eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MikołówOpracowanie studium wykonalności ,,Budowa hali sportowej przy Szkole Podstawowej nr 4 w Mikołowie - Kamionce wraz z dostosowaniem obiektu dla osób z niepełnosprawnościami"



Ogłoszenie z dnia 2022-08-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opracowanie studium wykonalności ,,Budowa hali sportowej przy Szkole Podstawowej nr 4 w Mikołowie – Kamionce wraz z dostosowaniem obiektu dla osób z niepełnosprawnościami”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Mikołów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257630

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 16

1.5.2.) Miejscowość: Mikołów

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-190

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam@mikolow.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mikolow.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

portal@smartpzp.pl/mikolow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Opracowanie studium wykonalności ,,Budowa hali sportowej przy Szkole Podstawowej nr 4 w Mikołowie – Kamionce wraz z dostosowaniem obiektu dla osób z niepełnosprawnościami”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ae0c9f96-f844-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00310989

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00021756/18/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.13 Sporządzanie studiów wykonalności

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00233257/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: TP1.16-2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 81300,81 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

A Studium ma odpowiedzieć na pytania:

1. Czy projekt dla każdego wariantu jest wykonalny i czy istnieją ograniczenia (natury organizacyjnej, technicznej, prawnej), które uniemożliwiają wykonanie projektu?

2. Który wariant z możliwych do realizacji jest najkorzystniejszy, z wykorzystaniem zobiektywizowanego narzędzia do oceny wariantów – jednej z wielokryterialnych metod dyskretnych, w której porównywane są warianty decyzyjne przez ustalenie rankingu tych wariantów – uszeregowaniu ich przydatności z punktu widzenia uwzględnionych kryteriów (kryteria to koszty, czas realizacji, wpływ na środowisko, bariery formalne).
Analizowane kryteria odzwierciedlają istotne aspekty wyboru wariantu i dają się uporządkować ze względu na określone dla nich preferencje (preferencje zostaną podane wybranemu wykonawcy po podpisaniu umowy). Miarami uporządkowania są ich wagi, narzedzie ma umożliwić jednoczesne analizowanie (porównywanie) czynników niemierzalnych i mierzalnych.

B Część informacyjna.

Celem inwestycji jest budowa hali sportowej z zapleczem, węzłem sanitarnym oraz szatniami, a także pomieszczeniami szkoleniowo-sportowymi przy Szkole Podstawowej numer 4 w Mikołowie - Kamionce. Inwestycja ma na celu również likwidację barier architektonicznych i dostosowania obiektu dla osób z niepełnosprawnościami.

Zamawiający przewiduje następujące warianty lokalizacji projektu:

Wariant 1 - Likwidacja istniejącej sali gimnastycznej i realizacja nowej hali sportowej o minimalnych parametrach podanych w niniejszym opisie

Wariant 2 - realizacja nowej hali sportowej o minimalnych parametrach podanych w niniejszym opisie przy zachodniej granicy działki 944/24


Wariant 3 - Dopuszcza się wskazanie dodatkowej lokalizacji w obrębie działek wskazanych na załączniku graficznym.

Zamawiający wymaga sporządzenia studium wykonalności w pełnym zakresie, dla wariantów lokalizacji nr 1 i nr 2 oraz, o ile wykonawca zaproponuje inną lokalizację (wariant nr 3), także dla dodatkowego wariantu :

1. lokalizacji inwestycji – szczegółowe rozeznanie terenu (badania geologiczno-inżynierskie) uwzględniającego konieczność wykonania zabezpieczeń konstrukcyjnych budowli (mury oporowe itp.),
2. sporządzenie szczegółowej analizy technicznej ze szczególnym uwzględnieniem zagadnień p.poż. (konieczność pozytywnego zaopiniowania każdego wariantu przez rzeczoznawcę ds. p.poż.)
3. ocena ekonomiczno-finansowa – sporządzenie preliminarza kosztów dla każdego wariantu uwzględniającego koszty dla każdej proponowanej lokalizacji,
4. ocena formalno-prawna - zgodność każdego wariantu z Miejscowym Planem Zagospodarowania Przestrzennego (przy czym brak zgodności nie eliminuje lokalizacji),
5. wpływ na środowisko - konieczność wycinki zieleni, zajęcia terenu pod budowlami, ciagami komunikacyjnymi, itp.
6. czas realizacji inwestycji
7. Studium wykonalności w części graficznej, powinno obejmować między innymi:
mapy uwidaczniające obiekt wraz z niezbędnym zagospodarowaniem terenu w każdej lokalizacji z pozytywną opinią rzeczoznawcy ds. ppoż ( o ile lokalizacja uzyskała negatywną opinię rzeczoznawcy ds. ppoż fakt ten ma być odnotowany na mapie), zagospodarowanie terenu wokół budynku wraz z komunikacją pieszą i kołową, miejscami parkingowymi, podjazdem dla karetki, drogi pożarowej, zielenią istniejącą i do wycinki;

Wykazania, który wariant z możliwych do realizacji jest najkorzystniejszy – z wykorzystaniem zobiektywizowanego narzędzia do oceny wariantów wskazanego w punkcie A

4.5.3.) Główny kod CPV: 71241000-9 - Studia wykonalności, usługi doradcze, analizy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 91020,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 94710,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 91020,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LPW Engineering sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6343001338

7.3.3) Ulica: Żeliwna 38

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-599

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

LPW Sp. z o.o., - podmiot trzeci udostępniający zasoby, wykonanie części merytorycznej studium


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 91020,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.