Ogłoszenie z dnia 2024-05-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00208519/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
WYSPORTOWANI I WOLNI OD UZALEŻNIEŃ
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Trzcinica
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250854926
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jana Pawła II 47
1.5.2.) Miejscowość: Trzcinica
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-620
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@trzcinica.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.trzcinica.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://pzp.trzcinica.com.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
WYSPORTOWANI I WOLNI OD UZALEŻNIEŃ2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b746f937-cf02-11ee-a3b5-e25d731b0da9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00311099
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00017346/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Wysportowani i wolni od uzależnień
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00208519
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RRS-VI.271.2.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 920687,46 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: Wysportowani i wolni od uzależnień. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części:1) Część I: Punkt Profilaktyczny Laski – Remont Budynku w Laskach – gmina Trzcinica
2) Część II składająca się z dwóch zadań:
a) Zadanie 1: Stadion Sportowy w Laskach – gmina Trzcinica – Wykonanie przyłącza kanalizacji sanitarnej i deszczowej celem odwodnienia boiska przy ul. Parkowej w Laskach – gmina Trzcinica
b) Zadanie 2: Street workaut w Laskach – Rozbudowa Placu Zabaw w Laskach – gmina Trzcinica
2. Zakres rzeczowy robót dla Części I obejmuje: Remont Budynku przy ul. Kępińskiej 10 w Laskach, w gminie Trzcinica, o powierzchni zabudowy 98,15 m2, powierzchni użytkowej parteru 75,20 m2 oraz kubaturze 564 m3.
Zakres robót w szczególności obejmuje:
1) ocieplenie ścian zewnętrznych,
2) elewację,
3) elementy zewnętrzne,
4) demontaż i montaż rur spustowych,
5) wykonanie instalacji odgromowej,
6) wykonanie instalacji elektrycznej i gazowej,
7) wymiana starego kotła opalonego węglem na kocioł gazowy o mocy 20 kW,
8) montaż grzejników centralnego ogrzewania,
9) wymiana instalacji grzewczej kotła,
10) konstrukcje i pokrycie dachu,
11) sufit podwieszany,
12) posadzki
13) stolarkę drzwiową,
14) tynkowanie, malowanie i wykonanie okładzin wewnętrznych ścian i sufitów,
15) montaż bramy,
16) wykonanie ogrodzenia panelowego, o powierzchni całkowitej 125m2, z podmurówką betonową
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części I zawarty został w dokumentacji projektowej tj. przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (dalej jako STWiOR) stanowiącej załącznik nr 10 do SWZ. Zamawiający informuje, że posiada zgłoszenia na realizacje robót w zakresie I części przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
44621220-7 - Kotły grzewcze centralnego ogrzewania
45331110-0 - Instalowanie kotłów
4.5.5.) Wartość części: 316260,16 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: Wysportowani i wolni od uzależnień. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części:1) Część I: Punkt Profilaktyczny Laski – Remont Budynku w Laskach – gmina Trzcinica
2) Część II składająca się z dwóch zadań:
a) Zadanie 1: Stadion Sportowy w Laskach – gmina Trzcinica – Wykonanie przyłącza kanalizacji sanitarnej i deszczowej celem odwodnienia boiska przy ul. Parkowej w Laskach – gmina Trzcinica
b) Zadanie 2: Street workaut w Laskach – Rozbudowa Placu Zabaw w Laskach – gmina Trzcinica
2.Zakres rzeczowy robót dla Części II obejmuje:
1) w zakresie Zadanie 1:
a) budowę pełnowymiarowego, ligowego boiska do piłki nożnej o wymiarach 100 m x 64m o nawierzchni z trawy naturalnej z nawożeniem oraz obsianiem odpowiednimi mieszankami traw dla boisk sportowych, którymi powinny zająć się specjalistyczne firmy w tym zakresie,
b) montaż ogrodzenia odgradzającego cześć dla kibiców od płyty boiska, o wysokości 1,50 m z siatki stalowej ¬– łączna długość ogrodzenia wynosi 247.00 mb,
c) budowę dwóch piłkochwytów zlokalizowanych za bramkami w odległości 5 m od końcowych linii boiska piłkarskiego o wysokości 6 m i długości 43 m każdy,
d) montaż 2 bramek do piłki nożnej o szerokości 7,32 m i wysokości 2,44 m każda,
e) dostawę, montaż i uruchomienie systemu nawadniania boiska.
2) w zakresie Zadania 2:
a) usuniecie warstwy ziemi wraz z wywozem na odkład do 500 m, powierzchni 30 m3,
b) budowę nawierzchni mineralnej z obrzeżem betonowym o łącznej powierzchni 194,90 m2,
c) montaż urządzeń street workout wraz z elementami małej architektury (2x ławka, 3x kosz na śmieci, tablice informacyjne),
d) montaż lampy solarnej szt.1,
e) ułożenie obrzeży na podbudowie piaskowo-cementowej 45 mb,
f) ułożenie kostki brukowej na podbudowie piaskowo-cementowej na wejściu do strefy oraz pod ławkami 12 m2,
g) wykonanie ogrodzenia wysokości 1,5 m, długości 26 mb, z siatki powlekanej na podmurówce o wysokości 30 cm, słupków, furtki wejściowej oraz akcesoriów napinających ogrodzenie,
h) ułożenie geotkaniny separacyjnej o powierzchni 190 m2,
i) wykonanie bezpiecznej nawierzchni piaskowej 57 m3.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części II został zawarty w dokumentacji projektowej tj. dla Zadania 1 w przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 11 do SWZ oraz STWiOR stanowiącej załącznik nr 12 do SWZ, a dla Zadania 2 w przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 13 do SWZ oraz dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik nr 14 do SWZ. Zamawiający informuje, że posiada zgłoszenie oraz pozwolenie na realizacje robót w zakresie obu zadań w ramach Części II przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45231110-9 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego
4.5.5.) Wartość części: 743445,58 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 389000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 460635,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 389000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU JOKPOL JOZEF KOŁODZIEJ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 619 000 11 40
7.3.3) Ulica: Czereśniowa 25
7.3.4) Miejscowość: Laski
7.3.5) Kod pocztowy: 63-620
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE JÓZEF KOŁODZIEJ
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE JÓZEF KOŁODZIEJ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 389000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 743445,58 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 971100,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 743445,58 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Roboty Ziemne Magdalena Sikora-Maślanka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6191941537
7.3.3) Ulica: Osiny 14
7.3.4) Miejscowość: Osiny 14
7.3.5) Kod pocztowy: 63-600
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 743445,58 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
(dalej jako Projekt)
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zespołu budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z infrastrukturą zewnętrzną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Adama Asnyka w Strzelcach Krajeńskich
- Wykonanie remontu w 4 lokalach gminnych administrowanych przez ZGM w Pabianicach
- Rozbudowa Szkoły Podstawowej oraz budowa pełnowymiarowej sali gimnastycznej w msc. Skuły (dokończenie rozbudowy)
- BUDOWA ŚCIEŻKI ROWEROWEJ Z MIEJSCOWOŚCI WSCHOWA DO MIEJSCOWOŚCI LGIŃ W OPARCIU O PRZEBIEG DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 305 - ETAP III -HETMANICE- LGIŃ granica województwa
- "Rozbudowa kanalizacji przy ul. Kopernika i ul. Reymonta"
- Przebudowa zbiornika retencyjnego we wsi Leśniowice
więcej: Wyposażenie placów zabaw »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.