Ogłoszenie z dnia 2021-12-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00200820/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-04
- 2021/BZP 00227092/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-11
- 2022/BZP 00053748/01 - Modyfikacja z dnia 2022-02-10
- 2022/BZP 00053792/01 - Modyfikacja z dnia 2022-02-10
- 2023/BZP 00010031/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Szkolenia językowe dla pracowników dydaktycznych, administracyjnych oraz kadry zarządzającej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Śląski w Katowicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001347
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bankowa 12
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-007
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: 0323591334
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@us.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: dzp.us.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/us1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Szkolenia językowe dla pracowników dydaktycznych, administracyjnych oraz kadry zarządzającej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ab676551-20f1-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00310377
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00117577/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.20 Usługi szkoleniowe
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zintegrowany Program Rozwoju Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach. Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój, Oś priorytetowa: III. Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju. Działanie: 3.5 Kompleksowe programy szkół wyższych, nr umowy o dofinansowanie POWR.03.05.00-00-Z117/17-002.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00200820/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP.381.067.2021.UGS
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 97152,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia są szkolenia językowe, realizowane w ramach projektu pt.: „Zintegrowany Program Rozwoju Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach”, skierowane dla kadry akademickiej, kadry zarządzającej oraz kadry administracyjnej Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach, tj. część A: Szkolenia indywidualne z języka hiszpańskiego dla pracowników dydaktycznych UŚ.2) W zakres usługi szkoleniowej wchodzi:
a) przeprowadzenie szkolenia,
b) wystawienie przez Wykonawcę zaświadczenia.
3) Zakres tematyczny szkoleń oraz liczbę godzin zajęć w zakresie każdej części zamówienia określa załącznik nr 2 do SWZ.
4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SWZ.
5) Termin realizacji zamówienia: 15 miesięcy od daty zawarcia umowy, jednak nie dłużej niż do dnia 31.12.2022 r.
Realizacja usługi powinna odbywać się zgodnie z harmonogramem przygotowanym przez Zamawiającego po zawarciu umowy i przesłanym do Wykonawcy drogą mailową najpóźniej do 5 dni roboczych przed rozpoczęciem każdego z kursu dla danej grupy.
6) Miejsce realizacji zamówienia (dotyczy wszystkich części):
a) Kampus Katowice Centrum: ul. Bankowa, ul. Pawła, plac Sejmu Śląskiego;
b) Kampus Chorzów, ul. 75 Pułku Piechoty;
c) Kampus Sosnowiec: ul. Będzińska, ul. Żytnia;
d) Kampus Cieszyn, ul. Bielska 62
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 22080,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia są szkolenia językowe, realizowane w ramach projektu pt.: „Zintegrowany Program Rozwoju Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach”, skierowane dla kadry akademickiej, kadry zarządzającej oraz kadry administracyjnej Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach, tj. część B: Szkolenia indywidualne z języka czeskiego dla pracowników dydaktycznych UŚ.2) W zakres usługi szkoleniowej wchodzi:
a) przeprowadzenie szkolenia,
b) wystawienie przez Wykonawcę zaświadczenia.
3) Zakres tematyczny szkoleń oraz liczbę godzin zajęć w zakresie każdej części zamówienia określa załącznik nr 2 do SWZ.
4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SWZ.
5) Termin realizacji zamówienia: 15 miesięcy od daty zawarcia umowy, jednak nie dłużej niż do dnia 31.12.2022 r. Realizacja usługi powinna odbywać się zgodnie z harmonogramem przygotowanym przez Zamawiającego po zawarciu umowy i przesłanym do Wykonawcy drogą mailową najpóźniej do 5 dni roboczych przed rozpoczęciem każdego z kursu dla danej grupy.
6) Miejsce realizacji zamówienia (dotyczy wszystkich części):
a) Kampus Katowice Centrum: ul. Bankowa, ul. Pawła, plac Sejmu Śląskiego;
b) Kampus Chorzów, ul. 75 Pułku Piechoty;
c) Kampus Sosnowiec: ul. Będzińska, ul. Żytnia;
d) Kampus Cieszyn, ul. Bielska 62.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 22080,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia są szkolenia językowe, realizowane w ramach projektu pt.: „Zintegrowany Program Rozwoju Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach”, skierowane dla kadry akademickiej, kadry zarządzającej oraz kadry administracyjnej Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach, tj. część C: Szkolenia indywidualne z języka niemieckiego dla pracowników dydaktycznych UŚ.2) W zakres usługi szkoleniowej wchodzi:
a) przeprowadzenie szkolenia,
b) wystawienie przez Wykonawcę zaświadczenia.
3) Zakres tematyczny szkoleń oraz liczbę godzin zajęć w zakresie każdej części zamówienia określa załącznik nr 2 do SWZ.
4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SWZ.
5) Termin realizacji zamówienia: 15 miesięcy od daty zawarcia umowy, jednak nie dłużej niż do dnia 31.12.2022 r.
Realizacja usługi powinna odbywać się zgodnie z harmonogramem przygotowanym przez Zamawiającego po zawarciu umowy i przesłanym do Wykonawcy drogą mailową najpóźniej do 5 dni roboczych przed rozpoczęciem każdego z kursu dla danej grupy.
6) Miejsce realizacji zamówienia (dotyczy wszystkich części):
a) Kampus Katowice Centrum: ul. Bankowa, ul. Pawła, plac Sejmu Śląskiego;
b) Kampus Chorzów, ul. 75 Pułku Piechoty;
c) Kampus Sosnowiec: ul. Będzińska, ul. Żytnia;
d) Kampus Cieszyn, ul. Bielska 62.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 8832,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia są szkolenia językowe, realizowane w ramach projektu pt.: „Zintegrowany Program Rozwoju Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach”, skierowane dla kadry akademickiej, kadry zarządzającej oraz kadry administracyjnej Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach, tj. część D: Szkolenia indywidualne z języka rosyjskiego dla pracowników dydaktycznych UŚ.2) W zakres usługi szkoleniowej wchodzi:
a) przeprowadzenie szkolenia,
b) wystawienie przez Wykonawcę zaświadczenia.
3) Zakres tematyczny szkoleń oraz liczbę godzin zajęć w zakresie każdej części zamówienia określa załącznik nr 2 do SWZ.
4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SWZ.
5) Termin realizacji zamówienia: 15 miesięcy od daty zawarcia umowy, jednak nie dłużej niż do dnia 31.12.2022 r.
Realizacja usługi powinna odbywać się zgodnie z harmonogramem przygotowanym przez Zamawiającego po zawarciu umowy i przesłanym do Wykonawcy drogą mailową najpóźniej do 5 dni roboczych przed rozpoczęciem każdego z kursu dla danej grupy.
6) Miejsce realizacji zamówienia (dotyczy wszystkich części):
a) Kampus Katowice Centrum: ul. Bankowa, ul. Pawła, plac Sejmu Śląskiego;
b) Kampus Chorzów, ul. 75 Pułku Piechoty;
c) Kampus Sosnowiec: ul. Będzińska, ul. Żytnia;
d) Kampus Cieszyn, ul. Bielska 62.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 8832,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia są szkolenia językowe, realizowane w ramach projektu pt.: „Zintegrowany Program Rozwoju Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach”, skierowane dla kadry akademickiej, kadry zarządzającej oraz kadry administracyjnej Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach, tj. część E: Szkolenia indywidualne z języka hiszpańskiego dla pracowników kadry kierowniczej oraz administracyjnej UŚ.2) W zakres usługi szkoleniowej wchodzi:
a) przeprowadzenie szkolenia,
b) wystawienie przez Wykonawcę zaświadczenia.
3) Zakres tematyczny szkoleń oraz liczbę godzin zajęć w zakresie każdej części zamówienia określa załącznik nr 2 do SWZ.
4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SWZ.
5) Termin realizacji zamówienia: 15 miesięcy od daty zawarcia umowy, jednak nie dłużej niż do dnia 31.12.2022 r.
Realizacja usługi powinna odbywać się zgodnie z harmonogramem przygotowanym przez Zamawiającego po zawarciu umowy i przesłanym do Wykonawcy drogą mailową najpóźniej do 5 dni roboczych przed rozpoczęciem każdego z kursu dla danej grupy.
6) Miejsce realizacji zamówienia (dotyczy wszystkich części):
a) Kampus Katowice Centrum: ul. Bankowa, ul. Pawła, plac Sejmu Śląskiego;
b) Kampus Chorzów, ul. 75 Pułku Piechoty;
c) Kampus Sosnowiec: ul. Będzińska, ul. Żytnia;
d) Kampus Cieszyn, ul. Bielska 62.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 13248,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia są szkolenia językowe, realizowane w ramach projektu pt.: „Zintegrowany Program Rozwoju Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach”, skierowane dla kadry akademickiej, kadry zarządzającej oraz kadry administracyjnej Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach, tj. część F: Szkolenia indywidualne z języka rosyjskiego dla pracowników kadry kierowniczej oraz administracyjnej UŚ.2) W zakres usługi szkoleniowej wchodzi:
a) przeprowadzenie szkolenia,
b) wystawienie przez Wykonawcę zaświadczenia.
3) Zakres tematyczny szkoleń oraz liczbę godzin zajęć w zakresie każdej części zamówienia określa załącznik nr 2 do SWZ.
4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SWZ.
5) Termin realizacji zamówienia: 15 miesięcy od daty zawarcia umowy, jednak nie dłużej niż do dnia 31.12.2022 r.
Realizacja usługi powinna odbywać się zgodnie z harmonogramem przygotowanym przez Zamawiającego po zawarciu umowy i przesłanym do Wykonawcy drogą mailową najpóźniej do 5 dni roboczych przed rozpoczęciem każdego z kursu dla danej grupy.
6) Miejsce realizacji zamówienia (dotyczy wszystkich części):
a) Kampus Katowice Centrum: ul. Bankowa, ul. Pawła, plac Sejmu Śląskiego;
b) Kampus Chorzów, ul. 75 Pułku Piechoty;
c) Kampus Sosnowiec: ul. Będzińska, ul. Żytnia;
d) Kampus Cieszyn, ul. Bielska 62.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 13248,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia są szkolenia językowe, realizowane w ramach projektu pt.: „Zintegrowany Program Rozwoju Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach”, skierowane dla kadry akademickiej, kadry zarządzającej oraz kadry administracyjnej Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach, tj. część G: Szkolenia indywidualne z języka niemieckiego dla pracowników kadry kierowniczej oraz administracyjnej UŚ.2) W zakres usługi szkoleniowej wchodzi:
a) przeprowadzenie szkolenia,
b) wystawienie przez Wykonawcę zaświadczenia.
3) Zakres tematyczny szkoleń oraz liczbę godzin zajęć w zakresie każdej części zamówienia określa załącznik nr 2 do SWZ.
4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SWZ.
5) Termin realizacji zamówienia: 15 miesięcy od daty zawarcia umowy, jednak nie dłużej niż do dnia 31.12.2022 r.
Realizacja usługi powinna odbywać się zgodnie z harmonogramem przygotowanym przez Zamawiającego po zawarciu umowy i przesłanym do Wykonawcy drogą mailową najpóźniej do 5 dni roboczych przed rozpoczęciem każdego z kursu dla danej grupy.
6) Miejsce realizacji zamówienia (dotyczy wszystkich części):
a) Kampus Katowice Centrum: ul. Bankowa, ul. Pawła, plac Sejmu Śląskiego;
b) Kampus Chorzów, ul. 75 Pułku Piechoty;
c) Kampus Sosnowiec: ul. Będzińska, ul. Żytnia;
d) Kampus Cieszyn, ul. Bielska 62.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 8832,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22080,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 31680,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22080,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: The LINK Szkoła Języków Obcych i Komunikacji Międzykulturowej Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6342567440
7.3.3) Ulica: Żołnierska 25
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-697
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22080,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8812,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8832,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8812,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Lingua Nova Sp. z o. o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5261039423
7.3.3) Ulica: Wspólna 41/100
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-519
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8812,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8704,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8768,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8768,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Lingua Nova Sp. z o. o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5261039423
7.3.3) Ulica: Wspólna 41/100
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-519
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8768,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13248,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19008,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13248,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: The LINK Szkoła Języków Obcych i Komunikacji Międzykulturowej Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6342567440
7.3.3) Ulica: Żołnierska 25
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-697
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13248,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13056,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13152,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3152,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Lingua Nova Sp. z o. o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5261039423
7.3.3) Ulica: Wspólna 41/100
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-519
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13152,000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8812,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8832,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8812,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Lingua Nova Sp. z o. o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5261039423
7.3.3) Ulica: Wspólna 41/100
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-519
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8812,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- "Świadczenie usług konserwacyjnych wraz z wykonywaniem drobnych napraw oraz usuwanie awarii w obiekcie WFOŚiGW zlokalizowanym w Katowicach przy ul. Plebiscytowej 19 ...
- Serwis pogwarancyjny aparatury medycznej dla Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii
- Odbiór, wywóz i utylizacja odpadów komunalnych, segregowanych, odpadów wielkogabarytowych oraz gruzu z budynków Urzędu Miasta Katowice, siedzib OSP i Rad Dzielnic w roku 2025 r.
- Zakup i dostawa (wraz z rozładunkiem) sprzętu serwerowo -sieciowego na potrzeby Ministerstwa Przemysłu
- USŁUGA UBEZPIECZENIA SPZOZ MSWiA w KATOWICACH
- Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej dla spółki Katowickie Inwestycje S.A.
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i przeprowadzenie stacjonarnych szkoleń z zakresu prawa w podziale na 4 części
- Dostawa urządzeń i oprogramowania zwiększających odpor-ność na cyberataki wraz z wdrożeniem w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczna Gmina Pawłosiów"
- Wyłonienie wykonawcy na przyg. i przep. specjal. szkoleń z obsługi pakietu oprog. PETREL w zast. geologicznych Key to the future-Kompleksowy program rozwoju kształcenia na potrzeby branż kluczowych UJ
- Organizacja Dnia Zdrowia dla pracowników w ramach projektu "Eliminowanie czynników zagrażających zdrowiu w miejscu pracy i poprawa ergonomii pracy w Starostwie Powiatowym w Pile"
- Cyberbezpieczna Gmina Pełczyce
- kompleksowa usługa organizacji i poprowadzenia jednodniowych, odrębnych szkoleń online
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.