Ogłoszenie z dnia 2022-08-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00226935/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Ochrona parku zabytkowego usytuowanego na terenie zespołu pałacowo- parkowego w Brynku – etap II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Tarnogórski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255170
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Karłuszowiec 5
1.5.2.) Miejscowość: Tarnowskie Góry
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-600
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.7.) Numer telefonu: 032 3813786
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@tarnogorski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tarnogorski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/tarnogorski1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Ochrona parku zabytkowego usytuowanego na terenie zespołu pałacowo- parkowego w Brynku – etap II2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9afccafe-ee2d-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00310589
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024412/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Rewitalizacja zespołu pałacowo - parkowego Brynek - część II
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00226935/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AZ.272.4.13.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest ochrona parku zabytkowego usytuowanego na terenie zespołu pałacowo- parkowego w Brynku, stanowiącego własność Powiatu Tarnogórskiego. Zespół pałacowo – parkowy w Brynku wpisany jest do rejestru zabytków decyzją nr A/658/66 z dnia 28.05.1966 r. wydaną przez Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Katowicach.
2. Nazwa(y) i kod(y) Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): kat. usług: 27
3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) wykonanie zabiegów pielęgnacyjnych na drzewostanie parkowym, polegających na przeprowadzeniu cięć pielęgnacyjno – sanitarnych, wykonanie korekt koron z dopuszczeniem redukcji wysokości, wykonanie cięć formujących, technicznych oraz instalacji wiązań o określonej wytrzymałości na łącznie 403 szt. drzew;
2) usunięcie 389 sztuk drzew;
3) usunięcie 1,84 ha samosiewu;
4) uporządkowanie terenu po wykonanej usłudze.
4. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, opis wymagań Zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają następujące dokumenty:
1) zestawienie drzew przeznaczonych do pielęgnacji wraz ze szczegółowym zakresem usług, zestawienie drzew przeznaczonych do usunięcia wraz ze szczegółowym zakresem usług, usuniecie samosiewu różnych gatunków drzew i krzewów - ochronie podlegają cenne siedliska gatunków np. trzmielin- załącznik nr 5 do SWZ,
2) mapa tj. inwentaryzacja dendrologiczna – ark. 1 A- E oraz gospodarka zadrzewieniem (wersja elektroniczna) – ark. 2 A-E - załącznik nr 6 do SWZ,
(zaleca się dokonanie wizji w terenie)
3) projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 4 do SWZ.
5. Wymagany okres gwarancji na wykonany przedmiot umowy wynosi 8 lat (słownie: osiem lat), na montaż wiązań wzmacniających osłabioną konstrukcję korony drzew, licząc od dnia podpisania przez Zamawiającego, Wykonawcę, kierownika prac i przedstawiciela Śląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Katowicach bezusterkowego protokołu odbioru końcowego wykonanych prac. W okresie obowiązywania gwarancji w nieprzekraczalnym terminie 7 dni od daty zgłoszenia wady przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do jej usunięcia na własny koszt.
6. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26.06.1974 r. Kodeks Pracy ( tj. Dz. U. z 2020 r., poz. 1320) w zakresie realizacji zamówienia osób wykonujących czynności polegające na:
1) usunięciu drzew suchych, zamierających i zagrażających bezpieczeństwu ludzi, zrębkowaniu gałęzi oraz wywozie całości urobku. Drewno pochodzące z wycinki należy zutylizować;
2) wykonaniu zabiegów pielęgnacyjnych na drzewostanie parkowym, polegających na przeprowadzeniu cięć pielęgnacyjno – sanitarnych, wykonaniu korekt koron z dopuszczeniem redukcji wysokości, wykonaniu cięć formujących, technicznych oraz instalacji wiązań o określonej wytrzymałości;
3) usunięciu samosiewu;
4) uporządkowaniu terenu po wykonanej usłudze.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77211400-6 - Usługi wycinania drzew
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 307800 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 392370,48 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 307800 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pielęgnacja Drzew Piotr Kamiński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 270988806
7.3.3) Ulica: Os. Sikorskiego 9d/4
7.3.4) Miejscowość: Żory
7.3.5) Kod pocztowy: 44-240
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PIELĘGNACJA DRZEW PIOTR KAMIŃSKI
jakie przetargi wygrała firma
PIELĘGNACJA DRZEW PIOTR KAMIŃSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 307800 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 140 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z TARNOWSKICH GÓR
- "Bieżące utrzymanie nawierzchni bitumicznych na terenie powiatu tarnogórskiego"
- Modernizacja kotłowni szpitalnej wraz z budową nowego wysokosprawnego układu kogeneracyjnego realizowana w formule "ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ", nr sprawy GCR/4/ZP/2025
- Dostawa środków dezynfekcyjnych, nr sprawy GCR/3/ZP/2025
- Dzierżawa wielofunkcyjnych urządzeń drukujących z wdrożeniem systemu do nadzoru wydrukiem i dostawą materiałów eksploatacyjnych, nr sprawy GCR/2/ZP/2025
- BZP.271.1.2025 Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego przy realizacji trzech inwestycji (...) w Tarnowskich Górach
- DOSTAWA WYROBÓW MEDYCZNYCH (OBŁOŻENIA, STOMIA, FARTUCHY - UZUPEŁNIENIE)
więcej: przetargi w Tarnowskich Górach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Bieżące utrzymanie porządku i czystości na terenie Parku w Rogoźniku w roku 2025"
- Wycinka drzew w ciągu dróg powiatowych Powiatu Strzeleckiego w roku 2025
- Całoroczne utrzymanie rabat i donic oraz utrzymanie nowych nasadzeń drzewna terenie Gminy Bytom.
- Przebudowa terenu przyszkolnego - dziedzińca szkoły z uwzględnieniem małej retencji . Modernizacja dziedzińca na terenie Szkoły Podstawowej nr 60.
- Utrzymanie terenów zieleni miejskiej na terenie miasta Ropczyce w 2025 roku
- "Świadczenie usług związanych z utrzymaniem zieleni wysokiej i krzewów przy drogach powiatowych na terenie powiatu bielskiego w latach 2025-2027"
więcej: Usługi wycinania drzew »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.