 2021 nr XXIII.156.2020 z dnia 14.12.2020 r. znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego: miloradz.biuletyn.net w zakładce RADA GMINY MIŁORADZ – UCHWAŁY - KADENCJA 2018 – 2023
ZMIANY DO BUDŻETU
Uchwała RG Miłoradz nr XXIV.168.2021 z dnia 01.02.2021 r.
Uchwała RG Miłoradz nr XXV.177.2021 z dnia 23.03.2021 r.
Uchwała RG Miłoradz nr XXVI.182.2021 z dnia 26.04.2021 r.
Uchwała RG Miłoradz nr XXVII.198.2021 z dnia 21.06.2021 r.
Uchwała RG Miłoradz nr XXVIII.204.2021 z dnia 30.08.2021 r.
Uchwała RG Miłoradz nr XXIX.206.2021 z dnia 13.09.2021 r.
Uchwała RG Miłoradz nr XXXI.216.2021 z dnia 25.10.2021 r.
Uchwała RG Miłoradz nr XXXII.222.2021 z dnia 15.11.2021 r.
znajdują się na stronie internetowej Zamawiającego: miloradz.biuletyn.net w zakładce RADA GMINY MIŁORADZ – UCHWAŁY - KADENCJA 2018 – 2023
Uchwała Rady Gminy Miłoradz, w sprawie przyjęcia wieloletniej prognozy finansowej Gminy Miłoradz na lata 2021 – 2030 r., nr XXIII.157.2020 z dnia 14.12.2020 r. znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego: miloradz.biuletyn.net w zakładce RADA GMINY MIŁORADZ – UCHWAŁY - KADENCJA 2018 – 2023.
ZMIANY DO WPF
Uchwała RG Miłoradz nr XXIV.167.2021 z dnia 01.02.2021 r.
Uchwała RG Miłoradz nr XXV.178.2021 z dnia 23.03.2021 r.
Uchwała RG Miłoradz nr XXVI.183.2021 z dnia 26.04.2021 r.
Uchwała RG Miłoradz nr XXVII.199.2021 z dnia 21.06.2021 r.
Uchwała RG Miłoradz nr XXVIII.205.2021 z dnia 30.08.2021 r.
Uchwała RG Miłoradz nr XXIX.207.2021 z dnia 13.09.2021 r.
Uchwała RG Miłoradz nr XXXI.217.2021 z dnia 25.10.2021 r.
Uchwała RG Miłoradz nr XXXII.223.2021 r. z dnia 15.11.2021 r.
znajdują się na stronie internetowej Zamawiającego: miloradz.biuletyn.net w zakładce RADA GMINY MIŁORADZ – UCHWAŁY - KADENCJA 2018 – 2023.

4.5.3.) Główny kod CPV: 66113000-5 - Usługi udzielania kredytu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 117395,13 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 117395,13 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 117395,13 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BANK SPÓŁDZIELCZY W MALBORKU

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 000496018

7.3.3) Ulica: 17 MARCA 32

7.3.4) Miejscowość: MALBORK

7.3.5) Kod pocztowy: 82-200

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 117395,13 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2030-11-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.