eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jaworzno"Bieżące utrzymanie dróg i ulic administrowanych przez Miejski Zarząd Dróg i Mostów w Jaworznie"



Ogłoszenie z dnia 2024-04-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
”Bieżące utrzymanie dróg i ulic administrowanych przez Miejski Zarząd Dróg i Mostów w Jaworznie”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zarząd Dróg i Mostów

1.3.) Oddział zamawiającego: Sekcja Administracyjna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240268900

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Krakowska 9

1.5.2.) Miejscowość: Jaworzno

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-600

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@mzdim.jaworzno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzdim.jaworzno.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4a9d02c9-e822-11ee-9c02-ce2b643d361d

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


zarządzanie infrastrukturą drogową

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

”Bieżące utrzymanie dróg i ulic administrowanych przez Miejski Zarząd Dróg i Mostów w Jaworznie”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4a9d02c9-e822-11ee-9c02-ce2b643d361d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00308450

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00046304/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.11 ”Bieżące utrzymanie dróg i ulic administrowanych przez Miejski Zarząd Dróg i Mostów w Jaworznie”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00256375

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MZDIM.SA.222-14/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje roboty budowlane polegające na utrzymaniu i prowadzeniu remontów bieżących
nawierzchni twardych ulepszonych jezdni bitumicznych wraz z regulacją pionową urządzeń uzbrojenia podziemnego.
2. Zakres robót (nie wymagających pozwolenia na budowę) obejmuje wykonanie bieżącego utrzymania nawierzchni jezdni.
Z uwagi na specyfikę i rodzaj robót uniemożliwiającą dokładną lokalizację wykonania robót, zamierzenie wykonywania robót
zostało opisane w formie przedmiaru robót i OSWIOR (odrębne załączniki). Zastosowane do realizacji przedmiotu
zamówienia materiały i wyroby muszą posiadać aktualne świadectwa i aprobaty techniczne dopuszczenia do stosowania w
budownictwie drogowym.
3. Podstawowe określenia dotyczące zespołu zabiegów technicznych wykonywanych na bieżąco, związanych z usuwaniem
uszkodzeń nawierzchni zagrażających bezpieczeństwu ruchu zostały określone zgodnie z obowiązującymi, odpowiednimi
Polskimi Normami i z definicjami podanymi w OGÓLNYCH SPECYFIKACJACH TECHNICZNYCH ROBÓT DROGOWYCH:
D-00.00.00. Wymagania ogólne.
D-03.00.00. Odwodnienie korpusu drogowego
D-03.02.01a Regulacja pionowa uszkodzonej studzienki kanalizacyjnej.
D-05.00.00. Nawierzchnia.
D-05.03.05 Nawierzchnia z betonu asfaltowego
D-05.03.11a Doraźna naprawa odkształceń nawierzchni asfaltowej za pomocą frezowania
D-05.03.17 Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych.
4. Przedmiot zamówienia należy wykonać na podstawie: Przedmiaru robót (Załącznik nr 1 do SWZ oraz Ogólnych
Specyfikacji Technicznych Robót Drogowych (Załącznik nr 2 do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1041151,99 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1065888,65 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1041151,99 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZRD ORFIN SPÓŁKA KOMANDYTOWA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6452519873

7.3.3) Ulica: ul. Sikorskiego 5a,

7.3.4) Miejscowość: Radzionków

7.3.5) Kod pocztowy: 41-922

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1041151,99 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.