Ogłoszenie z dnia 2021-12-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Zakup usługi dystrybucji energii elektrycznej na okres 01.01.2022 r. - 31.12.2023 r. dla placówek oświatowych w Knurowie”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejska Szkoła Podstawowa nr 9 im. Marii Konopnickiej w Knurowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271078118
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: aleja Lipowa 12
1.5.2.) Miejscowość: Knurów
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-196
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.7.) Numer telefonu: (32) 235-27-45
1.5.8.) Numer faksu: (32) 235-27-45
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: msp9@knurow.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: sp9.knurow.edu.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie
Zamawiający 2
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejska Szkoła Podstawowa nr 1 im. Powstańców Śląskich w Knurowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 969-00-33-417
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: A. Słoniny 1
1.5.2.) Miejscowość: Knurów
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-190
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.7.) Numer telefonu: (32)235-27-16
1.5.8.) Numer faksu: (32)235-27-16
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: msp1@knurow.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mspnr1knurow.edupage.org/
Zamawiający 3
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejska Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi nr 2 im. Karola Miarki w Knurowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 969-00-33-423
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wilsona 22
1.5.2.) Miejscowość: Knurów
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-190
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.7.) Numer telefonu: (32) 235-27-25
1.5.8.) Numer faksu: (32) 235-27-25
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: msp2@knurow.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://msp2knurow.edupage.org
Zamawiający 4
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejska Szkoła Podstawowa Nr 7 w Knurowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 969-00-33-340
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jedności Narodowej 5
1.5.2.) Miejscowość: Knurów
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-194
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.7.) Numer telefonu: (32) 235-27-40
1.5.8.) Numer faksu: (32) 235-27-40
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: msp7@knurow.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.sp7knurow.eu/
Zamawiający 5
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 1 im. Feliksa Michalskiego w Knurowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 969-16-06-849
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Feliksa Michalskiego 27
1.5.2.) Miejscowość: Knurów
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-193
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.7.) Numer telefonu: (32)235-27-79
1.5.8.) Numer faksu: (32)235-27-79
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zsp@knurow.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zspknurow.szkolna.net
Zamawiający 6
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 2 w Knurowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 969-16-38-714
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: J. Kilińskiego 6
1.5.2.) Miejscowość: Knurów
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-193
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.7.) Numer telefonu: (32) 330-41-20
1.5.8.) Numer faksu: (32) 330-41-20
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zsp2@knurow.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zsp2.knurow.pl/
Zamawiający 7
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 3 w Knurowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 969-16-43-106
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Stefana Batorego 7
1.5.2.) Miejscowość: Knurów
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-194
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.7.) Numer telefonu: (32) 235-27-35
1.5.8.) Numer faksu: (32) 235-27-35
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zsp3@knurow.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zsp3.knurow.pl/
Zamawiający 8
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejskie Przedszkole nr 2 im. Jana Brzechwy w Knurowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 969-00-33-535
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lotników 3
1.5.2.) Miejscowość: Knurów
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-196
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.7.) Numer telefonu: (32)235-27-72
1.5.8.) Numer faksu: (32)235-27-72
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mp2@knurow.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.przedszkolenr2.edupage.org
Zamawiający 9
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejskie Przedszkole nr 7 w Knurowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 969-00-33-529
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: dr. Floriana Ogana 2
1.5.2.) Miejscowość: Knurów
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-190
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.7.) Numer telefonu: (32)235-27-83
1.5.8.) Numer faksu: (32)235-27-83
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mp7@knurow.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www: www.mp7.knurow.pl
Zamawiający 10
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejskie Przedszkole nr 12 im. Janusza Korczaka w Knurowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 969-00-33-363
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Armii Krajowej 5
1.5.2.) Miejscowość: Knurów
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-194
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.7.) Numer telefonu: (32) 235-27-85
1.5.8.) Numer faksu: (32) 235-27-85
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mp12@knurow.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mp12knurow.pl/
Zamawiający 11
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejskie Przedszkole z Oddziałami Integracyjnymi nr 13 w Knurowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 969-00-33-392
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piłsudczyków 4
1.5.2.) Miejscowość: Knurów
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-196
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.7.) Numer telefonu: (32) 235-27-88
1.5.8.) Numer faksu: (32) 235-27-88
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mp13@knurow.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mp13knurow.edupage.org.pl
Zamawiający 12
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Żłobek “Kraina Maluszka” w Knurowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 969-13-13-917
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wiosenna 1
1.5.2.) Miejscowość: Knurów
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-196
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 441-97-43
1.5.8.) Numer faksu: 32 441-97-43
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zm@knurow.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zlobek.knurow.edu.pl/
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zakup usługi dystrybucji energii elektrycznej na okres 01.01.2022 r. - 31.12.2023 r. dla placówek oświatowych w Knurowie”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-136c3bf7-2116-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00308948
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00053038/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 „Zakup usługi dystrybucji energii elektrycznej na okres 01.01.2022 r. - 31.12.2023 r. dla placówek oświatowych w Knurowie”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00196676/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Usługę dystrybucji energii elektrycznej na danym terenie może wykonać tylko lokalny dystrybutor (OSD) będący właścicielem sieci elektroenergetycznej, do której przyłączone są obiekty odbiorców. Na terenie, na którym znajdują się punkty poboru energii elektrycznej lokalnym dystrybutorem jest: TAURON Dystrybucja S.A. z siedzibą przy ul. Podgórska 25A, 31-035 Kraków - który może wykonywać usługę dystrybucji energii elektrycznej. W związku z powyższym spełniona jest przesłanka do udzielenia zamówienia publicznego w trybie zamówienia z wolnej ręki – zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 1) lit. a) Pzp, tj. Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli dostawy, usługi lub roboty budowlane mogą być świadczone tylko przez jednego Wykonawcę z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MCE/26/82/2021/DW
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 384405,67 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi dystrybucyjnej energii elektrycznej obejmującej korzystanie przez Odbiorców z Krajowego Systemu Elektroenergetycznego, w tym
w szczególności:
4.1. transport energii elektrycznej siecią dystrybucyjną w celu dostarczenia energii elektrycznej do miejsc wskazanych w załączniku nr 1 do zaproszenia do negocjacji,
4.2. utrzymanie ciągłości dostarczania energii elektrycznej oraz niezawodności jej dostarczania,
4.3. utrzymanie parametrów jakościowych energii elektrycznej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09310000-5 - Elektryczność
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
65310000-9 - Przesył energii elektrycznej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 1
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 472818,97 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 472818,97 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TAURON Dystrybucja S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 230179216
7.3.3) Ulica: Podgórska 25A
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-035
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 472818,97 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-01 do 2023-12-31SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
1. Miejska Szkoła Podstawowa nr 1 im. Powstańców Śląskich w Knurowie – umowy zawarto 27.10.2021 r. na kwotę 33141,53 zł,
2. Miejska Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi nr 2 im. Karola Miarki w Knurowie – umowy zawarto 02.11.2021 r. na kwotę 32299,94 zł,
3. Miejska Szkoła Podstawowa nr 7 w Knurowie - umowę zawarto 15.11.2021 r. na kwotę 38203,47 zł,
4. Miejska Szkoła Podstawowa nr 9 im. Marii Konopnickiej w Knurowie- umowę zawarto 29.10.2021 r. na kwotę 80976,15 zł,
5.Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 1 im. Feliksa Michalskiego w Knurowie- umowy zawarto 27.10.2021 r. na kwotę 62832,23 zł,
6. Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 2 w Knurowie- umowy zawarto 14.10.2021 r. na kwotę 38109,63 zł,
7.Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 3 w Knurowie- umowy zawarto 14.10.2021 r. i 15.11.2021 r. na kwotę 115979,28 zł,
8. Miejskie Przedszkole nr 2 im. Jana Brzechwy w Knurowie- umowę zawarto 27.10..2021 r. na kwotę 9256,78 zł,
9. Miejskie Przedszkole nr 7 w Knurowie- umowy zawarto 27.10.2021 r. na kwotę 22642,53 zł,
10. Miejskie Przedszkole nr 12 im. Janusza Korczaka w Knurowie- umowę zawarto 27.10.2021 r. na kwotę 14819,49 zł,
11. Miejskie Przedszkole z Oddziałami Integracyjnymi nr 13 w Knurowie- umowę zawarto 27.10.2021 r. na kwotę 9885,94 zł,
12. Miejski Żłobek „Kraina Maluszka” w Knurowie- umowę zawarto 26.10.2021 r. na kwotę 14672,00 zł.
W związku z tym, iż ww. umowy nie zawierają wartości, kwoty podane wyżej wynikają z wartości szacowanych wraz z podatkiem VAT. Ponadto kwoty podane w sekcji VI pkt 6.3.), 6.4.) oraz w sekcji VIII pkt 8.2.) są sumą ww. kwot.
INNE PRZETARGI Z KNUROWA
- Budowa drogi p.poż. przy ZPO1
- Oczyszczanie mechaniczne i ręczne dróg, chodników, ciągów pieszych i rowerowych oraz parkingów na terenie miasta Knurów w ramach zadania pn.: Oczyszczanie mechaniczne i ręczne dróg
- Remont dróg żużlowych
- Budowa rowerowego toru typu pumptrack w Knurowie - Szczygłowicach
- Remont chodników w mieście
więcej: przetargi w Knurowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa energii elektrycznej do Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Białymstoku, Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Białymstoku oraz Zakładu Higieny Weterynaryjnej Oddział w Łomży
- Dostawa energii elektrycznej dla Teatru im. Jana Kochanowskiego w Opolu 2025-2026
- "Dostawa (sprzedaż) energii elektrycznej do siedziby OT KOWR w Szczecinie przy ul. Bronowickiej 41 - postępowanie nr SZC.WO.260.4.2025"
- Dostawa energii elektrycznej dla Muzeum Zamkowego w Pszczynie
- Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Gminy Suwałki
- Dostawa energii elektrycznej dla Olmedica w Olecku Sp. z.o.o.
więcej: Elektryczność »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.