Ogłoszenie z dnia 2021-12-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00294155/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-01
- 2021/BZP 00310134/01 - Modyfikacja z dnia 2021-12-10
- 2021/BZP 00333373/01 - Wynik z dnia 2021-12-28
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Budowa ma terenie Gminy Raszków 4 przyszkolnych boisk sportowych o nawierzchni z trawy syntetycznej w miejscowościach Janków Zaleśny, Jaskółki, Ligota oraz Grudzielec
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina i Miasto Raszków
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855305
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Rynek 32
1.4.2.) Miejscowość: Raszków
1.4.3.) Kod pocztowy: 63-440
1.4.4.) Województwo: wielkopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.4.7.) Numer telefonu: 62 734 35 10
1.4.8.) Numer faksu: 62 735 06 65
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@raszkow.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.raszkow.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00316739
2.2.) Data ogłoszenia: 2021-12-15
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu,3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00294155/02
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 02
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych Przed zmianą:
Zamawiający w celu potwierdzenia zgodności oferowanych dostaw z wymaganiami SWZ wymaga następujących przedmiotowych środków dowodowych:
2) Raport z badań laboratoryjnych potwierdzających spełnienie wymogów FIFA Quality Programme for Football Turf dotyczący oferowanego sytemu nawierzchni syntetycznej (podkład elastyczny + sztuczna trawa + wypełnienie granulat EPDM) wykonanych przez akredytowane przez FIFA laboratorium (np. Lobosport, ISA Sport, Sportlabs) potwierdzające jakość produktu na poziomie FIFA Quality lub FIFA Quality Pro – edeycja 2015 (dostępny na www.FIFA.cpm) wraz z potwierdzeniem wszystkich wymaganych parametrów technicznych.
3) Raport z badań laboratoryjnych przeprowadzony przez certyfikowane laboratorium dla systemu sztucznej trawy (podkład elastyczny + sztuczna trawa + wypełnienie granulat EPDM z recyklingu/techniczny) potwierdzający zgodność z normą PN-EN 15330-1:2013 lub deklaracja zgodności z normą.
4) Karty techniczne potwierdzone przez producenta dla oferowanych składników systemu nawierzchni syntetycznej tj. : maty elastycznej, trawy syntetycznej oraz wypełnienia.
5) Świadectwo higieny (atesty PZH) dla oferowanych składników sytemu nawierzchni syntetycznej tj.: trawy syntetycznej i wypełniania (granulat gumowy EPDM z recyklingu/techniczny). Świadectwo ma jednoznacznie potwierdzać, iż wypełnienie (granulat gumowy EPDM z recyklingu/techniczny) przeznaczony jest do obiektów zewnętrznych.
6) Autoryzacja producenta trawy syntetycznej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tę nawierzchnię.
7) Próbki oferowanego systemu nawierzchni syntetycznej:
a) mata elastyczna (próbka o min. wymiarach 10 cm x15cm )
b) trawa syntetyczna (próbka o min. wymiarach 20 cm x25 cm )
c) granulat gumowy EPDM z recyklingu/techniczny (próbka w ilości 100 gram)
Zamawiający w odniesieniu do przedmiotowych środków dowodowych jakimi są próbki (wskazane w rozdz. X pkt.3 lit. 7) ppkt a), b), c) odstępuje od wymogu użycia środków komunikacji elektronicznej. Próbki należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego, przed upływem terminu składania ofert, w formie: za pośrednictwem operatora pocztowego, posłańca lub osobiście.
Po zmianie:
Zamawiający w celu potwierdzenia zgodności oferowanych dostaw z wymaganiami SWZ wymaga następujących przedmiotowych środków dowodowych:
3) Raport z badań laboratoryjnych przeprowadzony przez certyfikowane laboratorium dla systemu sztucznej trawy (podkład elastyczny + sztuczna trawa + wypełnienie granulat EPDM z recyklingu/techniczny) potwierdzający zgodność z normą PN-EN 15330-1:2013 lub deklaracja zgodności z normą.
4) Karty techniczne potwierdzone przez producenta dla oferowanych składników systemu nawierzchni syntetycznej tj. : maty elastycznej, trawy syntetycznej oraz wypełnienia.
5) Świadectwo higieny (atesty PZH) dla oferowanych składników sytemu nawierzchni syntetycznej tj.: trawy syntetycznej i wypełniania (granulat gumowy EPDM z recyklingu/techniczny). Świadectwo ma jednoznacznie potwierdzać, iż wypełnienie (granulat gumowy EPDM z recyklingu/techniczny) przeznaczony jest do obiektów zewnętrznych.
6) Autoryzacja producenta trawy syntetycznej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tę nawierzchnię.
7) Próbki oferowanego systemu nawierzchni syntetycznej:
a) mata elastyczna (próbka o min. wymiarach 10 cm x15cm )
b) trawa syntetyczna (próbka o min. wymiarach 20 cm x25 cm )
c) granulat gumowy EPDM z recyklingu/techniczny (próbka w ilości 100 gram)
Zamawiający w odniesieniu do przedmiotowych środków dowodowych jakimi są próbki (wskazane w rozdz. X pkt.3 lit. 7) ppkt a), b), c) odstępuje od wymogu użycia środków komunikacji elektronicznej. Próbki należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego, przed upływem terminu składania ofert, w formie: za pośrednictwem operatora pocztowego, posłańca lub osobiście.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.11. Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów Przed zmianą:
Wykonawca wraz z ofertą zobowiązany jest złożyć: Formularz ofertowy, oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeżeli dotyczy) do formularza ofertowego, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zobowiązanie do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów (jeżeli dotyczy), dokumenty z których wynika prawo do podpisania oferty, odpowiednie pełnomocnictwa. . Przedmiotowe środki dowodowe.
Zamawiający w celu potwierdzenia zgodności oferowanych dostaw z wymaganiami SWZ wymaga następujących przedmiotowych środków dowodowych:
2) Raport z badań laboratoryjnych potwierdzających spełnienie wymogów FIFA Quality Programme for Football Turf dotyczący oferowanego sytemu nawierzchni syntetycznej (podkład elastyczny + sztuczna trawa + wypełnienie granulat EPDM) wykonanych przez akredytowane przez FIFA laboratorium (np. Lobosport, ISA Sport, Sportlabs) potwierdzające jakość produktu na poziomie FIFA Quality lub FIFA Quality Pro – edeycja 2015 (dostępny na www.FIFA.cpm) wraz z potwierdzeniem wszystkich wymaganych parametrów technicznych.
3) Raport z badań laboratoryjnych przeprowadzony przez certyfikowane laboratorium dla systemu sztucznej trawy (podkład elastyczny + sztuczna trawa + wypełnienie granulat EPDM z recyklingu/techniczny) potwierdzający zgodność z normą PN-EN 15330-1:2013 lub deklaracja zgodności z normą.
4) Karty techniczne potwierdzone przez producenta dla oferowanych składników systemu nawierzchni syntetycznej tj. : maty elastycznej, trawy syntetycznej oraz wypełnienia.
5) Świadectwo higieny (atesty PZH) dla oferowanych składników sytemu nawierzchni syntetycznej tj.: trawy syntetycznej i wypełniania (granulat gumowy EPDM z recyklingu/techniczny). Świadectwo ma jednoznacznie potwierdzać, iż wypełnienie (granulat gumowy EPDM z recyklingu/techniczny) przeznaczony jest do obiektów zewnętrznych.
6) Autoryzacja producenta trawy syntetycznej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tę nawierzchnię.
7) Próbki oferowanego systemu nawierzchni syntetycznej:
a) mata elastyczna (próbka o min. wymiarach 10 cm x15cm )
b) trawa syntetyczna (próbka o min. wymiarach 20 cm x25 cm )
c) granulat gumowy EPDM z recyklingu/techniczny (próbka w ilości 100 gram)
Zamawiający w odniesieniu do przedmiotowych środków dowodowych jakimi są próbki (wskazane w rozdz. X pkt.3 lit. 7) ppkt a), b), c) odstępuje od wymogu użycia środków komunikacji elektronicznej. Próbki należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego, przed upływem terminu składania ofert, w formie: za pośrednictwem operatora pocztowego, posłańca lub osobiście.
Po zmianie:
Wykonawca wraz z ofertą zobowiązany jest złożyć: Formularz ofertowy, oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeżeli dotyczy) do formularza ofertowego, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zobowiązanie do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów (jeżeli dotyczy), dokumenty z których wynika prawo do podpisania oferty, odpowiednie pełnomocnictwa. . Przedmiotowe środki dowodowe.
Zamawiający w celu potwierdzenia zgodności oferowanych dostaw z wymaganiami SWZ wymaga następujących przedmiotowych środków dowodowych:
3) Raport z badań laboratoryjnych przeprowadzony przez certyfikowane laboratorium dla systemu sztucznej trawy (podkład elastyczny + sztuczna trawa + wypełnienie granulat EPDM z recyklingu/techniczny) potwierdzający zgodność z normą PN-EN 15330-1:2013 lub deklaracja zgodności z normą.
4) Karty techniczne potwierdzone przez producenta dla oferowanych składników systemu nawierzchni syntetycznej tj. : maty elastycznej, trawy syntetycznej oraz wypełnienia.
5) Świadectwo higieny (atesty PZH) dla oferowanych składników sytemu nawierzchni syntetycznej tj.: trawy syntetycznej i wypełniania (granulat gumowy EPDM z recyklingu/techniczny). Świadectwo ma jednoznacznie potwierdzać, iż wypełnienie (granulat gumowy EPDM z recyklingu/techniczny) przeznaczony jest do obiektów zewnętrznych.
6) Autoryzacja producenta trawy syntetycznej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tę nawierzchnię.
7) Próbki oferowanego systemu nawierzchni syntetycznej:
a) mata elastyczna (próbka o min. wymiarach 10 cm x15cm )
b) trawa syntetyczna (próbka o min. wymiarach 20 cm x25 cm )
c) granulat gumowy EPDM z recyklingu/techniczny (próbka w ilości 100 gram)
Zamawiający w odniesieniu do przedmiotowych środków dowodowych jakimi są próbki (wskazane w rozdz. X pkt.3 lit. 7) ppkt a), b), c) odstępuje od wymogu użycia środków komunikacji elektronicznej. Próbki należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego, przed upływem terminu składania ofert, w formie: za pośrednictwem operatora pocztowego, posłańca lub osobiście.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dokończenie przebudowy stadionu lekkoatletycznego wraz z boiskiem w ZSCKR im. J. Dziubińskiej w Zduńskiej Dąbrowie
- Boisko mobilne dla aktywności mieszkańców osiedla Domków
- Budowa betonowego skateparku wraz z zagospodarowaniem terenu
- Budowa kortu tenisowego w m. Mała Wieś
- Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania poddasza nieużytkowego na użytkowe, budynku szkoły podstawowej z oddziałem przedszkolnym.
- "Budowa skateparku w ramach projektu pn.: Modernizacja terenów rekreacyjnych i sportowych na terenie gmin Partnerstwa Noworudzko-Radkowskiego".
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.