eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupsk"Poprawa stanu dróg powiatowych na terenie Powiatu Słupskiego poprzez ich modernizację" z podziałem na 5 zadań



Ogłoszenie z dnia 2024-04-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Poprawa stanu dróg powiatowych na terenie Powiatu Słupskiego poprzez ich modernizację” z podziałem na 5 zadań

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W SŁUPSKU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770983124

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Słoneczna 16 E

1.5.2.) Miejscowość: Słupsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-200

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.7.) Numer telefonu: (0 –59)8420 730

1.5.8.) Numer faksu: (0 – 59)8420 284

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdp.slupsk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.zdp.slupsk.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Poprawa stanu dróg powiatowych na terenie Powiatu Słupskiego poprzez ich modernizację” z podziałem na 5 zadań

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0905d257-06d2-11ef-9b7e-467806a93518

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00308207

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00043770/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Poprawa stanu dróg powiatowych na terenie Powiatu Słupskiego poprzez ich modernizację

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0905d257-06d2-11ef-9b7e-467806a93518

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Zamawiający będzie prowadził korespondencję w zakresie obejmującym zmiany i
wyjaśnieniami treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia pod
adresem strony internetowej;
1) https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-0905d257-06d2-11ef-9b7e-467806a93518
2) dopuszcza się również komunikację poprzez pocztę elektroniczną

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodne z rozdziałem VI i X działu A
specyfikacji warunków zamówienia

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodne z rozdziałem XVIII działu B
specyfikacji warunków zamówienia

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodne z rozdziałem XVIII działu B
specyfikacji warunków zamówienia

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: GIZ.2611.6.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 5

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie modernizacji drogi powiatowej 1178G odc. Dobieszewo – DW210 o długości ok. 1,6 km w systemie „zaprojektuj i wybuduj” .
Celem inwestycji jest modernizacja odcinka drogi poprzez remont nawierzchni jezdni, poboczy wraz z odwodnieniem od km 1+050 do km 2+740 o długości ok. 1,69 km. Przedmiotowe zadanie zlokalizowane jest w województwie pomorskim, w powiecie słupskim,
w gminie Dębnica Kaszubska. Droga powiatowa nr 1178G stanowi połączenie miejscowości Dobieszewo z drogą wojewódzką nr 210. Przedmiotowa droga służy do obsługi komunikacyjnej terenów do nich przyległych. Przedmiotowy odcinek drogi należy zaprojektować w taki sposób, aby dowiązać się wysokościowo do istniejącego zagospodarowania terenu w sposób funkcjonalny i zgodnie z obowiązującymi warunkami technicznymi. Wszelkie ujawnione elementy sieci uzbrojenia terenu należy przewidzieć do regulacji wysokościowej dostosowując je do zaprojektowanej niwelety jezdni.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

71540000-5 - Usługi zarządzania budową

71521000-6 - Usługi nadzorowania placu budowy

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45233292-2 - Instalowanie urządzeń ochronnych

45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryteria i ich znaczenie:
Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty z pomocą systemu punktowego, według następującego kryterium:
1) cena o wadze 60 pkt
2) okres rękojmi o wadze 40 pkt

2. Całkowita liczba punktów jakie otrzyma dana oferta obliczona zostanie na podstawie poniższego wzoru:

P = C + R

gdzie:
P – całkowita liczba punktów
C - Punkty przyznane w kryterium cena
R - Punkty przyznane w kryterium udzielona rękojmia
Za najkorzystniejszą zostanie oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów ze wszystkich kryteriów razem.

3. Przy obliczaniu liczby punktów w kryterium cena zostanie zastosowany następujący wzór:
C - liczba punktów przyznanych Wykonawcy za cenę (z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku),

C = ( CN / COB ) x 60 pkt
gdzie:
CN- najniższa zaoferowana Cena ofertowa,
COB- Cena ofertowa zaoferowana w ofercie badanej

4. Przy obliczaniu liczby punktów w kryterium rękojmia (R) Zamawiający zastosuje następujące wyliczenie:
R- Punkty przyznane w kryterium udzielona rękojmia.

R= 0 pkt za brak dodatkowej rękojmi ( minimalna rękojmia 60 miesięcy)
R= 20 pkt za dodatkową rękojmię 12 miesięcy ( łączna rękojmia 72 miesiące)
R= 40 pkt za dodatkową rękojmię 24 miesięcy ( łączna rękojmia 84 miesiące)

Ocenie zostanie poddana rękojmia dłuższa niż 60 mc-y, ale nie dłuższa niż 84 mc-e od daty sporządzenia protokołu odbioru ostatecznego.
W przypadku niewypełnienia przez Wykonawcę w formularzu ofertowym pola określającego długość okresu dodatkowej rękojmi będzie to równoznaczne z udzielaniem łącznej rękojmi na okres 60 miesięcy (0 miesięcy dodatkowej rękojmi) tj. minimalnego okresu. W przypadku zaoferowania dłuższego niż 84 miesięcy (24 miesiące dodatkowej rękojmi) okresu łącznej rękojmi do wyliczenia punktów zostanie przyjęta wartość 84 miesięcy, natomiast do umowy zostanie wpisany okres rękojmi zaproponowany przez wykonawcę.

5. W toku oceny ofert Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wszystkich wyników do dwóch miejsc po przecinku.
6. W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert oraz przedmiotowych środków dowodowych lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Niedopuszczalne jest prowadzenie między zamawiającym a wykonawcą negocjacji dotyczących złożonej oferty oraz, z uwzględnieniem art 223 ust. 2 i art. 187 ustawy PZP, dokonywanie jakiejkolwiek zmiany w jej treści.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium kosztu oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres rękojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie modernizacji drogi powiatowej 1138G m. Świtały o długości ok. 0,4 km w systemie „zaprojektuj i wybuduj” .
Celem inwestycji jest modernizacja odcinka drogi poprzez przebudowę nawierzchni jezdni, przebudowę i budowę drogi dla pieszych, poboczy wraz z odwodnieniem od km 1+270 do km 1+670 o długości ok. 0,4 km. Przedmiotowe zadanie zlokalizowane jest w województwie pomorskim, w powiecie słupskim, w gminie Damnica. Droga powiatowa nr 1138G stanowi połączenie drogi powiatowej nr 1139G z drogą powiatową nr 1144G. Przedmiotowa droga służy do obsługi komunikacyjnej terenów do nich przyległych. Przedmiotowy odcinek drogi należy zaprojektować w taki sposób, aby dowiązać się wysokościowo do istniejącego zagospodarowania terenu w sposób funkcjonalny i zgodnie z obowiązującymi warunkami technicznymi. Wszelkie ujawnione elementy sieci uzbrojenia terenu należy przewidzieć do regulacji wysokościowej dostosowując je do zaprojektowanej niwelety jezdni.

Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie modernizacji drogi powiatowej 1139G m. Łojewo o długości ok. 0,6 km w systemie „zaprojektuj i wybuduj” .
Celem inwestycji jest modernizacja odcinka drogi poprzez przebudowę nawierzchni jezdni, budowę chodnika, budowę zatok autobusowych wraz z odwodnieniem od km 8+000 do km 8+600 o długości ok. 0,6 km. Przedmiotowe zadanie zlokalizowane jest w województwie pomorskim, w powiecie słupskim, w gminie Damnica. Droga powiatowa nr 1139G stanowi połączenie drogi krajowej nr 6 z drogą wojewódzką nr 213. Przedmiotowa droga służy do obsługi komunikacyjnej terenów do nich przyległych. Przedmiotowy odcinek drogi należy zaprojektować w taki sposób, aby dowiązać się wysokościowo do istniejącego zagospodarowania terenu w sposób funkcjonalny i zgodnie z obowiązującymi warunkami technicznymi. Wszelkie ujawnione elementy sieci uzbrojenia terenu należy przewidzieć do regulacji wysokościowej dostosowując je do zaprojektowanej niwelety jezdni.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

71540000-5 - Usługi zarządzania budową

71521000-6 - Usługi nadzorowania placu budowy

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45233292-2 - Instalowanie urządzeń ochronnych

45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryteria i ich znaczenie:
Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty z pomocą systemu punktowego, według następującego kryterium:
1) cena o wadze 60 pkt
2) okres rękojmi o wadze 40 pkt

2. Całkowita liczba punktów jakie otrzyma dana oferta obliczona zostanie na podstawie poniższego wzoru:

P = C + R

gdzie:
P – całkowita liczba punktów
C - Punkty przyznane w kryterium cena
R - Punkty przyznane w kryterium udzielona rękojmia
Za najkorzystniejszą zostanie oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów ze wszystkich kryteriów razem.

3. Przy obliczaniu liczby punktów w kryterium cena zostanie zastosowany następujący wzór:
C - liczba punktów przyznanych Wykonawcy za cenę (z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku),

C = ( CN / COB ) x 60 pkt
gdzie:
CN- najniższa zaoferowana Cena ofertowa,
COB- Cena ofertowa zaoferowana w ofercie badanej

4. Przy obliczaniu liczby punktów w kryterium rękojmia (R) Zamawiający zastosuje następujące wyliczenie:
R- Punkty przyznane w kryterium udzielona rękojmia.

R= 0 pkt za brak dodatkowej rękojmi ( minimalna rękojmia 60 miesięcy)
R= 20 pkt za dodatkową rękojmię 12 miesięcy ( łączna rękojmia 72 miesiące)
R= 40 pkt za dodatkową rękojmię 24 miesięcy ( łączna rękojmia 84 miesiące)

Ocenie zostanie poddana rękojmia dłuższa niż 60 mc-y, ale nie dłuższa niż 84 mc-e od daty sporządzenia protokołu odbioru ostatecznego.
W przypadku niewypełnienia przez Wykonawcę w formularzu ofertowym pola określającego długość okresu dodatkowej rękojmi będzie to równoznaczne z udzielaniem łącznej rękojmi na okres 60 miesięcy (0 miesięcy dodatkowej rękojmi) tj. minimalnego okresu. W przypadku zaoferowania dłuższego niż 84 miesięcy (24 miesiące dodatkowej rękojmi) okresu łącznej rękojmi do wyliczenia punktów zostanie przyjęta wartość 84 miesięcy, natomiast do umowy zostanie wpisany okres rękojmi zaproponowany przez wykonawcę.

5. W toku oceny ofert Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wszystkich wyników do dwóch miejsc po przecinku.
6. W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert oraz przedmiotowych środków dowodowych lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Niedopuszczalne jest prowadzenie między zamawiającym a wykonawcą negocjacji dotyczących złożonej oferty oraz, z uwzględnieniem art 223 ust. 2 i art. 187 ustawy PZP, dokonywanie jakiejkolwiek zmiany w jej treści.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres rękojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie modernizacji drogi powiatowej 1139G m. Łojewo o długości ok. 0,6 km w systemie „zaprojektuj i wybuduj” .
Celem inwestycji jest modernizacja odcinka drogi poprzez przebudowę nawierzchni jezdni, budowę chodnika, budowę zatok autobusowych wraz z odwodnieniem od km 8+000 do km 8+600 o długości ok. 0,6 km. Przedmiotowe zadanie zlokalizowane jest w województwie pomorskim, w powiecie słupskim, w gminie Damnica. Droga powiatowa nr 1139G stanowi połączenie drogi krajowej nr 6 z drogą wojewódzką nr 213. Przedmiotowa droga służy do obsługi komunikacyjnej terenów do nich przyległych. Przedmiotowy odcinek drogi należy zaprojektować w taki sposób, aby dowiązać się wysokościowo do istniejącego zagospodarowania terenu w sposób funkcjonalny i zgodnie z obowiązującymi warunkami technicznymi. Wszelkie ujawnione elementy sieci uzbrojenia terenu należy przewidzieć do regulacji wysokościowej dostosowując je do zaprojektowanej niwelety jezdni.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

71540000-5 - Usługi zarządzania budową

71521000-6 - Usługi nadzorowania placu budowy

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45233292-2 - Instalowanie urządzeń ochronnych

45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryteria i ich znaczenie:
Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty z pomocą systemu punktowego, według następującego kryterium:
1) cena o wadze 60 pkt
2) okres rękojmi o wadze 40 pkt

2. Całkowita liczba punktów jakie otrzyma dana oferta obliczona zostanie na podstawie poniższego wzoru:

P = C + R

gdzie:
P – całkowita liczba punktów
C - Punkty przyznane w kryterium cena
R - Punkty przyznane w kryterium udzielona rękojmia
Za najkorzystniejszą zostanie oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów ze wszystkich kryteriów razem.

3. Przy obliczaniu liczby punktów w kryterium cena zostanie zastosowany następujący wzór:
C - liczba punktów przyznanych Wykonawcy za cenę (z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku),

C = ( CN / COB ) x 60 pkt
gdzie:
CN- najniższa zaoferowana Cena ofertowa,
COB- Cena ofertowa zaoferowana w ofercie badanej

4. Przy obliczaniu liczby punktów w kryterium rękojmia (R) Zamawiający zastosuje następujące wyliczenie:
R- Punkty przyznane w kryterium udzielona rękojmia.

R= 0 pkt za brak dodatkowej rękojmi ( minimalna rękojmia 60 miesięcy)
R= 20 pkt za dodatkową rękojmię 12 miesięcy ( łączna rękojmia 72 miesiące)
R= 40 pkt za dodatkową rękojmię 24 miesięcy ( łączna rękojmia 84 miesiące)

Ocenie zostanie poddana rękojmia dłuższa niż 60 mc-y, ale nie dłuższa niż 84 mc-e od daty sporządzenia protokołu odbioru ostatecznego.
W przypadku niewypełnienia przez Wykonawcę w formularzu ofertowym pola określającego długość okresu dodatkowej rękojmi będzie to równoznaczne z udzielaniem łącznej rękojmi na okres 60 miesięcy (0 miesięcy dodatkowej rękojmi) tj. minimalnego okresu. W przypadku zaoferowania dłuższego niż 84 miesięcy (24 miesiące dodatkowej rękojmi) okresu łącznej rękojmi do wyliczenia punktów zostanie przyjęta wartość 84 miesięcy, natomiast do umowy zostanie wpisany okres rękojmi zaproponowany przez wykonawcę.

5. W toku oceny ofert Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wszystkich wyników do dwóch miejsc po przecinku.
6. W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert oraz przedmiotowych środków dowodowych lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Niedopuszczalne jest prowadzenie między zamawiającym a wykonawcą negocjacji dotyczących złożonej oferty oraz, z uwzględnieniem art 223 ust. 2 i art. 187 ustawy PZP, dokonywanie jakiejkolwiek zmiany w jej treści.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres rękojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie modernizacji drogi powiatowej 1121G m. Bukowa o długości ok. 0,36 km w systemie „zaprojektuj i wybuduj” .
Celem inwestycji jest modernizacja odcinka drogi poprzez remont nawierzchni jezdni, poboczy wraz z odwodnieniem od km 1+640 do km 2+000 o długości ok. 0,36 km. Przedmiotowe zadanie zlokalizowane jest w województwie pomorskim, w powiecie słupskim, w gminie Smołdzino. Droga powiatowa nr 1121G stanowi połączenie drogi powiatowej nr 1120G z drogą wojewódzką nr 213. Przedmiotowa droga służy do obsługi komunikacyjnej terenów do nich przyległych. Przedmiotowy odcinek drogi należy zaprojektować w taki sposób, aby dowiązać się wysokościowo do istniejącego zagospodarowania terenu w sposób funkcjonalny i zgodnie
z obowiązującymi warunkami technicznymi. Wszelkie ujawnione elementy sieci uzbrojenia terenu należy przewidzieć do regulacji wysokościowej dostosowując je do zaprojektowanej niwelety jezdni.

Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie modernizacji drogi powiatowej 1123G odcinek Łokciowe – Smołdziński Las o długości ok. 0,99 km w systemie „zaprojektuj
i wybuduj” .
Celem inwestycji jest modernizacja odcinka drogi poprzez remont nawierzchni jezdni, poboczy wraz z odwodnieniem od km 4+970 do km 5+960 o długości ok. 0,99 km. Przedmiotowe zadanie zlokalizowane jest w województwie pomorskim, w powiecie słupskim, w gminie Smołdzino. Droga powiatowa nr 1123G stanowi połączenie msc. Kluki z drogą wojewódzką
nr 213. Przedmiotowa droga służy do obsługi komunikacyjnej terenów do nich przyległych. Przedmiotowy odcinek drogi należy zaprojektować w taki sposób, aby dowiązać się wysokościowo do istniejącego zagospodarowania terenu w sposób funkcjonalny i zgodnie
z obowiązującymi warunkami technicznymi. Wszelkie ujawnione elementy sieci uzbrojenia terenu należy przewidzieć do regulacji wysokościowej dostosowując je do zaprojektowanej niwelety jezdni.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

71540000-5 - Usługi zarządzania budową

71521000-6 - Usługi nadzorowania placu budowy

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45233292-2 - Instalowanie urządzeń ochronnych

45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryteria i ich znaczenie:
Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty z pomocą systemu punktowego, według następującego kryterium:
1) cena o wadze 60 pkt
2) okres rękojmi o wadze 40 pkt

2. Całkowita liczba punktów jakie otrzyma dana oferta obliczona zostanie na podstawie poniższego wzoru:

P = C + R

gdzie:
P – całkowita liczba punktów
C - Punkty przyznane w kryterium cena
R - Punkty przyznane w kryterium udzielona rękojmia
Za najkorzystniejszą zostanie oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów ze wszystkich kryteriów razem.

3. Przy obliczaniu liczby punktów w kryterium cena zostanie zastosowany następujący wzór:
C - liczba punktów przyznanych Wykonawcy za cenę (z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku),

C = ( CN / COB ) x 60 pkt
gdzie:
CN- najniższa zaoferowana Cena ofertowa,
COB- Cena ofertowa zaoferowana w ofercie badanej

4. Przy obliczaniu liczby punktów w kryterium rękojmia (R) Zamawiający zastosuje następujące wyliczenie:
R- Punkty przyznane w kryterium udzielona rękojmia.

R= 0 pkt za brak dodatkowej rękojmi ( minimalna rękojmia 60 miesięcy)
R= 20 pkt za dodatkową rękojmię 12 miesięcy ( łączna rękojmia 72 miesiące)
R= 40 pkt za dodatkową rękojmię 24 miesięcy ( łączna rękojmia 84 miesiące)

Ocenie zostanie poddana rękojmia dłuższa niż 60 mc-y, ale nie dłuższa niż 84 mc-e od daty sporządzenia protokołu odbioru ostatecznego.
W przypadku niewypełnienia przez Wykonawcę w formularzu ofertowym pola określającego długość okresu dodatkowej rękojmi będzie to równoznaczne z udzielaniem łącznej rękojmi na okres 60 miesięcy (0 miesięcy dodatkowej rękojmi) tj. minimalnego okresu. W przypadku zaoferowania dłuższego niż 84 miesięcy (24 miesiące dodatkowej rękojmi) okresu łącznej rękojmi do wyliczenia punktów zostanie przyjęta wartość 84 miesięcy, natomiast do umowy zostanie wpisany okres rękojmi zaproponowany przez wykonawcę.

5. W toku oceny ofert Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wszystkich wyników do dwóch miejsc po przecinku.
6. W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert oraz przedmiotowych środków dowodowych lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Niedopuszczalne jest prowadzenie między zamawiającym a wykonawcą negocjacji dotyczących złożonej oferty oraz, z uwzględnieniem art 223 ust. 2 i art. 187 ustawy PZP, dokonywanie jakiejkolwiek zmiany w jej treści.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres rękojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie drogi powiatowej Nr 1152G w miejscowości Dobrzęcino o długości około 400mb (plus odcinki połączenia z istniejącą nawierzchnią o długości około 30m). Inwestycja dofinansowana z Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych (edycja8).

Zakres robót obejmuje wykonanie:

1. Wycinki drzew, karczowania pni wraz z ich utylizacją,
2. Miejscowego frezowania nawierzchni na średniej grubości 6cm.
3. Cięcie piłą nawierzchni bitumicznych na gł. 6-10 cm.
4. Miejscowych rozbiórek nawierzchni: bitumicznych, z płyt betonowych, żebetowych i kostki brukowej.
5. Ustawienia opornika betonowego 12x25cm na ławie betonowej z oporem i krawężnika najazdowego15x22cm na ławie betonowej z oporem przy poszerzeniach jezdni.
6. Poszerzenia jezdni do szerokości 5,5-6m ( wg planu sytuacyjnego) o konstrukcji podbudowy:
- podbudowa z mieszanki związanej cementem klasy C 5/6 z wytwórni gr. 20cm,
- podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 gr. 20cm,
- podbudowa z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 16 P km, grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm.
7. Nawierzchni asfaltowej na ist. nawierzchni bitumicznej i podbudowie poszerzenia:
- siatka zbrojeniowa ( z rolki o szer. 1m) wykonana z włókien szklanych wstępnie przesączanych asfaltem o wytrzymałości min. 120 kN/m ułożona na styku poszerzenia z istniejącą nawierzchnią
- warstwa wyrównawcza miejscowo wg potrzeb w ilości do 100 ton,
- warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W KR 3-4 gr. śr. 4cm,
- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S KR 3-4 gr. śr. 4cm.
8. Zjazdów na posesje z kostki betonowej w obramowaniu z opornika betonowego 12x25cm na ławie betonowej o konstrukcji:
- podbudowa z mieszanki związanej cementem klasy C 5/6 z wytwórni gr. 15cm,
- podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 gr. 20cm,
- podsypka cementowo – piaskowa 5cm,
- kostka brukowa betonowa 8cm.

9. Poboczy o szer. 0,75 m z kruszywa łamanego 0/31,5 o grubości 15cm.

10. Wykonanie oznakowania poziomego (grubowarstwowego gładkiego pełnego).

11. Wykonanie oznakowania aktywnego w postaci radaru z tablicą zmiennej treści informującej
o prędkości ruchu pojazdu – 1szt.

12. Ustawienie tablicy informacyjnej w momencie rozpoczęcia prac budowlanych informującej
wymiarach 180x120 cm zgodnych z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 7 maja 2021 r. w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryteria i ich znaczenie:
Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty z pomocą systemu punktowego, według następującego kryterium:
1) cena o wadze 60 pkt
2) okres rękojmi o wadze 40 pkt

2. Całkowita liczba punktów jakie otrzyma dana oferta obliczona zostanie na podstawie poniższego wzoru:

P = C + R

gdzie:
P – całkowita liczba punktów
C - Punkty przyznane w kryterium cena
R - Punkty przyznane w kryterium udzielona rękojmia
Za najkorzystniejszą zostanie oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów ze wszystkich kryteriów razem.

3. Przy obliczaniu liczby punktów w kryterium cena zostanie zastosowany następujący wzór:
C - liczba punktów przyznanych Wykonawcy za cenę (z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku),

C = ( CN / COB ) x 60 pkt
gdzie:
CN- najniższa zaoferowana Cena ofertowa,
COB- Cena ofertowa zaoferowana w ofercie badanej

4. Przy obliczaniu liczby punktów w kryterium rękojmia (R) Zamawiający zastosuje następujące wyliczenie:
R- Punkty przyznane w kryterium udzielona rękojmia.

R= 0 pkt za brak dodatkowej rękojmi ( minimalna rękojmia 60 miesięcy)
R= 20 pkt za dodatkową rękojmię 12 miesięcy ( łączna rękojmia 72 miesiące)
R= 40 pkt za dodatkową rękojmię 24 miesięcy ( łączna rękojmia 84 miesiące)

Ocenie zostanie poddana rękojmia dłuższa niż 60 mc-y, ale nie dłuższa niż 84 mc-e od daty sporządzenia protokołu odbioru ostatecznego.
W przypadku niewypełnienia przez Wykonawcę w formularzu ofertowym pola określającego długość okresu dodatkowej rękojmi będzie to równoznaczne z udzielaniem łącznej rękojmi na okres 60 miesięcy (0 miesięcy dodatkowej rękojmi) tj. minimalnego okresu. W przypadku zaoferowania dłuższego niż 84 miesięcy (24 miesiące dodatkowej rękojmi) okresu łącznej rękojmi do wyliczenia punktów zostanie przyjęta wartość 84 miesięcy, natomiast do umowy zostanie wpisany okres rękojmi zaproponowany przez wykonawcę.

5. W toku oceny ofert Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wszystkich wyników do dwóch miejsc po przecinku.
6. W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert oraz przedmiotowych środków dowodowych lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Niedopuszczalne jest prowadzenie między zamawiającym a wykonawcą negocjacji dotyczących złożonej oferty oraz, z uwzględnieniem art 223 ust. 2 i art. 187 ustawy PZP, dokonywanie jakiejkolwiek zmiany w jej treści.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres rękojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Warunki ogólne udziału w postępowaniu:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu;
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu.

2. Warunki udziału w postępowaniu na podstawie art. 112 Ustawy dotyczą:

1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku w tym zakresie;


2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,
o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku w tym zakresie;

3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli:
A)Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną dla:
zadania nr 1: minimum 1.000.000,00 PLN
zadania nr 2: minimum 1.300.000,00 PLN
zadania nr 3: minimum 1.300.000,00 PLN
zadania nr 4: minimum 1.300.000,00 PLN
zadania nr 5: minimum 500.000,00 PLN

Wykonawca powinien wykazać spełnienie powyższego warunku osobno na każde zadanie , z uwzględnieniem, że przy złożeniu oferty na więcej niż jedno zadanie należy zsumować wartości sum gwarancyjnych określone dla każdego z tych zadań.

4) zdolności technicznej:
Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał:
co najmniej dwie roboty budowlane
polegające na budowie lub przebudowie lub rozbudowie lub modernizacji dróg (ulic) publicznych, każda o nawierzchni bitumicznej każda o wartości brutto nie mniejszej niż:
dla Zadania nr 1 - 500.000,00 zł,
dla Zadania nr 2 - 650.000,00 zł,
dla Zadania nr 3 - 650.000,00 zł,
dla Zadania nr 4 - 650.000,00 zł,
dla Zadania nr 5 - 250.000,00 zł,

lub jedna dot. roboty budowlanej
polegająca na budowie lub przebudowie lub rozbudowie lub modernizacji dróg (ulic) publicznych o nawierzchni bitumicznej, o wartości brutto nie mniejszej niż:

dla Zadania nr 1 - 1.000.000,00 zł,
dla Zadania nr 2 - 1.300.000,00 zł,
dla Zadania nr 3 - 1.300.000,00 zł,
dla Zadania nr 4 - 1.300.000,00 zł,
dla Zadania nr 5 - 500.000,00 zł,

Na potwierdzenie tego Wykonawca przedstawi dokument potwierdzający, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

Zamawiający przy ocenie spełnienia warunku dopuści wykonanie robót zarówno w formule„zaprojektuj i zbuduj" jak i w formule klasycznych robót budowlanych

5) zdolności zawodowej:
Zamawiający uzna warunek (na zadanie nr 1-5) za spełniony, jeżeli:
A)Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia publicznego minimum jedną osobę na stanowisko kierownika budowy posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a także posiadającą min. 3-letnie doświadczenie zawodowe liczone od momentu uzyskania uprawnień budowlanych.

Zamawiający uzna warunek (na zadanie nr 1-4) za spełniony, jeżeli:
B) Wykonawca udokumentuje dysponowanie co najmniej 1 osobą pełniącą funkcję projektanta posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Osoba ta musi legitymować się co najmniej 3-letnim doświadczeniem zawodowym w zakresie projektowania od momentu uzyskania uprawnień.

Przez uprawnienia należy rozumieć: uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. Z 2021 r. poz. 2351 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednie kwalifikacje zdobyte za granicą, uznane w Polsce na podstawie przepisów o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. 2016 poz. 65 z późń. zm.).

Wykonawcy z innych Państw członkowskich winni zapewnić przy realizacji zamówienia udział osób, posiadających kwalifikacje do pełnienia wyżej wymienionych samodzielnych funkcji w budownictwie, zgodnie z art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art 274 ust 1 ustawy Pzp, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, jeżeli wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych tj.:

1) Opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną ubezpieczenia.
Należy załączyć polisę na sumę gwarancyjną opisaną w dziale B rozdziale II ust. 2 pkt 3 dla zadań nr 1-5

2) wykaz robót budowlanych zgodnie z warunkami w dziale B rozdziale II ust. 2 pkt 4
wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty.

Dla powyższych wymagań wykazania wykonanych robót należy wypełnić dokument według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 dla zadań nr 1-5 do niniejszej SWZ.

3) wykaz osób zgodnie z warunkami dziale B w rozdziale II ust. 2 pkt 5 ppkt A), B)
skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.

Dla powyższych wymagań odnośnie wymaganych osób, należy wypełnić dokument według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 dla zadań nr 1-5 do niniejszej SWZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Wykonawca zobowiązany jest składając ofertę załączyć do niej na platformie
e-Zamówienia następujące oświadczenia lub dokumenty w formie elektronicznej podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym:

a) Wypełniony formularz ofertowy wg zał. nr 1 do SWZ zawierający w szczególności informacje o łącznej wartości brutto oferty, wartości brutto części dot. robót budowlanych i wykonania dokumentacji projektowej (dla zadań nr 1-4), udzielonej rękojmi, pełnych danych adresowych Wykonawcy. Wykonawca, składając ofertę informuje Zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego

b) Wypełniony załącznik nr 9 do SWZ kosztorys ofertowy (dla zadania nr 5).

c) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw wykluczenia i spełnienia warunków udziału w postępowaniu wg załącznika nr 2 do SWZ.



d) Zobowiązanie innego podmiotu do oddania do dyspozycji Wykonawcy zasobów niezbędnych do wykonania zamówienia, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SWZ, jeśli Wykonawca polega na zasobach innego podmiotu w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu.

e) Oryginał gwarancji/poręczenia, jeżeli Wykonawca wnosi wadium korzystając z innej formy niż pieniądz, korzystając z formy elektronicznej wadium.

f) Pełnomocnictwo lub inne dokumenty, z których wynika prawo do podpisania dokumentów składanych wraz z ofertą.

g) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy – wzór stanowi załącznik nr 3A do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Zamawiający żąda wadium w wysokości:
na zadanie nr 1: 19.500,00 zł (słownie: dziewiętnaście tysięcy pięćset złotych).
na zadanie nr 2: 24.400,00 zł zł (słownie: dwadzieścia cztery tysiące czterysta złotych).
na zadanie nr 3: 24.400,00 zł (słownie: dwadzieścia cztery tysiące czterysta złotych).
na zadanie nr 4: 24.400,00 zł (słownie: dwadzieścia cztery tysiące czterysta złotych).
na zadanie nr 5: 9.700,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy siedemset złotych)

2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
3. Złożone wadium powinno być ważne do dnia terminu związania z ofertą.
4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu, przelewem na rachunek Zamawiającego w Bank BGŻ BNP PARIBAS Oddział w Słupsku 05 1600 1462 1877 9152 8000 0003.
b) gwarancjach bankowych;
c) gwarancjach ubezpieczeniowych;
d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020r.poz. 299) .

5. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.

6. Wadium wniesione w formie pieniądza powinno być oznaczone w następujący sposób „Wadium GIZ.2611.6.2024”. Kopię dowodu wniesienia wadium potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę zaleca się dołączyć do oferty.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Informacje dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o postępowaniu:
1) Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w przedmiotowym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
2) Oświadczenie, o którym mowa w art 125 ust. 1 PZP (załącznik nr 2 do SWZ), składa każdy z Wykonawców potwierdzając brak podstaw do wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału w zakresie postępowania, w jakim uczestniczy każdy z Wykonawców.
3) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane
4) W przypadku o którym mowa w pkt. 3 wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy (załącznik nr 3A do SWZ)

2. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca może polegać na zasobach (potencjale) podmiotu trzeciego na zasadach opisanych w art. 118- 123 ustawy Pzp. Wraz z ofertą Wykonawca działając w imieniu takiego podmiotu, powinien złożyć w takiej sytuacji zobowiązanie innego podmiotu do oddania do dyspozycji Wykonawcy zasobów niezbędnych do wykonania zamówienia, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wybrany Wykonawca zawrze z Zamawiającym umowę na podstawie projektu umowy, który stanowi zał. nr 7 do SWZ dla zadania nr 1-5.
2. Zamawiający określi rodzaj zmian umowy z Wykonawcą w projekcie umowy oraz uregulowany art. 454-455 ustawy PZP.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-05-15 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-0905d257-06d2-11ef-9b7e-467806a93518

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-05-15 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

Część 3 : Tak

Część 4 : Tak

Część 5 : Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:

W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z możliwości negocjowania treści ofert,
negocjacje dotyczyć będą wyłącznie tych elementów treści ofert, które podlegają ocenie w
ramach kryteriów oceny ofert, o których mowa w Rozdziale XV Dziale A, SWZ oraz nie będą
prowadziły do zmiany SWZ.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.