Ogłoszenie z dnia 2021-12-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00242654/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup wyposażenia i sprzętu ratowniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Czuszowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PAŁECZNICA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010576
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. św. Jakuba 11
1.5.2.) Miejscowość: Pałecznica
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-109
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.7.) Numer telefonu: 41 384 80 37
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@palecznica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.palecznica.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup wyposażenia i sprzętu ratowniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Czuszowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cf8d9ab9-331b-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00306590
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00242654/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MR.271.2.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 309873,98 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia i sprzętu ratownictwa na rzecz Ochotniczej Straży Pożarnej w Czuszowie – zgodnie z zapisami technicznymi, zawartymi w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym jeden z załączników do niniejszej SWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, określający minimalne parametry wymagane przez Zamawiającego, znajduje się w załączniku nr 6 do SWZ.
2. Wymagania ogólne związane z realizacją dostawy stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia:
1) Wszystkie oferowane urządzenia muszą być fabrycznie nowe.
2) Urządzenia i ich komponenty muszą być oznakowane przez producenta w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja zarówno produktu jak i producenta.
3) Urządzenia muszą pochodzić z oficjalnego - autoryzowanego kanału producenta. Dostawca winien przedstawić dokument potwierdzający ten fakt oraz, że świadczy w imieniu producenta pełen zakres usług gwarancyjnych i serwisowych na terenie Polski.
4) Do każdego urządzenia musi być dostarczony komplet standardowej dokumentacji w formie papierowej w języku polskim.
5) Wykonawca dostarczy sprzęt, jeżeli jest to wymagane – zainstaluje jego elementy w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego.
6) Dostarczony sprzęt musi być rozpakowany przez Wykonawcę i zweryfikowany pod względem poprawności dostawy w stosunku do zamówienia w obecności przedstawiciela Zamawiającego. Zamawiający zastrzega, że w/w czynności muszą być wykonane w godzinach pracy jednostki, to jest: od poniedziałku do piątku, pomiędzy 8.00 a 15.00.
3. Warunki realizacji:
Przedmiot zamówienia należy dostarczyć bezpośrednio do Ochotniczej Straży Pożarnej Czuszów, adres: Czuszów 49,32-112, Czuszów. Przedmiot zamówienia powinien być zgodny z opisem przedmiotu zamówienia. W trakcie dostawy należy:
1) wnieść go do wskazanych pomieszczeń i dokonać niezbędnych prac w zakresie ew. montażu, rozmieszczenia, podłączenia i uruchomienia zgodnie z projektem wnętrz, jeśli jest to wymagane. Przedmiot zamówienia Wykonawca dostarczy własnym środkiem transportu, na własny koszt i ryzyko. Za szkody powstałe w czasie transportu odpowiedzialność ponosi Wykonawca.
2) dostarczone urządzenia powinny być fabrycznie nowe, nieużywane i obejmować wszystkie wymagania wskazane w SWZ i załącznikach w pełnym podanym zakresie.
3) Wszystkie dotyczące przedmiotu zamówienia wymagania wskazane w SWZ i załącznikach należy traktować jako minimalne.
4) Wykonawca zapewni, że dostarczone urządzenie będzie spełniać wymagania, wynikające z obowiązujących przepisów prawa, w szczególności w zakresie wymaganych atestów, opinii technicznych i dopuszczenia do korzystania na ternie Polski, o ile są wymagane.
5) Wykonawca winien dysponować odpowiednimi środkami i warunkami technicznymi, potencjałem ekonomicznym i organizacyjnym niezbędnym do realizacji zamówienia.
6) Zwrot towaru, który nie nadaje się do użytkowania i dostarczenie towaru zamiennego, wolnego od wad i usterek nastąpi na koszt Wykonawcy. Część przedmiotu umowy nieprzyjętą w czasie trwania odbioru końcowego Wykonawca wymieni na nową, o takich samych parametrach i rodzaju we wskazanym przez Zamawiającego terminie, na własny koszt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 35110000-8 - Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32570000-9 - Urządzenia łączności
33182200-1 - Urządzenia do stymulacji pracy serca
43830000-0 - Narzędzia ręczne z napędem mechanicznym
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 344970,35 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 344970,35 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 344970,35 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SZCZĘŚNIAK Pojazdy Specjalne Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5472099801
7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała
7.3.5) Kod pocztowy: 43-346
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SZCZĘŚNIAK POJAZDY SPECJALNE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
SZCZĘŚNIAK POJAZDY SPECJALNE SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 344970,35 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI PAŁECZNICA
więcej: przetargi PAŁECZNICA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa systemu łączności radiowej dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Rawiczu
- DOSTAWA WYPOSAŻENIA ORAZ SPRZĘTU DLA OSP PAWŁOWICE W CELU PODNIESIENIA POZIOMU BEZPIECZEŃSTWA W POWIECIE PIŃCZOWSKIM
- Dostawa sprzętu ratowniczego dla KW PSP w Lublinie z podziałem na części
- Dostawa sprzętu dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Niemstowie
- "Zakup średniego używanego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej Siciny"
- "Zakup specjalistycznego wyposażenia dla OSP Pleszew i OSP Kowalew"
więcej: Urządzenia łączności »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.