Ogłoszenie z dnia 2022-08-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00237542/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sprzedaż wraz z dostawą 160 ton peletu dla Gminy Burzenin
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Burzenin
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934453
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sieradzka 1
1.5.2.) Miejscowość: Burzenin
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-260
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.7.) Numer telefonu: 438214095
1.5.8.) Numer faksu: 438214013
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugburzenin@ugburzenin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugburzenin.pl/bip
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
ugburzenin.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sprzedaż wraz z dostawą 160 ton peletu dla Gminy Burzenin2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4854cf75-fb91-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00310952
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00237542/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPI.271.13.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 320000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż obejmująca dostawę do Zamawiającego (lokalizacje: Zespół Szkół w Burzeninie, ul. Sieradzka 11 i kotłownia przy Gminnym Ośrodku Zdrowia w Burzeninie, ul. Polna 19) transportem cysternowym z wyładunkiem pneumatycznym lub dostawę w big bagach o szacowanej, maksymalnej ilości 160 ton peletu drzewnego o parametrach:
- średnica peletu 6 – 8 mm,
- długość do 50 mm,
- zawartość siarki nie większa niż 0,04 %
- zawartość popiołu nie większa niż 0,4 %
- wilgotność poniżej 6 %
- wartość opałowa powyżej 18.000 kJ/kg
- gęstość (ciężar właściwy) nie większy niż 1,28 kg/dm3
- skład peletu: trocina z drewna iglastego, liściastego lub ich mieszaniny
2. Zamawiający nie dopuszcza w składzie peletu trocin z płyt drewnopochodnych, tzn. pilśniowych (MDF, HDF, LDF), płyt wiórowych i paździerzowych, materiałów z dodatkiem farb, lakierów i z dodatkiem jakichkolwiek związków chemicznych, piasku lub innych, niewymienionych komponentów
3. Faktycznie dostarczona ilość będzie zależała od rzeczywistego zapotrzebowania zamawiającego, uwarunkowanego m.in. warunkami atmosferycznymi panującymi w okresie grzewczym.
4. Dostawa odbywać się będzie cyklicznie, stosownie do bieżącego zapotrzebowania w okresie grzewczym 2022/2023 tzn. przez okres 10 miesięcy począwszy od dnia 01.09.2022 roku do 30.06.2023r.
5. Minimalna jednorazowa dostawa 15 t (zbiorniki przystosowane są do przyjęcia peletu w ilości ok. 18 ton w kotłowni przy GOZ i ok. 22 tony w kotłowni ZS w Burzeninie).
6. Termin pojedynczej dostawy: w ciągu dwóch dni roboczych od zgłoszenia dokonanego drogą mailową na wskazany w umowie adres.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09111400-4 - Paliwa drzewne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 393600,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 516354,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 393600,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Tartak Grodziec Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6652189624
7.3.3) Ulica: ul. Młyńska 10
7.3.4) Miejscowość: Grodziec
7.3.5) Kod pocztowy: 62-580
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 393600,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
INNE PRZETARGI BURZENIN
więcej: przetargi BURZENIN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i sukcesywne dostawy pelletu drzewnego do trzech szkół w Gminie Przodkowo
- Sukcesywne dostawy pelletu drzewnego do szkół w Marzeninie i Otocznej w I półroczu 2025 roku
- Zakup i dostawa opału od 16.12. 2024r. do 31.12.2024r. na potrzeby Technikum im. gen. Józefa Hallera w Owidzu
- Dostawy brykietu trocinowego
- Dostawa biomasy do kotłowni Zespołu Szkół w Ostrowie Lubelskim w 2025 roku
- Dostawa paliwa drzewnego pellet do Domu Pomocy Społecznej w Łochyńsku
więcej: Paliwa drzewne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.