Ogłoszenie z dnia 2023-07-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00274658/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowożenie uczniów do szkół i przedszkoli z terenu Gminy Kroczyce
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KROCZYCE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398729
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: BATALIONÓW CHŁOPSKICH 29
1.5.2.) Miejscowość: Kroczyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-425
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.7.) Numer telefonu: 343152150
1.5.8.) Numer faksu: 343152150 wewn. 23
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@kroczyce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kroczyce.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gwkroczyce.e-zp.finn.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowożenie uczniów do szkół i przedszkoli z terenu Gminy Kroczyce2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-861906a7-10c6-11ee-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00307114
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00017882/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Dowożenie uczniów do szkół i przedszkoli
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00274658
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: UG-V.271.00006.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dowóz dzieci do szkół podstawowych na terenie Gminy Kroczyce pojazdami przeznaczonymi do przewozu dzieci w okresie od dnia 01.09.2023 r. do 31.12.2023 r. na podstawie biletów miesięcznych.
Uwaga!
Pod pojęciem “dowóz” rozumie się dowóz dzieci z miejsca zamieszkania do szkoły i odwóz ze szkoły do miejsca zamieszkania, wraz z zapewnieniem warunków bezpieczeństwa i higieny w trakcie wsiadania, wysiadania i przejazdu dzieci autobusem. Wykaz miejsc wsiadania i wysiadania stanowi załącznik do wzoru istotnych postanowień umowy.
Dowóz uczniów do placówek odbywać się będzie w dni nauki szkolnej, w oparciu o aktualne Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej w sprawie organizacji roku szkolnego.
W przypadku odpracowania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć, wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz dzieci zgodnie z rozkładem jazdy ustalonym przez Zamawiającego. Wykonawca zapewni miejsca siedzące oraz odpowiednie warunki przewożonym dzieciom.
Dowóz uczniów do szkoły (wsiadanie dzieci na przystanku) nie może rozpocząć się wcześniej niż o godzinie 6:50; dzieci powinny dojechać do szkoły nie później niż o 7:50.
Godziny odwozu zostaną uzgodnione indywidualnie na każdej trasie z Zamawiającym po uzyskaniu informacji na temat planów lekcji.
Przewidywana liczba dzieci objętych dowozem na poszczególnych trasach:
TRASA 1 – DOWÓZ DO SZKOŁY PODSTAWOWEJ W KROCZYCACH
1 Kostkowice - Kroczyce - 27 osób,
2 Dzibice - Kroczyce - 49 osób,
3 Dobrogoszczyce - Kroczyce - 20 osób,
4 Podlesice - Kroczyce - 35 osób,
5 Lgotka, Jeziorki - Kroczyce - 10 osób,
6 Lgota Murowana - Kroczyce - 28 osób,
7 Piaseczno - Kroczyce - 3 osób,
8 Przyłubsko - Kroczyce - 15 osób,
9 Przybyszów - Kroczyce - 7 osób,
10 Siemięrzyce - Kroczyce - 13 osób,
11 Kroczyce ul. Marianka - Kroczyce - 21
TRASA 2 – DOWÓZ DO SZKOŁY PODSTAWOWEJ W PRADŁACH
12 Biała Błotna - Pradła - 6 osób,
13 Siedliszowice - Pradła - 40 osób,
14 Huta Szklana - Pradła - 2 osoby,
15 Gołuchowice - Pradła - 25 osób,
TRASA 3 – DOWÓZ DO SZKOŁY PODSTAWOWEJ W SIAMOSZYCACH
16 Szypowice - Siamoszyce - 18 osób,
17 Przyłubsko - Siamoszyce - 5 osób,
RAZEM: 324
Powyższa ilość ma charakter szacunkowy.
Liczba osób dojeżdżających z poszczególnych miejscowości w trakcie realizacji zamówienia może ulec zmianie.
Wykonawca wyda na własny koszt osobie korzystającej z dojazdu imienny dokument uprawniający do przejazdu na danej trasie - bilet miesięczny. Dane osobowe niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia, Zamawiający powierzy Wykonawcy w drodze odrębnej umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 181396,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 181396,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 181396,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Transportowe i Przewóz Osób MATI-TRANS Edyta Żurek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6491930762
7.3.3) Ulica: ul. Aksamitna 68,
7.3.4) Miejscowość: Poręba
7.3.5) Kod pocztowy: 42-480
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EDYTA ŻUREK USŁUGI TRANSPORTOWE I PRZEWÓZ OSÓB "MATI-TRANS"
jakie przetargi wygrała firma
EDYTA ŻUREK USŁUGI TRANSPORTOWE I PRZEWÓZ OSÓB "MATI-TRANS"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 181396,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przewóz uczniów szkół podstawowych wraz z opiekunami na zajęcia nauki pływania do Parku Wodnego w Tarnowskich Górach wraz z odwiezieniem po zajęciach do szkoły w roku 2025
- Zakup i sukcesywne dostawy nowych płyt drogowych wielootworowych typu Jumbo o wymiarach 100x75x12,5 cm w ilości 6.500 sztuk.
- Dostawa kamienia wapiennego z przeznaczeniem na remont nawierzchni dróg gminnych na terenie Gminy Kowalewo Pomorskie
- Dostawa klińca frakcji 4-31,5 mm przeznaczonego do utwardzenia dróg gminnych w Gminie Skołyszyn w roku 2025
- Usługa transportu sanitarnego dla Powiatowego Centrum Zdrowia w Otwocku
- Dostawa i rozładunek kruszywa do remontów dróg gminnych Gminy Bobrowo.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.