eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupsk"Poprawa stanu dróg powiatowych na terenie Powiatu Słupskiego poprzez ich modernizację" z podziałem na 5 zadań



Ogłoszenie z dnia 2024-07-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Poprawa stanu dróg powiatowych na terenie Powiatu Słupskiego poprzez ich modernizację” z podziałem na 5 zadań

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W SŁUPSKU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770983124

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Słoneczna 16 E

1.5.2.) Miejscowość: Słupsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-200

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.7.) Numer telefonu: (0 –59)8420 730

1.5.8.) Numer faksu: (0 – 59)8420 284

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdp.slupsk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.zdp.slupsk.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0905d257-06d2-11ef-9b7e-467806a93518

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Poprawa stanu dróg powiatowych na terenie Powiatu Słupskiego poprzez ich modernizację” z podziałem na 5 zadań

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0905d257-06d2-11ef-9b7e-467806a93518

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00421759

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00043770/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Poprawa stanu dróg powiatowych na terenie Powiatu Słupskiego poprzez ich modernizację

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00308207

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GIZ.2611.6.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie modernizacji drogi powiatowej 1178G odc. Dobieszewo – DW210 o długości ok. 1,6 km w systemie „zaprojektuj i wybuduj” .
Celem inwestycji jest modernizacja odcinka drogi poprzez remont nawierzchni jezdni, poboczy wraz z odwodnieniem od km 1+050 do km 2+740 o długości ok. 1,69 km. Przedmiotowe zadanie zlokalizowane jest w województwie pomorskim, w powiecie słupskim,
w gminie Dębnica Kaszubska. Droga powiatowa nr 1178G stanowi połączenie miejscowości Dobieszewo z drogą wojewódzką nr 210. Przedmiotowa droga służy do obsługi komunikacyjnej terenów do nich przyległych. Przedmiotowy odcinek drogi należy zaprojektować w taki sposób, aby dowiązać się wysokościowo do istniejącego zagospodarowania terenu w sposób funkcjonalny i zgodnie z obowiązującymi warunkami technicznymi. Wszelkie ujawnione elementy sieci uzbrojenia terenu należy przewidzieć do regulacji wysokościowej dostosowując je do zaprojektowanej niwelety jezdni.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

71540000-5 - Usługi zarządzania budową

71521000-6 - Usługi nadzorowania placu budowy

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45233292-2 - Instalowanie urządzeń ochronnych

45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe

4.5.5.) Wartość części: 1304073,17 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie modernizacji drogi powiatowej 1138G m. Świtały o długości ok. 0,4 km w systemie „zaprojektuj i wybuduj” .
Celem inwestycji jest modernizacja odcinka drogi poprzez przebudowę nawierzchni jezdni, przebudowę i budowę drogi dla pieszych, poboczy wraz z odwodnieniem od km 1+270 do km 1+670 o długości ok. 0,4 km. Przedmiotowe zadanie zlokalizowane jest w województwie pomorskim, w powiecie słupskim, w gminie Damnica. Droga powiatowa nr 1138G stanowi połączenie drogi powiatowej nr 1139G z drogą powiatową nr 1144G. Przedmiotowa droga służy do obsługi komunikacyjnej terenów do nich przyległych. Przedmiotowy odcinek drogi należy zaprojektować w taki sposób, aby dowiązać się wysokościowo do istniejącego zagospodarowania terenu w sposób funkcjonalny i zgodnie z obowiązującymi warunkami technicznymi. Wszelkie ujawnione elementy sieci uzbrojenia terenu należy przewidzieć do regulacji wysokościowej dostosowując je do zaprojektowanej niwelety jezdni.

Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie modernizacji drogi powiatowej 1139G m. Łojewo o długości ok. 0,6 km w systemie „zaprojektuj i wybuduj” .
Celem inwestycji jest modernizacja odcinka drogi poprzez przebudowę nawierzchni jezdni, budowę chodnika, budowę zatok autobusowych wraz z odwodnieniem od km 8+000 do km 8+600 o długości ok. 0,6 km. Przedmiotowe zadanie zlokalizowane jest w województwie pomorskim, w powiecie słupskim, w gminie Damnica. Droga powiatowa nr 1139G stanowi połączenie drogi krajowej nr 6 z drogą wojewódzką nr 213. Przedmiotowa droga służy do obsługi komunikacyjnej terenów do nich przyległych. Przedmiotowy odcinek drogi należy zaprojektować w taki sposób, aby dowiązać się wysokościowo do istniejącego zagospodarowania terenu w sposób funkcjonalny i zgodnie z obowiązującymi warunkami technicznymi. Wszelkie ujawnione elementy sieci uzbrojenia terenu należy przewidzieć do regulacji wysokościowej dostosowując je do zaprojektowanej niwelety jezdni.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

71540000-5 - Usługi zarządzania budową

71521000-6 - Usługi nadzorowania placu budowy

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45233292-2 - Instalowanie urządzeń ochronnych

45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe

4.5.5.) Wartość części: 1630091,06 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie modernizacji drogi powiatowej 1135G odcinek koniec Zgojewa - Świecichowo o długości ok. 1,2 km w systemie „zaprojektuj
i wybuduj” .
Celem inwestycji jest modernizacja odcinka drogi poprzez remont nawierzchni jezdni, poboczy wraz z odwodnieniem od km 2+800 do km 4+000 o długości ok. 1,2 km. Przedmiotowe zadanie zlokalizowane jest w województwie pomorskim, w powiecie słupskim, w gminie Główczyce. Droga powiatowa nr 1135G stanowi połączenie drogi wojewódzkiej nr 213 z drogą powiatową nr 1139G w msc. Damnica. Przedmiotowa droga służy do obsługi komunikacyjnej terenów do nich przyległych. Przedmiotowy odcinek drogi należy zaprojektować w taki sposób, aby dowiązać się wysokościowo do istniejącego zagospodarowania terenu w sposób funkcjonalny i zgodnie z obowiązującymi warunkami technicznymi. Wszelkie ujawnione elementy sieci uzbrojenia terenu należy przewidzieć do regulacji wysokościowej dostosowując je do zaprojektowanej niwelety jezdni.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

71540000-5 - Usługi zarządzania budową

71521000-6 - Usługi nadzorowania placu budowy

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45233292-2 - Instalowanie urządzeń ochronnych

45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe

4.5.5.) Wartość części: 1630091,87 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie modernizacji drogi powiatowej 1121G m. Bukowa o długości ok. 0,36 km w systemie „zaprojektuj i wybuduj” .
Celem inwestycji jest modernizacja odcinka drogi poprzez remont nawierzchni jezdni, poboczy wraz z odwodnieniem od km 1+640 do km 2+000 o długości ok. 0,36 km. Przedmiotowe zadanie zlokalizowane jest w województwie pomorskim, w powiecie słupskim, w gminie Smołdzino. Droga powiatowa nr 1121G stanowi połączenie drogi powiatowej nr 1120G z drogą wojewódzką nr 213. Przedmiotowa droga służy do obsługi komunikacyjnej terenów do nich przyległych. Przedmiotowy odcinek drogi należy zaprojektować w taki sposób, aby dowiązać się wysokościowo do istniejącego zagospodarowania terenu w sposób funkcjonalny i zgodnie
z obowiązującymi warunkami technicznymi. Wszelkie ujawnione elementy sieci uzbrojenia terenu należy przewidzieć do regulacji wysokościowej dostosowując je do zaprojektowanej niwelety jezdni.

Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie modernizacji drogi powiatowej 1123G odcinek Łokciowe – Smołdziński Las o długości ok. 0,99 km w systemie „zaprojektuj
i wybuduj” .
Celem inwestycji jest modernizacja odcinka drogi poprzez remont nawierzchni jezdni, poboczy wraz z odwodnieniem od km 4+970 do km 5+960 o długości ok. 0,99 km. Przedmiotowe zadanie zlokalizowane jest w województwie pomorskim, w powiecie słupskim, w gminie Smołdzino. Droga powiatowa nr 1123G stanowi połączenie msc. Kluki z drogą wojewódzką
nr 213. Przedmiotowa droga służy do obsługi komunikacyjnej terenów do nich przyległych. Przedmiotowy odcinek drogi należy zaprojektować w taki sposób, aby dowiązać się wysokościowo do istniejącego zagospodarowania terenu w sposób funkcjonalny i zgodnie
z obowiązującymi warunkami technicznymi. Wszelkie ujawnione elementy sieci uzbrojenia terenu należy przewidzieć do regulacji wysokościowej dostosowując je do zaprojektowanej niwelety jezdni.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

71540000-5 - Usługi zarządzania budową

71521000-6 - Usługi nadzorowania placu budowy

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45233292-2 - Instalowanie urządzeń ochronnych

45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe

4.5.5.) Wartość części: 1630091,87 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie drogi powiatowej Nr 1152G w miejscowości Dobrzęcino o długości około 400mb (plus odcinki połączenia z istniejącą nawierzchnią o długości około 30m). Inwestycja dofinansowana z Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych (edycja8).

Zakres robót obejmuje wykonanie:

1. Wycinki drzew, karczowania pni wraz z ich utylizacją,
2. Miejscowego frezowania nawierzchni na średniej grubości 6cm.
3. Cięcie piłą nawierzchni bitumicznych na gł. 6-10 cm.
4. Miejscowych rozbiórek nawierzchni: bitumicznych, z płyt betonowych, żebetowych i kostki brukowej.
5. Ustawienia opornika betonowego 12x25cm na ławie betonowej z oporem i krawężnika najazdowego15x22cm na ławie betonowej z oporem przy poszerzeniach jezdni.
6. Poszerzenia jezdni do szerokości 5,5-6m ( wg planu sytuacyjnego) o konstrukcji podbudowy:
- podbudowa z mieszanki związanej cementem klasy C 5/6 z wytwórni gr. 20cm,
- podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 gr. 20cm,
- podbudowa z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 16 P km, grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm.
7. Nawierzchni asfaltowej na ist. nawierzchni bitumicznej i podbudowie poszerzenia:
- siatka zbrojeniowa ( z rolki o szer. 1m) wykonana z włókien szklanych wstępnie przesączanych asfaltem o wytrzymałości min. 120 kN/m ułożona na styku poszerzenia z istniejącą nawierzchnią
- warstwa wyrównawcza miejscowo wg potrzeb w ilości do 100 ton,
- warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W KR 3-4 gr. śr. 4cm,
- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S KR 3-4 gr. śr. 4cm.
8. Zjazdów na posesje z kostki betonowej w obramowaniu z opornika betonowego 12x25cm na ławie betonowej o konstrukcji:
- podbudowa z mieszanki związanej cementem klasy C 5/6 z wytwórni gr. 15cm,
- podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 gr. 20cm,
- podsypka cementowo – piaskowa 5cm,
- kostka brukowa betonowa 8cm.

9. Poboczy o szer. 0,75 m z kruszywa łamanego 0/31,5 o grubości 15cm.

10. Wykonanie oznakowania poziomego (grubowarstwowego gładkiego pełnego).

11. Wykonanie oznakowania aktywnego w postaci radaru z tablicą zmiennej treści informującej
o prędkości ruchu pojazdu – 1szt.

12. Ustawienie tablicy informacyjnej w momencie rozpoczęcia prac budowlanych informującej
wymiarach 180x120 cm zgodnych z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 7 maja 2021 r. w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

4.5.5.) Wartość części: 652036,58 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1272871,35 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1674398,78 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1272871,35 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: POL-DRÓG GDAŃSK SP. Z O.O. Ul. Wawelska 106, 64-920 Piła

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 190033319

7.3.3) Ulica: ul. Wawelska 106

7.3.4) Miejscowość: Piła

7.3.5) Kod pocztowy: 64-920

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1272871,35 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1712104,87 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2457929,33 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1712104,87 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: POL-DRÓG GDAŃSK SP. Z O.O. Ul. Wawelska 106, 64-920 Piła

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 190033319

7.3.3) Ulica: Ul. Wawelska 106

7.3.4) Miejscowość: Piła

7.3.5) Kod pocztowy: 64-920

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1712104,87 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 882631,52 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1420789,58 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 882631,52 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: POL-DRÓG GDAŃSK SP. Z O.O. Ul. Wawelska 106, 64-920 Piła

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 190033319

7.3.3) Ulica: Ul. Wawelska 106

7.3.4) Miejscowość: Piła

7.3.5) Kod pocztowy: 64-920

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 882631,52 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1105269,34 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1429582,28 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1105269,34 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: POL-DRÓG GDAŃSK SP. Z O.O. Ul. Wawelska 106, 64-920 Piła

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 190033319

7.3.3) Ulica: Ul. Wawelska 106

7.3.4) Miejscowość: Piła

7.3.5) Kod pocztowy: 64-920

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1105269,34 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 719971,58 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 896576,89 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 719971,58 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Produkcja i Eksploatacja Kruszywa Formella s.c. Mariusz Formella ul. Kaszubska 52, 84-223 Linia

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Produkcja i Eksploatacja Kruszywa Formella s.c. Tomasz Formella ul. Kaszubska 52, 84-223 Linia

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 220395784

7.3.3) Ulica: ul. Kaszubska 52

7.3.4) Miejscowość: Linia

7.3.5) Kod pocztowy: 84-223

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 719971,58 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.