eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kosakowo"Budowa dróg w gminie Kosakowo- ul. Okopowa w Dębogórzu oraz ciąg pieszo-jezdny sięgacza ul. Owocowej w Dębogórzu"- 2 edycja



Ogłoszenie z dnia 2021-12-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa dróg w gminie Kosakowo- ul. Okopowa w Dębogórzu oraz ciąg pieszo-jezdny sięgacza ul. Owocowej w Dębogórzu”- 2 edycja

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: URZĄD GMINY KOSAKOWO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000531708

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Żeromskiego 69

1.5.2.) Miejscowość: Kosakowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 81-198

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@kosakowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminakosakowo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.platformazakupowa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Budowa dróg w gminie Kosakowo- ul. Okopowa w Dębogórzu oraz ciąg pieszo-jezdny sięgacza ul. Owocowej w Dębogórzu”- 2 edycja

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b2aa6f1b-0fd4-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00308447

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001095/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Harmonogram budowy i modernizacji dróg gminnych wraz z odwodnieniem dróg

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00173147/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.32.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 305000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie I - Budowa ul. Okopowej w Dębogórzu:
Plan sytuacyjny:
Ulicę Okopową zaprojektowano jako drogę dwupasową o długości około 90 m, szerokości 4,5 m i nawierzchni bitumicznej. Jezdnię drogi gminnej ograniczono opornikiem betonowym 12x25 cm na ławie betonowej z oporem. Po obu stronach ulicy Okopowej zaprojektowano pobocza gruntowe obsiane trawą o szerokości 0,75 m. Zjazdy indywidualne zaprojektowano o szerokości 3,5 z kruszywa łamanego. Zjazd publiczny na drogę wewnętrzną zaprojektowano z kostki betonowej. Pozostały teren należy uzupełnić humusem z obsianiem trawą.

Zieleń:
Zamawiający przewiduje korektę trasy na fragmencie jezdni przebiegającym na wysokości drzewa przeznaczonego do wycinki. Zamawiający ostatecznie podjął decyzje o pozostawieniu przedmiotowego drzewa i korekcie trasy jezdni lub lokalnego zwężenia jej do 4.5m.

1. Wymagania w zakresie Tymczasowej Organizacji Ruchu:
1) Projekt Tymczasowej Organizacji Ruchu (TOR) opracowuje na własny koszt i własnym staraniem Wykonawca.
2) Celem opracowania TOR jest sprawne i bezpieczne przeprowadzenie robót budowlanych oraz umożliwienie bezpiecznego i pewnego dostępu do nieruchomości przyległych do terenu budowy podczas przebudowy danej ulicy.
2. Okres wykonania umowy:
Okres wykonania przedmiotu zamówienia łącznie ze zgłoszeniem gotowości do odbioru nie może być dłuższy niż 14 tygodni od daty podpisania umowy, przy czym:
1) przekazanie Wykonawcy Placu budowy przez Zamawiającego w terminie do 2-tygodni od zawarcia umowy,
2) rozpoczęcie realizacji robót w ciągu następnych 2-tygodni od dnia przejęcia Placu budowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.5.) Wartość części: 155000 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 2 - Budowa ciągu pieszo-jezdnego sięgacza ul Owocowej w Dębogórzu:

Plan sytuacyjny:
Sięgacz ul. Owocowej zaprojektowano jako ciąg pieszo-jezdny o szerokości 3,5m, długości około 90m i nawierzchni bitumicznej wraz z nawrotką o wymiarach 8,0 x 8,0 m. Po obu stronach ulicy Okopowej zaprojektowano pobocza w postaci trawników ( humus z obsiany trawą). Zjazdy zaprojektowano z kostki betonowej.

1. Wymagania w zakresie Tymczasowej Organizacji Ruchu:

1) Projekt Tymczasowej Organizacji Ruchu (TOR) opracowuje na własny koszt i własnym staraniem Wykonawca.
2) Celem opracowania TOR jest sprawne i bezpieczne przeprowadzenie robót budowlanych oraz umożliwienie bezpiecznego i pewnego dostępu do nieruchomości przyległych do terenu budowy podczas przebudowy danej ulicy.
2. Okres wykonania umowy:

Okres wykonania przedmiotu zamówienia łącznie ze zgłoszeniem gotowości do odbioru nie może być dłuższy niż 14 tygodni od daty podpisania umowy, przy czym:
1) przekazanie Wykonawcy Placu budowy przez Zamawiającego w terminie do 2-tygodni od zawarcia umowy,
2) rozpoczęcie realizacji robót w ciągu następnych 2-tygodni od dnia przejęcia Placu budowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.5.) Wartość części: 150000 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowania nie złożono żadnej oferty.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowania nie złożono żadnej oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.