Ogłoszenie z dnia 2021-12-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00272586/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Konserwację, naprawę i usuwanie awarii instalacji i urządzeń na cmentarzach komunalnych m. st. Warszawy wg kodu CPV: 50.00.00.00-5
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD CMENTARZY KOMUNALNYCH W WARSZAWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 011957726
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Powązkowska 43/45
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-797
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@cmentarzekomunalne.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cmentarzekomunalne.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
zck-warszawa.ezamawiający.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Konserwację, naprawę i usuwanie awarii instalacji i urządzeń na cmentarzach komunalnych m. st. Warszawy wg kodu CPV: 50.00.00.00-52.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fd8a21b3-4795-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00307380
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004773/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Konserwacja i usuwanie awarii instalacji i urządzeń na cmentarzach komunalnych m. st. Warszawy w 2022r.
1.3.3 Konserwacja instalacji i urządzeń elektroenergetycznych na cmentarzach komunalnych m. st. Warszawy w 2022r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00272586/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP.261.16.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 343238,66 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 35080,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Konserwacja, naprawa i usuwanie awarii instalacjii urządzeń elektroenergetycznych na Cmentarzu Komunalnym Północnym w Warszawie, Cmentarzu Wojskowym w Warszawie i Cmentarzu Komunalnym Południowym w Antoninowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera „Zakres rzeczowy prac przy konserwacji instalacji i urządzeń na cmentarzach komunalnych m. st. Warszawy” stanowiący załącznik nr 1a do Umowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 50232000-0 - Usługi w zakresie konserwacji publicznych instalacji oświetleniowych i sygnalizatorów
4.5.5.) Wartość części: 0,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Konserwacja, naprawa i usuwanie awarii urządzeń dźwigowych na Cmentarzu Komunalnym Północnym w Warszawie, Cmentarzu Wojskowym w Warszawie i Cmentarzu Komunalnym Południowym w Antoninowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera „Zakres rzeczowy prac przy konserwacji instalacji i urządzeń na cmentarzach komunalnych m. st. Warszawy” stanowiący załącznik nr 1b do Umowy.4.5.3.) Główny kod CPV: 50750000-7 - Usługi w zakresie konserwacji wind
4.5.5.) Wartość części: 9446,40 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
konserwacja, naprawa i usuwanie awarii klimatyzatorów na Cmentarzu Komunalnym Północnym w Warszawie, Cmentarzu Wojskowym w Warszawie i Cmentarzu Komunalnym Południowym w Antoninowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera „Zakres rzeczowy prac przy konserwacji instalacji i urządzeń na cmentarzach komunalnych m. st. Warszawy” stanowiący załącznik nr 1c do Umowy.4.5.3.) Główny kod CPV: 50730000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących
4.5.5.) Wartość części: 0,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Konserwacja, naprawa i usuwanie awarii urządzeń chłodniczych w przechowalni zwłok na Cmentarzu Komunalnym Północnym w Warszawie i Cmentarzu Komunalnym Południowym w Antoninowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera „Zakres rzeczowy prac przy konserwacji instalacji urządzeń na cmentarzach komunalnych m. st. Warszawy” stanowiący załącznik nr 1d do Umowy4.5.3.) Główny kod CPV: 50730000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących
4.5.5.) Wartość części: 0,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Konserwacja, naprawa i usuwanie awarii instalacji i urządzeń wizji i fonii na Cmentarzu Komunalnym Północnym w Warszawie, Cmentarzu Wojskowym w Warszawie i Cmentarzu Komunalnym Południowym w Antoninowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera „Zakres rzeczowy prac przy konserwacji instalacji i urządzeń na cmentarzach komunalnych m. st. Warszawy” stanowiący załącznik nr 1e do Umowy.4.5.3.) Główny kod CPV: 50340000-0 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń audiowizualnych i optycznych
4.5.5.) Wartość części: 10922,40 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
konserwacja, naprawa i usuwanie awarii instalacji i urządzeń alarmowych na Cmentarzu Komunalnym Północnym w Warszawie, Cmentarzu Wojskowym w Warszawie i Cmentarzu Komunalnym Południowym w Antoninowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera „Zakres rzeczowy prac przy konserwacji instalacji i urządzeń na cmentarzach komunalnych m. st. Warszawy” stanowiący załącznik nr 1f do Umowy.4.5.3.) Główny kod CPV: 50324100-3 - Usługi w zakresie konserwacji systemu
4.5.5.) Wartość części: 9003,60 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
konserwacja, naprawa i usuwanie awarii aparatury gazowej na Cmentarzu Komunalnym Północnym w Warszawie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera „ Zakres rzeczowy prac przy konserwacji instalacji i urządzeń na cmentarzach komunalnych m. st. Warszawy” stanowiący załącznik nr 1g do Umowy4.5.3.) Główny kod CPV: 50531200-8 - Usługi w zakresie konserwacji aparatury gazowej
4.5.5.) Wartość części: 0,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
konserwacja, naprawa i usuwanie awarii wózków elektrycznych na Cmentarzu Komunalnym Północnym w Warszawie, Cmentarzu Wojskowym w Warszawie i Cmentarzu Komunalnym Południowym w Antoninowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera „Zakres rzeczowy prac przy konserwacji wózków akumulatorowych na cmentarzach komunalnych m. st. Warszawy” stanowiący załącznik nr 1h do Umowy.4.5.3.) Główny kod CPV: 50110000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu oraz podobne usługi
4.5.5.) Wartość części: 13776,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
unieważniania postępowanie w zakresie części III zamówienia, ponieważ wszystkie oferty podlegały odrzuceniu.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9446,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9446,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9446,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BOGMAR ZAKŁAD URZĄDZEŃ DŹWIGOWYCH SPÓŁKA CYWILNA IWONA RYBKOWSKA,GRZEGORZ RYBKOWSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 140281358
7.3.3) Ulica: ul. Przejazdowa 29
7.3.4) Miejscowość: Pruszków
7.3.5) Kod pocztowy: 05-800
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9446,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-01 do 2022-12-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
unieważniania postępowanie w zakresie części III zamówienia, ponieważ wszystkie oferty podlegały odrzuceniu.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
unieważniania postępowanie w zakresie części IV zamówienia, ponieważ wszystkie oferty podlegały odrzuceniu.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10922,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10922,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10922,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KRZYSZTOF DĄBROWA TELBUD-BIS
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 014942961
7.3.3) Ulica: ul. Mieczysława Pożaryskiego 21 lok. 24
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 04-703
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10922,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-01 do 2022-12-31Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9003,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9003,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9003,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KRZYSZTOF DĄBROWA TELBUD-BIS
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 014942961
7.3.3) Ulica: ul. Mieczysława Pożaryskiego 21 lok. 24
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 04-703
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9003,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-01 do 2022-12-31Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono żadnej oferty
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13776,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13776,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13776,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BOGMAR ZAKŁAD URZĄDZEŃ DŹWIGOWYCH SPÓŁKA CYWILNA IWONA RYBKOWSKA,GRZEGORZ RYBKOWSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 140281358
7.3.3) Ulica: ul. Przejazdowa 29,
7.3.4) Miejscowość: Pruszków
7.3.5) Kod pocztowy: 05-800
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13776,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-01 do 2022-12-31INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym oraz usług kurierskich.
- Usługa odśnieżania dachów (szklanego dachu szedowego oraz wskazanych płaskich powierzchni pokrytych papą) w okresie 36 miesięcy dla ITC Wydziału Mechanicznego Energetyki i Lotnictwa PW
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz zwrotu przesyłek niedoręczonych na rzecz MI
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych (10 pustostanów - 10 części) - Oznaczenie sprawy: DNZP.261.67.2024
- Przygotowywanie, porcjowanie i dostarczanie obiadów dla podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy
- Dostawa samochodów
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi związane z naprawą, przeglądem i konserwacją urządzeń chłodniczych znajdujących się na wyposażeniu Szpitala Wielospecjalistycznego im. dr. Ludwika Błażka w Inowrocławiu.
- Obsługa, eksploatacja i konserwacja oświetlenia gazowego na terenie Ostrowa Tumskiego we Wrocławiu.
- Usługa serwisu i konserwacji wind zlokalizowanych w obiektach będących w dyspozycji Sądu Okręgowego w Krakowie (w tym sądy funkcjonalne)
- Wymiana dźwigu osobowego w obiekcie Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 2 w Gdańsku przy ul. Wodnika
- Usługi przeglądów, konserwacji i napraw urządzeń i instalacji wentylacyjno-klimatyzacyjnych w budynkach UMCS w Lublinie
- Świadczenie usługi przeglądów i konserwacji 2 wind produkcji ORONA zainstalowanych na parkingu wielopoziomowym na terenie Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej -Curie PIB w Warszawie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.