Ogłoszenie z dnia 2024-05-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00204693/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont lokalu Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w budynku "Przychodnia Nagórki” przy ul. Wańkowicza 5 lok.12 w Olsztynie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 004447867
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Marsz. J. Piłsudskiego 61a
1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 10-449
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@mopsolsztyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mopsolsztyn.bip.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.olsztyn.eu1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
pomoc społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont lokalu Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w budynku "Przychodnia Nagórki” przy ul. Wańkowicza 5 lok.12 w Olsztynie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4b5546b6-c743-11ee-a84d-d63fc4d19e65
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00309342
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00044920/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Adaptacja pomieszczeń MOPS przy ul. Wańkowicza 5 na pokoje biurowe (wielobranżowe prace budowlane)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00204693
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MOPS.DZPiI.261.7.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 80335,17 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest remont lokalu Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w budynku "Przychodnia Nagórki” przy ul. Wańkowicza 5 lok.12 w Olsztynie.
2. Szczegółowy zakres zamówienia określa dokumentacja projektowa pn. „Remont lokalu Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w budynku "Przychodnia Nagórki” przy ul. Wańkowicza 5 lok.12 w Olsztynie”, składająca się z:
- Projektu budowlano - wykonawczego
- Przedmiaru robót
- Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót
3. Zakres prac do wykonania obejmuje:
3.1. Roboty ogólnobudowlane
- demontaż wertikali okiennych
- demontaż drzwi i zamurowanie otworu drzwiowego
- rozebranie ścianki z płyty G-K
- rozebranie posadzki z płytek ceramicznych
- demontaż wykładziny podłogowej
- demontaż okładziny ściennej z płytek ceramicznych
- wywiezienie i utylizację gruzu budowlanego, stolarki
- zamurowanie otworu w ścianie
- obudowę pionu c.o. płytami G-K
- uzupełnienie tynku
- wykonanie gładzi gipsowych na sufitach i ścianach
- dwukrotne malowanie farbami akrylowym ścian i sufitów wraz z wykonaniem robót towarzyszących.
- wykonanie posadzki:
a/ z wykładziny winylowej heterogenicznej przeznaczonej do intensywnej eksploatacji, plamoodpornej i o żądanych parametrach akustycznych
b/ z terakoty gładkiej o parametrach: ścieralność- min kl. 4; antypoślizgowość – min R10
Szczegółowe wymagania dotyczące materiału na posadzki podano w Projekcie Budowlano- Wykonawczym
- stolarka drzwiowa:
a/ wymienienie na nowe płycinowe – 1 szt.
b/ pomalowanie na biało – 3 szt.
- montaż rolet przeciwsłonecznych
3.2. Roboty branży sanitarnej
- demontaż baterii umywalkowych i zmywakowej
- demontaż urządzeń sanitarnych (umywalek, zlewu, bidetu, ustępu z miską fajansową)
- montaż umywalek porcelanowych z syfonem gruszkowym
- montaż zaworów kulowych chromowanych
- montaż baterii umywalkowych stojących
- przeczyszczenie podejść odpływowych
- wymiana podejść z rur z PCV
- montaż postumentu porcelanowego do umywalek na postumencie
3.3. Instalacje elektryczne
- demontaż istniejących instalacji elektrycznych
- rozbudowa tablicy rozdzielczej TP
- nowoprojektowane okablowanie należy wykonać w technologii natynkowej z zastosowaniem listew kablowych z zapasem przestrzeni min 30% na ewentualną rozbudowę
- instalację obwodów odbiorczych gniazd wtyczkowych wykonać przewodami kabelkowymi YDY 3x2,5 mm2
- instalacje zasilające oświetlenie wykonać przewodami YDY 2, 3 i 4x1,5mm2 prowadzonymi w listwach kablowych, w ochronnych niepalnych i nierozprzestrzeniających płomienie rurach nad sufitem podwieszonym oraz p/t. Wszystkie przewody kabelkowe YDY winny posiadać izolację 450/750V i barwy żył zgodne z wymaganiem norm.
- instalacja okablowania strukturalnego. Z punktu dystrybucyjnego GPD do projektowanych gniazd abonenckich ułożone zostanie okablowanie o strukturze gwiaździstej. Projektowane okablowanie strukturalne poziome wykonać 4-ro parową skrętką nieekranowaną LSOH kategorii 6A typu UTP, zakończone gniazdami RJ45 kat. 6A.
- ochrona przeciwporażeniowa – zaprojektowana wg PN-HD 60364-4-41.
Układ sieciowy TN-S. Przewód ochronny musi mieć izolację koloru żółto-zielonego. Wykonać lokalne połączenia wyrównawcze przewodem DY 4mm2 p/t.
Całość robót należy wykonać zgodnie z projektem, sztuką budowlaną oraz warunkami technicznymi wykonania i odbioru robot budowlano-montażowych.
4. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany w oparciu o dokumentację postępowania, tj. dokumentację sporządzoną i udostępnioną Wykonawcom przez Zamawiającego na potrzeby przeprowadzenia niniejszego postępowania, obejmującą w szczególności specyfikację warunków zamówienia, zwaną dalej „SWZ”, wraz z załącznikami do niej, tj. dokumentacją techniczną, oraz wszelkimi zmianami i dodatkowymi ustaleniami wynikłymi w trakcie prowadzonej procedury stanowiącymi integralną część SWZ.
5.Wszystkie nazwy własne urządzeń i materiałów, jeśli są użyte w dokumentacji postępowania, są podane przykładowo i określają jedynie minimalne, oczekiwane parametry użytkowe i jakościowe oraz wymagany ich standard i wygląd, mogą być zastąpione przez inne równoważne lub lepsze, jednak obowiązek udowodnienia równoważności, zgodnie z art. 101 ust. 5 Ustawy Pzp, należy do Wykonawcy.
6.Stosownie do treści art. 102 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że wymagania, o których mowa w przywołanym przepisie, zostały ujęte w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, stanowiących załącznik od SWZ.
7.Wymagania dotyczące robót:
7.1. Wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi, przepisami bhp, ppoż.
7.2. Użyte materiały i urządzenia powinny być w I gatunku jakościowym i wymiarowym, powinny posiadać odpowiednie dopuszczenie do stosowania w budownictwie oraz zapewnić sprawność eksploatacyjną.
7.3. Po wykonaniu instalacji należy przeprowadzić próby i pomiary odbiorcze
7.4. Tablice bezpiecznikowe oraz obwody instalacji powinny być opisane w sposób trwały.
7.5. Wykonawca w toku prowadzonych prac zobowiązany jest do zachowania porządku w miejscu objętym pracami, utrzymywania na bieżąco czystości, usuwania po zakończeniu prac odpadów, zachowania zasad bezpieczeństwa i nieprzemieszczania się po budynku bez potrzeby.
7.6. Realizacja prac w godzinach od 7.30 do 18.00
7.7. Wykonawca w toku prowadzonych prac zobowiązany jest do zachowania porządku w miejscu objętym pracami, utrzymywania na bieżąco czystości, usuwania po zakończeniu prac odpadów, zachowania zasad bezpieczeństwa oraz obowiązującego w danym czasie reżimu sanitarnego. Pracownicy nie powinni przemieszczać się po budynku bez potrzeby.
7.8. Wykonawca będzie mógł korzystać z dostępu do energii elektrycznej i bieżącej wody w budynku.
7.9. Wykonawca będzie zobowiązany do zabezpieczenia powierzchni użytkowej, która nie podlega remontowi, a w przypadku zniszczenia dokona naprawy szkody.
7.10. Zamawiający nie posiada pomieszczeń z przeznaczeniem na magazyn dla Wykonawcy.
7.11. Wykonawca zobowiązany będzie we własnym zakresie przygotować i wykonać zaplecze magazynowe do przetrzymywania materiałów i narzędzi.
8.Wymagania stawiane Wykonawcy:
8.1. Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia;
8.2. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości i rękojmi za wady wykonanych robót budowlanych w wymiarze co najmniej 5 lat, licząc od dnia podpisania przez strony protokołu odbioru końcowego przedmiotu umowy.
8.3. Wykonawca ustanowi kierownika budowy oraz kierowników robót branżowych. Osoby nadzorujące roboty powinny posiadać odpowiednie uprawnienia i kwalifikacje zawodowe, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Uprawnienia budowlane do:
- kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej
- kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych,
- kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych
- aktualne zaświadczenia (dla każdej z branż) o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.
8.4. Wykonawca zobowiązany będzie do posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną ubezpieczenia nie mniejszą niż wartość całkowita przedmiotu zamówienia oraz utrzymanie tego ubezpieczenia do czasu zakończeni i odbioru prac przez Zamawiającego.
8.5. Wykonawca dołoży należytej staranność przy realizacji zamówienia, roboty wykona zgodnie z warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych.
8.6. Wymaga się spełnienia innych wymagań określonych we wzorze umowy oraz wynikających z obowiązujących przepisów prawa.
9. Warunki realizacji robót budowlanych zostały określone w SWZ i wzorze umowy stanowiącym załącznik do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 78521,49 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 129150,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 99630,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MS Budownictwo Materiały Budowlane Maciej Szylhabel
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7393694054
7.3.3) Ulica: Smerfów 3
7.3.4) Miejscowość: Olsztyn
7.3.5) Kod pocztowy: 10-696
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MS BUDOWNICTWO, MATERIAŁY BUDOWLANE MACIEJ SZYLHABEL
jakie przetargi wygrała firma
MS BUDOWNICTWO, MATERIAŁY BUDOWLANE MACIEJ SZYLHABEL
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 99630,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Organizacja i przeprowadzenie grupowych superwizji realizowanych w ramach projektu ,,Piecza zastępcza w Powiecie Olsztyńskim. PROFESJA Z MISJĄ" na lata 2024 - 2028.
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego Nr 32 w Olsztynie na 2025 r.
- Wykonanie i sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Olsztynie oraz odbiór i złomowanie starych tablic rejestracyjnych z siedziby Zamawiającego
- Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego nr 12 w Olsztynie w roku 2025
- SZP.221-23.2024 Zapewnienie bazy noclegowo- szkoleniowej wraz z wyżywieniem na terenie miasta Olsztyn celem organizacji XIX Mistrzostw Warmii i Mazur w Ratownictwie Medycznym
- Budowa oświetlenia drogowego na terenie Miasta i Gminy Olsztyn
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaprojektowanie i budowa zespołu boisk wraz z infrastrukturą przy Młodzieżowym Ośrodku Socjoterapii nr 8 w Warszawie
- DRUGI PRZETARG - Modernizacja stacji uzdatniania wody w miejscowości Storkowo gm. Ińsko
- "Zmiana sposobu użytkowania budynku w celu dostosowania pomieszczeń Szkoły Podstawowej z Oddziałami Przedszkolnymi w Czernej do wymogów ochrony Przeciwpożarowej i Sanitarnej"
- BUDOWA DROGI GMINNEJ UL. ASNYKA, UL. KROKUSOWEJ I UL. NARCYZOWEJ W LUZINIE O BUDOWĘ JEZDNI, BUDOWĘ CHODNIKA I KANALIZACJI DESZCZOWEJ
- Wykonanie robót budowlanych dla zadnia inwestycyjnego pn."Termomodernizacja wielorodzinnego budynku mieszkalnego przy ul. Domarasiewicza 1 w Skierniewicach"
- Wykonywanie w 2025 roku remontów bieżących w zakresie robót ogólnobudowlanych w obiektach budowlanych będących własnością Gminy Kwidzyn
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.