eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławŚwiadczenia usług wsparcia technicznego, utrzymania i serwisu IT w Sądach Rejonowych w Wołowie, Miliczu i Trzebnicy.



Ogłoszenie z dnia 2024-04-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenia usług wsparcia technicznego, utrzymania i serwisu IT w Sądach Rejonowych w Wołowie, Miliczu i Trzebnicy.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Apelacyjny we Wrocławiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 005965788

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Energetyczna 4

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 53-330

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.7.) Numer telefonu: 519693465

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@wroclaw.sa.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://wroclaw.sa.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2222b910-fd61-11ee-885b-8267c0608453

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Sąd

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenia usług wsparcia technicznego, utrzymania i serwisu IT w Sądach Rejonowych w Wołowie, Miliczu i Trzebnicy.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2222b910-fd61-11ee-885b-8267c0608453

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00308904

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00292086

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Z.261.10.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 612000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
1) wsparcie techniczno-informatyczne pracowników:
a) Sądu Rejonowego w Miliczu (Użytkownik końcowy) zapewniając jednego pracownika dostępnego w lokalizacji sądu w dni robocze i w godzinach 7:30 do 15:30,
b) Sądu Rejonowego w Wołowie (Użytkownik końcowy) zapewniające jednego pracownika dostępnego w lokalizacji sądu w dni robocze i w godzinach 7:30 do 15:30,
c) Sądu Rejonowego w Trzebnicy (Użytkownik końcowy) zapewniające jednego pracownika dostępnego w lokalizacji sądu w dni robocze i w godzinach 7:30 do 15:30,
2) zarządzanie systemami serwerowymi Windows Server 2012/2019/2022 oraz środowiskiem klienckim MS Windows 10/11,
3) wykonywanie czynności administracyjnych, instalacyjnych, rekonfiguracji,
4) utrzymanie infrastruktury teleinformatycznej w stopniu umożliwiającym bezawaryjną pracę urządzeń oraz ciągłość pracy Sądu,
5) konserwacja oraz aktualizacja systemów operacyjnych używanych w sądach (Windows, Linux, VMWare),
6) monitorowanie środowiska informatycznego sądów w godzinach świadczenia usługi,
7) aktualizowanie oraz wdrażanie aplikacji eksploatowanych w sądach powszechnych (m.in. systemy Sędzia-2, KNS-2, Kurator-3, RUP Integrator, ReCourt, SOWKW),
8) planowanie wdrożeń, konserwacji, ulepszeń oraz aktualizacji systemów teleinformatycznych sądów,
9) planowanie zakupów teleinformatycznych sądów i koordynowanie zakupów z jednostkami zaopatrującymi sądy,
10) zarządzanie systemem kontroli dostępu oraz systemem Rejestracji Czasu Pracy.
11) współpraca i koordynacja działań teleinformatycznych z Sądem Apelacyjnym we Wrocławiu,
12) Inne czynności informatyczne zlecone przez Oddział Informatyczny Sądu Apelacyjnego we Wrocławiu
Zamawiający dopuszcza świadczenie wsparcia technicznego w sposób zdalny w wymiarze maksymalnie 60 dni w czasie trwania umowy (dla jednego pracownika).

4.5.3.) Główny kod CPV: 72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 612000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 612000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 612000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SOLIDBRIDGE JACEK TYMOCZKO

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 020912949

7.3.3) Ulica: ul. Wierzchowicka 1

7.3.4) Miejscowość: Czatkowice

7.3.5) Kod pocztowy: 56-300

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 612000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.