Ogłoszenie z dnia 2023-07-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00265735/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont pomieszczeń w budynku biurowym B Nadleśnictwa Góra Śląska
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PGL LP Nadleśnictwo Góra Śląska
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 410008100
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Podwale
1.5.2.) Miejscowość: Góra
1.5.3.) Kod pocztowy: 56-200
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski
1.5.7.) Numer telefonu: 65 543 23 59
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: goraslaska@poznan.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://goraslaska.poznan.lasy.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-555cba60-0e65-11ee-9355-06954b8c6cb91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Leśnictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont pomieszczeń w budynku biurowym B Nadleśnictwa Góra Śląska2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-555cba60-0e65-11ee-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00311271
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00058210/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Remont budynku biurowego B
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00265735
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.270.23.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 166754,64 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest „Remont pomieszczeń w budynku biurowym B Nadleśnictwa Góra Śląska”, Roboty budowlane będą prowadzone w budynku zlokalizowanym przy ul. Podwale 31 w Górze, obejmować one będą :
1). Prace – Branża Budowlana.
- dostosowanie pomieszczenia magazynowego na pomieszczenie Punktu Alarmowo Dyspozycyjnego (PAD),
- remoncie toalety przy pomieszczeniu PAD,
- remoncie korytarza,
- remoncie pomieszczenia biurowego na parterze zlokalizowanego obok PAD,
- remoncie posadzki w holu wejściowym przy schodach i w toalecie na parterze,
- remoncie łazienki na piętrze
- malowaniu ścian i sufitów w pozostałych pomieszczeniach biurowych,
- naprawie posadzki na piętrze,
Szczegółowy zakres oraz ilość robót został opisany w przedmiarze robót.
2). Prace – Branża Instalacyjna (elektryczna)
- wykonanie zasilania z ZK na elewacji budynku nowej rozdzielnicy,
- w istniejącym ZK należy zdemontować istniejącą podstawę bezpiecznikową WT1, w to miejsce zabudować dwa kompaktowe rozłączniki bezpiecznikowe dla ist. odpływu oraz nowego,
- rozdzielnice wykonać jako w/t na korytarzu (rozłącznik główny, SPD-T1, T2, RCD typu A),
- całość instalacji wykonać w/t,
- w pomieszczeniu PAD należy wykonać dwa przepusty rurowe ( tj. puszka podłogowa biurka – ściana z monitorami oraz puszka podłogowa biurka – szafka RACK).
- zamontować oprawy nastropowe: toaleta, korytarz, garaże, pomieszczenie biurowe obok toalety oraz pomieszczenie PAD.
Przed przystąpieniem do prac remontowych z każdego pomieszczenia biurowego należy wynieść meble oraz drobne wyposażenie utrudniające prace, a po ukończeniu prac wnieś je i ustawić w pierwotnym miejscu. Elementy trwale zamontowane należy trwale zabezpieczyć przed uszkodzeniem w trakcie prowadzonych prac remontowych. Powstały w trakcie prac gruz i inne odpady usuwać z budynku na bieżąco. Rodzaj materiałów oraz kolorystyka bezwzględnie podlegają akceptacji Zamawiającego. Wszelkie nowe lokalizacje osprzętu ustalać na bieżąco z Zamawiającym
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 178350,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 195028,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 178350,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fox-com Paweł Świątek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6991422193
7.3.4) Miejscowość: Kłoda Górowska
7.3.5) Kod pocztowy: 56-200
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 178350,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
INNE PRZETARGI Z GÓRY
- Dostawa paliw płynnych dla Techniki Komunalnej "TEKOM" Sp. z o.o. w Górze w 2025 r.
- USŁUGA UBEZPIECZENIA POWIATU GÓROWSKIEGO WRAZ Z JEDNOSTKAMI ORGANIZACYJNYMI
- Sukcesywne dostawy oleju opałowego lekkiego w okresie od stycznia 2025 roku do grudnia 2025 roku do kotłowni Domu Pomocy Społecznej we Wronińcu (Wroniniec 59, 56-215 Niechlów).
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki przedszkolnej Gminnego Przedszkola Publicznego im. Jana Brzechwy w Górze w 2025 roku
więcej: przetargi w Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa żłobka w miejscowości Brzeźno gmina Krzymów, ul. Sienna, 62-513 Krzymów
- SZP/242-237/2024 Częściowy remont i konserwacja elewacji zachodniej budynku Politechniki Wrocławskiej w Jeleniej Górze przy pl. Piastowskim 25
- Budowa budynku kształcenia praktycznego dla Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych w Zagórowie - roboty budowlane
- "Budowa Klubu Dziecięcego w Rogóźnie"
- Budowa żłobka w Chwaszczynie w ramach programu Maluch + (w formule zaprojektuj i wybuduj)
- "Utworzenie żłobka gminnego w m. Sławno"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.