Ogłoszenie z dnia 2021-12-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00159816/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont elewacji z dociepleniem ścian i dachu oraz remontem korytarzy ogólnodostępnych budynków przy ul. Mątewskiej 15 ABCD w Inowrocławiu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Inowrocław
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350725
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Ratuszowa 36
1.5.2.) Miejscowość: Inowrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 88-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@inowroclaw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.inowroclaw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://inowroclaw.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont elewacji z dociepleniem ścian i dachu oraz remontem korytarzy ogólnodostępnych budynków przy ul. Mątewskiej 15 ABCD w Inowrocławiu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-90c7c9d2-058e-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00310163
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001086/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.21 Modernizacja budynku przy ul. Mątewskiej 15 A,B,C,D (remont elewacji, dachu, wymiana okien, remont korytarzy)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Regionalny Program Operacyjny Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020 pn.: Rewitalizacja obszarów miejskich i ich obszarów funkcjonalnych. Odnowa części wspólnych budynków wielorodzinnych w Inowrocławiu- II etap2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00159816/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZZP.271.1.58.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W zakres robót cz. 1 wchodzi:1) wymiana drewnianej stolarki okiennej i drzwiowej;
drzwi 1 para, okna 15 szt.
2) ocieplenie ścian zewnętrznych, fundamentowych i kominów warstwą styropianu, metodą lekką mokrą;
3) położenie tynków, malowanie elewacji;
4) wymiana obróbek blacharskich oraz rynien i rur spustowych;
5) wykonanie opaski betonowej o szerokości 60 cm;
6) wykonanie docieplenia dachu (poddasza) za pomocą granulatu;
7) remont korytarzy ogólnodostępnych, w tym:
a) zbicie tynków i położenie nowych,
b) położenie dekoracyjnych tynków mozaikowych do wysokości 1,5 m,
c) malowanie ścian i sufitów;
d) naprawa posadzek - miejscowa impregnacja ochronna drewna, usunięcie płytek gresowych i położenie nowych;
e) malowanie istniejących rur znajdujących się na ścianach;
f) wymiana na nowe wszystkich przełączników oświetleniowych i gniazd wtykowych.
8) zakup i montaż 14 kpl. skrzynek lęgowych typu J (dla wróbla i jerzyka), z trocinobetonu lub desek drewnianych gr. 2-4 cm, zabezpieczonych przed deprecjacją drewna impregnatem nieszkodliwym dla ptaków, zadaszenie skrzynek drewnianych należy pokryć blachą lub papą, otwierana przednia ścianka, optymalne wymiary – 20-22 cm wysokości, 18 cm głębokości, 34 cm długości, otwór wlotowy powinien być umieszczony na wys. 5 cm od dna oraz mieć wymiary: szer. 6-6,5 cm, 3,5 - 4 cm wysokości.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45443000-4 - Roboty elewacyjne
4.5.5.) Wartość części: 310231,24 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W zakres robót cz. 2 wchodzi:1) wymiana drewnianej stolarki okiennej i drzwiowej;
drzwi 2 pary, okna 16 szt.
2) ocieplenie ścian zewnętrznych, fundamentowych i kominów warstwą styropianu, metodą lekką mokrą;
3) położenie tynków, malowanie elewacji;
4) wymiana obróbek blacharskich oraz rynien i rur spustowych;
5) wykonanie opaski betonowej o szerokości 60 cm;
6) wykonanie docieplenia dachu (poddasza) za pomocą granulatu;
7) remont korytarzy ogólnodostępnych, w tym:
a) zbicie tynków i położenie nowych,
b) położenie dekoracyjnych tynków mozaikowych do wysokości 1,5 m,
c) malowanie ścian i sufitów;
d) naprawa posadzek - miejscowa impregnacja ochronna drewna, usunięcie płytek gresowych i położenie nowych;
e) malowanie istniejących rur znajdujących się na ścianach;
f) wymiana na nowe wszystkich przełączników oświetleniowych i gniazd wtykowych.
8) zakup i montaż 14 kpl. skrzynek lęgowych typu J (dla wróbla i jerzyka), z trocinobetonu lub desek drewnianych gr. 2-4 cm, zabezpieczonych przed deprecjacją drewna impregnatem nieszkodliwym dla ptaków, zadaszenie skrzynek drewnianych należy pokryć blachą lub papą, otwierana przednia ścianka, optymalne wymiary – 20-22 cm wysokości, 18 cm głębokości, 34 cm długości, otwór wlotowy powinien być umieszczony na wys. 5 cm od dna oraz mieć wymiary: szer. 6-6,5 cm, 3,5 - 4 cm wysokości.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45443000-4 - Roboty elewacyjne
4.5.5.) Wartość części: 245018,31 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W zakres robót cz. 3 wchodzi:1) wymiana drewnianej stolarki okiennej i drzwiowej;
cz. 3 – drzwi 5 par, okna – 14 szt.
2) ocieplenie ścian zewnętrznych, fundamentowych i kominów warstwą styropianu, metodą lekką mokrą;
3) położenie tynków, malowanie elewacji;
4) wymiana obróbek blacharskich oraz rynien i rur spustowych;
5) wykonanie opaski betonowej o szerokości 60 cm;
6) wykonanie docieplenia dachu (poddasza) za pomocą granulatu;
7) remont korytarzy ogólnodostępnych, w tym:
a) zbicie tynków i położenie nowych,
b) położenie dekoracyjnych tynków mozaikowych do wysokości 1,5 m,
c) malowanie ścian i sufitów;
d) naprawa posadzek - miejscowa impregnacja ochronna drewna, usunięcie płytek gresowych i położenie nowych;
e) malowanie istniejących rur znajdujących się na ścianach;
f) wymiana na nowe wszystkich przełączników oświetleniowych i gniazd wtykowych.
8) zakup i montaż 8 kpl. skrzynek lęgowych typu J (dla wróbla i jerzyka), z trocinobetonu lub desek drewnianych gr. 2-4 cm, zabezpieczonych przed deprecjacją drewna impregnatem nieszkodliwym dla ptaków, zadaszenie skrzynek drewnianych należy pokryć blachą lub papą, otwierana przednia ścianka, optymalne wymiary – 20-22 cm wysokości, 18 cm głębokości, 34 cm długości, otwór wlotowy powinien być umieszczony na wys. 5 cm od dna oraz mieć wymiary: szer. 6-6,5 cm, 3,5 - 4 cm wysokości.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45443000-4 - Roboty elewacyjne
4.5.5.) Wartość części: 542146,19 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W zakres robót cz. 4 wchodzi:1) wymiana drewnianej stolarki okiennej 4 szt.;
2) ocieplenie ścian zewnętrznych, fundamentowych i kominów warstwą styropianu, metodą lekką mokrą;
3) położenie tynków, malowanie elewacji;
4) wymiana obróbek blacharskich oraz rynien i rur spustowych;
5) wykonanie opaski betonowej o szerokości 60 cm;
6) wykonanie docieplenia dachu (poddasza) za pomocą granulatu;
7) remont korytarzy ogólnodostępnych, w tym:
a) zbicie tynków i położenie nowych,
b) położenie dekoracyjnych tynków mozaikowych do wysokości 1,5 m,
c) malowanie ścian i sufitów;
d) naprawa posadzek - miejscowa impregnacja ochronna drewna, usunięcie płytek gresowych i położenie nowych;
e) malowanie istniejących rur znajdujących się na ścianach;
f) wymiana na nowe wszystkich przełączników oświetleniowych i gniazd wtykowych.
8) zakup i montaż 4 kpl. skrzynek lęgowych typu J (dla wróbla i jerzyka), z trocinobetonu lub desek drewnianych gr. 2-4 cm, zabezpieczonych przed deprecjacją drewna impregnatem nieszkodliwym dla ptaków, zadaszenie skrzynek drewnianych należy pokryć blachą lub papą, otwierana przednia ścianka, optymalne wymiary – 20-22 cm wysokości, 18 cm głębokości, 34 cm długości, otwór wlotowy powinien być umieszczony na wys. 5 cm od dna oraz mieć wymiary: szer. 6-6,5 cm, 3,5 - 4 cm wysokości;
9) zakup i montaż 3 skrzynek lęgowych typu P (dla kopciuszka), z trocinobetonu lub desek drewnianych gr. 2-4 cm, zabezpieczonych przed deprecjacją drewna impregnatem nieszkodliwym dla ptaków, zadaszenie skrzynek drewnianych należy pokryć blachą lub papą, optymalne wymiary – 16 cm wys. tylnej ścinaki, 10 cm wys. przedniej ścianki (otwierana), 16 cm głębokości, 16 cm szerokości, wysokość otworu wlotowego 5 cm.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45443000-4 - Roboty elewacyjne
4.5.5.) Wartość części: 64531,67 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 224381,09 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 329000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 224381,09 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIDEM Budownictwo Joanna Tarnecka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 4660325348
7.3.3) Ulica: ul. Licealna 2/16
7.3.4) Miejscowość: Dobrzyń nad Wisłą
7.3.5) Kod pocztowy: 87-610
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIDEM BUDOWNICTWO JOANNA TARNECKA
jakie przetargi wygrała firma
FIDEM BUDOWNICTWO JOANNA TARNECKA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 224381,09 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 172584,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 259000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 172584,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIDEM Budownictwo Joanna Tarnecka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 4660325348
7.3.3) Ulica: Licealna 2/16
7.3.4) Miejscowość: Dobrzyń nad Wisłą
7.3.5) Kod pocztowy: 87-610
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIDEM BUDOWNICTWO JOANNA TARNECKA
jakie przetargi wygrała firma
FIDEM BUDOWNICTWO JOANNA TARNECKA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 172584,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 540638,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 593993,98 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 540638,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wielobranżowa Firma ,,AWPO’’ s.c P. Lewandowski, A. Wudziński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5562428556
7.3.3) Ulica: Marulewska 43
7.3.4) Miejscowość: Inowrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 88-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WIELOBRANŻOWA FIRMA "AWPO" S.C. P.LEWANDOWSKI A.WUDZIŃSKI
jakie przetargi wygrała firma
WIELOBRANŻOWA FIRMA "AWPO" S.C. P.LEWANDOWSKI A.WUDZIŃSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 540638,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 69000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 75540,92 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 75540,92 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIDEM Budownictwo Joanna Tarnecka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 4660325348
7.3.3) Ulica: ul. Licealna 2/16
7.3.4) Miejscowość: Dobrzyń nad Wisłą
7.3.5) Kod pocztowy: 87-610
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIDEM BUDOWNICTWO JOANNA TARNECKA
jakie przetargi wygrała firma
FIDEM BUDOWNICTWO JOANNA TARNECKA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 75540,92 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
INNE PRZETARGI Z INOWROCŁAWIA
- Dostawa tonerów, tuszy do drukarek komputerowych laserowych i atramentowych oraz tonerów do kopiarek dla Starostwa Powiatowego w Inowrocławiu
- Wykonanie dokumentacji przebudowy ulicy Szymborskiej oraz koncepcji rozbudowy ulicy Wielkopolskiej w zakresie drogi dla pieszych i rowerów.
- Budowa oświetlenia ulic: Tadeusza Kaźmierskiego i Jana Jaskólskiego w Inowrocławiu
- Zakup i dostawa karmy dla psów i kotów przebywających w Schronisku dla Bezdomnych Zwierząt w Inowrocławiu przy ul. Toruńskiej 165
- Wycena nieruchomości dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Inowrocławiu
więcej: przetargi w Inowrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku"
- Termomodernizacja niskiej części budynku A-10 Politechniki Łódzkiej w formule zaprojektuj i wybuduj
- Budowa, przebudowa, nadbudowa i rozbudowa infrastruktury edukacyjnej i społecznej w Gminie Dydnia
- "Malowanie, remont elewacji budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Rokitkach gminie Chojnów"
- Utworzenie Klubu Dziecięcego w Szudziałowie realizowane w ramach środków pochodzących z Programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 "MALUCH+" 2022-2029
- Remont elewacji wraz z dociepleniem ścian połączonych budynków Prokuratury Regionalnej w Białymstoku przy ul. Sienkiewicza 67 i 69
więcej: Roboty elewacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.