Ogłoszenie z dnia 2024-04-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00224262/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-28
- 2024/BZP 00230171/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-04
- 2024/BZP 00235975/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wynajem agregatów prądotwórczych na rzecz
14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 302067654
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bukowska 34
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 60-811
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 14wog.przetargi@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.14wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/14wog1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wynajem agregatów prądotwórczych na rzecz14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b4a8f524-d660-11ee-8305-7e4937eb936d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00307865
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00083913/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Wynajem agregatów prądotwórczych na rzecz 14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00224262
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 1/z/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 612302,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wynajem agregatów prądotwórczych na rzecz14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego, w tym wynajęcie agregatu prądotwórczego
w m. Poznań i w m. Biedrusko.
2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Za ofertę częściową uważa się ofertę obejmującą pełny asortyment danego zadania. Liczba zadań: 2.
Zadanie nr 1: Wynajem agregatu prądotwórczego w m. Poznań
Wykonanie zamówienia obejmuje dostarczenie, podłączenie, uruchomienie, serwis
i obsługę agregatu prądotwórczego wraz ze zbiornikiem paliwowym (tankowanie tylko przy pierwszym uruchomieniu) i okablowaniem na terenie kompleksów wojskowych administrowanych przez 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy w m. Poznań. Przedmiotowe zamówienie ma na celu zabezpieczenie potrzeb energetycznych wojsk sojuszniczych USA w ramach realizacji postanowień umowy EDCA.
Zadanie nr 2: Wynajem agregatu prądotwórczego w m. Biedrusko
Wykonanie zamówienia obejmuje dostarczenie, podłączenie, uruchomienie, serwis
i obsługę agregatu prądotwórczego wraz ze zbiornikiem paliwowym (tankowanie tylko przy pierwszym uruchomieniu) i okablowaniem na terenie kompleksów wojskowych administrowanych przez 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy w m. Biedrusko. Przedmiotowe zamówienie ma na celu zabezpieczenie potrzeb energetycznych Abrams Tank Academy w ramach realizacji postanowień umowy EDCA.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami odnośnie realizacji zamówienia zawierają:
- formularz oferty - załącznik nr 1 do SWZ;
- formularz cenowy – załącznik nr 2 do SWZ;
- opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 3 do SWZ;
- projektowane postanowienia umowy - załącznik nr 8 do SWZ;
4.5.3.) Główny kod CPV: 31122000-7 - Jednostki prądotwórcze
4.5.5.) Wartość części: 367072,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wynajem agregatów prądotwórczych na rzecz14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego, w tym wynajęcie agregatu prądotwórczego
w m. Poznań i w m. Biedrusko.
2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Za ofertę częściową uważa się ofertę obejmującą pełny asortyment danego zadania. Liczba zadań: 2.
Zadanie nr 1: Wynajem agregatu prądotwórczego w m. Poznań
Wykonanie zamówienia obejmuje dostarczenie, podłączenie, uruchomienie, serwis
i obsługę agregatu prądotwórczego wraz ze zbiornikiem paliwowym (tankowanie tylko przy pierwszym uruchomieniu) i okablowaniem na terenie kompleksów wojskowych administrowanych przez 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy w m. Poznań. Przedmiotowe zamówienie ma na celu zabezpieczenie potrzeb energetycznych wojsk sojuszniczych USA w ramach realizacji postanowień umowy EDCA.
Zadanie nr 2: Wynajem agregatu prądotwórczego w m. Biedrusko
Wykonanie zamówienia obejmuje dostarczenie, podłączenie, uruchomienie, serwis
i obsługę agregatu prądotwórczego wraz ze zbiornikiem paliwowym (tankowanie tylko przy pierwszym uruchomieniu) i okablowaniem na terenie kompleksów wojskowych administrowanych przez 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy w m. Biedrusko. Przedmiotowe zamówienie ma na celu zabezpieczenie potrzeb energetycznych Abrams Tank Academy w ramach realizacji postanowień umowy EDCA.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami odnośnie realizacji zamówienia zawierają:
- formularz oferty - załącznik nr 1 do SWZ;
- formularz cenowy – załącznik nr 2 do SWZ;
- opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 3 do SWZ;
- projektowane postanowienia umowy - załącznik nr 8 do SWZ;
4.5.3.) Główny kod CPV: 31122000-7 - Jednostki prądotwórcze
4.5.5.) Wartość części: 245230,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 217877,28 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 489995,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 217877,28 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Power Factory Piotr Żakowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5222648543
7.3.3) Ulica: Leszczynowa 8
7.3.4) Miejscowość: Kiełpin
7.3.5) Kod pocztowy: 05-092
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 217877,28 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 145078,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 229524,15 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 145078,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Power Factory Piotr Żakowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5222648543
7.3.3) Ulica: Leszczynowa 8
7.3.4) Miejscowość: Kiełpin
7.3.5) Kod pocztowy: 05-092
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 145078,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Opracowanie dokumentacji projektowej dot. przebudowy komunikacji wraz z sąsiadującymi pomieszczeniami Coll.Maius przy ul. Fredry 10 w Poznaniu oraz w ramach prawa opcji sprawowanie nadzoru autorskiego
- Dostawa surowców recepturowych
- Wykonanie robót remontowo-budowlanych
- Roboty dekarskie na budynkach komunalnych w Poznaniu w podziale na części
- Sukcesywne dostawy wody mineralnej
- Dostawa druków, formularzy resortowych oraz druków ścisłego zarachowania
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w Gminie Pyrzyce w ramach: F E na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (DERC),Zaawansowane usługi Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa konkurs grantowy, Projekt "CS"
- Dostawa dwóch agregatów prądotwórczych oraz centralnego zasilacza awaryjnego UPS wraz z montażem
- Zakup i dostawa agregatu prądotwórczego
- Zakup wyposażenia w ramach programu "Cyberbezpieczny samorząd" - zakup agregatów
- "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa wraz z wdrożeniem i uruchomieniem oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej dla Powiatu Monieckiego w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
więcej: Jednostki prądotwórcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.