eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Raszków › Budowa ma terenie Gminy Raszków 4 przyszkolnych boisk sportowych o nawierzchni z trawy syntetycznej w miejscowościach Janków Zaleśny, Jaskółki, Ligota oraz Grudzielec



Ogłoszenie z dnia 2021-12-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Budowa ma terenie Gminy Raszków 4 przyszkolnych boisk sportowych o nawierzchni z trawy syntetycznej w miejscowościach Janków Zaleśny, Jaskółki, Ligota oraz Grudzielec

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina i Miasto Raszków

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855305

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Rynek 32

1.4.2.) Miejscowość: Raszków

1.4.3.) Kod pocztowy: 63-440

1.4.4.) Województwo: wielkopolskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.4.7.) Numer telefonu: 62 734 35 10

1.4.8.) Numer faksu: 62 735 06 65

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@raszkow.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.raszkow.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00310134

2.2.) Data ogłoszenia: 2021-12-10

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu,

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00294155/01

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych

Przed zmianą:
Zamawiający w celu potwierdzenia zgodności oferowanych dostaw z wymaganiami SWZ wymaga następujących przedmiotowych środków dowodowych:
1) Certyfikat FIFA Quality PRO lub FIFA Quality dla obiektu wykonanego z oferowanego systemu nawierzchni syntetycznej (podkład elastyczny + sztuczna trawa + wypełnienie granulat EPDM).
2) Raport z badań laboratoryjnych potwierdzających spełnienie wymogów FIFA Quality Programme for Football Turf dotyczący oferowanego sytemu nawierzchni syntetycznej (podkład elastyczny + sztuczna trawa + wypełnienie granulat EPDM) wykonanych przez akredytowane przez FIFA laboratorium (np. Lobosport, ISA Sport, Sportlabs) potwierdzające jakość produktu na poziomie FIFA Quality lub FIFA Quality Pro – edeycja 2015 (dostępny na www.FIFA.cpm) wraz z potwierdzeniem wszystkich wymaganych parametrów technicznych.
3) Raport z badań laboratoryjnych przeprowadzony przez certyfikowane laboratorium dla systemu sztucznej trawy (podkład elastyczny + sztuczna trawa + wypełnienie granulat EPDM z recyklingu/techniczny) potwierdzający zgodność z normą PN-EN 15330-1:2013 lub deklaracja zgodności z normą.
4) Karty techniczne potwierdzone przez producenta dla oferowanych składników systemu nawierzchni syntetycznej tj. : maty elastycznej, trawy syntetycznej oraz wypełnienia.
5) Świadectwo higieny (atesty PZH) dla oferowanych składników sytemu nawierzchni syntetycznej tj.: trawy syntetycznej i wypełniania (granulat gumowy EPDM z recyklingu/techniczny). Świadectwo ma jednoznacznie potwierdzać, iż wypełnienie (granulat gumowy EPDM z recyklingu/techniczny) przeznaczony jest do obiektów zewnętrznych i hal pneumatycznych.
6) Autoryzacja producenta trawy syntetycznej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tę nawierzchnię.
7) Próbki oferowanego systemu nawierzchni syntetycznej:
a) mata elastyczna (próbka o min. wymiarach 10 cm x15cm )
b) trawa syntetyczna (próbka o min. wymiarach 20 cm x25 cm )
c) granulat gumowy EPDM z recyklingu/techniczny (próbka w ilości 100 gram)
Zamawiający w odniesieniu do przedmiotowych środków dowodowych jakimi są próbki (wskazane w rozdz. X pkt.3 lit. 7) ppkt a), b), c) odstępuje od wymogu użycia środków komunikacji elektronicznej. Próbki należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego, przed upływem terminu składania ofert, w formie: za pośrednictwem operatora pocztowego, posłańca lub osobiście.

Po zmianie:
Zamawiający w celu potwierdzenia zgodności oferowanych dostaw z wymaganiami SWZ wymaga następujących przedmiotowych środków dowodowych:
2) Raport z badań laboratoryjnych potwierdzających spełnienie wymogów FIFA Quality Programme for Football Turf dotyczący oferowanego sytemu nawierzchni syntetycznej (podkład elastyczny + sztuczna trawa + wypełnienie granulat EPDM) wykonanych przez akredytowane przez FIFA laboratorium (np. Lobosport, ISA Sport, Sportlabs) potwierdzające jakość produktu na poziomie FIFA Quality lub FIFA Quality Pro – edeycja 2015 (dostępny na www.FIFA.cpm) wraz z potwierdzeniem wszystkich wymaganych parametrów technicznych.
3) Raport z badań laboratoryjnych przeprowadzony przez certyfikowane laboratorium dla systemu sztucznej trawy (podkład elastyczny + sztuczna trawa + wypełnienie granulat EPDM z recyklingu/techniczny) potwierdzający zgodność z normą PN-EN 15330-1:2013 lub deklaracja zgodności z normą.
4) Karty techniczne potwierdzone przez producenta dla oferowanych składników systemu nawierzchni syntetycznej tj. : maty elastycznej, trawy syntetycznej oraz wypełnienia.
5) Świadectwo higieny (atesty PZH) dla oferowanych składników sytemu nawierzchni syntetycznej tj.: trawy syntetycznej i wypełniania (granulat gumowy EPDM z recyklingu/techniczny). Świadectwo ma jednoznacznie potwierdzać, iż wypełnienie (granulat gumowy EPDM z recyklingu/techniczny) przeznaczony jest do obiektów zewnętrznych.
6) Autoryzacja producenta trawy syntetycznej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tę nawierzchnię.
7) Próbki oferowanego systemu nawierzchni syntetycznej:
a) mata elastyczna (próbka o min. wymiarach 10 cm x15cm )
b) trawa syntetyczna (próbka o min. wymiarach 20 cm x25 cm )
c) granulat gumowy EPDM z recyklingu/techniczny (próbka w ilości 100 gram)
Zamawiający w odniesieniu do przedmiotowych środków dowodowych jakimi są próbki (wskazane w rozdz. X pkt.3 lit. 7) ppkt a), b), c) odstępuje od wymogu użycia środków komunikacji elektronicznej. Próbki należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego, przed upływem terminu składania ofert, w formie: za pośrednictwem operatora pocztowego, posłańca lub osobiście.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.11. Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów

Przed zmianą:
Wykonawca wraz z ofertą zobowiązany jest złożyć: Formularz ofertowy, oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeżeli dotyczy) do formularza ofertowego, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zobowiązanie do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów (jeżeli dotyczy), dokumenty z których wynika prawo do podpisania oferty, odpowiednie pełnomocnictwa. . Przedmiotowe środki dowodowe.
Zamawiający w celu potwierdzenia zgodności oferowanych dostaw z wymaganiami SWZ wymaga następujących przedmiotowych środków dowodowych:
1) Certyfikat FIFA Quality PRO lub FIFA Quality dla obiektu wykonanego z oferowanego systemu nawierzchni syntetycznej (podkład elastyczny + sztuczna trawa + wypełnienie granulat EPDM).
2) Raport z badań laboratoryjnych potwierdzających spełnienie wymogów FIFA Quality Programme for Football Turf dotyczący oferowanego sytemu nawierzchni syntetycznej (podkład elastyczny + sztuczna trawa + wypełnienie granulat EPDM) wykonanych przez akredytowane przez FIFA laboratorium (np. Lobosport, ISA Sport, Sportlabs) potwierdzające jakość produktu na poziomie FIFA Quality lub FIFA Quality Pro – edeycja 2015 (dostępny na www.FIFA.cpm) wraz z potwierdzeniem wszystkich wymaganych parametrów technicznych.
3) Raport z badań laboratoryjnych przeprowadzony przez certyfikowane laboratorium dla systemu sztucznej trawy (podkład elastyczny + sztuczna trawa + wypełnienie granulat EPDM z recyklingu/techniczny) potwierdzający zgodność z normą PN-EN 15330-1:2013 lub deklaracja zgodności z normą.
4) Karty techniczne potwierdzone przez producenta dla oferowanych składników systemu nawierzchni syntetycznej tj. : maty elastycznej, trawy syntetycznej oraz wypełnienia.
5) Świadectwo higieny (atesty PZH) dla oferowanych składników sytemu nawierzchni syntetycznej tj.: trawy syntetycznej i wypełniania (granulat gumowy EPDM z recyklingu/techniczny). Świadectwo ma jednoznacznie potwierdzać, iż wypełnienie (granulat gumowy EPDM z recyklingu/techniczny) przeznaczony jest do obiektów zewnętrznych i hal pneumatycznych.
6) Autoryzacja producenta trawy syntetycznej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tę nawierzchnię.
7) Próbki oferowanego systemu nawierzchni syntetycznej:
a) mata elastyczna (próbka o min. wymiarach 10 cm x15cm )
b) trawa syntetyczna (próbka o min. wymiarach 20 cm x25 cm )
c) granulat gumowy EPDM z recyklingu/techniczny (próbka w ilości 100 gram)
Zamawiający w odniesieniu do przedmiotowych środków dowodowych jakimi są próbki (wskazane w rozdz. X pkt.3 lit. 7) ppkt a), b), c) odstępuje od wymogu użycia środków komunikacji elektronicznej. Próbki należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego, przed upływem terminu składania ofert, w formie: za pośrednictwem operatora pocztowego, posłańca lub osobiście.

Po zmianie:
Wykonawca wraz z ofertą zobowiązany jest złożyć: Formularz ofertowy, oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeżeli dotyczy) do formularza ofertowego, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zobowiązanie do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów (jeżeli dotyczy), dokumenty z których wynika prawo do podpisania oferty, odpowiednie pełnomocnictwa. . Przedmiotowe środki dowodowe.
Zamawiający w celu potwierdzenia zgodności oferowanych dostaw z wymaganiami SWZ wymaga następujących przedmiotowych środków dowodowych:

2) Raport z badań laboratoryjnych potwierdzających spełnienie wymogów FIFA Quality Programme for Football Turf dotyczący oferowanego sytemu nawierzchni syntetycznej (podkład elastyczny + sztuczna trawa + wypełnienie granulat EPDM) wykonanych przez akredytowane przez FIFA laboratorium (np. Lobosport, ISA Sport, Sportlabs) potwierdzające jakość produktu na poziomie FIFA Quality lub FIFA Quality Pro – edeycja 2015 (dostępny na www.FIFA.cpm) wraz z potwierdzeniem wszystkich wymaganych parametrów technicznych.
3) Raport z badań laboratoryjnych przeprowadzony przez certyfikowane laboratorium dla systemu sztucznej trawy (podkład elastyczny + sztuczna trawa + wypełnienie granulat EPDM z recyklingu/techniczny) potwierdzający zgodność z normą PN-EN 15330-1:2013 lub deklaracja zgodności z normą.
4) Karty techniczne potwierdzone przez producenta dla oferowanych składników systemu nawierzchni syntetycznej tj. : maty elastycznej, trawy syntetycznej oraz wypełnienia.
5) Świadectwo higieny (atesty PZH) dla oferowanych składników sytemu nawierzchni syntetycznej tj.: trawy syntetycznej i wypełniania (granulat gumowy EPDM z recyklingu/techniczny). Świadectwo ma jednoznacznie potwierdzać, iż wypełnienie (granulat gumowy EPDM z recyklingu/techniczny) przeznaczony jest do obiektów zewnętrznych.
6) Autoryzacja producenta trawy syntetycznej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tę nawierzchnię.
7) Próbki oferowanego systemu nawierzchni syntetycznej:
a) mata elastyczna (próbka o min. wymiarach 10 cm x15cm )
b) trawa syntetyczna (próbka o min. wymiarach 20 cm x25 cm )
c) granulat gumowy EPDM z recyklingu/techniczny (próbka w ilości 100 gram)
Zamawiający w odniesieniu do przedmiotowych środków dowodowych jakimi są próbki (wskazane w rozdz. X pkt.3 lit. 7) ppkt a), b), c) odstępuje od wymogu użycia środków komunikacji elektronicznej. Próbki należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego, przed upływem terminu składania ofert, w formie: za pośrednictwem operatora pocztowego, posłańca lub osobiście.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2021-12-16 10:00

Po zmianie:
2021-12-20 10:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2021-12-16 10:15

Po zmianie:
2021-12-20 10:15

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2022-01-14

Po zmianie:
2022-01-18

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.