eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówZagospodarowanie i zabezpieczenie części obszaru Fortu Nr 2 - roboty z zakresem uczytelnienia i zabezpieczenia zachowanych reliktów Bastionu II i III - Fortu Nr 2 Kościuszko w Krakowie - Etap II B-2A



Ogłoszenie z dnia 2023-07-17

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zagospodarowanie i zabezpieczenie części obszaru Fortu Nr 2 – roboty z zakresem uczytelnienia i zabezpieczenia zachowanych reliktów Bastionu II i III – Fortu Nr 2 Kościuszko w Krakowie – Etap II B-2A

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Budynków Komunalnych w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 350768365

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bolesława Czerwieńskiego 16

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-319

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zbk.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbk-krakow.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zagospodarowanie i zabezpieczenie części obszaru Fortu Nr 2 – roboty z zakresem uczytelnienia i zabezpieczenia zachowanych reliktów Bastionu II i III – Fortu Nr 2 Kościuszko w Krakowie – Etap II B-2A

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b6a58a35-2480-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00309728

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Uzasadnienie prawne:
art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp – Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości.
Dalsza część w informacjach dodatkowych

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 51/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje wzmocnienie ściany kominowej nad kurtyną II-III i nad barkami bastionów II i III. Uporządkowanie zieleni, przemieszczanie warstw ziemnych, zbrojenie konstrukcji żelbetowych i wylewania płyt żelbetowych, wznoszenie/nadmurowanie, rekonstrukcja i wzmocnienie murów ceglanych i ceglano-kamiennych, wykonania nakryw betonowych, deskowanie i podstemplowania sklepień, wykonanie gzymsów i cokołów kamiennych, wykonanie izolacji przeciwwilgociowych, stawianie rusztowań oraz wywóz i utylizacji gruzu

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe Budmex Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7341002400

7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2763625,49 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-30

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Uzasadnienie prawne:
art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp – Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości.
Uzasadnienie faktyczne:
Z uwagi na charakter i zakres opisanych robót, polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych do umowy podstawowej oraz ze względu na wartość zamówienia w wysokości 2.517.971,71 zł ( brutto) koniecznym staje się udzielenie zamówienia zgodnie z przesłaniem art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, z którego jednoznacznie wynika, że Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości.
Mając na uwadze powyższe znajduje uzasadnienie udzielenie zamówienia w powyższym trybie wobec spełnienia wymagań ustawy warunkujących możliwość skorzystania z art. 214 ust. 1 pkt 7 do udzielenia zamówień podobnych, tj.:
1) możliwość udzielenia takiego zamówienia, została przewidziana przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego nr 69/2022 – Ogłoszenie nr
2022 BZP 00228887/01 z dnia 29-06-2022 r.
2) w ogłoszeniu o zamówieniu został określony przedmiot przewidywanych zamówień podobnych (zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego), ich zakres (do wartości 50% wartości szacunkowej zamówienia podstawowego), oraz zostały określone warunki na jakich zostaną udzielone zamówienia podobne.
3) zamówienie zostanie udzielone dotychczasowemu Wykonawcy tj.: PPH BUDMEX Sp. z o.o. z siedzibą w Nowym Sączu ul. Magazynowa 2 zarejestrowanej w rejestrze przedsiębiorców pod nr KRS 0000168057
4) zamówienie zostanie udzielone w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego –
umowa podstawowa została zawarta dnia 16.08.2022 r.
Zgodnie z informacjami zamieszczonymi w ogłoszeniu o zamówieniu podstawowym, zamówienia
podobne nie mogą przekroczyć 50% wartości szacunkowej zamówienia podstawowego.

Wartość szacunkowa zamówienia podstawowego wynosiła - 9.789.617,72 zł, a 50% z tej wartości stanowi kwota 4.894.808,87 zł netto, tj. 6.020.614,90 zł brutto.
a/ Zamawiający nie udzielał wcześnie zamówień na roboty podobne.
b/ Zamawiający zamierza udzielić zamówienia na podobne roboty budowlane o wartości wynoszącej 2.047.131,47 zł ( netto) , co stanowi ~20,9 % wartości zamówienia podstawowego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.