Ogłoszenie z dnia 2022-08-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00219615/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-22
- 2022/BZP 00243368/01 - Modyfikacja z dnia 2022-07-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa wieży obserwacyjno – widokowej z przeznaczeniem na cele ogólnodostępne wraz z infrastrukturą towarzyszącą na działce ewid. nr. 3915/1 w Jordanowie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Jordanów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491893227
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Jordanów
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-240
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.7.) Numer telefonu: 182691700
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: miasto@jordanow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.jordanow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.www.malopolska.pl/umjordanow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa wieży obserwacyjno – widokowej z przeznaczeniem na cele ogólnodostępne wraz z infrastrukturą towarzyszącą na działce ewid. nr. 3915/1 w Jordanowie.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b51b3242-f226-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00306919
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00018170/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Budowa wieży obserwacyjno – widokowej z przeznaczeniem na cele ogólnodostępne wraz z infrastrukturą towarzyszącą na działce ewid. nr 3915/1 w Jordanowie.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IRG.271.1.10.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 954639,66 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest budowa wieży obserwacyjno – widokowej z przeznaczeniem na cele ogólnodostępne wraz z infrastrukturą towarzyszącą na działce ewid. nr. 3915/1 w Jordanowie. Obiekt zaprojektowany jest na planie prostokąta o wymiarach długość 10,74 m; szerokość 8,19 m; wysokość 17,98 m o konstrukcji drewnianej. W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać następujące roboty:
-roboty ziemne
-roboty żelbetowe
-izolacje fundamentów
-konstrukcja wieży
-instalacje elektryczne
-zagospodarowanie terenu w tym wykonanie utwardzenia drogi o długości 300 m (korytowanie, geowłóknina, kliniec), utwardzeń na działce, wykonanie miejsc postojowych dla samochodów w ilości 3 szt., wykonanie ogrodzenia terenu
W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający uzyskał decyzję udzielającą pozwolenia na budowę nr 277/22 znak WA.6740.1.205.2022.KM.
W ramach przedmiotu zamówienia wykonawca będzie musiał uzyskać w imieniu Zamawiającego pozwolenie na użytkowanie obiektu budowlanego.
Szczegółowy zakres robót budowlanych znajduje się w dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik do niniejszego dokumentu.
UWAGA: Zamawiający dokonuje nieistotnej zmiany pokrycia dachu wieży Z blachy dachówkowej kolor antracyt NA gont drewniany ciemny o długości 48cm i szerokości ok. 10 cm z nakładką 5 cm. Przedmiotowa zmiana została uwzględniona w przedmiarze robót.
2) Wyposażenie:
1. Luneta obserwacyjna. Montaż we wskazanym przez Zamawiającego miejscu głównej platformy wieży widokowej
Parametry min.:
- Obrót w poziomie: pełne 360 stopni.
- Obrót w pionie: 60 stopni, samopoziomowanie w momencie puszczenia rączek lunety
- Technologia soczewek : BaK 4.
- Jeden okular szerokokątny, wykończony pokrętłem z aluminium odpornym na szarpanie i intensywne kręcenie.
- Powiększenie 20x.
- Soczewka główna (obiektyw) : 110 mm.
- Wysoki poziom wandaloodporności.
- Wszystkie śruby i elementy złączne lunety oraz jej podstawy powinny być ukryte przed dostępem z zewnątrz.
- Materiał: stal nierdzewna, aluminium
- Wykończenie: stal nierdzewna, lakier proszkowy, anoda, ocynk.
- Kolory: jasny szary, stal nierdzewna
- Wysokość okularu od podłoża/wymiary: okular powinien umożliwić swobodną obserwacje przy uwzględnieniu wysokości barierki na podeście wieży widokowej. Parametry barierki podane są w dokumentacji technicznej
- Bezpieczny podest 360 stopni dla dzieci, bez ostrych krawędzi
2. Kosze parkowe – 2 szt. Montaż we wskazanych przez Zamawiającego miejscach.
Wolnostojące, blacha ocynkowana, malowana proszkowo, listwy drewniane, zabezpieczone farbą akrylową lub lakierobejcą, wyposażony w wewnętrzne, wyjmowane wiadro ocynkowane, malowane proszkowo. Pojemność min. 50l. Podstawa umożliwiająca kotwienie.
3. Kamera zewnętrzna – 2 szt. Montaż we wskazanych przez Zamawiającego miejscach.
Zewnętrzna kamera bezprzewodowa WiFi o parametrach min.:
- Podgląd na żywo z każdego miejsca (Android i iOS)
- Obrót głowicy w poziomie 355° oraz 95° w pionie
- Tryb nocny do 45m
- Powiadomienia alarmowe PUSH, EMAIL
- 18x zoom optyczny przybliżenie bez utraty ostrości do 100m
- 5x zoom cyfrowy
- Rozdzielczość 4Mpx (2560x1440p)
- Dwustronna komunikacja - wbudowany mikrofon i głośnik
- Inteligentna analiza obrazu (AI IVS) - wykrywanie ludzi, podążanie za ruchem(autotracking)
- Ustawianie ostrzeżeń głosowych - po wykryciu człowieka
- Tryb AP - możliwość połączenia kamery z telefonem bez routera - działa w odległościach do 15m, połączenie się kamery z telefonem bez konfiguracji z routerem
- Obsługa kart pamięci do 256GB
- Nagrywanie na karcie SD po wykryciu ruchu, nagrywanie w pętli
- Zdalny dostęp i pobieranie nagrań z karty SD
4. Mapy widokowe – 2 szt. Montaż we wskazanych przez Zamawiającego miejscach miejscu głównej platformy wieży widokowej .
Mapy widokowe/informacyjne z wyszczególnionymi szczytami pasm górskich.
Mapy o wymiarach min: szer. 1,5 m wys. 0,50 m. Mapa powinna zostać wykonana z materiałów trwałych odpornych na warunki atmosferyczne oraz zabezpieczone przed dewastacja. Mapa powinna odzwierciedlać realny widok z platformy głównej wieży widokowej na pasmo Tatr i Beskidu Żywieckiego.
5. Tablica informacyjna – 1 szt. Montaż we wskazanym przez Zamawiającego miejscu.
Tablica informacyjna zgodna z wytycznymi dla inwestycji finansowanych lub dofinansowanych ze środków Funduszu Przeciwdziałania COVID-19 - Rządowego Funduszu Inwestycji Lokalnych - gminy górskie. Treść tablicy ma zostać zatwierdzona przez Zamawiającego.
3) Główny kod CPV:
45212140-9 Obiekty rekreacyjne
45113000-2 Roboty na placu budowy;
45223500-1 Konstrukcje z betonu zbrojonego;
45261100-5 Wykonywanie konstrukcji dachowych;
45310000-3 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych;
45311000-0 Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznych oraz
opraw elektrycznych;
45311100-1 Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznej;
45311200-2 Roboty w zakresie opraw elektrycznych;
45312310-3 Prace dotyczące zabezpieczenia przeciwpiorunowego;
45312311-0 Instalowanie oświetlenia
2. Wykonawca, winien udzielić pełnej (tj. na materiały i robociznę) gwarancji na przedmiot zamówienia objęty zakresem zamówienia na okres wskazany w ofercie Wykonawcy. Najkrótszy okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego : 60 miesięcy (podanie niższego okresu gwarancji spowoduje odrzucenie oferty).Najdłuższy okres gwarancji, uwzględniany przy ocenie ofert : 120 miesięcy.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja techniczna.
UWAGA:
Ewentualne podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 99 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.), a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego i funkcjonalnego założonego w projekcie. Wszystkie ewentualne nazwy własne i marki handlowe elementów budowlanych, systemów, urządzeń i wyposażania zawarte w SWZ oraz dokumentacji projektowej, zostały użyte w celu sprecyzowania oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert, w których poszczególne urządzenia bądź materiały wymienione w dokumentacji projektowej oraz przedmiarze robót mogą być zastąpione urządzeniami bądź materiałami równoważnymi. Poprzez pojęcie materiałów i urządzeń równoważnych należy rozumieć materiały gwarantujące realizację robót zgodnie z projektem oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru oraz przedmiarze robót. Równoważne produkty i urządzenia muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem. Wykonawca, który zaoferuje produkty oraz urządzenia równoważne wymagające zmiany posiadanych decyzji, będzie musiał w ramach wykonania zamówienia w imieniu Zamawiającego, uzyskać wymagane decyzje własnym staraniem i kosztem, gwarantując jednocześnie wykonanie zamówienia w terminie wynikającym z SWZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Obowiązek Wykonawcy wykazania równoważności produktu jest obowiązkiem wynikającym z ustawy, który może być spełniony w jakikolwiek sposób pozwalający Zamawiającemu jednoznacznie stwierdzić zgodność oferowanych w ofercie produktów z wymaganiami określonymi w SWZ, co winno zostać wykazane na etapie składnia ofert zawierających produkty równoważne.
4. Do obowiązków Wykonawcy należy w szczególności:
a. zabezpieczenie urządzeń i sieci istniejących,
b. sporządzenie dokumentacji powykonawczej zgodnie z obowiązującymi przepisami,
c. na każde żądanie Zamawiającego – okazywanie w stosunku do wykazanych materiałów certyfikatu na znak bezpieczeństwa, deklaracji zgodności lub certyfikatu zgodności z Polską Normą lub Aprobatą Techniczną,
d. uzyskanie wyników prób, badań i odbiorów zezwalających na oddanie obiektu do użytkowania zgodnie z przeznaczeniem,
e. uzyskanie protokołów odbiorów koniecznych do oddania obiektu do użytkowania zgodnie z przeznaczeniem,
f. doprowadzenie do placu budowy mediów niezbędnych do wykonania robót,
g. przygotowanie i likwidacja zaplecza budowy z zasilaniem w wodę, energię, usuwanie nieczystości ,
h. ustawienie niezbędnych wymaganych ogólnymi przepisami BHP, P.Poż. Prawa budowlanego, stref bezpieczeństwa, zabezpieczeń, ogrodzeń, , znaków, tablic, osłon itp.,
i. ubezpieczenie budowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45212140-9 - Obiekty rekreacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45312310-3 - Ochrona odgromowa
45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego
45113000-2 - Roboty na placu budowy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 985505,97 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1142389,62 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 985505,97 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Aristo M. Kucia, D. Szlachta Sp. jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5130250844
7.3.3) Ulica: UL. Grunwaldzka 84
7.3.4) Miejscowość: Krzeszowice
7.3.5) Kod pocztowy: 32-065
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Podwykonawstwo w zakresie montażu konstrukcji. podwykonawca:
Usługi Remontowo-Budowlane „FAS-BUD” Jacek Pieprz, Żelazówka 75, 33-200
Dąbrowa Tarnowska, NIP: 8711086448
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ARISTO D. SZLACHTA SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
ARISTO D. SZLACHTA SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 985505,97 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-14PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przyłącza kablowego SN15kV wraz z bramką pomiarową do zasilania farmy fotowoltaicznej na działce 428 w miejscowości Łózki gmina Drelów
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Dzierżawa sztucznego lodowiska z zadaszeniem w Ostrołęce
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
więcej: Roboty na placu budowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.