eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŻychlinZaciągnięcie kredytu na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Żychlin do wysokości 2.820.000 zł



Ogłoszenie z dnia 2021-12-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zaciągnięcie kredytu na sfinansowanie planowanego deficytu
budżetu Gminy Żychlin do wysokości 2.820.000 zł

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŻYCHLIN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611015514

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Barlickiego 15

1.5.2.) Miejscowość: Żychlin

1.5.3.) Kod pocztowy: 99-320

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki

1.5.7.) Numer telefonu: 24 351 20 32

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminazychlin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminazychlin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zaciągnięcie kredytu na sfinansowanie planowanego deficytu
budżetu Gminy Żychlin do wysokości 2.820.000 zł

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-55bfbde6-3259-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00307373

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005294/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Zaciągnięcie kredytu na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Żychlin

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00241914/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BPI.271.7.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Numeracja zgodna z SWZ
5.1. Usługa bankowa w zakresie zaciągnięcie kredytu na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Żychlin do wysokości 2.820.000 zł
a) Rodzaj waluty: PLN;
b) Kwota kredytu: do wysokości 2.820.000 zł (słownie złotych: dwa miliony osiemset dwadzieścia tysięcy);
c) Okres kredytowania: 23 lata (do 20.12.2043 r.);
d) Karencja w spłacie kredytu: 3 lata (do 31 grudnia 2023 roku);
e) Spłata kapitału po upływie karencji w okresach kwartalnych jak niżej:

w dniu 31.03.2024 r. do kwoty 5.000zł;
w dniu 30.06.2024 r. do kwoty 5.000zł;
w dniu 30.09.2024 r. do kwoty 5.000zł;
w dniu 20.12.2024 r. do kwoty 5.000zł;
Rok 2024– 20.000 zł;

w dniu 31.03.2025 r. do kwoty 36.750zł;
w dniu 30.06.2025 r. do kwoty 36.750zł;
w dniu 30.09.2025 r. do kwoty 36.750zł;
w dniu 20.12.2025 r. do kwoty 36.750zł;
Rok 2025– 147.000 zł;

w dniu 31.03.2026 r. do kwoty 36.750zł;
w dniu 30.06.2026 r. do kwoty 36.750zł;
w dniu 30.09.2026 r. do kwoty 36.750zł;
w dniu 20.12.2026 r. do kwoty 36.750zł;
Rok 2026– 147.000 zł;

w dniu 31.03.2027 r. do kwoty 36.750zł;
w dniu 30.06.2027 r. do kwoty 36.750zł;
w dniu 30.09.2027 r. do kwoty 36.750zł;
w dniu 20.12.2027 r. do kwoty 36.750zł;
Rok 2027– 147.000 zł;


w dniu 31.03.2028 r. do kwoty 36.750zł;
w dniu 30.06.2028 r. do kwoty 36.750zł;
w dniu 30.09.2028 r. do kwoty 36.750zł;
w dniu 20.12.2028 r. do kwoty 36.750zł;
Rok 2028– 147.000 zł;

w dniu 31.03.2029 r. do kwoty 36.750zł;
w dniu 30.06.2029 r. do kwoty 36.750zł;
w dniu 30.09.2029 r. do kwoty 36.750zł;
w dniu 20.12.2029 r. do kwoty 36.750zł;
Rok 2029– 147.000 zł;

w dniu 31.03.2030 r. do kwoty 36.750zł;
w dniu 30.06.2030 r. do kwoty 36.750zł;
w dniu 30.09.2030 r. do kwoty 36.750zł;
w dniu 20.12.2030 r. do kwoty 36.750zł;
Rok 2030– 147.000 zł;

w dniu 31.03.2031 r. do kwoty 36.750zł;
w dniu 30.06.2031 r. do kwoty 36.750zł;
w dniu 30.09.2031 r. do kwoty 36.750zł;
w dniu 20.12.2031 r. do kwoty 36.750zł;
Rok 2031– 147.000 zł;

w dniu 31.03.2032 r. do kwoty 36.750zł;
w dniu 30.06.2032 r. do kwoty 36.750zł;
w dniu 30.09.2032 r. do kwoty 36.750zł;
w dniu 20.12.2032 r. do kwoty 36.750zł;
Rok 2032– 147.000 zł;

w dniu 31.03.2033 r. do kwoty 36.750zł;
w dniu 30.06.2033 r. do kwoty 36.750zł;
w dniu 30.09.2033 r. do kwoty 36.750zł;
w dniu 20.12.2033 r. do kwoty 36.750zł;
Rok 2033– 147.000 zł;

w dniu 31.03.2034 r. do kwoty 36.750zł;
w dniu 30.06.2034 r. do kwoty 36.750zł;
w dniu 30.09.2034 r. do kwoty 36.750zł;
w dniu 20.12.2034 r. do kwoty 36.750zł;
Rok 2034– 147.000 zł;

w dniu 31.03.2035 r. do kwoty 36.750zł;
w dniu 30.06.2035 r. do kwoty 36.750zł;
w dniu 30.09.2035 r. do kwoty 36.750zł;
w dniu 20.12.2035 r. do kwoty 36.750zł;
Rok 2035– 147.000 zł;


w dniu 31.03.2036 r. do kwoty 36.750zł;
w dniu 30.06.2036 r. do kwoty 36.750zł;
w dniu 30.09.2036 r. do kwoty 36.750zł;
w dniu 20.12.2036 r. do kwoty 36.750zł;
Rok 2036– 147.000 zł;

w dniu 31.03.2037 r. do kwoty 36.750zł;
w dniu 30.06.2037 r. do kwoty 36.750zł;
w dniu 30.09.2037 r. do kwoty 36.750zł;
w dniu 20.12.2037 r. do kwoty 36.750zł;
Rok 2037– 147.000 zł;

w dniu 31.03.2038 r. do kwoty 36.750zł;
w dniu 30.06.2038 r. do kwoty 36.750zł;
w dniu 30.09.2038 r. do kwoty 36.750zł;
w dniu 20.12.2038 r. do kwoty 36.750zł;
Rok 2038– 147.000 zł;

w dniu 31.03.2039 r. do kwoty 36.750zł;
w dniu 30.06.2039 r. do kwoty 36.750zł;
w dniu 30.09.2039 r. do kwoty 36.750zł;
w dniu 20.12.2039 r. do kwoty 36.750zł;
Rok 2039– 147.000 zł;

w dniu 31.03.2040 r. do kwoty 36.750zł;
w dniu 30.06.2040 r. do kwoty 36.750zł;
w dniu 30.09.2040 r. do kwoty 36.750zł;
w dniu 20.12.2040 r. do kwoty 36.750zł;
Rok 2040– 147.000 zł;

w dniu 31.03.2041 r. do kwoty 36.750zł;
w dniu 30.06.2041 r. do kwoty 36.750zł;
w dniu 30.09.2041 r. do kwoty 36.750zł;
w dniu 20.12.2041 r. do kwoty 36.750zł;
Rok 2041– 147.000 zł;

w dniu 31.03.2042 r. do kwoty 36.750zł;
w dniu 30.06.2042 r. do kwoty 36.750zł;
w dniu 30.09.2042 r. do kwoty 36.750zł;
w dniu 20.12.2042 r. do kwoty 36.750zł;
Rok 2042– 147.000 zł;

w dniu 31.03.2043 r. do kwoty 38.500zł;
w dniu 30.06.2043 r. do kwoty 38.500zł;
w dniu 30.09.2043 r. do kwoty 38.500zł;
w dniu 20.12.2043 r. do kwoty 38.500zł;
Rok 2043– 154.000 zł;

f) Spłata odsetek w okresach rocznych i kwartalnych jak poniżej:
20.12.2022r.
20.12.2023r.
31.03.2024r., 30.06.2024 r., 30.09.2024r., 20.12.2024r.
31.03.2025r., 30.06.2025 r., 30.09.2025r., 20.12.2025r.
31.03.2026r., 30.06.2026r., 30.09.2026r., 20.12.2026r.
31.03.2027r., 30.06.2027r., 30.09.2027r., 20.12.2027r.
31.03.2028r., 30.06.2028r., 30.09.2028r., 20.12.2028r.
31.03.2029r., 30.06.2029r., 30.09.2029r., 20.12.2029r.
31.03.2030r., 30.06.2030r., 30.09.2030r., 20.12.2030r.
31.03.2031r., 30.06.2031r., 30.09.2031r., 20.12.2031r.
31.03.2032r., 30.06.2032r., 30.09.2032r., 20.12.2032r.
31.03.2033r., 30.06.2033r., 30.09.2033r., 20.12.2033r.
31.03.2034r., 30.06.2034r., 30.09.2034r., 20.12.2034r.
31.03.2035r., 30.06.2035r., 30.09.2035r., 20.12.2035r.
31.03.2036r., 30.06.2036r., 30.09.2036r., 20.12.2036r.
31.03.2037r., 30.06.2037r., 30.09.2037r., 20.12.2037r.
31.03.2038r., 30.06.2038r., 30.09.2038r., 20.12.2038r.
31.03.2039r., 30.06.2039r., 30.09.2039r., 20.12.2039r.
31.03.2040r., 30.06.2040r., 30.09.2040r., 20.12.2040r.
31.03.2041r., 30.06.2041r., 30.09.2041r., 20.12.2041r.
31.03.2042r., 30.06.2042r., 30.09.2042r., 20.12.2042r.
31.03.2043r., 30.06.2043r., 30.09.2043r., 20.12.2043r.
Oprocentowanie kredytu zmienne dla każdego okresu odsetkowego w oparciu o zmienny miesięczny wskaźnik oprocentowania depozytów bankowych WIBOR-3M.
5.2.Środki finansowe postawione do dyspozycji w transzach, w wysokościach i terminach ustalonych po podpisaniu umowy, na podstawie pisemnych dyspozycji Zamawiającego, przekazane na rachunek bankowy nr 88 9022 0007 0000 2408 2008 0007 w ostatecznym terminie do 28 grudnia 2021 roku, spłata kredytu do dnia 20.12.2043 r.
5.3.Zamawiający informuje, że dla celów przetargowych należy przyjąć uruchomienie I transzy kredytu w dniu 30.11. 2021 r.
5.4.Zabezpieczenie kredytu: weksel „in blanco" wraz z deklaracją wekslową.
5.5 Zamawiający zastrzega sobie prawo do zaciągnięcia kredytu w mniejszej kwocie, jak również do wcześniejszej spłaty bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek kosztów, w szczególności w sytuacji pozyskania na realizację inwestycji środków zewnętrznych w tym z UE. W takim przypadku zamawiający przewiduje możliwość zmiany wysokości spłat poszczególnych rat kapitałowych oraz dotychczasowych terminów spłaty kredytu.
5.6.Zamawiający zastrzega sobie możliwość spłaty kapitału lub jego części przed upływem okresu kredytowania bez dodatkowych opłat i spowoduje to zmniejszenie wysokości rat odsetkowych, w szczególności w sytuacji pozyskania na realizację inwestycji środków zewnętrznych w tym z UE.
5.7.Oprocentowanie zmienne dla każdego okresu odsetkowego w oparciu o zmienny miesięczny wskaźnik oprocentowania depozytów bankowych WIBOR – 3M (wg przyjętej w celach przetargowych stawki z dnia 22.10.2021r.).
5.8.Jednorazowa prowizja bankowa 0%.
5.9. Marża bankowa niezmienna w okresie kredytowania liczona w % od wartości udzielonego kredytu.
5.10.Zamawiający wymaga, aby marża zaoferowana zawierała wszystkie koszty jakie ponosi Wykonawca w związku z uruchomieniem kredytu, zabezpieczeniem jego spłaty oraz obsługą kredytu w całym okresie kredytowania. Zatem Zamawiający nie będzie ponosił żadnych dodatkowych prowizji i opłat w związku z udzieleniem kredytu.
5.11. Oferta powinna zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia. Nie dopuszcza się wyszczególnienia w ofercie dodatkowych elementów kosztowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 66113000-5 - Usługi udzielania kredytu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 785063,97 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 785063,97 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 785063,97 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bank Spółdzielczy w Starej Białej

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7741072031

7.3.3) Ulica: Bankowa 1

7.3.4) Miejscowość: Biała

7.3.5) Kod pocztowy: 09-411

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 785063,97 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2043-12-20

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.