eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrowiec ŚwiętokrzyskiPrzebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania części pomieszczeń dydaktycznych budynku internatu ZSOMS (I piętro) na pomieszczenia mieszkalne



Ogłoszenie z dnia 2023-07-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania części pomieszczeń dydaktycznych budynku internatu ZSOMS (I piętro) na pomieszczenia mieszkalne

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT OSTROWIECKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009449

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Iłżecka 37

1.5.2.) Miejscowość: Ostrowiec Świętokrzyski

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-400

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 41 247 63 55

1.5.8.) Numer faksu: 41 247 69 65

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@powiat.ostrowiecki.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostrowiecki.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b4a722c2-0b77-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania części pomieszczeń dydaktycznych budynku internatu ZSOMS (I piętro) na pomieszczenia mieszkalne

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b4a722c2-0b77-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00307098

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00047643/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.10 Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania części pomieszczeń dydaktycznych budynku internatu ZSOMS (I piętro) na pomieszczenia mieszkalne

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00262459

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IR.I.272.11.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 318574,07 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń dydaktycznych znajdujących się na I piętrze w budynku Internatu przy Zespole Szkół Ogólnokształcących Mistrzostwa Sportowego.

1) Zakres robót budowlanych obejmuje:
- wykonanie nowych ścian działowych z bloczków z betonu komórkowego wydzielających nowe pomieszczenia mieszkalne,
- przebicie otworów w ścianach nośnych wraz z osadzeniem nadproży,
- wymiana istniejących oraz montaż nowych drzwi wewnętrznych,
- remont posadzek w wybranych pomieszczeniach z wymianą na wykładzinę klejoną PCV,
- wykonanie tynków na nowych ścianach działowych,
- roboty malarskie w wybranych pomieszczeniach wraz z przygotowaniem powierzchni
i miejscową naprawą tynków.
2) Zakres robót instalacyjnych związanych z bezpieczeństwem pożarowym obejmuje:
- montaż w wydzielonej strefie pożarowej (I piętra) Instalacji Sygnalizacji Pożarowej ISP wraz
z wewnętrznymi sygnalizatorami akustyczno- głosowymi dołączonymi do CSP,
- montaż w wydzielonej strefie pożarowej (I piętra) awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego
o zwiększonym o 100% natężeniu w stosunku do wymagań obowiązujących przepisów i norm,
- montaż uszczelek dymoszczelnych przy drzwiach pomieszczeń wydzielonej strefy pożarowej
(I piętra) prowadzących na drogi komunikacji ogólnej (za wyjątkiem higieniczno- sanitarnych),
- wykonanie i podłączenie instalacji elektrycznej oraz wymiana części oświetlenia,
- wymiana instalacji hydrantowej oraz hydrantów od poziomu piwnic do III piętra.
3) Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia znajduje się w następujących dokumentach, które stanowią integralną część SWZ, z uwzględnieniem najszerszego zakresu robót ujętego
w którymkolwiek z tych dokumentów:
a) Projekt budowlany – stanowiący Załączniki od Nr 5.1 do Nr 5.3 do SWZ,
b) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót – stanowiące Załącznik Nr 6 do SWZ,
c) Przedmiar robót – stanowiący Załącznik Nr 7 do SWZ,
d) Pozwolenie na budowę - stanowiące Załącznik Nr 8 do SWZ,
e) Projektowane postanowienia umowy – stanowiące Załącznik Nr 9 do SWZ.
Uwagi:
W związku z wcześniejszą realizacją części prac, Zamawiający wprowadza zmiany do niżej wymienionych elementów zakresu robót określonego w projekcie budowlanym:
- ścianki działowe – zaprojektowano 192 m2 - do wyceny należy przyjąć 28,952 m2,
- nowe tynki wewnętrzne - zaprojektowano 384 m2 - do wyceny należy przyjąć 57,904 m2,
- drzwi wewnętrzne – przebicie nowych otworów – zaprojektowano 12 szt. – do wyceny należy
przyjąć 2 szt.,
- drzwi płytowe wewnętrzne 90 fabrycznie wykończone wraz z ościeżnicami – zaprojektowano
19 szt. – do wyceny należy przyjąć 18 szt.,
- remont posadzek z wymianą na wykładzinę klejoną PCV należy wykonać w pomieszczeniach
I piętra oznaczonych w projekcie Nr: 4, 5, 6, zgodnie z zakresem ujętym w przedmiarze robót
w pozycjach od nr 12 do nr 20,
- dwukrotne malowanie ścian i sufitów farbami emulsyjnymi z przygotowaniem podłoża należy
wykonać w pomieszczeniach I piętra oznaczonych w projekcie Nr: 4, 5, 6 oraz 31, 32, 33
(korytarz),
- w pokojach mieszkalnych (Nr: 4, 5, 6) należy doprowadzić podtynkowo z istniejącej instalacji
elektrycznej nowe przewody wraz z montażem włączników i gniazd,
- do wyceny należy przyjąć dostawę i montaż elementów wyposażenia p.poż. (m.in. gaśnice
i oznakowanie dróg ewakuacyjnych) zgodnie z ekspertyzą techniczną będącą częścią projektu
budowlanego,
- zabezpieczenie – pokrycie palnej izolacji – styropianu ścian zewnętrznych będących
elementami oddzielenia przeciwpożarowego niepalnymi warstwami kleju
i cienkowarstwowego tynku – nie należy wyceniać.
Pozostałe roboty należy wykonać zgodnie z zakresem określonym w projekcie budowlanym, przedmiarze robót oraz specyfikacjach technicznych (STWiOR), z uwzględnieniem najszerszego zakresu robót ujętego w którymkolwiek z tych dokumentów.

Wykonawca w imieniu Zamawiającego zobowiązany jest zawiadomić Państwową Inspekcję Sanitarną oraz Państwową Straż Pożarną o zakończeniu budowy obiektu budowlanego wraz
z uzyskaniem oświadczenia o braku sprzeciwu lub uwag, co do zrealizowanego obiektu budowlanego.

4) Wykonawca na etapie przygotowywania oferty i wyceny robót stanowiących przedmiot zamówienia powinien zapoznać się z dokumentami załączonymi do niniejszej SWZ. W razie wątpliwości Wykonawca przed złożeniem oferty powinien zwrócić się do Zamawiającego
z prośbą o wyjaśnienia. Brak zastrzeżeń ze strony Wykonawcy będzie traktowany jako akceptacja dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia i jednocześnie stanowiącej podstawę wyceny robót.
5) Wszystkie elementy ujęte w przedmiarze robót, a nie ujęte w dokumentacji projektowej oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, lub ujęte w dokumentacji projektowej oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, a nie ujęte w przedmiarze robót - winny być traktowane tak jakby były ujęte w każdym
z wymienionych dokumentów.
6) Ze względu na przyjętą zasadę rozliczenia ryczałtowego (opis w dalszej części SWZ), dokumentem wiodącym w kwestii określenia zakresu inwestycji jest dokumentacja projektowa.
7) Jeżeli w przedmiarze robót są rozbieżności w stosunku do dokumentacji projektowej
np. w zakresie ilości lub rodzaju robót, to zawsze rozstrzygającym jest dokumentacja projektowa.
8) Jeżeli w dokumentacji załączonej do niniejszej SWZ wskazano znak towarowy, patent
lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, o których mowa w art. 99 ust. 5 pzp, należy przyjąć, że wskazaniu takiemu towarzyszy wyraz „lub równoważny”.
9) Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem,
że zagwarantują one prawidłową realizację robót oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji będącej załącznikiem do niniejszej SWZ.
10) W każdym przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy pzp, Wykonawca powinien przyjąć, że odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
11) W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest również do:
a) dokonania napraw wszelkich zniszczeń powstałych w trakcie realizacji robót na własny koszt, swoim staraniem i w ramach niniejszego zamówienia,
b) dokonywania bezpłatnego przeglądu gwarancyjnego 1 raz w roku (w okresie objętym gwarancją/rękojmią),
12) Zamawiający dopuszcza możliwość wystąpienia w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia robót zamiennych oraz robót dodatkowych w stosunku do przewidywanych dokumentacją projektową w sytuacji gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami.
13) Zamawiający umożliwia dokonanie wizji lokalnej przed przystąpieniem do przygotowania oferty (nie jest to warunek wymagany w tym postępowaniu). W przypadku jakichkolwiek rozbieżności pomiędzy opisem przedmiotu zamówienia w niniejszej SWZ, a stanem faktycznym, Wykonawca winien zgłosić ten fakt Zamawiającemu przed upływem terminu składania ofert.
Uwaga: Przed odbiorem robót Wykonawca zobowiązany jest uzyskać Decyzję o pozwoleniu na użytkowanie wraz z wszelkimi niezbędnymi dokumentami i odbiorami w zakresie warunków ochrony przeciwpożarowej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45410000-4 - Tynkowanie

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45262522-6 - Roboty murarskie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45442100-8 - Roboty malarskie

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 316130,84 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 316130,84 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 316130,84 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MEG DOMY Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6572948559

7.3.3) Ulica: ul. Bohaterów Warszawy 6 lokal 59

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-394

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 316130,84 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-08-18

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.