eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łapy"Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 6.700.000 PLN dla Gminy Łapy"



Ogłoszenie z dnia 2021-12-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 6.700.000 PLN dla Gminy Łapy"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Łapy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659094

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gen. Władysława Sikorskiego 24

1.5.2.) Miejscowość: Łapy

1.5.3.) Kod pocztowy: 18-100

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.7.) Numer telefonu: 857152251

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@um.lapy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lapy.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/525534

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 6.700.000 PLN dla Gminy Łapy"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4f2e7ac8-3598-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00308565

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00010096/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 4.863.586,00 zł dla Gminy Łapy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00244931/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: F.3051.1.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 641983,79 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa udzielenia kredytu długoterminowego w wysokości 6.700.000,00 PLN (słownie: sześć milionów siedemset tysięcy złotych) z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu i spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów.
2. Uruchomienie kredytu nastąpi na podstawie dyspozycji Zamawiającego przesłanej Wykonawcy faksem lub emailem w terminie do 2 dni roboczych od dnia złożenia dyspozycji, na rachunek podstawowy Gminy w terminie do dnia 31.12.2021 r.
3. Wykonawca postawi kredyt do dyspozycji Zamawiającego jednorazowo lub w transzach.
4. Spłata kredytu następować będzie w okresach kwartalnych - do ostatniego dnia miesiąca - począwszy od 31 marca 2022 r. do 31 grudnia 2031 r.:
- po 100.000,- zł kwartalnie w roku 2022,
- po 200.000,- zł kwartalnie w roku 2023,
- po 200.000,- zł kwartalnie w roku 2024,
- po 75.000,- zł kwartalnie w roku 2025,
- po 25.000,- zł kwartalnie w roku 2026,
- po 25.000,- zł kwartalnie w roku 2027,
- po 25.000,- zł kwartalnie w roku 2028,
- po 25.000,- zł kwartalnie w roku 2029,
- po 500.000,- zł kwartalnie w roku 2030,
- po 500.000,- zł kwartalnie w roku 2031.

5. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ), stanowiący Załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 66113000-5 - Usługi udzielania kredytu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 371215,11 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 550468,11 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 371215,11 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bank Gospodarstwa Krajowego

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 525-00-12-372

7.3.3) Ulica: ul. Świętojańska 12a

7.3.4) Miejscowość: Białystok

7.3.5) Kod pocztowy: 15-082

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 371215,11 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2031-12-31

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Oferta składana była przez Oddział Banku w Białymstoku. Umowa została zawarta z centralą Banku Gospodarstwa Krajowego z siedzibą w Warszawie, Al.Jerozolimskie 7

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.