Ogłoszenie z dnia 2021-12-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00251833/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„ DOSTAWA KOPARKO-ŁADOWARKI KOŁOWEJ Z OSPRZĘTEM ” – II postępowanie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Ząbkowicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890723841
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Daleka 19
1.5.2.) Miejscowość: Ząbkowice Śląskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 57-200
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.7.) Numer telefonu: 74 831 51 657
1.5.8.) Numer faksu: 74 81 53 541
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdp-zabkowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ww.zdp-zabkowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.bip.zdp-zabkowice.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarzadzanie drogami
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„ DOSTAWA KOPARKO-ŁADOWARKI KOŁOWEJ Z OSPRZĘTEM ” – II postępowanie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2c6493d9-38a9-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00310779
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004132/15/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 DOSTAWA KOPARKO-ŁADOWARKI KOŁOWEJ Z OSPRZĘTEM
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00251833/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.251.13.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 365853,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamawiający wymaga, by dostarczyć przedmiot zamówienia w terminie do 22.12.2021r
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej koparko-ładowarki kołowej z osprzętem do siedziby Zamawiającego. Wymagany rok produkcji 2021r. zgodny z obowiązującym normami.
2. W ramach dostawy Wykonawca dostarczy do wskazanego miejsca dostawy przedmiot zamówienia oraz na koszt własny przeszkoli w zakresie obsługi i eksploatacji operatorów
w miejscu dostawy tj. w Zarządzie Dróg Powiatowych w Ząbkowicach Śląskich ul. Daleka 19.
4.5.3.) Główny kod CPV: 43260000-3 - Koparki, czerparki i ładowarki, i maszyny górnicze
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 449934 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 449934 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 449934 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INTERHANDLER
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8790169699
7.3.3) Ulica: ul.Wapienna 6
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.5) Kod pocztowy: 87-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 449934 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-22SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Ponadto wskazana jednostka sprzętowa z osprzętem będzie wykorzystywana do prac zimowego utrzymania dróg na terenie Powiatu Ząbkowickiego. W ocenie Zamawiającego, zastosowanie w tym postępowaniu daty dziennej stanowi wyjątek i jest uzasadnione obiektywną przyczyną jaką jest konieczność dokonania rozliczeń w 2021 roku, przy czym w tym celu faktura winna
być złożona bezzwłocznie w nieprzekraczalnym terminie do 22.12.2021r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.