Ogłoszenie z dnia 2021-12-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00244419/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-25
- 2021/BZP 00255549/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu do Banku Mleka Szpitala Miejskiego w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SZPITAL MIEJSKI W RUDZIE ŚLĄSKIEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 241468653
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wincentego Lipa 2
1.5.2.) Miejscowość: Ruda Śląska
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-703
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: 032 779 59 07
1.5.8.) Numer faksu: 032 779 59 17
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@szpitalruda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip2.szpitalruda.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip2.szpitalruda.pl/39-smrs-211.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu do Banku Mleka Szpitala Miejskiego w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6a3b1e88-331d-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00308822
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00244419/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 39/SMRS/21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 757113,83 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Laktatory elektryczne dwufazowe klasy szpitalnej - 45 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ/UMOWY.4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.5.) Wartość części: 208333,35 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Analizator mleka kobiecego z sonikatorem - 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ/UMOWY.4.5.3.) Główny kod CPV: 38434530-0 - Analizatory mleka
4.5.5.) Wartość części: 200000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Komora laminarna - 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówieniazawiera załącznik nr 1 do SWZ/UMOWY.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.5.) Wartość części: 12195,12 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Chłodziarko – zamrażalka laboratoryjna - 2 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ/UMOWY.4.5.3.) Główny kod CPV: 39711110-3 - Chłodziarkozamrażarki
4.5.5.) Wartość części: 24390,24 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pasteryzator mleka kobiecego - 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówieniazawiera załącznik nr 1 do SWZ/UMOWY.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.5.) Wartość części: 190243,90 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zmywarka laboratoryjna. Szczegółowy opis przedmiotu zamówieniazawiera załącznik nr 1 do SWZ/UMOWY.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42959000-3 - Zmywarki do naczyń inne niż używane w gospodarstwie domowym
4.5.5.) Wartość części: 121951,22 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 221130,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 221130,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 221130,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Medela Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5242713433
7.3.3) Ulica: Wybrzeże Gdyńskie 6D
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-531
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 221130,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-14Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 245734,32 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 245734,32 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 245734,32 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DANLAB Danuta Katryńska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6852047455
7.3.3) Ulica: Handlowa 6A
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-399
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 245734,32 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-14Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12607,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24101,52 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12607,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: A – BioTech M. Zemanek- Zboch Sp. j.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8942939460
7.3.3) Ulica: Strzegomska 260A/4
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 53-234
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
A-BIOTECH - M. ZEMANEK-ZBOCH, SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
A-BIOTECH - M. ZEMANEK-ZBOCH, SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12607,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-14Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17220,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35040,98 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17220,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: A – BioTech M. Zemanek- Zboch Sp. j.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8942939460
7.3.3) Ulica: Strzegomska 260A/4
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 53-234
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
A-BIOTECH - M. ZEMANEK-ZBOCH, SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
A-BIOTECH - M. ZEMANEK-ZBOCH, SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17220,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-14Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 256528,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 256528,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 256528,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Danlab Danuta Katryńska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6852047455
7.3.3) Ulica: Handlowa 6A
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-399
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 256528,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-14Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 116494,25 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 116494,25 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 116494,25 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Danlab Danuta Katryńska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6852047455
7.3.3) Ulica: Handlowa 6A
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-399
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 116494,25 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-14INNE PRZETARGI Z RUDY ŚLĄSKIEJ
- Zakup i dostawa trzech sztuk aparatów USG wraz z trzema głowicami dla Przychodni Brackiej Gliwice, Przychodni Brackiej Knurów, Przychodni Brackiej Staszic - w ramach Projektu grantowego nr FENX.06.01-IP.03-0001/23 pod nazwą ,,Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)", realizowanego w ramach programu Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko 2021-2027, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
- Dostawa rękawic chirurgicznych
- Wykonanie opracowania obejmującego ocenę stanu technicznego oraz projekt wykonania remontu oraz przebudowy załadowni nad torem nr 8 wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę właściwego organu nadzoru budowlanego dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK Ruda Ruch Halemba
- Wykonanie instalacji c. o i wykonanie remontu pomieszczenia wymiennikowni dla budynku przy ul. Gliwickiej 10 w Rudzie Śląskiej
- Wykonanie instalacji c.o. i wykonanie remontu pomieszczenia wymiennikowni dla budynku przy ul. Kard. A. Hlonda 24 w Rudzie Śląskiej.
- Likwidacja/rozbiórka 4 mostów przenośnikowych o numerach 98,99,101 oraz 138 w ZPMW Oddział KWK Ruda Ruch Halemba
więcej: przetargi w Rudzie Śląskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu medycznego
- Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do wykonania badań metodami biologii molekularnej w kierunku wykrywania RNA WNV w pojedynczych donacjach wraz z dzierżawą aparatury do badań próbek osocza
- Dostawa aparatu USG wszechstronnego, w tym doppler z funkcjami kardio i naczyniowymi oraz z funkcją do badania jamy brzusznej
- "Dostawa sprzętu do zabiegów laparoskopowych oraz do implantacji portów naczyniowych dla Zespołu Opieki Zdrowotnej we Włoszczowie - Szpitala Powiatowego im. Jana Pawła II".
- Sukcesywne dostawy klipsów naczyniowych i hemostatycznych oraz jednorazowego systemu płukania śródoperacyjnego dla potrzeb Bloku Operacyjnego Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach.
- Zakup i dostawa produktów leczniczych, wyrobów medycznych i opatrunków dla Podkarpackiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Mielcu
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.