Ogłoszenie z dnia 2021-12-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00278008/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Catering - przygotowanie i dostarczenie posiłków dla dzieci i młodzieży uczęszczających do szkół na terenie Gminy Jerzmanowa w terminie od stycznia do grudnia 2022 roku.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa im. Henryka Sienkiewicza w Jaczowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001239370
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Główna 20
1.5.2.) Miejscowość: Jaczów
1.5.3.) Kod pocztowy: 67-200
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski
1.5.7.) Numer telefonu: 768312250
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: spjacz@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spjaczow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7ce15d34-4b6f-11ec-8c2d-66c2f1230e9c1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Catering - przygotowanie i dostarczenie posiłków dla dzieci i młodzieży uczęszczających do szkół na terenie Gminy Jerzmanowa w terminie od stycznia do grudnia 2022 roku.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7ce15d34-4b6f-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00306398
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00278008/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SP JACZÓW/1/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 256000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opis Przedmiotu Zamówienia
I. Przedmiotem zamówienia objęte są usługi żywieniowe polegające na:
1. Przygotowaniu prognozowanej liczby ok. 200 gorących jednodaniowych posiłków dziennie, od 10 stycznia do 16 grudnia 2022 roku należy dostarczyć ok. 32 000 obiadów.
UWAGA! Podana powyżej ilość posiłków jest szacunkowa i w czasie obowiązywania umowy może ulec zmianie. Nie stanowi to, zatem ostatecznego wymiaru zamówienia, w wyniku, czego nie może być podstawą do zgłoszeń z tytułu zrealizowanych dostaw lub być podstawą odmowy zrealizowania zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia lub zwiększenia liczby uczniów objętych dożywianiem, Wykonawcy wówczas będzie przysługiwało prawo do wynagrodzenia wyłącznie za faktycznie dostarczone posiłki.
Ilość zamawianych obiadów Zamawiający zgłaszać będzie Wykonawcy telefonicznie lub e-mailem najpóźniej do godz. 8: 10 danego dnia.
Szacunkowa ilość dni, w których odbywają się zajęcia szkolne w terminie od stycznia do grudnia 2022 roku wynosi: 160.
Posiłki należy przygotować zgodnie z zaleceniami i normami żywienia Instytutu Żywności i Żywienia następującego rodzaju:
Poniedziałek: zupa na wywarze mięsno - warzywnym (300 ml) + pieczywo (50g) + jogurt lub owoc;
Wtorek: drugie danie „mięsne” (wołowina, drób, mięso wieprzowe – 100 g)+ surówka (100 g) + ziemniaki ( zamiennie: ryż, makaron, kasza – 200 g) + napój (200 ml) lub (ryba 100g + ziemniaki 200g) + owoc lub surówka warzywna (100 g) + napój (200ml);
Środa: drugie danie „mięsne” (wołowina, drób, mięso wieprzowe – 100 g) + surówka (100 g) + ziemniaki ( zamiennie: ryż, makaron, kasza – 200 g) + napój (200 ml) lub (ryba 100g + ziemniaki 200g) + owoc lub surówka warzywna (100 g) + napój (200ml);
Czwartek: drugie danie „mięsne” (wołowina, drób, mięso wieprzowe – 100 g) + surówka (100 g) + ziemniaki ( zamiennie: ryż, makaron, kasza – 200 g) + napój (200 ml); lub (ryba 100g + ziemniaki 200g) + owoc lub surówka warzywna (100 g) + napój (200ml);
Piątek: danie drugie „bezmięsne” (np. naleśniki, pierogi, pyzy, placki - 300 g) + napój (200ml) lub (ryba 100g + ziemniaki 200g) + owoc lub surówka warzywna (100 g) + napój (200 ml).
Posiłki powinny być przygotowywane z surowców wysokiej, jakości, świeżych, naturalnych, z ograniczoną ilością substancji dodatkowych (konserwujących, zagęszczających, barwiących, sztucznie aromatyzowanych) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz.U. 2016 r., poz. 1154).
2. Dostawie gorących posiłków do szkół na terenie Gminy Jerzmanowa od poniedziałku do piątku w godz. 10.00 - 10.15. Szczegółowe harmonogramy dostawy posiłków zostaną ustalone z dyrektorami poszczególnych placówek:
1) Szkoła Podstawowa im. Henryka Sienkiewicza w Jaczowie.
2) Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Jerzmanowej,
Usługi wchodzące w zakres przedmiotu zamówienia będą realizowane we wszystkie dni pracy poszczególnych szkół z wyjątkiem świąt, ferii szkolnych i wakacji oraz dni zdalnej nauki potwierdzone przez Ministerstwo Edukacji Narodowej lub Główny Inspektorat Sanitarny o których Zamawiający poinformuje Wykonawcę.
3. W ramach wykonywanej usługi wykonawca zobowiązany jest do:
a) Dostarczania posiłków do:
• Szkoły Podstawowej w Jerzmanowej, ul. Głogowska 19,
• Szkoły Podstawowej w Jaczowie - budynek w Jaczowie, ul. Główna 20,
• Szkoły Podstawowej w Jaczowie budynek w Jerzmanowej, ul. Głogowska 19A,
Posiłki należy dostarczać z zastosowaniem odpowiednich naczyń oraz sztućców jednorazowego użytku przeznaczonych do kontaktu z żywnością, określonych w przepisach ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia. Takie same warunki powinny spełniać termosy służące do przewożenia posiłków;
b) Dostarczania posiłków własnym środkiem transportu, przystosowanym do przewozu żywności, spełniającym wymogi sanitarno-epidemiologiczne. Transport posiłków powinien odbywać się w termosach zapewniających właściwą ochronę i temperaturę oraz jakość przewożonych potraw. Temperatura posiłków nie może być niższa niż 600C. Koszty transportu należy ująć w kalkulacji ceny;
c) Posiadania aktualnych badań lekarskich, niezbędnych przy wykonywaniu czynności polegających na kontakcie z żywnością dla osób, które będą uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia;
d) Zapewnienia różnorodności zup i drugich dań z zachowaniem norm kaloryczności według zasad racjonalnego żywienia dzieci i młodzieży;
e) Przygotowywania jadłospisów, które będą się opierały na wykorzystaniu sezonowości występowania produktów z wykorzystaniem mięsa wołowego, wieprzowego, drobiowego i filetów rybnych o wyżej określonej gramaturze. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonywania badań sprawdzających kaloryczność i wagę posiłków. W przypadku stwierdzenia, że posiłek nie spełnia parametrów określonych w zamówieniu, kosztami badania Zamawiający obciąży Wykonawcę. Zamawiający zastrzega sobie prawo bieżącej kontroli w zakresie przestrzegania przez Wykonawcę przepisów dotyczących technologii produkcji i jakości wykonywanych usług.
f) Wykonawca w tygodniu poprzedzającym (najpóźniej w piątek) dostarczał będzie tygodniowy jadłospis na kolejny tydzień z podaniem składników użytych do przygotowania posiłku, alergenów, kaloryczności i gramatury - do wiadomości Zamawiającego;
g) Posiłki muszą być sporządzone zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1252) i zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (t. j. Dz.U. 2016, poz. 1154). Wykonawca zobowiązany jest do bezwzględnego przestrzegania norm na składniki pokarmowe i produkty spożywcze, określone przez Instytut Żywienia i Żywności.
Posiłki mają być przygotowane zgodnie z zasadami racjonalnego żywienia dzieci i młodzieży;
h) Dostarczane posiłki muszą być jednakowe pod względem ilościowym i jakościowym (tego samego asortymentu) w danym dniu;
i) Odbioru resztek i odpadów pokonsumpcyjnych zgodnie z decyzją Państwowego Inspektora Sanitarnego;
j) Wykonawca zobowiązany jest do pobierania i przechowywania próbek żywnościowych w ilości i w sposób określony w Ustawie z dnia 8 października 2020r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t. j. Dz. U. z 2020 poz. 2021)
k) Wykonawca zapewni mycie i dezynfekcję we własnych pomieszczeniach termosów i opakowań, w których będą dostarczane posiłki, zgodnie z zasadami i przepisami sanitarnymi i mikrobiologicznymi oraz normami HACCP.
l) Wykonawca jest gotowy do realizowania przedmiotu zamówienia w przypadku zakłócenia procesu technologicznego (z przyczyn niezalęznych, braku energii elektrycznej, braku wody itp.) wytwarzanych posiłków i wówczas Wykonawca zobowiązany jest przedstawić alternatywną propozycję dostarczanych posiłków np. suchy prowiant.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
55521200-0 - Usługi dowożenia posiłków
55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7,75 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7,75 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "WWW " Spółka cywilna Marcin Piotrowski, łukasz Lipiński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6932003299
7.3.3) Ulica: RZEŹNICZA 1
7.3.4) Miejscowość: GŁOGÓW
7.3.5) Kod pocztowy: 67-200
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"WWW" SPÓŁKA CYWILNA MARCIN PIOTROWSKI & ŁUKASZ LIPIŃSKI
jakie przetargi wygrała firma
"WWW" SPÓŁKA CYWILNA MARCIN PIOTROWSKI & ŁUKASZ LIPIŃSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 248000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-10 do 2022-12-16INNE PRZETARGI JACZÓW
więcej: przetargi JACZÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WYBÓR WYKONAWCY USŁUGI ŻYWIENIA NA RZECZ SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 44 WE WROCŁAWIU
- "Świadczenie usługi cateringowej dla dzieci w Miejskim Przedszkolu nr 1 w Bochni w roku 2025"
- PRZYGOTOWANIE I WYDAWANIE POSIŁKÓW DLA KLIENTÓW MIEJSKO - GMINNEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W USTRZYKACH DOLNYCH W 2025 ROKU
- Usługa przygotowania i wydawania gorących posiłków dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 12 im. Jerzego Kukuczki w Jastrzębiu-Zdroju w 2025 r.
- Przygotowywanie i dostarczanie dwudaniowego gorącego posiłku dla klientów Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Strzelinie w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025r.
- Przygotowanie i dostawa posiłków dla Przedszkola i Szkoły Podstawowej nr 1 w Kożuchowie.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.